Het is toch ook beetje logisch toch dat HTC dit doet? Alhoewel het wel erg tof zou zijn als HTC al vroeg zou aangeven wanneer die unlock beschikbaar komt. Ik had nu ook liever zelf met ROMs kunnen exprimenteren maar ik ben nog steeds aan het wachten op de unlock waar ik de garantie niet deels verlies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, denk dat ik dan toch maar ga rooten en een goede custom ROM erop zet, die 2.05 stelt alsnog echt veel te weinig voor. EINDELIJK na 3 maanden van die 3 dots af, tering zeg, dat had in de allereerste update al wel gedaan kunnen worden
Jammer dat HTC het eigenlijk zo laat afweten, zelfs met al die updates komt er niks speciaals bij naast wat bugfixes...
Helaas duurt het ook heel lang voordat er eindelijk een bootloader-unlock komt naast de officiele 'je kan je garantie verliezen bij bepaalde problemen'-unlock, maar het moet maar om enigszins wat aanpassingen of mooie functies te krijgen![]()
Is dat bedoeld als een standaard voor de telefoon? Het lijkt namelijk meer te verwijzen naar een globale standaard, waarmee je de prestaties omlaag trekt naar een 'gemiddelde' bepaald door andere telefoons.quote:De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon even je contacten wegschrijven naar Gmail dan kan je ze vanuit daar weer laden.
Een willekeurige goedkope netbook zal nog minder presteren zelfsquote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
eigenlijk ongelooflijk, heb nog een antieke pc staan die minder presteert dan die HTC.
Ja, dat opperde ik ook al, maar ik vind 'm niet helemaal lekker lopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is een marketingzinnetje, dat de geweldige snelheid van de One X normaal is, oftewel dat je telefoon altijd extreem snel is.
Is 'r al een port voor Counter Strike 1.6?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een willekeurige goedkope netbook zal nog minder presteren zelfs
Ah, ik snapte jouw tekst weer niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, dat opperde ik ook al, maar ik vind 'm niet helemaal lekker lopen.
[..]
Is 'r al een port voor Counter Strike 1.6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |