abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113103160

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
pi_113103257
M'n hoesje is binnen *O*
Na slechts 7 werkdagen, niet gek voor een pakketje uit de USA
pi_113103308
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Ireyon het volgende:
M'n hoesje is binnen *O*
Na slechts 7 werkdagen, niet gek voor een pakketje uit de USA
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is dat ;(.
pi_113103390
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_113103488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
Dat zou nu niet meer in mij opkomen, heb dat ding even in mijn handen gehad, maar ben nu zo gewend aan het grote en mooie scherm van de One X dat ik niet terug wil naar iets kleiners. Neemt niet weg dat ook voor de prestaties eigenlijk overkill zijn.
pi_113103656
Probleem is vooral dat de prestaties nergens echt benut worden, of zelfs ondermaats zijn omdat devs niet willen optimaliseren. De Android market stelt ook nog altijd teleur qua aanbod.

Jammere is wel inderdaad het schermformaat ja, daar koos ik in principe dit toestel voor uit.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:11:29 #8
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_113104283
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is dat ;(.
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_113106593
De TT doet onder aan deze top telefoon, slechts een gedeelte heeft er last van en HTC kennende word het allemaal opgelost.

Faal TT dus weer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_113107918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
De TT doet onder aan deze top telefoon, slechts een gedeelte heeft er last van en HTC kennende word het allemaal opgelost.

Faal TT dus weer.
Vandaar het vraagteken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef lekzzz het volgende:
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.
Oke vreemd, heb nu al meermalen zowel via UPS als TNT en zakelijk en privé dingen uit de UK laten komen en die duren bij mij toch echt minstens 9 werkdagen ;(.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:58:10 #11
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113108578
Altijd die faal tt's :') merk wel dat zonder hoesje mijn one x meer bereik en wifi heeft....
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:17:27 #12
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_113109356
Vanaf het begin functioneert mij One X gewoon zoals het moet. Geen gezeur en klachten, kortom toptoestel
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_113113610
Hm, gmail archiveert niet meer ondanks dat ik op sync druk. Het verdwijnt wel op de telefoon maar niet op de website.
pi_113113881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Ireyon het volgende:
Krijgen andere mensen die met een wpa2 verbinding willen verbinden, ook de melding dat ze verplicht een patroon of pin in moeten stellen om te ontgrendelen? En bij wep verbindingen kan ik alleen een wachtwoord intikken terwijl daar toch echt een username voor nodig is hier :?
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_113113957
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.
pi_113114226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.
Mja als ik dat doe verbreekt-ie de verbinding dus gewoon. Heb er op m'n Desire met AOSP ICS ook geen last van gehad, dus de oplossing zou toch in de telefoon software moeten liggen, me dunkt. Al beveelt Susan van de Helpdesk dus ook aan dat ik het bij onze netwerkbeheerder ga navragen :|W
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:17:09 #17
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113114867
Jep, ligt aan beveiligingsinstellingen van het netwerk.
Heb het zelf ook gehad met netwerk van school, na verbinden die pincode weggehaald en het werkte gewoon, ook na WiFi uit en aan enzo, dus beetje nutteloze instelling.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113122512
Hoe duur is het om ongeveer mn telefoon door HTC op te laten halen en het scherm te repareren? Er zit een barst in maar het touchscreen doet het nog e.d.
Bier hier.
pi_113123517
Hier lees ik 288 euro: http://www.htconex.net/18(...)ver-gorilla-glass-2/

Hier 199 euro: http://repair.smartphonew(...)ne-x-reparaties.html

Hier 213 euro: http://forum.kpn.com/t5/H(...)-Teleplan/td-p/35601

Display alleen al kost ongeveer 168 euro: http://www.replacedirect.(...)-x/lcd-schermen.html

Je gaat het dus niet heel veel goedkoper vinden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kloonhommel op 19-06-2012 23:40:51 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113124927
iPhone 5/4S of One X/S?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113125006
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef Quir het volgende:
iPhone 5/4S of One X/S?
8)7
pi_113125014
quote:
iPhone 5/4S of One X/S?
Welk advies verwacht je in een topic over de One X? :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113125016
quote:
iPhone 5/4S of One X/S?
Die iPhone 5 lijkt me echt geweldig, mooie specs, groot scherm, echt een aanrader dus.
pi_113125408
Heb nu de One x, prachtig ding. Heb m in het wit, eerste reactie die ik kreeg was 'ben je gay ofzo?'. Ik vind dat wit juist wel mooi. Meeste telefoons vind ik het niks, maar bij deze heeft het wel wat
pi_113125992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef henk321123 het volgende:
Heb nu de One x, prachtig ding. Heb m in het wit, eerste reactie die ik kreeg was 'ben je gay ofzo?'. Ik vind dat wit juist wel mooi. Meeste telefoons vind ik het niks, maar bij deze heeft het wel wat
Ik heb hetzelfde als jij, vond wit wel wat, kreeg ook opmerking van mijn vriendin en zelfs een bevriende manager van een telecomwinkel of ik gay was of zo met gegrinnik erbij. Hij is toch niet roze of zo? Wie heeft bepaald dat wit alleen voor vrouwen is en vrouwen alle kleuren van de regenboog kunnen kiezen zonder voor pot te worden uitgemaakt? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')