abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113150993
Zoveel is er op dat filmpje niet te zien hè zoveel commotie maken voor niets, hij zal het wel verdient hebben. :')
Ура для россии
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:31:43 #182
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_113151061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Zoveel is er op dat filmpje niet te zien hè zoveel commotie maken voor niets, hij zal het wel verdient hebben. :')
En aan wie is het om te bepalen of hij 'het' verdient heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door malleable op 20-06-2012 17:37:03 ]
pi_113151103
quote:
Niet relevant, het filmpje laat duidelijke en misdrijf zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:38:03 #184
3542 Gia
User under construction
pi_113151324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet relevant, het filmpje laat duidelijke en misdrijf zien.
Dus, die man slaat de agente meerdere malen, krijgt er dan van langs met de wapenstok, wordt vervolgens onschadelijk gemaakt mbv pepperspray en dan is het okay dat de agente nog effe wraak neemt voor die klappen die ze eerder ontving?

Dat is dan geen zelfverdediging meer.

Dat is schijnbaar wat sommigen denken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:39:31 #185
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113151374
quote:
Want er worden dagelijks beelden vrijgegeven. :')
Als de politie zichzelf zou kunnen vrijpleiten (publieke opinie) door die beelden vrij te geven dan zou de politie dat zeker wel doen?
Mochten er derden in beeld zijn, anderen dan die -kuch- agenten en het slachtoffer dan kan je ze onherkenbaar maken dus dat kan alvast geen probleem zijn.
Moest ik zelf een politieagent zijn dan zou ik behoorlijk pissed zijn op dat wicht en haar partner in crime. Reken er maar op dat dit de reputatie van heel de politieorganisatie schaadt. Niet alleen dit incident maar al die incidenten die je zovaak tegenkomt.
Ik zal drie andere voorbeelden noemen:

- politieagent die een journalist bedreigt (camera in beslag nemen, arresteren) als hij niet ophoudt met te filmen op de openbare weg. Aanleiding van het filmen: een cowboyarrestatie, het veroorzaken van een file om iemand te arresteren (en hierbij de andere burgers in gevaar brengen!).

- politiekorps wat weigert een aangifte te doen. Met de aangifte zelf was niets mis maar het kwam het politiekorps niet zo goed uit. Van deze poging om aangifte te doen is een audi-opname gemaakt dus iedereen kan objectief oordelen.

- met het AT een cartoonist van het bed lichten aangezien hij wat 'beledigende' cartoons had gemaakt. Tja, in Denemarken gebeurt iets dus zien we in Nederland ook direct spoken.

Zoek wat met de term politie op Geenstijl en je zal nog veel meer voorbeelden vinden. Verder zijn er natuurlijk nog kwesties als het foutief parkeren wanneer er geen spoed is.
Het is duidelijk dat een deel van de politieagenten meer uitspookt omdat ze ermee wegkomen. Over welk deel het gaat weet ik niet maar wat mij betreft is elke promillepunt er een te veel. Integriteit is een belangrijk wapen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:44:11 #186
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113151559
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, die man slaat de agente meerdere malen, krijgt er dan van langs met de wapenstok, wordt vervolgens onschadelijk gemaakt mbv pepperspray en dan is het okay dat de agente nog effe wraak neemt voor die klappen die ze eerder ontving?

Dat is dan geen zelfverdediging meer.

Dat is schijnbaar wat sommigen denken.
Stel dat het zo is dat dat wicht al wat klappen had gekregen dan nog is het inderdaad geen enkel excuus om zelf buitenproportioneel geweld te gebruiken. Guess what. Als je als straatagent werkt dan loop je het risico eens wat klapjes te krijgen. Als je daar niet tegen kan of je kan jezelf niet veweren (bij veel vrouwen het geval wegens hun zwakke fysiek) dan moet je maar een ander vak kiezen. Het is verdomme geen breiclub.
Op het moment dat de verdachte niet meer agressief is dan kan je beter zelf ook geen agressie gebruiken, zo voorkom je dat de verdachte terug agressief wordt. Deze keer was het iemand die zichzelf blijkbaar niet goed meer kon verweren, de volgende keer is het iemand die 1 man en 1 meisje wel de baas kan.
Ze zullen allicht een goede reden hebben gehad om die man te arresteren (ik moet er niet aan denken om in een flat te wonen waar je van die typische Randstadoverlast hebt) maar daarom mag je dat nog niet eender hoe doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_113157685
quote:
Ombudsman geschokt door schopincident agente

Alex Brenninkmeijer stelt onderzoek in

© anp. Still uit een filmpje op internet waarop is te zien hoe een politieagente van het korps Rotterdam-Rijnmond een man meerdere keren schopt.

De Nationale ombudsman Alex Brenninkmeijer gaat onderzoek doen naar het politieoptreden in Rotterdam, waarover de nodige ophef is ontstaan nadat beelden op internet waren verschenen. Brenninkmeijer zei vandaag 'geschokt te zijn door de heftigheid van het schopincident'. .

Het filmpje verscheen gisteren onder meer op YouTube en is inmiddels duizenden keren bekeken. Daarop is te zien dat een agente op de man toeloopt en hem in het kruis trapt. Daarna volgen nog een paar trappen. De man biedt geen weerstand. Uiteindelijk boeien de agente en haar mannelijke collega hem.
quote:
Meldpunt
GroenLinks in de Maasstad heeft een meldpunt heropend waar mensen politiegeweld kunnen melden. Twee jaar geleden kwamen op politieknuppel.nl honderden klachten binnen na reuring in de stad over een aantal incidenten.
http://www.volkskrant.nl/(...)ncident-agente.dhtml
pi_113158216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Viajero het volgende:

Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn,
Ik ging er eigenlijk vanuit omdat jij het niet nodig vindt dat verdachten beschermd worden tegen de politie en dat je steeds vertrouwt op het bewijs wat de politie heeft verzamelt en nuancering op dat punt bepaald niet duldt.

quote:
over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.
Dus Politie is tuig, rechters en OM ook, advocaten, economen... Is in jouw beleving iedereen tuig behalve Henk, Ingrid en jij? :D
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:23:24 #189
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113158315
OM wel een beetje. Teveel scoringsdrift.

Maar ieder z'n mening.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113158568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
OM wel een beetje. Teveel scoringsdrift.

Maar ieder z'n mening.
Je kan best bedenkingen bij het OM hebben, maar alles en iedereen maar tuig noemen vind ik vrij gestoord...
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:31:34 #191
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_113158632
En terecht, wie laveloos op straat ligt moet in elkaar geslagen worden en graag in het kruis geschopt, wie dronken is die is geen gevaar voor jezelf, en dus mag je die schoppen, dat is stoer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:32:20 #192
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113158663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je kan best bedenkingen bij het OM hebben, maar alles en iedereen maar tuig noemen vind ik vrij gestoord...
Ja op een gegeven moment wordt het dan ongeloofwaardig idd :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113158664
Het wordt tijd dat ze zelf camera's verwerkt in hun uniform krijgen. Bij discussies over al dan niet terecht optreden én bij incidenten waarbij agenten zelf aangevallen zijn kan dan tenminste objectief vastgesteld worden wat er nu precies gebeurd is.

En om diezelfde reden moeten agenten die van burgers eisen dat ze stoppen met het filmen van een politieoptreden disciplinair gestraft worden. Beelden zijn essentieel om achteraf nog iets recht te kunnen zetten.
pi_113158715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:32 schreef CafeRoker het volgende:
Het wordt tijd dat ze zelf camera's verwerkt in hun uniform krijgen. Bij discussies over al dan niet terecht optreden én bij incidenten waarbij agenten zelf aangevallen zijn kan dan tenminste objectief vastgesteld worden wat er nu precies gebeurd is.

En om diezelfde reden moeten agenten die van burgers eisen dat ze stoppen met het filmen van een politieoptreden disciplinair gestraft worden. Beelden zijn essentieel om achteraf nog iets recht te kunnen zetten.
sterker nog ze zouden gebruikt kunnen worden om snel een betere inschatting te kunnen maken @ hoofdbureau van incidenten waar de agenten op dat moment bij zijn betrokken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:15:30 #195
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113160939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ging er eigenlijk vanuit omdat jij het niet nodig vindt dat verdachten beschermd worden tegen de politie en dat je steeds vertrouwt op het bewijs wat de politie heeft verzamelt en nuancering op dat punt bepaald niet duldt.

[..]
Je begrijpt mij (volgens mij bewust) niet. Ik wil zeker dat verdachten beschermd worden tegen de politie. Ik vind alleen niet dat als politie een van de vele regeltjes overtreed dat dan de politie daarvoor gestraft moet worden, maar dat dat niet opeens de misdaad uitvlakt of bewijsmateriaal doet verdwijnen.

En nee, ik duld daarin absoluut geen nuancering. Als de politie een afgehakt hoodt in jouw koelkast vindt en een advocaat maakt de rechter wijs dat ze daarbij niet vriendelijk genoeg te werk zijn gegaan, dan ligt er nog steeds een afgehakt hoofd in jouw koelkast.

De bewuste agenten moeten dan gestraft worden voor hun wangedrag, maar dat betekent niet dat je je niet meer hoeft te verantwoorden voor dat afgehakte hoofd in jouw koelkast.

quote:
Dus Politie is tuig, rechters en OM ook, advocaten, economen... Is in jouw beleving iedereen tuig behalve Henk, Ingrid en jij? :D
Nee hoor. Er zijn genoeg goede mensen op de wereld, ik geloof zelfs dat de grote meerderheid van de mensen meer goed dan slecht is.

Helaas hebben de slechten de controle over politiek, politie, OM etc. Maar goed, geen enkele heerser kan eindeloos heersen zonder de steun van het volk. Het zal ofwel langzaam aan verbeteren, of in een klap. Ik hoop op langzaam aan, maar heb daar gezien de grenzeloze arrogantie aan de top weinig vertrouwen in.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:17:48 #196
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113161050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:32 schreef CafeRoker het volgende:

Rechters zijn toch altijd zo fel op mensen die eigen rechter spelen? Dat doen deze agenten ook, ze verzinnen hun eigen wetten en dwingen die af. Maar goed, als je lid bent van dezelfde corrupte kliek dan is eigen rechter spelen kennelijk ineens geen probleem meer.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_113162667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Viajero het volgende:

Je begrijpt mij (volgens mij bewust) niet. Ik wil zeker dat verdachten beschermd worden tegen de politie. Ik vind alleen niet dat als politie een van de vele regeltjes overtreed dat dan de politie daarvoor gestraft moet worden, maar dat dat niet opeens de misdaad uitvlakt of bewijsmateriaal doet verdwijnen.

En nee, ik duld daarin absoluut geen nuancering. Als de politie een afgehakt hoodt in jouw koelkast vindt en een advocaat maakt de rechter wijs dat ze daarbij niet vriendelijk genoeg te werk zijn gegaan, dan ligt er nog steeds een afgehakt hoofd in jouw koelkast.

De bewuste agenten moeten dan gestraft worden voor hun wangedrag, maar dat betekent niet dat je je niet meer hoeft te verantwoorden voor dat afgehakte hoofd in jouw koelkast.

En jij begrijpt niet dat vervolgens de politie doet wat ze goeddunkt en daar komen ze mee weg, want collega's hebben steeds een beetje last van vergeetachtigheid wie er ook al weer in de koelkast zat te koekeloeren. Of ze huren daar gewoon iemand voor in. Nog minder risico!

quote:
Nee hoor. Er zijn genoeg goede mensen op de wereld, ik geloof zelfs dat de grote meerderheid van de mensen meer goed dan slecht is.

Helaas hebben de slechten de controle over politiek, politie, OM etc. Maar goed, geen enkele heerser kan eindeloos heersen zonder de steun van het volk. Het zal ofwel langzaam aan verbeteren, of in een klap. Ik hoop op langzaam aan, maar heb daar gezien de grenzeloze arrogantie aan de top weinig vertrouwen in.
Heb jij het echt zo slecht, of zeur je gewoon graag?
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:55:19 #198
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113163097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je weet dat daar gewoon wetten voor zijn he? En regels die exact aangeven wanneer een agent geweld mag gebruiken..

Als ik jouw posts een beetje samenvat, je geeft de agente gelijk, want als ze een boete had uitgeschreven was de man vast vervelend gaan doen, dus door hem gelijk de tering in te trappen, voorkomt ze het, en lost ze het geheel netjes op?
Wetten gelden voor iedereen. Zowel voor verdachten alsmede politie etc.
Daarbij suggereer je iets als je mijn posten doorleest. Ik geef alleen maar aan dat dit een exces is waarbij een onderzoek wel zal plaats vinden. Daarbij las ik vanmiddag dat er nog geen aanklacht ingediend was in de metro of spits.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:56:46 #199
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113163168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

En jij begrijpt niet dat vervolgens de politie doet wat ze goeddunkt en daar komen ze mee weg, want collega's hebben steeds een beetje last van vergeetachtigheid wie er ook al weer in de koelkast zat te koekeloeren. Of ze huren daar gewoon iemand voor in. Nog minder risico!

Pure speculatie. Maar goed, jouw weigering om er echt op in te gaan is duidelijk. Moet ik je weer gaan vragen of je het echt prima vind dat we verder geen vragen meer stellen over het afgehakte hoofd waarop jij met veel tegenzin iets mompelt over dat dat toch nooit zal gebeuren?

quote:
[..]

Heb jij het echt zo slecht, of zeur je gewoon graag?
Ik heb het prima. Ik heb alleen een sterk ontwikkeld rechtsgevoel, en ik stoor me nogal aan machtsmisbruik en arrogantie.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:04:21 #200
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113163499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:17 schreef Viajero het volgende:

[..]

Rechters zijn toch altijd zo fel op mensen die eigen rechter spelen? Dat doen deze agenten ook, ze verzinnen hun eigen wetten en dwingen die af. Maar goed, als je lid bent van dezelfde corrupte kliek dan is eigen rechter spelen kennelijk ineens geen probleem meer.
Man, je weet niet eens wat er precies gebeurt is. Grijpt men niet in is het niet goed, grijpt men wel in klaagt ook weer iedereen. In dit soort beroepen ben je vogelvrij. Ga je de fout in dan volgt een zware disciplinaire straf(mogelijk ontslag). En erger nog wanneer je bent aangevallen en een droeftoeter filmt alleen dat een conducteur/politie zich verweert ben je gezien. Want dat schaad het bedrijf(negatieve publiciteit). Jammer maar helaas.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:14:50 #201
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113164070
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Man, je weet niet eens wat er precies gebeurt is. Grijpt men niet in is het niet goed, grijpt men wel in klaagt ook weer iedereen. In dit soort beroepen ben je vogelvrij. Ga je de fout in dan volgt een zware disciplinaire straf(mogelijk ontslag). En erger nog wanneer je bent aangevallen en een droeftoeter filmt alleen dat een conducteur/politie zich verweert ben je gezien. Want dat schaad het bedrijf(negatieve publiciteit). Jammer maar helaas.
Het is inderdaad een moeilijk beroep. Dat rechtvaardigt op geen enkele wijze dat je iemand die zich niet verweert een paar keer in zijn kruis schopt.

Ontslag is in deze nog de allerminste straf, ik vind een vrijheidsstraf ook passend.

En mensen die machtsmisbruik en mishandeling filemn en aan het licht brengen droeftoeters noemen... hoe krijg je het uit je keyboard.
pi_113164149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Viajero het volgende:

Pure speculatie.
Hoezo? Jij claimt dat het tuig is, maar als ik dan zeg dat ze heel menselijk de regels gaan overtreden en onder de staf uit pogen te komen om maar zoveel mogelijk boeven te vangen noem jij dat speculatie?

Heb jij enig idee hoe jij jezelf iedere keer weer weet tegen te spreken?

quote:
Maar goed, jouw weigering om er echt op in te gaan is duidelijk. Moet ik je weer gaan vragen of je het echt prima vind dat we verder geen vragen meer stellen over het afgehakte hoofd waarop jij met veel tegenzin iets mompelt over dat dat toch nooit zal gebeuren?
Ik vind dat je als het bewijs onrechtmatig is verkregen je dat niet mee moet laten wegen. Ze mogen dan kijken of ze op andere manieren het bewijs rond kunnen krijgen.

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat zelfs met onze regels het eenvoudiger is om slachtoffer te worden van de staat dan van zware criminaliteit.

quote:
Ik heb het prima. Ik heb alleen een sterk ontwikkeld rechtsgevoel, en ik stoor me nogal aan machtsmisbruik en arrogantie.
Jouw rechtsgevoel laat zich met veel woorden omschrijven, maar "sterk ontwikkeld" hoort daar niet bij hoor...
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:16:59 #203
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113164173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het is inderdaad een moeilijk beroep. Dat rechtvaardigt op geen enkele wijze dat je iemand die zich niet verweert een paar keer in zijn kruis schopt.

Ontslag is in deze nog de allerminste straf, ik vind een vrijheidsstraf ook passend.

En mensen die machtsmisbruik en mishandeling filemn en aan het licht brengen droeftoeters noemen... hoe krijg je het uit je keyboard.
Je moet lezen. Film dan ook alles dus ook vooraf. Dat is wat ik zeg. Och en vrijheidsstraf is leuk maar vaak loopt de dader na een paar uurtjes weer lachend rond. De conducteur,politie of hulpverlener zit een paar weken overspannen thuis met allerlei onderzoeken aan zijn broek. En een schadevergoeding zit er meestal niet bij.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:19:21 #204
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113164278
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je moet lezen. Film dan ook alles dus ook vooraf. Dat is wat ik zeg.
Dat lees ik er absoluut niet uit. Misschien moet je beter schrijven.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:24:11 #205
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113164547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat lees ik er absoluut niet uit. Misschien moet je beter schrijven.
Btw, je hebt het altijd over vrijheidsbeperkingen etc als ik het goed heb. Maar alles op youtube gooien vind je natuurlijk wel goed. Dus maw als het je uitkomt.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:27:22 #206
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113164709
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Cherna het volgende:

[..]

Btw, je hebt het altijd over vrijheidsbeperkingen etc als ik het goed heb. Maar alles op youtube gooien vind je natuurlijk wel goed. Dus maw als het je uitkomt.
Nee, er is een verschil tussen het openbaar maken van machtsmisbruik door politie, wat m.i. een plicht is, en het door de overheid inperken van privacy van mensen die niet zoals de politie een geweldsmonopolie hebben.

Moeilijk te begrijpen, ik weet het, maar toch een essentieel verschil.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:29:10 #207
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113164817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, er is een verschil tussen het openbaar maken van machtsmisbruik door politie, wat m.i. een plicht is, en het door de overheid inperken van privacy van mensen die niet zoals de politie een geweldsmonopolie hebben.

Moeilijk te begrijpen, ik weet het, maar toch een essentieel verschil.
Dat is er voor mij niet. Want als ik een sig, rook waar het niet mag gooi jij het bv op youtube als ik in functie zou zijn. Je bent dan zo laf om mij niet eerst te vragen waarom ik op dat moment een sig. rook.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:31:07 #208
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113164953
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat is er voor mij niet. Want als ik een sig, rook waar het niet mag gooi jij het bv op youtube als ik in functie zou zijn. Je bent dan zo laf om mij niet eerst te vragen waarom ik op dat moment een sig. rook.
Ok. ik geef het op. Je hebt gelijk, politie hoort gewoon zonder dat iemand daar iets van zegt mensen helemaal lens te trappen als ze daar toevallig zin in hebben. Dan leven we pas in een fijne wereld. Blij?
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:32:42 #209
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113165040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ok. ik geef het op. Je hebt gelijk, politie hoort gewoon zonder dat iemand daar iets van zegt mensen helemaal lens te trappen als ze daar toevallig zin in hebben. Dan leven we pas in een fijne wereld. Blij?
En dat gebeurt dagelijks.? Waarom heb ik daar nooit last van?
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:35:01 #210
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113165182
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Cherna het volgende:

[..]

En dat gebeurt dagelijks.? Waarom heb ik daar nooit last van?
Aanslagen zoals 9/11 gebeuren ook niet dagelijks. Is dat dan ook prima? Je argumenten worden steeds slechter.

Je hebt de discussie gewonnen, maar hou aub op met op mij te reageren, dan doe ik hetzelfde, ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')