Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...
Tasers zijn dodelijk als de pest!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Cherna het volgende:
Gewoon een taser gebruiken.
Dat helpt ook tegen dronkenschap.
En dan nog vragen om je handen op je rug te houden? Humor is dit wel.
Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tasers zijn dodelijk als de pest!
Iets dat ik hier in nederland absoluut niet wil zien.
Heel verstandig .. als je voor haar gaat staan heb je grote kans een trap in je kruis of pepperspray in je gezicht te krijgenquote:
Als er echt wat aan de hand is doen ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij staat en doet niets en wordt neergetrapt. Hij gaat erbij liggen, doet verder nog steeds niets en krijgt nog een paar trappen.
Niet handig.
In Afghanistan wordt je gewoon standaard gemarteld tot je bekent, of je nou iets gedaan hebt of niet. de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...
Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder had je nog het volste vertrouwen in de politie en nu zijn ze door en door corrupt? Huh?
Dat hebben we allang hoor. Of heb jij op Barroso en trawanten gestemd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?
Ja, inderdaad. Of je nou schuldig bent of niet. En als je een kleurtje hebt of een raar accent dan werk je ook netjes mee aan het ontvangen van klappen. Nederlandse vrienden van me zijn ooit compleet in elkaar geslagen door die klootzakken, omdat ze een jointje rookten op een festival, en behalve dat ene jointje niet meer bij zich hadden. Tja, dan krijg je klappen tot je bekent waar de rest is, ook al is er geen rest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.
Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Specularium het volgende:
Allemaal krakers in dit topic, net zoals in dat andere topic over kraken.
Wat zijn volgens jou precies de voordelen van een politiestaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De politie is de gewapende arm van de grootste maffia van Nederland.
Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.
En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.
Scorpie die het heeft over intelligentieniveau.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.
Ik heb genoeg "incidenten" zelf gezien om geen vertrouwen meer in de politie te hebben. Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.
True story.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef Viajero het volgende:
Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.
Natuurlijk niet. Dan houden we alleen de goede agenten over, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goed dat ze gefilmd is. Ze moet zich doodschamen. En mag toch hopen dat ze voorgoed uit haar functie is gezet.
Moet je nagaan hoe valide die argumentatie is. Heb je nog meer verkapte trollpogingkjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scorpie die het heeft over intelligentieniveau.
Het is een complot, ik zeg het je. Gauw, neem nog een trekje van de bongo mattie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "incidenten" zelf gezien om geen vertrouwen meer in de politie te hebben. Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.
Dat was bloedserieus. Bedankt dat je er zelf nog een voorbeeld van laat zien:quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe valide die argumentatie is. Heb je nog meer verkapte trollpogingkjes?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een complot, ik zeg het je. Gauw, neem nog een trekje van de bongo mattie.
Ook ik heb jaren geleden een keer gezien dat twee agenten een donkere man in elkaar sloegen. Het was midden in de nacht in de Indische Buurt in Amsterdam Oost. Het is schokkend om zoiets te zien, je kunt niets doen en die agenten zullen het nooit toegeven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "incidenten" zelf gezien om geen vertrouwen meer in de politie te hebben. Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.
Waar zeg ik dat het een complot is? Het is de natuurlijke gang van zaken als je minder begaafden met een laffe instelling onbeperkte macht geeft over de rest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een complot, ik zeg het je. Gauw, neem nog een trekje van de bongo mattie.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.
Scorpie verleert 't ook nooit met z'n ad hominempjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.
Excessen heb je overal. Dus ook hier in NL. En NL heeft nog een tam korps in vergelijking met de rest van de EU. En als je je zelf bezuipt. Niets mis mee. Maar draag dan wel de consequenties.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:40 schreef hannoes het volgende:
Dronken over straat lopen is natuurlijk niet cool maar je bent tegenwoordig wel vogelvrij verklaard als je het wel doet! Opgeschoten gasten zijn er op uit om dronken mensen in elkaar te trappen en als de ambulance je naar het ziekenhuis brengt willen de artsen je nauwelijks helpen. Politie wil je aangifte niet opnemen omdat je op het moment dat het gebeurde dronken was en de officier van justitie neemt je verklaring op als zijnde vals ... Of erger nog, de politie schopt je zelf in elkaar zoals in dit filmpje te zien is.
In elkaar geschopt worden is simpelweg een gewone consequentie van teveel drinken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:56 schreef Cherna het volgende:
En als je je zelf bezuipt. Niets mis mee. Maar draag dan wel de consequenties.
Inderdaad nu zijn er mobieltje. Maar neem je ook alles op. Niet alleen de vechtpartij, maar ook wat er aan vooraf gaat? Want dat mis ik vaak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ook ik heb jaren geleden een keer gezien dat twee agenten een donkere man in elkaar sloegen. Het was midden in de nacht in de Indische Buurt in Amsterdam Oost. Het is schokkend om zoiets te zien, je kunt niets doen en die agenten zullen het nooit toegeven.
Maar nu zijn er mobieltjes en kunnen dit soort dingen naar buiten worden gebracht. Het valt gewoon niet te ontkennen dat er ook bij de politie zieke geesten werken die hun kans afwachten om eens "lekker een weerloos persoon in elkaar te trappen".
Weet jij wat eraan vooraf is gegaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elkaar geschopt worden is simpelweg een gewone consequentie van teveel drinken?
Denk je dat die mensen van tevoren al wisten dat dit zou gebeuren? Het lijkt me nogal logisch dat ze pas zijn gaan filmen toen ze zagen dat er gekke dingen gebeurden. Dan mis je een stukje, dat kan niet anders he!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef Cherna het volgende:
[..]
Inderdaad nu zijn er mobieltje. Maar neem je ook alles op. Niet alleen de vechtpartij, maar ook wat er aan vooraf gaat? Want dat mis ik vaak.
Je kunt zien dat die man op zijn benen staat te zwaaien en in zijn ogen staat te wrijven. Dat pepperverhaal klopt dus. Vervolgens maar even lekker in zijn kruis trappen. Wat een schorem die agenten, echt schandalig. Je zal ze maar tegenkomen als je alleen dronken op straat loopt.quote:
Mijn post was gewoon een constatering uit eigen ervaring mijnerzijds, niet iets wat ik wil vergelijken met het lastigvallen van hulpverleners of politieoptredens in andere landen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Excessen heb je overal. Dus ook hier in NL. En NL heeft nog een tam korps in vergelijking met de rest van de EU. En als je je zelf bezuipt. Niets mis mee. Maar draag dan wel de consequenties.
Dat er hulpverleners worden lastig gevallen, daar hoor ik je dan niet over.
Heb ooit in Frankrijk met een ongeldig treinkaartje in de trein gezeten. Nog niet eens mijn schuld want de dame aan het loket had me het verkeerde kaartje verkocht. Tijdens de controle werd me dat wel duidelijk gemaakt door de conducteur die omringd was met politie. Met een hand op de gummiknuppel stonden ze al in de aanslag. Een verkeerde beweging en ik was de lul geweest. Heb maar netjes betaalt zonder veel ophef. En de boete was niet mals. 50 euro de man. Met 2 kinderen was ik 200 euro kwijt alleen al aan de boete. En contant betalen ter plaatse. Niets van betaling van uitstel.
Sterker nog. Er zat genoeg tuig in die trein(Parijs RER) en ze hadden allemaal netjes een kaartje.
Daar hebben we het niet over, jij zegt dat als je zuipt, je gewoon dit soor consequenties moet dragen.quote:
Inderdaad, maar daar gaat het vaak om. Als je een conducteur bespuugt en bedreigd, en hij haalt uit is het natuurlijk makkelijk om net die klap van de conducteur op te nemen en de media in te smijten. Dat de conducteur is bespuugt en bedreigd is mis je dan wel ff voor het gemak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:08 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Denk je dat die mensen van tevoren al wisten dat dit zou gebeuren? Het lijkt me nogal logisch dat ze pas zijn gaan filmen toen ze zagen dat er gekke dingen gebeurden. Dan mis je een stukje, dat kan niet anders he!
Die getuige vertelt sprookjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar gaat het vaak om. Als je een conducteur bespuugt en bedreigd, en hij haalt uit is het natuurlijk makkelijk om net die klap van de conducteur op te nemen en de media in te smijten. Dat de conducteur is bespuugt en bedreigd is mis je dan wel ff voor het gemak.
Lol. ik werk in de dienstverlening. Je moet eens weten waar dronken mensen toe in staat zijn of mensen die iets verkeerds gerookt of geslikt hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over, jij zegt dat als je zuipt, je gewoon dit soor consequenties moet dragen.
En zo te zien was hij niet in staat om een bedreiging te vormen, dus ik denk dat er bar weinig aan voraf is gegaan wat deze reactie rechtvaardigd.
En daarom mag de politie dit doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Lol. ik werk in de dienstverlening. .
Wat moeten ze dan doen(ff deze situatie buiten beschouwing laten). Loop maar rustig door en val andere burgers maar lastig. Of kijk maar wat je doet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
En daarom mag de politie dit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |