abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:53:05 #101
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113128468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...
Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:54:01 #102
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113128485
Gewoon een taser gebruiken.
Dat helpt ook tegen dronkenschap.
En dan nog vragen om je handen op je rug te houden? Humor is dit wel.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_113128579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
Goed gedaan agente! Ik sta achter je!
Ah dus jij was die lullo die er bij stond.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_113128586
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Cherna het volgende:
Gewoon een taser gebruiken.
Dat helpt ook tegen dronkenschap.
En dan nog vragen om je handen op je rug te houden? Humor is dit wel.
Tasers zijn dodelijk als de pest!
Iets dat ik hier in nederland absoluut niet wil zien.
  woensdag 20 juni 2012 @ 02:03:31 #105
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113128649
Ze weten gewoon dat zo iemand kwetsbaar is en dat toch niemand ze gaat geloven dan wel dat ze ook iets tegen polen hebben.
  woensdag 20 juni 2012 @ 02:06:19 #106
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113128689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tasers zijn dodelijk als de pest!
Iets dat ik hier in nederland absoluut niet wil zien.
Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_113129120
Zo gaat dat bij de politie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_113129194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
Goed gedaan agente! Ik sta achter je!
Heel verstandig .. als je voor haar gaat staan heb je grote kans een trap in je kruis of pepperspray in je gezicht te krijgen
pleased to meet you
pi_113129748
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij staat en doet niets en wordt neergetrapt. Hij gaat erbij liggen, doet verder nog steeds niets en krijgt nog een paar trappen.

Niet handig.
Als er echt wat aan de hand is doen ze helemaal niks.
pi_113129971
Ik neem aan dat alle fokkertjes hier er geen probleem mee hebben om een niet meewerkende verdachte die net besproeit is met pepperspray vast te houden? :')
Het filmpje is om te beginnen super waardeloos, begint pas halverwege een conflict, je weet niet wat ervoor gebeurt is, en de getuige is ook de filmer zelf, dus ook waardeloos, die ruikt z'n 15 minutes of fame.
Ik zie hier niks bijzonders eigelijk, verdachte weigerde mee te werken, wordt getrakteerd op een dosis pepperspray, werkt daarna nog steeds niet mee, probeert zijn handen op alle mogelijke manieren weg te stoppen.
Als hij meteen na de spray was gaan liggen met z'n handen braaf op z'n rug was er waarschijnlijk niks bijzonders gebeurt.
Daarnaast heb ik de politie in het uitgaansleven mensen met wel veel meer geweld zien aanhouden, boeiend, moet je maar meewerken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:09:54 #111
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113130022
quote:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...
In Afghanistan wordt je gewoon standaard gemarteld tot je bekent, of je nou iets gedaan hebt of niet. de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...

Mafkees, gaan klagen dat de politie hier niet fascistisch genoeg is, waar haal je het vandaan?

Als ze dan echte criminelen ook hard zouden aanpakken zou ik er nog mee kunnen leven, maar dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Laffe ratten die agressief worden zodra ze zich sterker voelen tegen een enkele persoon en op de loop gaan voor groepjes kampers of Marokkanen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:12:15 #112
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113130051
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eerder had je nog het volste vertrouwen in de politie en nu zijn ze door en door corrupt? Huh?
Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:13:17 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113130063
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?
Dat hebben we allang hoor. Of heb jij op Barroso en trawanten gestemd?
pi_113130073
Allemaal krakers in dit topic, net zoals in dat andere topic over kraken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:16:03 #115
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113130092
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juni 2012 02:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.
Ja, inderdaad. Of je nou schuldig bent of niet. En als je een kleurtje hebt of een raar accent dan werk je ook netjes mee aan het ontvangen van klappen. Nederlandse vrienden van me zijn ooit compleet in elkaar geslagen door die klootzakken, omdat ze een jointje rookten op een festival, en behalve dat ene jointje niet meer bij zich hadden. Tja, dan krijg je klappen tot je bekent waar de rest is, ook al is er geen rest.

Mooie wereld zo, toch?
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:20:02 #116
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113130137
Lijkt wel wat op deze agressieve situatie met ook weer politieagenten erbij :X :

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:29:54 #117
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113130254
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Specularium het volgende:
Allemaal krakers in dit topic, net zoals in dat andere topic over kraken.
Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:30:42 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_113130268
Verheerlijking van de Veiligheidscultuur. Hele hordes halftamme apen die zich de koning voelen in hun security- of politiepakje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_113130827
Met politie in de buurt voel ik me absoluut niet veiliger
There are only 151 Pokémon.
pi_113130868
quote:
Wat zijn volgens jou precies de voordelen van een politiestaat?
pi_113131097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De politie is de gewapende arm van de grootste maffia van Nederland.
:'(

Rotte appels heb je overal. Het is logisch dat een machtswellusteling bij de politie of in het leger minder snel opvalt, net zoals een kindervriend in een kinderdagverblijf of bij de padvinderij minder snel opvalt.
Het is zou niet de eerste keer zijn als zou blijken dat binnen de overheid machtsmisbruikers en leidinggevenden elkaar de hand boven het hoofd houden. Het zou goed zijn als die Klokkenluidersregeling serieus in werking treedt. De regeling is bedoeld om misstanden bij de overheid aan de kaak te stellen: machtsmisbruik en mismanagement maar ook dit soort misstanden. Ook politiemensen moeten zich veilig voelen als ze dit soort gedrag aan de kaak te stellen.
pi_113131125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:29 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.
Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.
pi_113131140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.
En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.
pi_113131148
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.
Scorpie die het heeft over intelligentieniveau. _O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:23:08 #125
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113131223
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.
Ik heb genoeg "incidenten" zelf gezien om geen vertrouwen meer in de politie te hebben. Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')