Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...

Tasers zijn dodelijk als de pest!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Cherna het volgende:
Gewoon een taser gebruiken.
Dat helpt ook tegen dronkenschap.
En dan nog vragen om je handen op je rug te houden? Humor is dit wel.

Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tasers zijn dodelijk als de pest!
Iets dat ik hier in nederland absoluut niet wil zien.

Heel verstandig .. als je voor haar gaat staan heb je grote kans een trap in je kruis of pepperspray in je gezicht te krijgenquote:

Als er echt wat aan de hand is doen ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij staat en doet niets en wordt neergetrapt. Hij gaat erbij liggen, doet verder nog steeds niets en krijgt nog een paar trappen.
Niet handig.

In Afghanistan wordt je gewoon standaard gemarteld tot je bekent, of je nou iets gedaan hebt of niet. de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
In grotemensenlanden (Guardia Civil, anyone?) gaat de politie vrijwel standaard op eenzelfde manier te werk, de reacties hier zeggen genoeg over hoe zeer Nederland tot een jankerig verwijfd zeikland verworden is...

Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder had je nog het volste vertrouwen in de politie en nu zijn ze door en door corrupt? Huh?

Dat hebben we allang hoor. Of heb jij op Barroso en trawanten gestemd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een dictatuur. Ook maar doen dan?

Ja, inderdaad. Of je nou schuldig bent of niet. En als je een kleurtje hebt of een raar accent dan werk je ook netjes mee aan het ontvangen van klappen. Nederlandse vrienden van me zijn ooit compleet in elkaar geslagen door die klootzakken, omdat ze een jointje rookten op een festival, en behalve dat ene jointje niet meer bij zich hadden. Tja, dan krijg je klappen tot je bekent waar de rest is, ook al is er geen rest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Deze flapdrol die niet meewerkt krijgt diverse ladingen toegediend. Extreem dat is waar. Maar politie dient natuurlijk wel gezag uit te stralen. Dat mis ik in NL. In Frankrijk zien ze er beter uit. Daar laat je het wel achterwegen om tegen te werken en werk je gewoon netjes mee.

:
 :  

Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Specularium het volgende:
Allemaal krakers in dit topic, net zoals in dat andere topic over kraken.

Wat zijn volgens jou precies de voordelen van een politiestaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De politie is de gewapende arm van de grootste maffia van Nederland.

Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, als je tegen machtsmisbruik bent dan ben je een kraker. Logisch.

En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat? Waar had ik het volste vertrouwen in de politie? Dat moet een bepaalde zaak of situatie geweest zijn, over het algemeen vertrouw ik ze echt niet hoor. Dat ik rechters en OM nog veel erger tuig vind wil niet zeggen dat ik de politie vertrouw.

Scorpie die het heeft over intelligentieniveau.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je elke agent aanziet voor machtsmisbruiker en dingen roept als 'gewapende arm van de maffia boedieboedieboe', dan is je intelligentieniveau inderdaad gelijkwaardig, zo niet lager dan de gemiddelde kraker.

Ik heb genoeg "incidenten" zelf gezien om geen vertrouwen meer in de politie te hebben. Groepen kampers en Marokkanen die duidelijk overlast veroorzaken negeren en enkelingen keihard in elkaar schoppen, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar roepen dat je niet op een gehersenspoelde kraker verslaafd aan drugs lijkt. Humor dit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |