Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor je mannetje!!
Heeft je moeder een longaandoening dat ze zo vaak de klos is?
Vermoedde al zoiets zie TT.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Ml, verzin eens een mooie TT? Ik ben inspiratieloos en mobiel openen is al een uitdaging
[..]
Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).
Solex-tour-op-Texel-boks!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Nozem, als je een kilo artisjokken per dag eet en verder alleen water drinkt wel ja
ERMAGERD!
[ afbeelding ]
Vanavond weer eens beulen in de sportschool, hopen dat deze week de spierpijn een beetje meevalt. Voelde me vorige week een oud lijk, en heb morgen een dagje Solex-tour met BBQ op Texel, net als Coco laatst.
Er gaat vandaag dus een 200gr eiwit naar binnen gewerkt worden
*boks*, al zal ik de stenen schapen gewoon met rust latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Solex-tour-op-Texel-boks!
Smeer je in als de zon ook maar een beetje schijnt! En neem een jas mee, eventueel een vest & jas. Op die dingen kan het verrektes koud zijn als je rijdt. Dus dan zit je te koukleumen terwijl je ondertussen levend verbrandt
Wel tof!
Ik heb ook haring want bonus bij AHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je beeb het zo goed doet Phaid, kan ook niet anders met zo'n supermoeder he
of moet ik nou zeggen dat je superboobies hebt![]()
Ik ben bij de tandarts geweest en geen gaatjes of andere enge dingenEn mijn tanden zijn weer 3 tinten lichter nu de tandsteen weg is
Zo nog ff klantje doen en dan naar huis, haring eten
aaah, nooooeeesss! Die haring komt altijd superslecht uit de test. Hele bacterie families die op je vis wonen enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook haring want bonus bij AH![]()
SPOILER: Foto van BeetlejuiceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klantje doen, Aurum?!
Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vandaaarrrr!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
Nou weet iedereen hoe ik aan mijn geld kom
Ik ga trouwens best aardig met operation low carb, ben bijna 1,5 kg kwijt in 5 dagen. Meerendeels zal vocht zijn, maar toch het schiet op
Moet alleen wat meer vlees gaan halen, gaat hard zo
Ja maar ik heb ook net pas ontbeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sarabi, na een S mag je zeker wel iets meer eten dan een nectarine
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
't Zijn trutten!Om half zeven besloten ze een woonkamer-slaapkamer-rallye te houden met als finish mijn neus... Wakker worden met 2,5kilo op je hoofd en een ander die in volle gang tegen je hoofd aan loopt
nee gaat goed! Ze doen nu eindelijk vriendelijk tegen elkaar waar ik wel blij om ben
Chloe is nog wel altijd schichtig als er visite is, maar zodra de visite weg is komt ze weer lief doen bij mij
Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nachtSPOILER: Foto van BeetlejuiceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klantje doen, Aurum?!
Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden.
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat
Be someone that makes you happy
Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...quote:
Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nacht
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat
Het is geen zwaar schema, die van mij is echt de aller eerste.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...
Welke van de 3 is het trouwens? Zit namelijk nogal wat verschil in
Maar omdat je bij je lunch alleen een salade hebt (en daar vaak gigantisch verschil in zit per persoon) leek het mij handiger wat meer te doen.
Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
shake-weights op zich al...
sorry, progje
[..]
Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk?
Oeh! En zag dat je vakantie geboekt had! Nice!
Over progje gesproken,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
shake-weights op zich al...
sorry, progje siral
I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novem
En ja vakantie
Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Was meer, mocht progje eventueel weer eens meelezen
Was progje toch met een shake-weight? Siral dus ook?
Had 'r van 't weekend nog op FB gesproken, mochten jullie het willen weten, ging erg goed met haar en d'r buik maar zoals loveli al zei, nog steeds erg druk met het werk.
[..]
I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregen
En die shake je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken heul XCO niet
Edit: Daar gebruik je dus een buis gevuld met grind
Ja heb ik ook weleens gehoord ja, en teveel eiwit is slecht voor de darmen, en tarwe is ook slecht voor de tandjes geloof ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!
Yep, Siral had pas ook zo'n filmpje gepost, zag er wel intensief uit!quote:
Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Novem het volgende:
Net lijstje GB, beetje weinig groente alleen, maar misschien doe je veel in de sheperds pie?
VB, netjes zoals altijd.
Mijn lijstje nog een keer, ben er vrij content mee
O - Yoghurt met een banaan, noten en roggevlokken
L - sla en postelein met halve avocado, tom, kom, kiemen, zongedroogde tomaten, parmezaan.
Snee vkbrood met tonijn.
T - 2 rijstwafels pindakaas
S - krachttraining
D - groene curry met courgette en sperziebonen met zilvervliesrijst
T - yoghurt met honing
T - koffie verkeerd
Ja lekker he!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie!En nog tomaat en komkommer bij de lunch dus, al zet dat weinig zoden aan de dijk.
Lekker lijstje heb jij, vooral die lunch!En de rijstwafels met pindakaas heb ik ook ontdekt!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Probability het volgende:
Ik voel mij een beetje eenzaam vandaag
Wat is je totaal aan eiwitten op zo'n dag ongeveer? Bij krachtsport (om het meeste eruit te halen) zou ik toch gaan voor zo'n 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit. dus in jouw geval zo'n 90gr.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef Novem het volgende:
Dat XCO met die shakeweights ziet er zo stom uitStel huisvrouwen die helemaal kapot pompen met dat ding
Viz, ik eet mijn D direct na het sporten, dus probeer de schade te beperken door na mijn D direct Griekse yoghurt te eten, zit 10 gram eiwit in ofzo
Oh en Beetle is cute! Vannacht die van ons ook racen, m'n vriend heeft nu precies vier krassen over z'n neus lopen
Mensen die denken dat xco is voor oude huisvrouwen moeten een keer op maandag avond komen xcoen bij health city in nuenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Yep, Siral had pas ook zo'n filmpje gepost, zag er wel intensief uit!
Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 volkbh met aubergine/fetasalade en een salade van spinazie/artisjok/zongedroogde tomaat
T: 3 abrikozen en wat nootjes
D: kikkererwten/courgette/aubergine/tomatenprutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: wheyshake met banaan, havermout en sojamelk
"Ik hoor aan uw stem dat u hele mooie lippen heeft. Donkerrode lipstick zal u erg goed staan"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Siral het volgende:
Ik heb morgen trouwens sollicitatie als telefonisch schoonheidsadviseuse hahah.
Ben benieuwd.
Ik heb geen idee zal het morgen horenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef Probability het volgende:
[..]
"Ik hoor aan uw stem dat u hele mooie lippen heeft. Donkerrode lipstick zal u erg goed staan"wat doe je dan?
Het ziet er gewoon stom uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Mensen die denken dat xco is voor oude huisvrouwen moeten een keer op maandag avond komen xcoen bij health city in nuenen.
Thanks. Ik krijg volgens eetmeter 60 gram binnen vandaag, maar ik heb een vega dagje, dus dat verklaart het, op een vleesdag zal het een stuk meer zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Mc, je had binnenkort toch hele weken de tijd? Kun je dan een goede inhaalslag maken, 80u./week schiet al snel op natuurlijk
Oh zo, Nallie, heb zelf nog het voer dat ik meekreeg van An, eten ze met z'n tweeën een bakje van leeg per dag. Ze poepen in ieder geval goed. Dus niet het idee dat ze teveel eten.
Beetle is best cute inderddaad, thxVooral gestoord, maar ook enigszins cute
![]()
M_M, Chloe is volgens mij bij An al goed afgericht, hangt eignelijk nooit in de gordijnen, Beetle na herhaalde waarschuwingen ook al 70% minder. Het behang durven ze niet aan te zitten, hoef maar snel in de benen te komen en ze hebben wel door dat ze koest moeten wezen. En dan komen ze slijmen
[..]
Wat is je totaal aan eiwitten op zo'n dag ongeveer? Bij krachtsport (om het meeste eruit te halen) zou ik toch gaan voor zo'n 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit. dus in jouw geval zo'n 90gr.
E/K/V verdeling van zo'n 60/20/20 kom je bij 90gr E uit op ~2000kcal, zou qua onderhoud op zo'n dag ongeveer goed zijn gok ik.
Afhankelijk van hoe je krachttraining doet natuurlijk. Zie vrouwen die het doen eigenlijk nooit echt voluit gaanbehalve types als miss-fitness dan.
Een 33/33/33 verdeling wat meer gericht is op afvallen met 90gr E = ~1350
Een verdeling daar tussenin zou dus het beste zijn.
/Iew! Bah! Technisch bezig met voeding!ik misreken vet! Bij 33/33/33 = 1530, is dus een prima uitgangspunt!
Bij 60/20/20 = 2250, iets te hoog voor de meesten waarschijnlijk.
Ah ok, een meisjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
PasHokjesMeisje!
</major in the History of V1z>
Eieren zijn alleen kip in wording als er een haan in de buurt is geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Vis snap ik, maar dacht omdat een ei een kip in wording is het ook niet vegetarisch was.
Volgens die wiki moet je dan bewust minimaal 1 dag per week geen vlees eten. Zullen hier dus nog wel heel wat meer "flexitariers" zijn. Wat is erquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semi-vegetarisme
Volgens mij hebben we een flexitarier gespot
truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Eieren zijn alleen kip in wording als er een haan in de buurt is geweest.
Ik denk dat je bij 't fietsen ter aarde gaat storten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:52 schreef xliefs. het volgende:
Lijstje:
O= beschuitjes 2 volkoren met pasta
S= uurtje zwemmen
T= Banaan
L= 2 broodjes bruin met ei en n likje light fritessaus
S= uurtje fietsen
Is inderdaad veel te weinig eten. Uur zwemmen én uur fietsen kost 1500-2000 kcal, afhankelijk hoe fanatiek natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij 't fietsen ter aarde gaat storten.
Hoe meer onderzoeken ik lees, des te vaker zie ik dat de kaders bij zulke onderzoeken vaak al zijn toegespitst op een conclusie die door de onderzoeker als wenselijk wordt gezien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Het dierlijke vet van een met mais gevoede koe is ongezonder dan dat van een graskoe. Kanker door vlees is volgens mij wel aangetoond, ook staat vast dat rood vlees en varkensvlees ontstekingsbevorderend zijn.
Als je het allemaal een beetje normaal bekijkt en niet je vlees elke dag bbq-zwart bakt, komen we een flink eind.
En als katten diabetes krijgen van voer met mais/rijst/tarwe, waarom zouden wij dat dan wel gaan eten?
/ietwat kromme redenering, maar veel beesten krijgen diabetes (koeien, paarden en blijkbaar ook katten)
Buh, lijkt mij echt niet lekker, rijstwafels met pindakaas, ow en haring ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
Rijstewafels met pindakaas zijn nom!
Ik heb 2 haringen op, ook nom!
Weet je toevallig ook waarom vlees kanker veroorzaakt? Ik ben totaal niet thuis in die pubmed artikelen, weet ook niet hoe ik ze moet lezen of hoe ik kan zien of het een goed onderzoek is of niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Het dierlijke vet van een met mais gevoede koe is ongezonder dan dat van een graskoe. Kanker door vlees is volgens mij wel aangetoond, ook staat vast dat rood vlees en varkensvlees ontstekingsbevorderend zijn.
Als je het allemaal een beetje normaal bekijkt en niet je vlees elke dag bbq-zwart bakt, komen we een flink eind.
En als katten diabetes krijgen van voer met mais/rijst/tarwe, waarom zouden wij dat dan wel gaan eten?
/ietwat kromme redenering, maar veel beesten krijgen diabetes (koeien, paarden en blijkbaar ook katten)
Ben ook niet echt thuis in pubmed, gebruik het vaak als google zoekterm (bv coloncancer, meat, pubmed).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef Novem het volgende:
Weet je toevallig ook waarom vlees kanker veroorzaakt? Ik ben totaal niet thuis in die pubmed artikelen, weet ook niet hoe ik ze moet lezen of hoe ik kan zien of het een goed onderzoek is of niet.
Ik denk dat diabetes de grootste bedreiging voor de gezondheid is vandaag de dag. Zo'n beetje de helft van de mensen heeft overgewicht en veel krijgen te maken met diabetes en alle bijbehorende kwalen (hart- en vaatziektes, nierfalen, beroertes, allerlei akelige dingen). Veel mensen denken bij diabetes alleen aan insuline spuiten, maar vergeten alle andere rottige gezondheidseffecten. Niet dat ik liever kanker heb dan diabetes, maar het risico dat ik diabetes krijg is groter dan het risicoquote:Denk je dat het effect van vlees op het lichaam minder groot is dan dat van granen ed? Omdat jij weleens zegt dat je het best granen/carbs kan skippen ipv vlees.
Vleeseters granen voeren lijkt idd onnatuurlijk, het lijkt logisch dat dieren die niet zijn gemaakt om carbs te verwerken er problemen mee krijgen.quote:Katten krijgen idd diabetes van het eten van veel koolhydraten, weet alleen niet of dat geldt voor alle koolhydraten, of granen specifiek. Hun stofwisseling is niet gemaakt om koolhydraten te verwerken, die van ons wel, maar waarschijnlijk is veel mindere mate dan wat wij naar binnen werken.
De bedoeling is dat je ze leert kennen, dan zijn het geen enge onbekende mensen meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vermoedde al zoiets zie TT.
Jeetje had al wel het idee dat het niet goed was maar dit is echt erg
LOLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je beeb het zo goed doet Phaid, kan ook niet anders met zo'n supermoeder he
of moet ik nou zeggen dat je superboobies hebt![]()
Ik kreeg er echt goede buikspieren en rugspieren vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon stom uitZal vast heel zwaar zijn hoor, een uur lang met een buis met grind schudden, daar niet van.
Wow! Superreactiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ook niet echt thuis in pubmed, gebruik het vaak als google zoekterm (bv coloncancer, meat, pubmed).
Er is een bewezen relatie tussen vlees en darmkanker, volgens mij deels door wat er met vlees gebeurt als je het te erg verhit (verhitten van eiwitten zorgt voor bruinkleuringsreacties die het vlees ook een lekkere smaak geven, maar als je te erg verhit, maak je stoffen die kankerverwekkend zijn). Van gevogelte en vis is dit effect niet aangetoond. Gevogelte bevat meer gezonde vetzuren dan rood vlees en vis al helemaal, de juiste omega-vetzuren hebben een ontstekingsremmende werking.
[..]
Ik denk dat diabetes de grootste bedreiging voor de gezondheid is vandaag de dag. Zo'n beetje de helft van de mensen heeft overgewicht en veel krijgen te maken met diabetes en alle bijbehorende kwalen (hart- en vaatziektes, nierfalen, beroertes, allerlei akelige dingen). Veel mensen denken bij diabetes alleen aan insuline spuiten, maar vergeten alle andere rottige gezondheidseffecten. Niet dat ik liever kanker heb dan diabetes, maar het risico dat ik diabetes krijg is groter dan het risico
Vlees bevat vitamines, essentiele aminozuren, een goed opneembare vorm van ijzer (het is moeilijker voor vegetariers om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt).
Ik ben niet mordicus tegen alle granen, wel tegen mais (bevat veel linolzuur (omega-6, ontstekingsbevorderend) en suikers => werkt diabetes in de hand), heb een voorkeur voor havermout boven tarwe, omdat tarwe lang niet door iedereen goed wordt verwerkt en in havermout zitten dingen die goed zijn tegen diabetes.
Wanneer we een voedselaanbod zouden hebben zonder omega-6, zou ik waarschijnlijk voeding met omega-6 promoten (geen mais, want daar zit fructose in en omdat we daar teveel van binnenkrijgen, veroorzaakt het diabetes). In onze lichaamscellen hebben we een 50-50 verdeling aan verzadigde en onverzadigde vetten nodig. Van de onverzadigde vetten hebben we weer een goede verhouding nodig van omega-3, -6 en -9. In ons voer zitten (te) veel verzadigde vetten en de verhouding van de omega's is niet goed, vandaar het gehamer op omega-3. Verder zijn alle transvetten evil (gehard plantaardig vet is nooit transvet-vrij, dus als je aldi-pindakaas met gehard kokosvet eet, you're doomed).
Misschien sla ik soms wat door als anti-carb-maffia![]()
Uit onderzoek blijkt ook dat insulineresistentie (diabetes II) en kanker vriendjes zijn, daarom heeft een dieet met vis, gevogelte, veggies en zo nu en dan een biefstuk mijn voorkeur boven een carbrijk dieet met weinig/geen vlees.
[..]
Vleeseters granen voeren lijkt idd onnatuurlijk, het lijkt logisch dat dieren die niet zijn gemaakt om carbs te verwerken er problemen mee krijgen.
Diabetes bij paarden komt heel vaak voor (paarden krijgen magnesium tegen diabetes), koeien krijgen ook mais (ipv gras) terwijl ze daar niet voor gemaakt zijn, daar krijgen ze een insulinerespons (=groeihormoon) op. Het vet dat ze aanmaken is wit (=ongezond vet), een graskoe heeft geel vet. Wij eten die diabeteskoe incl. dat ongezonde vet.
Kortom, ingrijpen in het natuurlijke voedingspatroon van een zoogdier heeft z'n nadelen.
die vast gay wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kreeg er echt goede buikspieren en rugspieren van. En altijd toffe muziekjes
met als extraatje de redelijk hotte instructeur
![]()
Zie daar de reden dat veel studenten en zelfs sommige onderzoekers denken dat mijn werk overbodig isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ook niet echt thuis in pubmed, gebruik het vaak als google zoekterm (bv coloncancer, meat, pubmed).
Er is een bewezen relatie tussen vlees en darmkanker, volgens mij deels door wat er met vlees gebeurt als je het te erg verhit (verhitten van eiwitten zorgt voor bruinkleuringsreacties die het vlees ook een lekkere smaak geven, maar als je te erg verhit, maak je stoffen die kankerverwekkend zijn). Van gevogelte en vis is dit effect niet aangetoond. Gevogelte bevat meer gezonde vetzuren dan rood vlees en vis al helemaal, de juiste omega-vetzuren hebben een ontstekingsremmende werking.
[..]
Ik denk dat diabetes de grootste bedreiging voor de gezondheid is vandaag de dag. Zo'n beetje de helft van de mensen heeft overgewicht en veel krijgen te maken met diabetes en alle bijbehorende kwalen (hart- en vaatziektes, nierfalen, beroertes, allerlei akelige dingen). Veel mensen denken bij diabetes alleen aan insuline spuiten, maar vergeten alle andere rottige gezondheidseffecten. Niet dat ik liever kanker heb dan diabetes, maar het risico dat ik diabetes krijg is groter dan het risico
Vlees bevat vitamines, essentiele aminozuren, een goed opneembare vorm van ijzer (het is moeilijker voor vegetariers om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt).
Ik ben niet mordicus tegen alle granen, wel tegen mais (bevat veel linolzuur (omega-6, ontstekingsbevorderend) en suikers => werkt diabetes in de hand), heb een voorkeur voor havermout boven tarwe, omdat tarwe lang niet door iedereen goed wordt verwerkt en in havermout zitten dingen die goed zijn tegen diabetes.
Wanneer we een voedselaanbod zouden hebben zonder omega-6, zou ik waarschijnlijk voeding met omega-6 promoten (geen mais, want daar zit fructose in en omdat we daar teveel van binnenkrijgen, veroorzaakt het diabetes). In onze lichaamscellen hebben we een 50-50 verdeling aan verzadigde en onverzadigde vetten nodig. Van de onverzadigde vetten hebben we weer een goede verhouding nodig van omega-3, -6 en -9. In ons voer zitten (te) veel verzadigde vetten en de verhouding van de omega's is niet goed, vandaar het gehamer op omega-3. Verder zijn alle transvetten evil (gehard plantaardig vet is nooit transvet-vrij, dus als je aldi-pindakaas met gehard kokosvet eet, you're doomed).
Misschien sla ik soms wat door als anti-carb-maffia![]()
Uit onderzoek blijkt ook dat insulineresistentie (diabetes II) en kanker vriendjes zijn, daarom heeft een dieet met vis, gevogelte, veggies en zo nu en dan een biefstuk mijn voorkeur boven een carbrijk dieet met weinig/geen vlees.
[..]
Vleeseters granen voeren lijkt idd onnatuurlijk, het lijkt logisch dat dieren die niet zijn gemaakt om carbs te verwerken er problemen mee krijgen.
Diabetes bij paarden komt heel vaak voor (paarden krijgen magnesium tegen diabetes), koeien krijgen ook mais (ipv gras) terwijl ze daar niet voor gemaakt zijn, daar krijgen ze een insulinerespons (=groeihormoon) op. Het vet dat ze aanmaken is wit (=ongezond vet), een graskoe heeft geel vet. Wij eten die diabeteskoe incl. dat ongezonde vet.
Kortom, ingrijpen in het natuurlijke voedingspatroon van een zoogdier heeft z'n nadelen.
Picsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haartjes weer netjes, net als normaal, dus niks bijzonders![]()
Kapster heeft ook ingevlochten, vroeg me altijd al af hoe dat staat (van de achterkant best tof, voorkant lijkt het net alsof ik kort haar heb, wehe *korthaartrauma*).
Daarom zei ik al dat het net zo is als normaal, dus afgezien van de respectievelijke uitdrukking op het gezicht is er nie veel andersquote:
Lijkt me een oplossing waar ik wel wat mee kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daarom zei ik al dat het net zo is als normaal, dus afgezien van de respectievelijke uitdrukking op het gezicht is er nie veel anders![]()
Enikwilnietmetkorthaaropdefotoondanksdatheteigenlijknietkortis![]()
![]()
Oplossing: foto van de achterkant!![]()
zo, pff, dat lijkt me ook niets niksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen rood vlees.
Mijn vader is overleden aan maagkanker wat ze willen koppelen aan een Helicobacter bacterie afkomsting uit rood vlees.
Misschien hjeeft het vroegtijdig getriggerd maar mijn tante (zijn zus)is ook gestorven aan maagkanker en heeft nooit vlees aangeraakt.
Ook mijn opa (zijn vader) is aan maag/darmkanker overleden (toen konden ze het niet helemeal terug traceren.
Trigger misschien, aanleg zeker... Het zit sowieso in je genen welke kanker je krijgt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lijkt me een oplossing waar ik wel wat mee kan
Het aanschaffen en beschikbaar stellen van elektronische boeken, tijdschriften en databases voor een universiteitsbibliotheekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat is jouw werk eigenlijk, Phaidra?
Naast het opvoeden van twee kerels natuurlijk...
Tof!! Een echt indiaantje zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Zit bietje haarlak in dus wel beetje shiny. Is wel schoon![]()
Tof! Mooi haar heb je!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Zit bietje haarlak in dus wel beetje shiny. Is wel schoonKlikkerdeklik!
Valt mee hoor! en dat uurtje fietsen is verspreid over de dag, niet bijgezet. Excuus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij 't fietsen ter aarde gaat storten.
Ughquote:
quote:
Dat hebben de meeste mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ugh
[..]Jammer dat ik zelf de achterkant meestal niet zie
Je valt in herhaling!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind vlechten vaak wel leuk staan! En deze is best funky, dus deze ook!
Many moons ago, Pony and Eagle walked up to Coyote
Pony said to Coyote, "I am very mad at Eagle, will you yell at him for me?"
Coyote said to Pony, "Why can you not yell at him yourself?!"
And Pony replied; "Because I'm a little horse!"
Fotowinkel = dingen uitleggen en onderbouwen zodat klanten iets kopen, right? Alle onderwijswerkervaring erop zetten, fotografie voor Fok, bijbaantjes ook noemen als ze langdurig waren, anders "diverse bijbaantjes" en bij hobbies portfolio van wat je met een camera kunt en materiaal waarmee je hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Chicolate het volgende:
Phaidra weer thuis
Ik moet na de zomer een bijbaantje voor weekend/avonden dus ga even mn hoofd breken over mijn cv. Wat zet je er nou wel/niet op als je solliciteert naar een baantje als verkoper in een fotowinkel? Al mijn werkervaring is in het onderwijs, enige relevante is dat ik veel ervaring heb met fotografie en een paar keer voor Fok heb geschoten. Maar dus nog nooit in een winkel gestaan ofzo, en ik vind een lege cv ook weer zo wat ... moet ik dan vooral mijn vakantiebaantjes erop gaan zetten om aan te geven dat ik vaker onopgeleid werk heb gedaan ofzo?
Mopje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Over de vlechten? Weet ik, al eens gezegd bij iets waarin ik begon over Lauren Conrad.
Over het mopje? Weet ik, al de 4e keer ofzo
Voor de lurkers die niet zo lang meekijken nog
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het aanschaffen en beschikbaar stellen van elektronische boeken, tijdschriften en databases voor een universiteitsbibliotheek. Maar vaak zeggen studenten: " maar dat kan ik toch ook wel met Google vinden?" Uh ja, vinden wel. Maar zonder abonnement van de uni kom je niet bij full text artikelen
Meestal dan, er is tegenwoordig wel meer open access, maar dat geldt vaak niet voor de gerenommeerde tijdschriften als Nature, New England Journal of Medicine en Cancer Review...
Kreeg het er niet goed op, leek op de foto steeds minder erg!quote:
Mooi zo! Wat voor baantje en wanneer weet je meer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel goed! Ze vonden het iig een leuk gesprek!
Ziet er goed uit in elk geval!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Siral het volgende:
Overnight oats poging 2.0
Heb oats voorgekookt tot normale pap, daarna extra glas water er bij met kersen, cashews en kaneel.
Staat nu in de koelekast, morgen ff in een grotere kom en dan doe ik er yoghurt bij.
Ben benieuwd![]()
![]()
Hopelijk eet ik het niet vanavond al op........
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij word dit facking lekker. Nieuwe ochtendverslaving? Overnight oats met fruit, noten en yoghurt. Ik denk ja!
Stage! Deze weekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat voor baantje en wanneer weet je meer?
Waarom voorgekookt? Ik doe ze gewoon zo erin en 's ochtends zijn ze zacht?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Siral het volgende:
Overnight oats poging 2.0
Heb oats voorgekookt tot normale pap, daarna extra glas water er bij met kersen, cashews en kaneel.
Staat nu in de koelekast, morgen ff in een grotere kom en dan doe ik er yoghurt bij.
Ben benieuwd![]()
![]()
Hopelijk eet ik het niet vanavond al op........
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij word dit facking lekker. Nieuwe ochtendverslaving? Overnight oats met fruit, noten en yoghurt. Ik denk ja!
Maar je had toch al een stagequote:
Omdat dat dus echt geen succes was bij mij, en ik niet de volume had die ik wilde...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waarom voorgekookt? Ik doe ze gewoon zo erin en 's ochtends zijn ze zacht?
Ah oke vandaar. Ik heb ook volume hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat dat dus echt geen succes was bij mij, en ik niet de volume had die ik wilde...![]()
Nu is er meer volume, heb ik nog het idee dat ik ook iets eet hahaha!
Ahja, gewoon ff vanalles uitproberen wat werkt. Ben benieuwd morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke vandaar. Ik heb ook volume hoorDoe er ook chiazaadjes in, die nemen ook veel water op
Mee eens!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Siral!
Spannend Prob...
En wil je dingen posten met een begin en eind want anders moeten we vragen en dat is irritant
V1, wat ik van je denk? Jij bent een superleuke jongen, al helemaal om IRL mee om te gaan
Ik eet vandaag haring hè, vet genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*boks*, al zal ik de stenen schapen gewoon met rust laten
Zat net al te bedenken wat ik nou mee moest gaan nemen, niet aan zonnebrand gedachtThx!
Vanaf hier ook nog een keer sterkte gewenst, Phaidra
Novem, denk je aan eiwitten na je krachttraining? Rest gewoon weer ubernetjes!
VB, jij hoeft niet meer af te vallen dus wat meer vet mag echt welMaar rest is weer degelijk!
Wat is nu je doel eigenlijk? gewoon zo blijven? Waar zit je nu op?
Sarabi, na een S mag je zeker wel iets meer eten dan een nectarine
Wat is je verhouding eiwit/koolhydraat/vet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik eet vandaag haring hè, vet genoeg lijkt me. Eergisteren zalm gegeten, gisteren best wat olie, dus ik kom wel aan m'n vetten.
Ik zit nu op 1700 kcal en het is de bedoeling nog wat op te hogen (afhankelijk van mijn gewichtstoename). Ik was 3x per week aan het hardlopen, maar dat is wat ingezakt wegens extreme drukte en het weerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef Novem het volgende:
Ga je je kcals nog verder ophogen VB? Hoeveel eet je er nu? En sport je ook? (herinner het me even niet)
Geen idee, sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is je verhouding eiwit/koolhydraat/vet?
Ik heb mijn lijstje één keer bij zo'n eetmeter ingevuld en toen waren die drie dingen allemaal groen in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:36 schreef loveli het volgende:
Weet bij mezelf de verhouding ook niet zo directmaar het kan verrassend anders zijn dan je verwacht.
Ja maar ik weet nog niksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Siral!
Spannend Prob...
En wil je dingen posten met een begin en eind want anders moeten we vragen en dat is irritant
V1, wat ik van je denk? Jij bent een superleuke jongen, al helemaal om IRL mee om te gaan
Wij ook niet!quote:
Goeie vetjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: amaranthmuesli met melk
L: twee sneetjes brood met twee haringen en uitjes
T: 2x rijstwafel met pindakaas
T: bakje Griekse yoghurt met aardbeienjam
S: rommelen met gewichtjes
D: ?
Bietje veel vet wellicht, altezamen! Vis, pindakaas, Griekse yoghurt... Geen heel slecht vet tho![]()
Mooie verzamelnaam voor mijquote:
Oe ben benieuwd ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
jurkjes enz binnen!
de helft is flut
Even foto's uppen van hetgeen wel leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
Vind ze beide mooi staan. Maar men wat ben je slank! Je wilde er niet meer af toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Ml-etje op 19-06-2012 18:06:27 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oja maar ik twijfelde tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar je had toch al een stage![]()
Ik snap het niet meer xD Dus sluit me aan bij Uniek
Nou dan moet ik hem aanstaande vrijdag maar thuis latenquote:
^^quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
Ml, met een blazer, zwarte panty en flatjes kan het wel naar werk, mar met hakken is het te kort, wordt te opzichtig dan.
Zwarte panty kan ik beter niet aan doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
Ml, met een blazer, zwarte panty en flatjes kan het wel naar werk, maar met hakken is het te kort, wordt te opzichtig dan.
Het ligt er ook een beetje aan hoe je werk aankijkt tegen korte rokken natuurlijk
Die zie je nogal door die pantyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is het verband tussen geen zwarte panty en blonde haartjes?
Dikke legging zelfs nog, weerbarstig gedoequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Novem het volgende:
Met zo'n dikke zwarte panty zie je ze toch niet?
Ben wel gekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan scheer je toch gewoon je benen?.
^^quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan scheer je toch gewoon je benen?.
Ja, dan is er idd weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn benen zijn ook een beetje anders
Onder invloed van de hormonsters in mijn lichaam reageren die ook hierop vreemd helaas.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
Coole kleding en damn goed figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Oe oe!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dan is er idd weinig aan te doen.Gaan ze ook sneller groeien als je scheert?
Overigens wil ik weer eens een sloot kleding kwijtKastopruiming gedaan, die zit zoooo vol.
Idd heul slankie!quote:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:28 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand een goed rendangrecept?
Enorme stoppelsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dan is er idd weinig aan te doen.Gaan ze ook sneller groeien als je scheert?
Overigens wil ik weer eens een sloot kleding kwijtKastopruiming gedaan, die zit zoooo vol.
^^quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
O wow ML! Hubba hubba, neem je manlief mee als je die aandoet?
you will need protection
En haiz Ewelina
^^quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
De haren op mijn benen zijn hartstikke blond en ik scheer al jaren regelmatig.
Wauw!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Whoopwhoop, voor het eerst 30 minuten achter elkaar hardgelopen vandaag!![]()
![]()
Laseren... dat wil ik ook nog eens. Nooit meer gepriegel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enorme stoppelsen heeel lang.
Dus heb het laten laseren en nu blijf ik eraf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Like a baws!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Was in de sportschoolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wauw!!
Goed bezigen dat met dit temperatuurtje ook.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Precies waarom ik gelijk door ben gegaan vanuit mijn werk. Als ik nu nog op had moeten staan van de bank, dan was ik waarschijnlijk gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet zo nog een rondje rennen. Als ik mijn kont van de bank af krijg
Oeh dan zou ik die bank dus niet meer af komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet zo nog een rondje rennen. Als ik mijn kont van de bank af krijg
^^quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik die bank dus niet meer af komen
Thanks, die ga ik binnenkort maken. Bij de Dirk en AH hebben ze nu alleen maar conimex meuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
http://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/
Je hebt dmquote:
Toen ik eenmaal over het `tien minuten struikelpunt` heen was ben ik echt lekker gaan opbouwen. Plan was vandaag om 4 km (~25 min. te doen) maar ik voelde dat er meer in zat vandaag, dus het is 4,87 km geworden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
30 minuten...Vind het toch iedere keer weer knap als iemand dat weer bereikt!
*vinger opsteekt en kniktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef _aurum_ het volgende:
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon een stel couch potatoes met heavenly bodies![]()
Ik ga wel rennen zoWegens gebrek aan heavenly body
Ook hier geen heavenly body, helaas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef _aurum_ het volgende:
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon een stel couch potatoes met heavenly bodies![]()
zwaai je nou nog weleens met je kettle bell?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*vinger opsteekt en knikt
Naja beweeg wel maar de meeste dingen horen bij "het mag niet"'.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zwaai je nou nog weleens met je kettle bell?
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor de jompels, het voelde ook heel erg goed!
[..]
Toen ik eenmaal over het `tien minuten struikelpunt` heen was ben ik echt lekker gaan opbouwen. Plan was vandaag om 4 km (~25 min. te doen) maar ik voelde dat er meer in zat vandaag, dus het is 4,87 km geworden!
* veer in reet steekt*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, lijkt me geen probleem, toch? Zo lang je die lesjes doet, that isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
NiceBij mij zit het slop weer in het rennen, gek genoeg mede omdat ik de sportmojo voor de lesjes weer hervonden lijk te hebben
Dat vind ik toch nog steeds leuker
Da's best wel gek, ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kip Siam als avondeten, met een tomatensoepje vooraf en appelmoes als toetje. Nom!
Verder niet bijgelezen en ga zo film kijken. Sinds lange tijd weer eens gewoon bij ons thuis (meestal gaan we naar vrienden, wat eigenlijk 'gek' is, want wij hebben een beamer in de huiskamer opgehangen met surround geluid enzo).
Smakkerd voor all my Slankies hiero!
nom! ik moet nog avondeten, vriendje is zo thuis!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kip Siam als avondeten, met een tomatensoepje vooraf en appelmoes als toetje. Nom!
Verder niet bijgelezen en ga zo film kijken. Sinds lange tijd weer eens gewoon bij ons thuis (meestal gaan we naar vrienden, wat eigenlijk 'gek' is, want wij hebben een beamer in de huiskamer opgehangen met surround geluid enzo).
Smakkerd voor all my Slankies hiero!
Zegt me helemaal niets!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grave Encounters. Blijkbaar. Ik heb geen flauw idee waar die over gaat
Mariaaaaaaa
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voordeel van een vriendje dat kookt: hij kookt
Nadeel van een vriendje dat kookt: hij maakt pizza!
Lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voordeel van een vriendje dat kookt: hij kookt
Nadeel van een vriendje dat kookt: hij maakt pizza!
zijn net begonnen maar is zgn docu over haunted mental hospital blijkbaar. Blair witch/Rec style.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets!Maar veel plezier alvast!
Oooh dat klinkt als gezonde pizza met salade!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker! En ik zou zelf ook slechter koken denk iken het was ook met salade met oa avocado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door motorbloempje op 19-06-2012 20:33:07 ]Ja doei.
^^ Dat zeker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat je het zelf wel lelijker vindt dan andere mensen... ik snap wat je er niet mooi aan vindt hoor, maar het stoort mij, als buitenstaander, niet zo.
Ja, dat is ook 't stommequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Het is net alsof het ergens overheen hangt.
Snap wel dat je je daaraan stoort ja, dat zou ik zeker ook doen.
Das mooi. Ik heb S besteld en ben iets zwaarder dan jij. Nou goed, ben benieuwd, komt morgen binnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Nou An.. zou dat jurkje afbestellen
XS kwam zowat tot op mijn enkels.
Ja als je me had gezegd dat je er een strakke spijkerbroek onder had dan geloofde ik je.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, even heel kort online, straks weer weg:Ik was op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap ook wat je bedoelt, zou dat erg vervelend vinden
![]()
Nou, de broek zat dus ver onder mijn buikgrens, ik stond rechtop en nou ja,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm dat is iets los vel. En een oncharmante pose en een broekje met stiek.
Dat zie ik en geen dikke buik.
Die van mij is dikker in elk geval
Hij is gewoon te lang, kan er echt niets anders van maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Das mooi. Ik heb S besteld en ben iets zwaarder dan jij. Nou goed, ben benieuwd, komt morgen binnen
Ik denk inderdaad dat dit het is... ik heb een beetje hetzelfde. Afvallen helpt wel, maar niet helemaal. Overigens denk ik wel dat een buitenstaander er snel overheen kijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
Maar Mo, dat lijkt meer veloverschot dan dikheid... ik weet niet of daar met dieten en sporten écht helemaal iets aan te doen valt. Ik bedoel, als je echt heel mager zou zijn is t vast platter, maar t hangende wordt denk ik niet minder...vast niet wat je wil horen...
ik denk dat je het zelf wel lelijker vindt dan andere mensen... ik snap wat je er niet mooi aan vindt hoor, maar het stoort mij, als buitenstaander, niet zo.
Niet helemaal eens over leeftijd enzo. Ik heb dat al eerlijk gezegd: zolang je een "oxygen fitnessvrouw" leven kan leiden kan het prima. Er zijn vrouwen die op hun 40e zichzelf nog helemaal strak krijgen. Het vergt alleen een ijzeren discipline (die ik zelf dus ook niet hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
25 .. ja jong maar toch moeilijk om 'terug' te plooien...
Mo, ik snap je helemaal hoor want mijn buik is in verhouding veel groter
Maar wat Kwak zegt... de verhoudingen zullen niet beter worden naarmate je nog meer afvalt
Net onder de knie lang? Want dan kan ik er nog steeds wat mee voor op het werkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is gewoon te lang, kan er echt niets anders van maken.
Zonde wel
Dat zou ik echt nooit durven, en het is zo duur!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef Novem het volgende:
Lekker nog 5 kilo's eraf en als het dan geen verschil maakt de boel laten liposucken en tummytucken, als je er ongelukkig van wordt.
Denk er serieus wel eens over na en dan tegelijk een C in mijn niet aanwezige tieten te laten spuiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit durven, en het is zo duur!!![]()
Maar nu even eten, want dat gaat wel gewoon door natuurlijk.
Oh dat ja! Normaal zittende bh's waar ineens wat bij uitsteekt, ffuuuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Novem het volgende:
Wat mij bij mezelf het meest irriteert is rugvet, omg, dood aan rugvet
Misschien moet ik het eruit laten zuigen en er aan de voorkant weer in laten stoppen
Zo erg is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat ja! Normaal zittende bh's waar ineens wat bij uitsteekt, ffuuu![]()
Rugvet duidt vaak op insuline problemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Novem het volgende:
Wat mij bij mezelf het meest irriteert is rugvet, omg, dood aan rugvet
Misschien moet ik het eruit laten zuigen en er aan de voorkant weer in laten stoppen
Dank! Ze blijken ervaring te hebben met hypermobieltjes, dus dat is enigzins een geruststelling. Ik zal voorzichtig doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef _aurum_ het volgende:
Succes morgen An. Niet te ruig doen he
Lijkt erop alsof het tempo erin komt he Anna?
Ik heb mijn rondje gedaan in een niet ademend shirt, wat dus aanvoelt alsof je hardloopt met een deken om je heenDie gaat dus naar de fitness stapel ipv de hardloop stapel
ik vind je al dapper dat je dat soort dingen kijkt. Weet je hoe lang mijn lief heeft moeten miepen tegen me voor ik Supernatural durfde te kijken?quote:
Oh, akelig is dat! Maar wel goed dat je gegaan bent!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef _aurum_ het volgende:
Succes morgen An. Niet te ruig doen he
Lijkt erop alsof het tempo erin komt he Anna?
Ik heb mijn rondje gedaan in een niet ademend shirt, wat dus aanvoelt alsof je hardloopt met een deken om je heenDie gaat dus naar de fitness stapel ipv de hardloop stapel
ohjaaa als ik ga zitten verdubbel ik zo'n beetjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik zo stom vind is dat als ik sta alles er over het algemeen goed uitziet, maar als ik dan ga zitten dan word ik ineens een plomp.
Langerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Net onder de knie lang? Want dan kan ik er nog steeds wat mee voor op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |