abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113086281
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

Babysloth's got 'is gee-waff </V1z> :D O+

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113086381
Ml, verzin eens een mooie TT? Ik ben inspiratieloos en mobiel openen is al een uitdaging ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* voor je mannetje!!

Heeft je moeder een longaandoening dat ze zo vaak de klos is?
Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113086417
Val je echt af van artisjokken?
pi_113086424
Mogguh!

Nozem, als je een kilo artisjokken per dag eet en verder alleen water drinkt wel ja :)

ERMAGERD!

Vanavond weer eens beulen in de sportschool, hopen dat deze week de spierpijn een beetje meevalt. Voelde me vorige week een oud lijk, en heb morgen een dagje Solex-tour met BBQ op Texel, net als Coco laatst.
Er gaat vandaag dus een 200gr eiwit naar binnen gewerkt worden :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113086439
Planning vandaag

O: magere kwark met muesli
T: appel
L: salade van tomaat/komkommer/olijven/feta
T: twee dikke sneeën brood (zelfgesneden) met pindakaas
S: uurtje fitness (4 km hardlopen + kracht)
D: shepherds pie
T: kersen en wat nootjes, denk ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113086478
Netjes, GB!

Sorry Nozem, was een kutantwoord, maar hoezo zou je van artisjokken afvallen? Of zijn die net als asperges vochtafdrijvend?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113086527
Mooi lijstje GB :Y.

Fijn dat het weer beter gaat Phaidra! Hopelijk knapt je moeder ook snel op.

Planning:
O: Yoghurt met appel, 2 crackers met runderpastrami/biefstukworst (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/gerookte kip (en komkommer)
T: Salade met veldsla, appel en haring of salade met tasty tom tomaten, cherrytomaten, zongedroogde tomaten en feta
D: Lasagne van spinazie, geitenkaas en zongedroogde tomaten
T: Bak fruityoghurt met kersen
pi_113086548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Ml, verzin eens een mooie TT? Ik ben inspiratieloos en mobiel openen is al een uitdaging ;)

[..]

Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).
Vermoedde al zoiets zie TT.

Jeetje had al wel het idee dat het niet goed was maar dit is echt erg :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113086587
Net lijstje GB, beetje weinig groente alleen, maar misschien doe je veel in de sheperds pie?

VB, netjes zoals altijd.

Mijn lijstje nog een keer, ben er vrij content mee :P

O - Yoghurt met een banaan, noten en roggevlokken
L - sla en postelein met halve avocado, tom, kom, kiemen, zongedroogde tomaten, parmezaan.
Snee vkbrood met tonijn.
T - 2 rijstwafels pindakaas
S - krachttraining
D - groene curry met courgette en sperziebonen met zilvervliesrijst
T - yoghurt met honing
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_113086610
Oh Phaid! Fijn dat het zo goed gaat met de baby :) en wat naar zeg, dat je moeder zo chronisch ziek is.
pi_113086630
Dankje Novem! En inderdaad, jij hebt ook een mooi lijstje! :Y
pi_113086645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Nozem, als je een kilo artisjokken per dag eet en verder alleen water drinkt wel ja :)

ERMAGERD!
[ afbeelding ]

Vanavond weer eens beulen in de sportschool, hopen dat deze week de spierpijn een beetje meevalt. Voelde me vorige week een oud lijk, en heb morgen een dagje Solex-tour met BBQ op Texel, net als Coco laatst.
Er gaat vandaag dus een 200gr eiwit naar binnen gewerkt worden :7
Solex-tour-op-Texel-boks! :D

Smeer je in als de zon ook maar een beetje schijnt! En neem een jas mee, eventueel een vest & jas. Op die dingen kan het verrektes koud zijn als je rijdt. Dus dan zit je te koukleumen terwijl je ondertussen levend verbrandt :+

Wel tof! :Y
pi_113086660
Phaidra, fijn dat frummel het weer zo goed doet O+ En een smakkerd voor je mams en jou! :*
pi_113086716
Eens een poging doen tot een lijstje

O: yoghurt met lijnzaad
S: les 8 beginnersschema Runners World
T: nectarine
L: iets van salade
T: zure haring
D: schnitzel, krieltjes en mexicaanse bonen.
S: 2,5 uur buikdanstraining

L & D zitten er dicht op elkaar omdat ik al voor 5 uur gegeten moet hebben.
pi_113086812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Solex-tour-op-Texel-boks! :D

Smeer je in als de zon ook maar een beetje schijnt! En neem een jas mee, eventueel een vest & jas. Op die dingen kan het verrektes koud zijn als je rijdt. Dus dan zit je te koukleumen terwijl je ondertussen levend verbrandt :+

Wel tof! :Y
*boks*, al zal ik de stenen schapen gewoon met rust laten :P
Zat net al te bedenken wat ik nou mee moest gaan nemen, niet aan zonnebrand gedacht :@ Thx! O+

Vanaf hier ook nog een keer sterkte gewenst, Phaidra :*

Novem, denk je aan eiwitten na je krachttraining? Rest gewoon weer ubernetjes! ^O^

VB, jij hoeft niet meer af te vallen dus wat meer vet mag echt wel ;) Maar rest is weer degelijk!
Wat is nu je doel eigenlijk? gewoon zo blijven? Waar zit je nu op?

Sarabi, na een S mag je zeker wel iets meer eten dan een nectarine ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 19-06-2012 09:19:15 ]
pi_113087013
Hallo!

Ochtendje thuiswerken O+
Ik zie weer heerlijke lijstjes langskomen!

Hoe is het met de poezels V1z?
Be someone that makes you happy
pi_113087144
Fijn dat je beeb het zo goed doet Phaid, kan ook niet anders met zo'n supermoeder he :P
of moet ik nou zeggen dat je superboobies hebt :') :+

Ik ben bij de tandarts geweest en geen gaatjes of andere enge dingen *O* En mijn tanden zijn weer 3 tinten lichter nu de tandsteen weg is :X

Zo nog ff klantje doen en dan naar huis, haring eten :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:31:07 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113087176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je beeb het zo goed doet Phaid, kan ook niet anders met zo'n supermoeder he :P

Ik ben bij de tandarts geweest en geen gaatjes of andere enge dingen *O* En mijn tanden zijn weer 3 tinten lichter nu de tandsteen weg is :X

Zo nog ff klantje doen en dan naar huis, haring eten :9
Ik heb ook haring want bonus bij AH :D :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113087189
Volgens mij is Solex touren hip 8-) Wij hebben 't vorig jaar gedaan met werk. Alleen kregen wij zo'n foute lange jas mee :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113087207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb ook haring want bonus bij AH :D :Y)
aaah, nooooeeesss! Die haring komt altijd superslecht uit de test. Hele bacterie families die op je vis wonen enzo :o

Wel goed voor je weerstand though _O-
pi_113087220
't Zijn trutten! }:| Om half zeven besloten ze een woonkamer-slaapkamer-rallye te houden met als finish mijn neus... Wakker worden met 2,5kilo op je hoofd en een ander die in volle gang tegen je hoofd aan loopt :{

:D nee gaat goed! Ze doen nu eindelijk vriendelijk tegen elkaar waar ik wel blij om ben :) Chloe is nog wel altijd schichtig als er visite is, maar zodra de visite weg is komt ze weer lief doen bij mij O+

SPOILER: Foto van Beetlejuice
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klantje doen, Aurum?! :')

Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden. :9
pi_113087269
:X Nou weet iedereen hoe ik aan mijn geld kom :')

Ik ga trouwens best aardig met operation low carb, ben bijna 1,5 kg kwijt in 5 dagen. Meerendeels zal vocht zijn, maar toch het schiet op :Y)

Moet alleen wat meer vlees gaan halen, gaat hard zo :+
pi_113087321
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
:X Nou weet iedereen hoe ik aan mijn geld kom :')

Ik ga trouwens best aardig met operation low carb, ben bijna 1,5 kg kwijt in 5 dagen. Meerendeels zal vocht zijn, maar toch het schiet op :Y)

Moet alleen wat meer vlees gaan halen, gaat hard zo :+
Vandaaarrrr! :+

Lief V1z!
pi_113087329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja maar ik heb ook net pas ontbeten.
pi_113087354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
't Zijn trutten! }:| Om half zeven besloten ze een woonkamer-slaapkamer-rallye te houden met als finish mijn neus... Wakker worden met 2,5kilo op je hoofd en een ander die in volle gang tegen je hoofd aan loopt :{

:D nee gaat goed! Ze doen nu eindelijk vriendelijk tegen elkaar waar ik wel blij om ben :) Chloe is nog wel altijd schichtig als er visite is, maar zodra de visite weg is komt ze weer lief doen bij mij O+

SPOILER: Foto van Beetlejuice
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klantje doen, Aurum?! :')

Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden. :9
Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nacht ;)
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat :Y
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:46:07 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113087498
Beetle O+

Aurum orly? Ik vind ze altijd wel lekker :@ :+ *duidelijk geen culisnob, harhar*
pi_113087772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar ik heb ook net pas ontbeten.
Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...
Welke van de 3 is het trouwens? Zit namelijk nogal wat verschil in :@
Maar omdat je bij je lunch alleen een salade hebt (en daar vaak gigantisch verschil in zit per persoon) leek het mij handiger wat meer te doen.
pi_113087824
:') shake-weights op zich al... :') sorry, progje :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nacht ;)
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat :Y
Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk? :@
Oeh! En zag dat je vakantie geboekt had! Nice! B-)
pi_113087863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...
Welke van de 3 is het trouwens? Zit namelijk nogal wat verschil in :@
Maar omdat je bij je lunch alleen een salade hebt (en daar vaak gigantisch verschil in zit per persoon) leek het mij handiger wat meer te doen.
Het is geen zwaar schema, die van mij is echt de aller eerste.
Dus in totaal 16 minuten waarvan je er maar 8 hardloopt.
pi_113087925
Dan heb ik niets gezegd :+
pi_113087953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
:') shake-weights op zich al... :') sorry, progje :@

[..]

Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk? :@
Oeh! En zag dat je vakantie geboekt had! Nice! B-)
Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novem :)

En ja vakantie *O*
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:11:41 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113088130
Ik doe eens wild, vanmiddag om 15:00 naar de kappert op een thuiswerkdag! :D Ga ik gewoon daarna weer verder :+
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 10:11:44 #34
70532 loveli
N
pi_113088132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
:') shake-weights op zich al... :') sorry, progje siral :@
Over progje gesproken, :W en schuif een beetje werk af naar anderen ;)
crap in = crap out
pi_113088276
Was meer, mocht progje eventueel weer eens meelezen :P
Was progje toch met een shake-weight? Siral dus ook?

Had 'r van 't weekend nog op FB gesproken, mochten jullie het willen weten, ging erg goed met haar en d'r buik maar zoals loveli al zei, nog steeds erg druk met het werk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novem :)

En ja vakantie *O*
I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregen :)
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 10:18:34 #36
70532 loveli
N
pi_113088324
XCO is toch met shakeweight?
/noob
crap in = crap out
pi_113088376
Ik ken heul XCO niet :@
Edit: Daar gebruik je dus een buis gevuld met grind
pi_113088430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Was meer, mocht progje eventueel weer eens meelezen :P
Was progje toch met een shake-weight? Siral dus ook?

Had 'r van 't weekend nog op FB gesproken, mochten jullie het willen weten, ging erg goed met haar en d'r buik maar zoals loveli al zei, nog steeds erg druk met het werk.

[..]

I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregen :)
Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 10:25:52 #39
70532 loveli
N
pi_113088537
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken heul XCO niet :@
Edit: Daar gebruik je dus een buis gevuld met grind
En die shake je?
crap in = crap out
pi_113088645
Gmorge!
Lijstje van gisteren is toch anders geworden!
Laate O: mag yoghurt
S: jillian 1
L: Boerenomelet met extra paprika en ui, op 2 geroosterde volk bth
T: kletskop kleintje
D: overschotel van aardappel anders, met broccoli en schnitzel
T: vriendlief had chocomouse met slagroom voor mij neergezet :9

Al met al, toch niet n superlijstje..

V1z, die rally's zal je nog vaak meemaken haha. Ow, en als je behang en gordijnen heb, bereid je maar vast voor ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_113088674
Dat XCO met die shakeweights ziet er zo stom uit :D Stel huisvrouwen die helemaal kapot pompen met dat ding :')

Viz, ik eet mijn D direct na het sporten, dus probeer de schade te beperken door na mijn D direct Griekse yoghurt te eten, zit 10 gram eiwit in ofzo :)

Oh en Beetle is cute! Vannacht die van ons ook racen, m'n vriend heeft nu precies vier krassen over z'n neus lopen :P
pi_113088715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:

[..]

Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!
Ja heb ik ook weleens gehoord ja, en teveel eiwit is slecht voor de darmen, en tarwe is ook slecht voor de tandjes geloof ik..

Ik geef biologisch achtig voer zonder tarwe etc. Ik merkte het ook hoor, van goedkoop voer naar kwalitief voer :)
~ Bonito La Risa ~
pi_113088760
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

En die shake je?
Yep, Siral had pas ook zo'n filmpje gepost, zag er wel intensief uit!

Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 volkbh met aubergine/fetasalade en een salade van spinazie/artisjok/zongedroogde tomaat
T: 3 abrikozen en wat nootjes
D: kikkererwten/courgette/aubergine/tomatenprutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: wheyshake met banaan, havermout en sojamelk
pi_113088766
Alleen ontbijten vandaag: saai
Worry is a misuse of imagination
pi_113088853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Novem het volgende:
Net lijstje GB, beetje weinig groente alleen, maar misschien doe je veel in de sheperds pie?

VB, netjes zoals altijd.

Mijn lijstje nog een keer, ben er vrij content mee :P

O - Yoghurt met een banaan, noten en roggevlokken
L - sla en postelein met halve avocado, tom, kom, kiemen, zongedroogde tomaten, parmezaan.
Snee vkbrood met tonijn.
T - 2 rijstwafels pindakaas
S - krachttraining
D - groene curry met courgette en sperziebonen met zilvervliesrijst
T - yoghurt met honing
T - koffie verkeerd
Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie! :D En nog tomaat en komkommer bij de lunch dus, al zet dat weinig zoden aan de dijk.

Lekker lijstje heb jij, vooral die lunch! :9~ En de rijstwafels met pindakaas heb ik ook ontdekt! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113088933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie! :D En nog tomaat en komkommer bij de lunch dus, al zet dat weinig zoden aan de dijk.

Lekker lijstje heb jij, vooral die lunch! :9~ En de rijstwafels met pindakaas heb ik ook ontdekt! :9
Ja lekker he! :D Aurum doet dat altijd en ik dacht dat het een vreselijk droge hap zou worden, maar het is echt :9~
pi_113089156
Ik voel mij een beetje eenzaam vandaag :')
pi_113089457
Kan ik van iemand een weekje tijd lenen? /ietstedrukheeft
pi_113089666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Probability het volgende:
Ik voel mij een beetje eenzaam vandaag :')
:W

:*
pi_113089707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef Siral het volgende:

[..]

:W

:*
hej :s)
pi_113089756
Ik heb morgen trouwens sollicitatie als telefonisch schoonheidsadviseuse hahah.

Ben benieuwd.
pi_113089789
Mc, je had binnenkort toch hele weken de tijd? Kun je dan een goede inhaalslag maken, 80u./week schiet al snel op natuurlijk :P

Oh zo, Nallie, heb zelf nog het voer dat ik meekreeg van An, eten ze met z'n tweeën een bakje van leeg per dag. Ze poepen in ieder geval goed. Dus niet het idee dat ze teveel eten.

Beetle is best cute inderddaad, thx :) Vooral gestoord, maar ook enigszins cute :D :')

M_M, Chloe is volgens mij bij An al goed afgericht, hangt eignelijk nooit in de gordijnen, Beetle na herhaalde waarschuwingen ook al 70% minder. Het behang durven ze niet aan te zitten, hoef maar snel in de benen te komen en ze hebben wel door dat ze koest moeten wezen. En dan komen ze slijmen :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef Novem het volgende:
Dat XCO met die shakeweights ziet er zo stom uit :D Stel huisvrouwen die helemaal kapot pompen met dat ding :')

Viz, ik eet mijn D direct na het sporten, dus probeer de schade te beperken door na mijn D direct Griekse yoghurt te eten, zit 10 gram eiwit in ofzo :)

Oh en Beetle is cute! Vannacht die van ons ook racen, m'n vriend heeft nu precies vier krassen over z'n neus lopen :P
Wat is je totaal aan eiwitten op zo'n dag ongeveer? Bij krachtsport (om het meeste eruit te halen) zou ik toch gaan voor zo'n 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit. dus in jouw geval zo'n 90gr.

E/K/V verdeling van zo'n 60/20/20 kom je bij 90gr E uit op ~2000kcal, zou qua onderhoud op zo'n dag ongeveer goed zijn gok ik.
Afhankelijk van hoe je krachttraining doet natuurlijk. Zie vrouwen die het doen eigenlijk nooit echt voluit gaan :@ behalve types als miss-fitness dan.
Een 33/33/33 verdeling wat meer gericht is op afvallen met 90gr E = ~1350

Een verdeling daar tussenin zou dus het beste zijn.
/Iew! Bah! Technisch bezig met voeding! :P

:o ik misreken vet! Bij 33/33/33 = 1530, is dus een prima uitgangspunt!
Bij 60/20/20 = 2250, iets te hoog voor de meesten waarschijnlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 19-06-2012 11:10:30 ]
pi_113089802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Yep, Siral had pas ook zo'n filmpje gepost, zag er wel intensief uit!

Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 volkbh met aubergine/fetasalade en een salade van spinazie/artisjok/zongedroogde tomaat
T: 3 abrikozen en wat nootjes
D: kikkererwten/courgette/aubergine/tomatenprutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: wheyshake met banaan, havermout en sojamelk
Mensen die denken dat xco is voor oude huisvrouwen moeten een keer op maandag avond komen xcoen bij health city in nuenen. :Y)
pi_113089935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Siral het volgende:
Ik heb morgen trouwens sollicitatie als telefonisch schoonheidsadviseuse hahah.

Ben benieuwd.
"Ik hoor aan uw stem dat u hele mooie lippen heeft. Donkerrode lipstick zal u erg goed staan"

:P wat doe je dan?
pi_113089961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef Probability het volgende:

[..]

"Ik hoor aan uw stem dat u hele mooie lippen heeft. Donkerrode lipstick zal u erg goed staan"

:P wat doe je dan?
Ik heb geen idee zal het morgen horen :D Denk dat het gewoon een telefonisch vraagbaak is voor een bepaald merk oid. Zal wel gewoon een script krijgen :)
pi_113090137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Mensen die denken dat xco is voor oude huisvrouwen moeten een keer op maandag avond komen xcoen bij health city in nuenen. :Y)
Het ziet er gewoon stom uit :D Zal vast heel zwaar zijn hoor, een uur lang met een buis met grind schudden, daar niet van.
pi_113090425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Mc, je had binnenkort toch hele weken de tijd? Kun je dan een goede inhaalslag maken, 80u./week schiet al snel op natuurlijk :P

Oh zo, Nallie, heb zelf nog het voer dat ik meekreeg van An, eten ze met z'n tweeën een bakje van leeg per dag. Ze poepen in ieder geval goed. Dus niet het idee dat ze teveel eten.

Beetle is best cute inderddaad, thx :) Vooral gestoord, maar ook enigszins cute :D :')

M_M, Chloe is volgens mij bij An al goed afgericht, hangt eignelijk nooit in de gordijnen, Beetle na herhaalde waarschuwingen ook al 70% minder. Het behang durven ze niet aan te zitten, hoef maar snel in de benen te komen en ze hebben wel door dat ze koest moeten wezen. En dan komen ze slijmen :D

[..]

Wat is je totaal aan eiwitten op zo'n dag ongeveer? Bij krachtsport (om het meeste eruit te halen) zou ik toch gaan voor zo'n 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit. dus in jouw geval zo'n 90gr.

E/K/V verdeling van zo'n 60/20/20 kom je bij 90gr E uit op ~2000kcal, zou qua onderhoud op zo'n dag ongeveer goed zijn gok ik.
Afhankelijk van hoe je krachttraining doet natuurlijk. Zie vrouwen die het doen eigenlijk nooit echt voluit gaan :@ behalve types als miss-fitness dan.
Een 33/33/33 verdeling wat meer gericht is op afvallen met 90gr E = ~1350

Een verdeling daar tussenin zou dus het beste zijn.
/Iew! Bah! Technisch bezig met voeding! :P

:o ik misreken vet! Bij 33/33/33 = 1530, is dus een prima uitgangspunt!
Bij 60/20/20 = 2250, iets te hoog voor de meesten waarschijnlijk.
Thanks. Ik krijg volgens eetmeter 60 gram binnen vandaag, maar ik heb een vega dagje, dus dat verklaart het, op een vleesdag zal het een stuk meer zijn.

Ik train nu niet in de sportschool, gewoon thuis met losse gewichtjes, weighted squats, lunges etc. etc., dus in vergelijking met losgaan in de gym zal het wel meevallen met mijn inzet :P

Ik zat ook te denken dat ik het zonder vlees nogal moeilijk vind om veel eiwit binnen te krijgen, maar ik doe wel goed m'n best door yoghurt, ei, vis, peulvruchten enzo te eten.
Heb ook best wel wat spierpijn tegenwoordig. Ben alleen een beetje huiverig over eiwitshakes, is toch weer een x aantal kcals die ik niet overheb en ik eet dan liever wat.
pi_113090684
Klopt, maar moet voor WK wat deadlines halen. En vanavond trainingswedstrijden doen en shit regelen voor WK, verzekeringen etc.. En natuurlijk nog daten, maar daar wil ik best wat tijd voor nemen ;)
En probeer nu 3 weken werk in 3 dagen te proppen. Gaat me lukken!
pi_113091072
:D ja daten is ook belangrijk natuurlijk! ( ;( ik kan tegenwoordig net zo goed in een klooster gaan wonen, :o PHM al meer dan een jaar geleden en daar tussenin maar heel weinig, echt heel weinig...)
^O^ flow zien te vinden en vasthouden!

Die ik voorheen had was 80gr E per 100gr van 390kcal en is vegetarisch, ken zelfs varianten die veganistisch zijn. Heb ik Billy ooit een link naar gestuurd.
Punt daarvan is wel dat je minder verschillende soorten aminozuren binnenkrijgt.

Niet-vega-wel-eten: Zou ik gewoon gaan voor rosbief! Rundvlees heeft zo'n beetje het meest uitgebreide palet van aminozuren die je kunt bedenken!

Wel-vega-wel-eten: Kwark :') heeft toch het meeste aantal E met een goed aminozurenpalet, en bevat ook nog eens caseïne waardoor het langzaam wordt opgenomen. Daarom ook zo ideaal voor het slapen gaan.
Ei is niet vegetarisch toch?
Soja, weinig verschillende aminozuren, moeilijker op te nemen...
pi_113091285
Lijstje:

O= beschuitjes 2 volkoren met pasta
S= uurtje zwemmen
T= Banaan
L= 2 broodjes bruin met ei en n likje light fritessaus
S= uurtje fietsen
pi_113091292
Ei is wel vegetarisch, niet veganistisch. Vis is niet vegetarisch.
Het is niet dat ik vegetarier wil worden hoor, wil gewoon wat minderen, maar dat gaat nogal slecht samen met veel sporten, blijkt :P

Ik zal vaker eitjes, vis en rosbief bij mijn L doen, zeker als ik geen vlees eet bij mijn D.

Hm, hoeveel eiwitten heeft magere kwark? Als het veeel meer is dan 10 gram zal ik overwegen een bakje te kopen en het weer eens te proberen :P Merk sowieso dat magere griekse yoghurt ook al wat zuurder is dan de 10% versie.

Ok, ik ga er wat meer op letten en rond de 90 proberen te zitten iedere dag ^O^

En wat is PHM? :D (al kan ik het wel raden denk ik :') ) :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:54:42 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113091349
PasHokjesMeisje!

</major in the History of V1z>
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 11:55:04 #63
70532 loveli
N
pi_113091360
Waren het meerdere pashokjes?
crap in = crap out
pi_113091459
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
PasHokjesMeisje!

</major in the History of V1z>
Ah ok, een meisje :9 Ik dacht al, een of andere afkorting voor sexuele handelingen :P
pi_113091559
En Viz, je had t laatst toch over FB chick met grote oorbellen en playboybunny dingessen? Kun je altijd mee afspreken en zien waar de avond je brengt..
pi_113091647
...Ja... ehm.... nee... Nee, aan die ga ik m'n vingers niet branden :')

90gr hoeft heus niet elke dag, gewoon aanhouden qua dagen dat je krachttraining doet. 50gr is gewoon het aanbevolen minimum voor een vrouw, bij het aanhouden van die 50gr was er bij Mar wel een merkbaar effect. Geen wondermiddel, alles behalve ook, maar wel merkbaar effect.

Kwark heeft er 13 per 100, 8)7 even vergeten dat jij niet die 4 per 100 griekse yoghurt had...

:? Vis snap ik, maar dacht omdat een ei een kip in wording is het ook niet vegetarisch was.
pi_113091726
Oh volgens mij heb je gelijk wb ei! Ik at het ook niet toen ik een tijdje vega was.

Maarehm, misschien dan online gaan daten ofzo? Altijd leuk om in een andere vijver rond te kijken :9
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 12:07:26 #68
70532 loveli
N
pi_113091805
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semi-vegetarisme
Volgens mij hebben we een flexitarier gespot :')
crap in = crap out
pi_113091859
Is die te makkelijk of sletterig? Dat moet je ook niet hebben. Maar soms zegt uiterlijk niet alles. Sommige meisjes die ingetogen en verlegen lijken, kunnen je soms flink verrassen. Stille wateren...
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 12:12:05 #70
70532 loveli
N
pi_113091974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
:? Vis snap ik, maar dacht omdat een ei een kip in wording is het ook niet vegetarisch was.
Eieren zijn alleen kip in wording als er een haan in de buurt is geweest.
crap in = crap out
pi_113091984
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Semi-vegetarisme
Volgens mij hebben we een flexitarier gespot :')
Volgens die wiki moet je dan bewust minimaal 1 dag per week geen vlees eten. Zullen hier dus nog wel heel wat meer "flexitariers" zijn. Wat is er :') aan dan?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:12:50 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113091999
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:55 schreef loveli het volgende:
Waren het meerdere pashokjes?
Je weet maar nooit! V1z is sowieso al 2 meter natuurlijk!
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 12:13:41 #73
70532 loveli
N
pi_113092028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Novem het volgende:
Wat is er :') aan dan?
De onderverdeling in verschillende soorten vegetatier, bomen => bos.
crap in = crap out
pi_113092030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Eieren zijn alleen kip in wording als er een haan in de buurt is geweest.
true :P
pi_113092199
Lacto, ovo, lacto-ovo, pesco, pollo, pesco-pollo...
Ach, zolang ze het anderen niet opdringen :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:22:11 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113092324
Omnivoor *O*
pi_113092492
Las weer iets van een of andere wetenschapper die claimde dat dierlijk vet en eiwit de bron van obesitas, hart- en vaatziekten en kanker was en dat iedereen vegan moet gaan. De ander zegt weer dat het aan granen, peulvruchten en aardappelen ligt en dat we allemaal paleo moeten gaan en alleen nog maar vlees, vis en groenten moeten eten.

Ietwat verwarrend allemaal :')

Maar we zijn niet voor niets omnivoren, dus een beetje van alles lijkt me het beste :9

/dooddoener
pi_113092718
Wie? Diederik Stapel?
pi_113092727
Rijstewafels met pindakaas zijn nom!

Ik heb 2 haringen op, ook nom!
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 12:35:06 #80
70532 loveli
N
pi_113092751
Het dierlijke vet van een met mais gevoede koe is ongezonder dan dat van een graskoe. Kanker door vlees is volgens mij wel aangetoond, ook staat vast dat rood vlees en varkensvlees ontstekingsbevorderend zijn.

Als je het allemaal een beetje normaal bekijkt en niet je vlees elke dag bbq-zwart bakt, komen we een flink eind.

En als katten diabetes krijgen van voer met mais/rijst/tarwe, waarom zouden wij dat dan wel gaan eten?
/ietwat kromme redenering, maar veel beesten krijgen diabetes (koeien, paarden en blijkbaar ook katten)
crap in = crap out
pi_113094089
Ontstekingsbevorderend kwa rood vlees en varkensvlees kan ik bevestigen..

En hoi!

En Phaidra wat fijn dat het zo goed met jou gaat en wat rot van je mams! :*

Lijstje voor vandaag:

O: kwark met muesli
T: worteltjes
L: soep, salade, cracker met kaas
T: appel, een paar olijfjes, glaasje wijn
D: rode bietjes, rundervink
T: kwark met kiwi
pi_113094117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:52 schreef xliefs. het volgende:
Lijstje:

O= beschuitjes 2 volkoren met pasta
S= uurtje zwemmen
T= Banaan
L= 2 broodjes bruin met ei en n likje light fritessaus
S= uurtje fietsen
Ik denk dat je bij 't fietsen ter aarde gaat storten.
Ja doei.
pi_113094573
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is inderdaad veel te weinig eten. Uur zwemmen én uur fietsen kost 1500-2000 kcal, afhankelijk hoe fanatiek natuurlijk.
En waar zijn de eiwitten?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:29:28 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113094840
1.5 kg, lekker Aurum dat geeft de burger moed!

Okee 1.5 x eiwit lichaamsgewicht bij krachttraining?
Hoeveel zou het moeten zijn bij hardlopen (minimaal 1 uur per keer?)

LIjst:
O: beschuit kaas
S: 14 km hardlopen met 10.6/uur
L: 2 getoaste boterhammen,2 gebakken ei met melk/tomaat/champignons e.d. verse kruiden, salade met dressing, beschuit kaas
T's: appel, peer, kwart meloen, blokje choco, boterham gegrilde kipfilet, klein kommetje verse nootjes van de markt (macadamiamix)
D: sperziebonen, gegrilde gemarineerde steak, gebakken ui en paprika, aardappelkroketten, potje spinazie ala creme
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113095010
Geen flauw idee, uniek. :@ Jij renmonstertje jij! _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Het dierlijke vet van een met mais gevoede koe is ongezonder dan dat van een graskoe. Kanker door vlees is volgens mij wel aangetoond, ook staat vast dat rood vlees en varkensvlees ontstekingsbevorderend zijn.

Als je het allemaal een beetje normaal bekijkt en niet je vlees elke dag bbq-zwart bakt, komen we een flink eind.

En als katten diabetes krijgen van voer met mais/rijst/tarwe, waarom zouden wij dat dan wel gaan eten?
/ietwat kromme redenering, maar veel beesten krijgen diabetes (koeien, paarden en blijkbaar ook katten)
Hoe meer onderzoeken ik lees, des te vaker zie ik dat de kaders bij zulke onderzoeken vaak al zijn toegespitst op een conclusie die door de onderzoeker als wenselijk wordt gezien.

En dat gewoon van beide kanten... :{ Zou het eigenlijk heel vaak geen wetenschap meer mogen noemen...
Ik lees ze dus ook gewoon niet meer :{w

Ik ga gewoon net zo doen als m'n opa, oogkleppen op naar de dingen die me toch alleen maar frustreren en zo lang ik me gezond en sterk voel niet veel veranderen, zolang ik maar genoeg beweeg, lekker gevarieerd eet en geniet.

Poep aan de politiek, journaille en fopwetenschap! :7 :D
pi_113095216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
Rijstewafels met pindakaas zijn nom!

Ik heb 2 haringen op, ook nom!
Buh, lijkt mij echt niet lekker, rijstwafels met pindakaas, ow en haring ook niet :')
~ Bonito La Risa ~
pi_113095239
Denk dat het meest gezonde variatie is in wat je eet. En alles wat zegt dat je het een pertinent niet moet doen of pertinent wel is imo fout :P
pi_113095955
Haai... Beetje laat maar nog bedankt voor de felicitaties gisteren! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_113096047
V1z, zal wel zijn Amerikaanse equivalent zijn :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef loveli het volgende:

Weet je toevallig ook waarom vlees kanker veroorzaakt? Ik ben totaal niet thuis in die pubmed artikelen, weet ook niet hoe ik ze moet lezen of hoe ik kan zien of het een goed onderzoek is of niet.

Denk je dat het effect van vlees op het lichaam minder groot is dan dat van granen ed? Omdat jij weleens zegt dat je het best granen/carbs kan skippen ipv vlees.

Katten krijgen idd diabetes van het eten van veel koolhydraten, weet alleen niet of dat geldt voor alle koolhydraten, of granen specifiek. Hun stofwisseling is niet gemaakt om koolhydraten te verwerken, die van ons wel, maar waarschijnlijk in veel mindere mate dan wat wij naar binnen werken.
pi_113096128
goeiemorgen! Vandaag de eerste cursusdag, ben benieuwd!

Hoop dat ik wat sociale contacten opdoe, want ik heb sinds vrijdag bijna met niemand gepraat...
pi_113096569
Veganisten vind ik wel altijd eng skinny... merk aan de veganistische-eetblogjes die ik lees dat ook 80% daarvan een eetstoornis verleden heeft.

Daarnaast ben ik t eens met Li :)
Katten mogen trouwens ook geen melk/lactose

Oh ja en V1z, probeer eens internet daten... hilarisch ;)

Zit nu aan een overheerlijke lunch-salade.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nallie op 19-06-2012 14:17:34 ]
pi_113097044
Onbekende mensen... Weet je wel hoe eng? :{w

:@
pi_113097165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:

Juist leuk :D
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:26:40 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113097256
De veganitsten die ik ken blowen als een ketter en meer :')

Hoe lang blijf je daar Jeager?

Ben je wel een beetje op zoek V1? Je bent te leuk om niemand naast je te hebben O+

Ben al 2 uren de buitenboel aan het doen, ramen wassen, kozijnen en deuren afnemen. Mooi weer nu even.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113097333
quote:

Ja maar dat is juist goed om te oefenen dan toch?
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 14:31:46 #96
70532 loveli
N
pi_113097444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef Novem het volgende:
Weet je toevallig ook waarom vlees kanker veroorzaakt? Ik ben totaal niet thuis in die pubmed artikelen, weet ook niet hoe ik ze moet lezen of hoe ik kan zien of het een goed onderzoek is of niet.
Ben ook niet echt thuis in pubmed, gebruik het vaak als google zoekterm (bv coloncancer, meat, pubmed).
Er is een bewezen relatie tussen vlees en darmkanker, volgens mij deels door wat er met vlees gebeurt als je het te erg verhit (verhitten van eiwitten zorgt voor bruinkleuringsreacties die het vlees ook een lekkere smaak geven, maar als je te erg verhit, maak je stoffen die kankerverwekkend zijn). Van gevogelte en vis is dit effect niet aangetoond. Gevogelte bevat meer gezonde vetzuren dan rood vlees en vis al helemaal, de juiste omega-vetzuren hebben een ontstekingsremmende werking.
quote:
Denk je dat het effect van vlees op het lichaam minder groot is dan dat van granen ed? Omdat jij weleens zegt dat je het best granen/carbs kan skippen ipv vlees.
Ik denk dat diabetes de grootste bedreiging voor de gezondheid is vandaag de dag. Zo'n beetje de helft van de mensen heeft overgewicht en veel krijgen te maken met diabetes en alle bijbehorende kwalen (hart- en vaatziektes, nierfalen, beroertes, allerlei akelige dingen). Veel mensen denken bij diabetes alleen aan insuline spuiten, maar vergeten alle andere rottige gezondheidseffecten. Niet dat ik liever kanker heb dan diabetes, maar het risico dat ik diabetes krijg is groter dan het risico

Vlees bevat vitamines, essentiele aminozuren, een goed opneembare vorm van ijzer (het is moeilijker voor vegetariers om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt).

Ik ben niet mordicus tegen alle granen, wel tegen mais (bevat veel linolzuur (omega-6, ontstekingsbevorderend) en suikers => werkt diabetes in de hand), heb een voorkeur voor havermout boven tarwe, omdat tarwe lang niet door iedereen goed wordt verwerkt en in havermout zitten dingen die goed zijn tegen diabetes.
Wanneer we een voedselaanbod zouden hebben zonder omega-6, zou ik waarschijnlijk voeding met omega-6 promoten (geen mais, want daar zit fructose in en omdat we daar teveel van binnenkrijgen, veroorzaakt het diabetes). In onze lichaamscellen hebben we een 50-50 verdeling aan verzadigde en onverzadigde vetten nodig. Van de onverzadigde vetten hebben we weer een goede verhouding nodig van omega-3, -6 en -9. In ons voer zitten (te) veel verzadigde vetten en de verhouding van de omega's is niet goed, vandaar het gehamer op omega-3. Verder zijn alle transvetten evil (gehard plantaardig vet is nooit transvet-vrij, dus als je aldi-pindakaas met gehard kokosvet eet, you're doomed).

Misschien sla ik soms wat door als anti-carb-maffia O-)

Uit onderzoek blijkt ook dat insulineresistentie (diabetes II) en kanker vriendjes zijn, daarom heeft een dieet met vis, gevogelte, veggies en zo nu en dan een biefstuk mijn voorkeur boven een carbrijk dieet met weinig/geen vlees.
quote:
Katten krijgen idd diabetes van het eten van veel koolhydraten, weet alleen niet of dat geldt voor alle koolhydraten, of granen specifiek. Hun stofwisseling is niet gemaakt om koolhydraten te verwerken, die van ons wel, maar waarschijnlijk is veel mindere mate dan wat wij naar binnen werken.
Vleeseters granen voeren lijkt idd onnatuurlijk, het lijkt logisch dat dieren die niet zijn gemaakt om carbs te verwerken er problemen mee krijgen.
Diabetes bij paarden komt heel vaak voor (paarden krijgen magnesium tegen diabetes), koeien krijgen ook mais (ipv gras) terwijl ze daar niet voor gemaakt zijn, daar krijgen ze een insulinerespons (=groeihormoon) op. Het vet dat ze aanmaken is wit (=ongezond vet), een graskoe heeft geel vet. Wij eten die diabeteskoe incl. dat ongezonde vet.

Kortom, ingrijpen in het natuurlijke voedingspatroon van een zoogdier heeft z'n nadelen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 14:32:22 #97
70532 loveli
N
pi_113097474
quote:

De bedoeling is dat je ze leert kennen, dan zijn het geen enge onbekende mensen meer.
crap in = crap out
pi_113097724
En als ze je niet kennen, wat maakt het dan uit wat ze van je vinden? En uberhaupt moet je je niet druk maken wat anderen van je vinden. Wees altijd jezelf en zorg dat je zelf tevreden bent met je zelf :) Wat kan jou de rest dan schelen..
pi_113097841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vermoedde al zoiets zie TT.

Jeetje had al wel het idee dat het niet goed was maar dit is echt erg :*
O+ @ TT!!

Ze zit inmiddels alweer een jaar of 2 in het laatste stadium. Beter wordt het nooit, maar het kan wel heel lang stabiel blijven. Laten we hopen dat ze nog even mag blijven :).

Uhh, bovenstaande typte ik alweer een halve dag geleden :+. Net geen tijd meer om op invoeren te tikken.

We zijn thuis!!! *O* Blij dansje doet in hoeverre de hechtingen het toelaten :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113098103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
LOL

Ik ben best blij met de aanblik van mijn boobies op t moment :P maar voorlopig hebben ze het aanbod nog niet goed aangepast op de vraag. Dus zo super zijn ze nog niet (betekent dat dan ook dat ze nog groter worden??? :o)
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 14:50:39 #101
70532 loveli
N
pi_113098261
Vaiz, kom er maar in.
crap in = crap out
pi_113098312
Foto's? :@ B-)

:D
Dat was dus eigenlijk met een knipoog bedoeld :P
Was hier net paar weken toen ik al mee ging meeten... Al was het idee van bier en vlammetjes natuurlijk ook erg overtuigend. :7
Dus bang voor onbekenden ben ik niet geloof ik. Eerder lichtelijk paranoïde over hoe mensen over me denken die me wel kennen :@
:o wat zullen sigme en uniek wel niet van me denken als ik straks tijdens het wachten even ga roken.

Nee, niet zozeer opzoek, uniek :) Baal wel van sommige kansen die ik heb laten liggen in tussentijd maar so be it.
Eerst settelen in m'n nieuwe huisje, dan nog maar eens weer kijken. En misschien is de aardige buurvrouw ook nog wel vrijgezel :+

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 19-06-2012 14:57:45 ]
pi_113098349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:

[..]

Het ziet er gewoon stom uit :D Zal vast heel zwaar zijn hoor, een uur lang met een buis met grind schudden, daar niet van.
Ik kreeg er echt goede buikspieren en rugspieren van :Y. En altijd toffe muziekjes *O* met als extraatje de redelijk hotte instructeur :9 :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113098373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben ook niet echt thuis in pubmed, gebruik het vaak als google zoekterm (bv coloncancer, meat, pubmed).
Er is een bewezen relatie tussen vlees en darmkanker, volgens mij deels door wat er met vlees gebeurt als je het te erg verhit (verhitten van eiwitten zorgt voor bruinkleuringsreacties die het vlees ook een lekkere smaak geven, maar als je te erg verhit, maak je stoffen die kankerverwekkend zijn). Van gevogelte en vis is dit effect niet aangetoond. Gevogelte bevat meer gezonde vetzuren dan rood vlees en vis al helemaal, de juiste omega-vetzuren hebben een ontstekingsremmende werking.

[..]

Ik denk dat diabetes de grootste bedreiging voor de gezondheid is vandaag de dag. Zo'n beetje de helft van de mensen heeft overgewicht en veel krijgen te maken met diabetes en alle bijbehorende kwalen (hart- en vaatziektes, nierfalen, beroertes, allerlei akelige dingen). Veel mensen denken bij diabetes alleen aan insuline spuiten, maar vergeten alle andere rottige gezondheidseffecten. Niet dat ik liever kanker heb dan diabetes, maar het risico dat ik diabetes krijg is groter dan het risico

Vlees bevat vitamines, essentiele aminozuren, een goed opneembare vorm van ijzer (het is moeilijker voor vegetariers om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt).

Ik ben niet mordicus tegen alle granen, wel tegen mais (bevat veel linolzuur (omega-6, ontstekingsbevorderend) en suikers => werkt diabetes in de hand), heb een voorkeur voor havermout boven tarwe, omdat tarwe lang niet door iedereen goed wordt verwerkt en in havermout zitten dingen die goed zijn tegen diabetes.
Wanneer we een voedselaanbod zouden hebben zonder omega-6, zou ik waarschijnlijk voeding met omega-6 promoten (geen mais, want daar zit fructose in en omdat we daar teveel van binnenkrijgen, veroorzaakt het diabetes). In onze lichaamscellen hebben we een 50-50 verdeling aan verzadigde en onverzadigde vetten nodig. Van de onverzadigde vetten hebben we weer een goede verhouding nodig van omega-3, -6 en -9. In ons voer zitten (te) veel verzadigde vetten en de verhouding van de omega's is niet goed, vandaar het gehamer op omega-3. Verder zijn alle transvetten evil (gehard plantaardig vet is nooit transvet-vrij, dus als je aldi-pindakaas met gehard kokosvet eet, you're doomed).

Uit onderzoek blijkt ook dat insulineresistentie (diabetes II) en kanker vriendjes zijn, daarom heeft een dieet met vis, gevogelte, veggies en zo nu en dan een biefstuk mijn voorkeur boven een carbrijk dieet met weinig/geen vlees.

[..]

Vleeseters granen voeren lijkt idd onnatuurlijk, het lijkt logisch dat dieren die niet zijn gemaakt om carbs te verwerken er problemen mee krijgen.
Diabetes bij paarden komt heel vaak voor (paarden krijgen magnesium tegen diabetes), koeien krijgen ook mais (ipv gras) terwijl ze daar niet voor gemaakt zijn, daar krijgen ze een insulinerespons (=groeihormoon) op. Het vet dat ze aanmaken is wit (=ongezond vet), een graskoe heeft geel vet. Wij eten die diabeteskoe incl. dat ongezonde vet.

Kortom, ingrijpen in het natuurlijke voedingspatroon van een zoogdier heeft z'n nadelen.
Wow! Superreactie :) Zeer interessant, ik had geen idee van de link tussen kanker en rood vlees.
Ik eet vrij regelmatig varkensvlees en rund, misschien iets om over na te denken en wat vaker te grijpen naar kip of vis.

Deels door eerdere reacties van jou en Wheat Belly ben ik nu meer aan het varieren in de granen die ik eet, in ieder geval veel minder tarwe en meer haver en rogge. Eet sowieso minder carbs in het algemeen nu en merk nu al dat ik minder last van mijn buik heb en veel minder last van puistjes en een gezondere teint ( :') )
pi_113098639
Ik merk het ook aan mn algehele lijf hoor! Eet praktisch geen pasta/witte rijst meer en voornamelijk speltbrood ipv meergranen. Ook meestal havermout of speltflakes als ontbijt. Mn buik is ook erg rustig de laatste tijd.
Enige is dat ik nog steeds een soort bodemloze put ben op de meeste werkdagen en honger blijf hebben :')
pi_113098711
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kreeg er echt goede buikspieren en rugspieren van :Y. En altijd toffe muziekjes *O* met als extraatje de redelijk hotte instructeur :9 :D
die vast gay was :P
pi_113099348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zie daar de reden dat veel studenten en zelfs sommige onderzoekers denken dat mijn werk overbodig is :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 15:17:44 #108
70532 loveli
N
pi_113099552
Sorry Phaid :@
crap in = crap out
pi_113100200
Wat is jouw werk eigenlijk, Phaidra? :@
Naast het opvoeden van twee kerels natuurlijk... :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:50:31 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113101039
Haartjes weer netjes, net als normaal, dus niks bijzonders w/

Kapster heeft ook ingevlochten, vroeg me altijd al af hoe dat staat (van de achterkant best tof, voorkant lijkt het net alsof ik kort haar heb, wehe *korthaartrauma*).
pi_113101099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haartjes weer netjes, net als normaal, dus niks bijzonders w/

Kapster heeft ook ingevlochten, vroeg me altijd al af hoe dat staat (van de achterkant best tof, voorkant lijkt het net alsof ik kort haar heb, wehe *korthaartrauma*).
Pics :Y)
Dat het nog gevraagd moet worden :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:53:51 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113101175
Er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen rood vlees.
Mijn vader is overleden aan maagkanker wat ze willen koppelen aan een Helicobacter bacterie afkomsting uit rood vlees.
Misschien hjeeft het vroegtijdig getriggerd maar mijn tante (zijn zus)is ook gestorven aan maagkanker en heeft nooit vlees aangeraakt.
Ook mijn opa (zijn vader) is aan maag/darmkanker overleden (toen konden ze het niet helemeal terug traceren.
Trigger misschien, aanleg zeker... Het zit sowieso in je genen welke kanker je krijgt
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:53:58 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113101181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Pics :Y)
Dat het nog gevraagd moet worden :P
Daarom zei ik al dat het net zo is als normaal, dus afgezien van de respectievelijke uitdrukking op het gezicht is er nie veel anders :D

Enikwilnietmetkorthaaropdefotoondanksdatheteigenlijknietkortis :+ :')

Oplossing: foto van de achterkant! *)

[ Bericht 5% gewijzigd door MariaEtcetera op 19-06-2012 16:00:53 ]
pi_113101515
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Daarom zei ik al dat het net zo is als normaal, dus afgezien van de respectievelijke uitdrukking op het gezicht is er nie veel anders :D

Enikwilnietmetkorthaaropdefotoondanksdatheteigenlijknietkortis :+ :')

Oplossing: foto van de achterkant! *)
Lijkt me een oplossing waar ik wel wat mee kan ;)
pi_113101558
Phaidra weer thuis *O*

Ik moet na de zomer een bijbaantje voor weekend/avonden dus ga even mn hoofd breken over mijn cv. Wat zet je er nou wel/niet op als je solliciteert naar een baantje als verkoper in een fotowinkel? Al mijn werkervaring is in het onderwijs, enige relevante is dat ik veel ervaring heb met fotografie en een paar keer voor Fok heb geschoten. Maar dus nog nooit in een winkel gestaan ofzo, en ik vind een lege cv ook weer zo wat ... moet ik dan vooral mijn vakantiebaantjes erop gaan zetten om aan te geven dat ik vaker onopgeleid werk heb gedaan ofzo? :+

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_113101568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen rood vlees.
Mijn vader is overleden aan maagkanker wat ze willen koppelen aan een Helicobacter bacterie afkomsting uit rood vlees.
Misschien hjeeft het vroegtijdig getriggerd maar mijn tante (zijn zus)is ook gestorven aan maagkanker en heeft nooit vlees aangeraakt.
Ook mijn opa (zijn vader) is aan maag/darmkanker overleden (toen konden ze het niet helemeal terug traceren.
Trigger misschien, aanleg zeker... Het zit sowieso in je genen welke kanker je krijgt
zo, pff, dat lijkt me ook niets niks :X

krijg jij een regelmatige check up? Of heb je zoiets van ik hoef het niet te weten?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:07:48 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113101811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lijkt me een oplossing waar ik wel wat mee kan ;)
*O*

Zit bietje haarlak in dus wel beetje shiny. Is wel schoon :+ Klikkerdeklik!
pi_113101847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat is jouw werk eigenlijk, Phaidra? :@
Naast het opvoeden van twee kerels natuurlijk... :+
Het aanschaffen en beschikbaar stellen van elektronische boeken, tijdschriften en databases voor een universiteitsbibliotheek ;). Maar vaak zeggen studenten: " maar dat kan ik toch ook wel met Google vinden?" Uh ja, vinden wel. Maar zonder abonnement van de uni kom je niet bij full text artikelen :N Meestal dan, er is tegenwoordig wel meer open access, maar dat geldt vaak niet voor de gerenommeerde tijdschriften als Nature, New England Journal of Medicine en Cancer Review...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113101908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*

Zit bietje haarlak in dus wel beetje shiny. Is wel schoon :+
Tof!! Een echt indiaantje zo O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113101965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*

Zit bietje haarlak in dus wel beetje shiny. Is wel schoon :+ Klikkerdeklik!
Tof! Mooi haar heb je!
pi_113102075
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Valt mee hoor! en dat uurtje fietsen is verspreid over de dag, niet bijgezet. Excuus.

Ondertussen nog 'n appel, en wat kaas, eiwitten komen vanavond! :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:00 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113102132
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tof!! Een echt indiaantje zo O+
Ugh :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Tof! Mooi haar heb je!
*O* Jammer dat ik zelf de achterkant meestal niet zie :D
pi_113102202
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ugh :7

[..]

*O* Jammer dat ik zelf de achterkant meestal niet zie :D
Dat hebben de meeste mensen :P
pi_113102388
Ik vind vlechten vaak wel leuk staan! En deze is best funky, dus deze ook!

Many moons ago, Pony and Eagle walked up to Coyote
Pony said to Coyote, "I am very mad at Eagle, will you yell at him for me?"
Coyote said to Pony, "Why can you not yell at him yourself?!"
And Pony replied; "Because I'm a little horse!"
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:23:29 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113102406
Wat mooi Maria!

Fijn dat het goed gaat met jullie Phaidra!

Aurum, wil het niet weten en je moet toch ergens aan dood gaan :P
pi_113102479
Nee, nee toch maar niet
*even flink moet gaan afkloppen*
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:28:29 #127
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113102596
Mooi haar, voor zover ik t kan zien ;)

Dan maar een lijstje!
O: Mag yoghurt met muesli
T: zuurbal, want druk
L: 2 volkoren pistoletjes, 1 met kaas, 1 met kip-rode pesto salade
T: peer :9
D: Van die pasta dingetjes gevuld met kaas, en bijpassende saus (tomaat, ui, en nog wat) daarbij broccoli denk ik. Of geen broccoli?
S: niks, want spierpijn, en uit mijn werk geen tijd, want vlaggetjes afhalen en om 9u
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:29:07 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113102620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind vlechten vaak wel leuk staan! En deze is best funky, dus deze ook!

Many moons ago, Pony and Eagle walked up to Coyote
Pony said to Coyote, "I am very mad at Eagle, will you yell at him for me?"
Coyote said to Pony, "Why can you not yell at him yourself?!"
And Pony replied; "Because I'm a little horse!"

Je valt in herhaling! :D
pi_113102688
Over de vlechten? Weet ik, al eens gezegd bij iets waarin ik begon over Lauren Conrad.
Over het mopje? Weet ik, al de 4e keer ofzo :D

:)

Voor de lurkers die niet zo lang meekijken nog :+
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 16:41:15 #130
70532 loveli
N
pi_113103027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Chicolate het volgende:
Phaidra weer thuis *O*

Ik moet na de zomer een bijbaantje voor weekend/avonden dus ga even mn hoofd breken over mijn cv. Wat zet je er nou wel/niet op als je solliciteert naar een baantje als verkoper in een fotowinkel? Al mijn werkervaring is in het onderwijs, enige relevante is dat ik veel ervaring heb met fotografie en een paar keer voor Fok heb geschoten. Maar dus nog nooit in een winkel gestaan ofzo, en ik vind een lege cv ook weer zo wat ... moet ik dan vooral mijn vakantiebaantjes erop gaan zetten om aan te geven dat ik vaker onopgeleid werk heb gedaan ofzo? :+

Fotowinkel = dingen uitleggen en onderbouwen zodat klanten iets kopen, right? Alle onderwijswerkervaring erop zetten, fotografie voor Fok, bijbaantjes ook noemen als ze langdurig waren, anders "diverse bijbaantjes" en bij hobbies portfolio van wat je met een camera kunt en materiaal waarmee je hebt gewerkt?
crap in = crap out
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:43:10 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113103100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Over de vlechten? Weet ik, al eens gezegd bij iets waarin ik begon over Lauren Conrad.
Over het mopje? Weet ik, al de 4e keer ofzo :D

:)

Voor de lurkers die niet zo lang meekijken nog :+
Mopje!

Vlecht liet al los en is dus exit, nu heb ik poofy haar vanwege de spray _O- Voel me een beetje een poedelrocker maar zakt vanzelf weer in :+
pi_113103136
Terug van solli!
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 16:44:25 #133
70532 loveli
N
pi_113103137
Pics van de poedelrocker!!! :P
crap in = crap out
pi_113103162
Awww, Maria :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het aanschaffen en beschikbaar stellen van elektronische boeken, tijdschriften en databases voor een universiteitsbibliotheek ;). Maar vaak zeggen studenten: " maar dat kan ik toch ook wel met Google vinden?" Uh ja, vinden wel. Maar zonder abonnement van de uni kom je niet bij full text artikelen :N Meestal dan, er is tegenwoordig wel meer open access, maar dat geldt vaak niet voor de gerenommeerde tijdschriften als Nature, New England Journal of Medicine en Cancer Review...
Weer wat geleerd :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:48:09 #135
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113103275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
Terug van solli!
Hoe ging t??
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:54:12 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113103521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef loveli het volgende:
Pics van de poedelrocker!!! :P
Kreeg het er niet goed op, leek op de foto steeds minder erg! :+
pi_113103671
Overnight oats poging 2.0

Heb oats voorgekookt tot normale pap, daarna extra glas water er bij met kersen, cashews en kaneel.
Staat nu in de koelekast, morgen ff in een grotere kom en dan doe ik er yoghurt bij.

Ben benieuwd :o :o :o Hopelijk eet ik het niet vanavond al op........ ;( :')

Volgens mij word dit facking lekker. Nieuwe ochtendverslaving? Overnight oats met fruit, noten en yoghurt. Ik denk ja!
pi_113103680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
Terug van solli!
How did it gooo?
pi_113103804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Hoe ging t??
Ja wel goed! Ze vonden het iig een leuk gesprek!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:01:28 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113103841
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wel goed! Ze vonden het iig een leuk gesprek!
Mooi zo! Wat voor baantje en wanneer weet je meer?
pi_113103887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Siral het volgende:

Heb oats voorgekookt tot normale pap, daarna extra glas water er bij met kersen, cashews en kaneel.
Staat nu in de koelekast, morgen ff in een grotere kom en dan doe ik er yoghurt bij.

[ afbeelding ]

Volgens mij word dit facking lekker. Nieuwe ochtendverslaving? Overnight oats met fruit, noten en yoghurt. Ik denk ja!
Ziet er goed uit in elk geval! :9

Spannend Prob! *duimt*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_113103927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooi zo! Wat voor baantje en wanneer weet je meer?
Stage! Deze week
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:04:29 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113103971
Lekker Siral!

Spannend Prob...
En wil je dingen posten met een begin en eind want anders moeten we vragen en dat is irritant :D

V1, wat ik van je denk? Jij bent een superleuke jongen, al helemaal om IRL mee om te gaan :Y
pi_113103974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Siral het volgende:

[ afbeelding ]

Waarom voorgekookt? Ik doe ze gewoon zo erin en 's ochtends zijn ze zacht?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:05:33 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113104016
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Stage! Deze week
Maar je had toch al een stage :o

Ik snap het niet meer xD Dus sluit me aan bij Uniek :+
pi_113104112
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Waarom voorgekookt? Ik doe ze gewoon zo erin en 's ochtends zijn ze zacht?
Omdat dat dus echt geen succes was bij mij, en ik niet de volume had die ik wilde... :{ Da's twee happen en weg. Nu is er meer volume, heb ik nog het idee dat ik ook iets eet hahaha! En het lijkt erop alsof het extra water wat ik erbij heb gedaan er nog goed intrekt ook!! :D
pi_113104147
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Omdat dat dus echt geen succes was bij mij, en ik niet de volume had die ik wilde... :{
Nu is er meer volume, heb ik nog het idee dat ik ook iets eet hahaha!
Ah oke vandaar. Ik heb ook volume hoor :P Doe er ook chiazaadjes in, die nemen ook veel water op :Y
pi_113104167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ah oke vandaar. Ik heb ook volume hoor :P Doe er ook chiazaadjes in, die nemen ook veel water op :Y
Ahja, gewoon ff vanalles uitproberen wat werkt. Ben benieuwd morgen :D
pi_113104174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Siral!

Spannend Prob...
En wil je dingen posten met een begin en eind want anders moeten we vragen en dat is irritant :D

V1, wat ik van je denk? Jij bent een superleuke jongen, al helemaal om IRL mee om te gaan :Y
Mee eens!

Lijstje!

O: banaan (totáál geen trek en een beetje niet lekker, was gelukkig weer opgelost tegen de lunch)
L: 4 sneden 'multigrain' brood (2 soppen in de soep, 1 met hummus, 1 met paté), 2 koppen pittige kippensoep (zelfgemaakt, over van avondeten gisteren) met groenten en vermicelli
T: 2 gekookte eitjes
S: klein rondje hardlopen
D: broodje hamburger met wat potato wedges en broccoli/wortels/bleekselderij.

Carbrijkdagje. Maar heb ook nog wat van 't onbijt in te halen en wil nog wat sporten. Morgen minder carbs :)

En ik heb daarnet naar een zwemclub gemaild: ik ga weer zwemmen *O* O+ 2 keer in de week op snelheid en techniek trainen als het even meezit, en daar ga ik dan op de (race)fiets heen, soort duathlon zwemmen/fietsen. Maar eerst gaan we op vakantie naar O+ Skye O+
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:11:33 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113104286
Wij denken trouwens aan een paar dagen Cork in augustus! En vanaf daar de omgeving verkennen, kustlijn en stukje Ring of Kerry enzo :D
pi_113104349
Leuk leuk leuk O+
Ja doei.
pi_113104361
Ohja ik heb ook wel ff een lijstje:

O: muesli met yoghurt en appel
L: gerookte kip met rode aardappel en zongedroogde tomaatjes/rauwkost/sla
T: cashews met yoghurt, bijna hele zak wortels hehe
D: quinoa met wokgroente en moot zalm uit de oven
S: crossfit work out, hardlopen
T: banaan
T: kwark
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:13:50 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113104387
Wat een ambitie weer Mo! Het houdt niet op bij jou he? Leuke vooruitzichten FTW *O*
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:17:14 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113104548
Nu zilvervliesrijst koken, satesaus maken....
De rest staat klaar (sperziebonen gepunt, uien, paprika, knoflook, verse kruide e.d. staan gereed.
dop/wortelen komen uit pot :6
pi_113104568
't Is maar zwemmen hoor uniek! :D!
Ja doei.
pi_113104699
Héél snel even teruggescrollt (misschien heb ik dadelijk meer tijd om even terug te lezen).

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

*boks*, al zal ik de stenen schapen gewoon met rust laten :P
Zat net al te bedenken wat ik nou mee moest gaan nemen, niet aan zonnebrand gedacht :@ Thx! O+

Vanaf hier ook nog een keer sterkte gewenst, Phaidra :*

Novem, denk je aan eiwitten na je krachttraining? Rest gewoon weer ubernetjes! ^O^

VB, jij hoeft niet meer af te vallen dus wat meer vet mag echt wel ;) Maar rest is weer degelijk!
Wat is nu je doel eigenlijk? gewoon zo blijven? Waar zit je nu op?

Ik eet vandaag haring hè, vet genoeg lijkt me ;). Eergisteren zalm gegeten, gisteren best wat olie, dus ik kom wel aan m'n vetten.

Mijn doel is inderdaad stabiel blijven terwijl ik het aantal calorieën ophoog. Ik zat vanmorgen op 61 kg. Afgelopen twee dagen kwam ik ineens 1 kg aan, dus ik hoop dat dat niet doorzet :P.
pi_113104968
Ga je je kcals nog verder ophogen VB? Hoeveel eet je er nu? En sport je ook? (herinner het me even niet)
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 17:28:34 #158
70532 loveli
N
pi_113105021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik eet vandaag haring hè, vet genoeg lijkt me ;). Eergisteren zalm gegeten, gisteren best wat olie, dus ik kom wel aan m'n vetten.
Wat is je verhouding eiwit/koolhydraat/vet?
crap in = crap out
pi_113105147
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef Novem het volgende:
Ga je je kcals nog verder ophogen VB? Hoeveel eet je er nu? En sport je ook? (herinner het me even niet)
Ik zit nu op 1700 kcal en het is de bedoeling nog wat op te hogen (afhankelijk van mijn gewichtstoename). Ik was 3x per week aan het hardlopen, maar dat is wat ingezakt wegens extreme drukte en het weer :+.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is je verhouding eiwit/koolhydraat/vet?
Geen idee, sorry :P.
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 17:36:29 #160
70532 loveli
N
pi_113105346
Weet bij mezelf de verhouding ook niet zo direct ;) maar het kan verrassend anders zijn dan je verwacht.
crap in = crap out
pi_113105459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:36 schreef loveli het volgende:
Weet bij mezelf de verhouding ook niet zo direct ;) maar het kan verrassend anders zijn dan je verwacht.
Ik heb mijn lijstje één keer bij zo'n eetmeter ingevuld en toen waren die drie dingen allemaal groen in ieder geval :+. Vind zo'n eetmeter alleen niet fijn, omdat de getallen niet overeenkomen met de verpakkingen :P.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:40:44 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113105504
O: amaranthmuesli met melk
L: twee sneetjes brood met twee haringen en uitjes
T: 2x rijstwafel met pindakaas
T: bakje Griekse yoghurt met aardbeienjam
S: rommelen met gewichtjes
D: ?

Bietje veel vet wellicht, altezamen! Vis, pindakaas, Griekse yoghurt... Geen heel slecht vet tho :P
pi_113105529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Siral!

Spannend Prob...

Ja maar ik weet nog niks :D
pi_113105622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar ik weet nog niks :D
Wij ook niet! :D
pi_113105636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: amaranthmuesli met melk
L: twee sneetjes brood met twee haringen en uitjes
T: 2x rijstwafel met pindakaas
T: bakje Griekse yoghurt met aardbeienjam
S: rommelen met gewichtjes
D: ?

Bietje veel vet wellicht, altezamen! Vis, pindakaas, Griekse yoghurt... Geen heel slecht vet tho :P
Goeie vetjes :9 ^O^
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:45:45 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113105722
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goeie vetjes :9 ^O^
Mooie verzamelnaam voor mij :+

Of zoals Sigme zei 'heerlijk romig' :9 hihi :+
pi_113105792
*O* jurkjes enz binnen!

-O- de helft is flut :D

Even foto's uppen van hetgeen wel leuk is.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:48:35 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113105853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
*O* jurkjes enz binnen!

-O- de helft is flut :D

Even foto's uppen van hetgeen wel leuk is.
Oe ben benieuwd ja! *O*
pi_113105985
SPOILER
pi_113106045
Damn, wat ben je slank! Ik zie het jurkje niet helemaal goed, maar volgens mij staat 'ie je super.

Phaidra, wat fijn dat je pukje het nu zo goed doet!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113106049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILER
Vind ze beide mooi staan. Maar men wat ben je slank! Je wilde er niet meer af toch?
pi_113106088
Nee vind zo'n shirt over mijn broek heen echt zonde.

En thanks O+ er mag niets meer af nee.
pi_113106104
Zal zo nog even extra foto maken vh jurkje.

SPOILER

[ Bericht 48% gewijzigd door Ml-etje op 19-06-2012 18:06:27 ]
pi_113106773
Zo, bak veggies zit erin, nu ff verteren voordat ik ga sporten :P

Voor Uniek: hele courgette, halve aubergine, 2 tomaten, half blikje kikkererwten, een ui

Daarbij fijngesneden blokjes chorizo en wat citroensap :9
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:16:16 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113106981
Jurkje O+ Mooi! Vind de top ook mooi staan trouwens hoor :Y
pi_113107070
Mooi jurkje & lijntje MI! Goede motivatie :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:23:40 #177
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113107274
Staat je goed MI!

Ook weer eens hallo! :W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_113107798
O wow ML! Hubba hubba, neem je manlief mee als je die aandoet? :+

you will need protection :P

En haiz Ewelina :W
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:38:19 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113107832
Hai Aurum! O+
pi_113107856
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wij ook niet! :D
Zal ik er de volgende keer bij zeggen :P
pi_113107970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar je had toch al een stage :o

Ik snap het niet meer xD Dus sluit me aan bij Uniek :+
Oja maar ik twijfelde toch :)!
En dit is gesprek 2
pi_113107985
_O- geloof je het zelf Aurum?

:W Ewelina!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:51:30 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113108295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
_O- geloof je het zelf Aurum?

:W Ewelina!
Ik geloof het best! :+
pi_113108322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik geloof het best! :+
Nou dan moet ik hem aanstaande vrijdag maar thuis laten :D :')

Sowieso denk ik dat ik deze werkgerelateerd niet aan kan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ml-etje op 19-06-2012 18:59:21 ]
pi_113108572
uniekje, ik ben hier nog een maand! Nu de eerste klas gehad, nog een hele dag voor me. En het is hier werkleijk 35 graden, ik zweet me te pletter!
pi_113108722
Ml, met een blazer, zwarte panty en flatjes kan het wel naar werk, maar met hakken is het te kort, wordt te opzichtig dan.

Het ligt er ook een beetje aan hoe je werk aankijkt tegen korte rokken natuurlijk :)
pi_113108742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
Ml, met een blazer, zwarte panty en flatjes kan het wel naar werk, mar met hakken is het te kort, wordt te opzichtig dan.
^^
pi_113108804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
Ml, met een blazer, zwarte panty en flatjes kan het wel naar werk, maar met hakken is het te kort, wordt te opzichtig dan.

Het ligt er ook een beetje aan hoe je werk aankijkt tegen korte rokken natuurlijk :)
Zwarte panty kan ik beter niet aan doen ;) Blonde haartjes@legs

Laat hem lekker voor het weekend ;)
pi_113108933
Wat is het verband tussen geen zwarte panty en blonde haartjes?
pi_113108958
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is het verband tussen geen zwarte panty en blonde haartjes?
Die zie je nogal door die panty ;)
pi_113108965
Met zo'n dikke zwarte panty zie je ze toch niet? :)
pi_113108975
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Novem het volgende:
Met zo'n dikke zwarte panty zie je ze toch niet? :)
Dikke legging zelfs nog, weerbarstig gedoe :N

Draag altijd een panty met een tintje net iets bruiner en that's it.
pi_113109176
Dan scheer je toch gewoon je benen? :? .
pi_113109213
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben wel gek :D dan komen er dus echt donkere haren voor terug ;)

Heb ik 1x gedaan en dat was dikke ellende.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:15:46 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113109283
En met ontharingscreme of wax of hars? Of epileren?
pi_113109311
De haren op mijn benen zijn hartstikke blond en ik scheer al jaren regelmatig.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:16:31 #197
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113109316
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^

Verder damn wat een mooi lichaam èn jurkje!!
~ Bonito La Risa ~
pi_113109333
Mijn benen zijn ook een beetje anders ;)

Onder invloed van de hormonsters in mijn lichaam reageren die ook hierop vreemd helaas.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:25:48 #199
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113109681
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn benen zijn ook een beetje anders ;)

Onder invloed van de hormonsters in mijn lichaam reageren die ook hierop vreemd helaas.
Ja, dan is er idd weinig aan te doen. :) Gaan ze ook sneller groeien als je scheert?

Overigens wil ik weer eens een sloot kleding kwijt ;) Kastopruiming gedaan, die zit zoooo vol. :X
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:28:39 #200
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113109777
Heeft er eigenlijk iemand een goed rendangrecept?
pi_113109946
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILER
Coole kleding en damn goed figuur :9~
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:35:01 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113109983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dan is er idd weinig aan te doen. :) Gaan ze ook sneller groeien als je scheert?

Overigens wil ik weer eens een sloot kleding kwijt ;) Kastopruiming gedaan, die zit zoooo vol. :X
Oe oe! *O* Ik zie wat leuks :9
pi_113110005
Staat je goed Ml! Ik vind het shirtje ook leuk trouwens. Waarom gaat die terug?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:35:51 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113110012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Coole kleding en damn goed figuur :9~
Idd heul slankie! :Y O+

Note to self: nooit proberen te verstoppen achter Ml _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:36:13 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113110032
Hoi Ewelina... nou vertel what's up!?

Nog een maand ja Jeager, dat is best nog lang

ML, wat een figuurtje... *droomt verder*

Het is eindelijk eens een beetje een aangenaam temperatuurtje, eindelijk....... Niet voor heel lang, moet ook niet normaal worden natuurlijk :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:38:08 #206
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113110110
What's up? Nou, niet zoveel. Lekker vakantie gevierd (naar Duitsland geweest), m'n katten geknuffeld en mijn sociale leven een beetje opgevijzeld. O+

Oh en een hoop kleding gekocht :') Uiteraard. :@
Ben jij al terug uit Oekraïne?
pi_113110149
Ja nu ben ik dus een beetje zo aan het kleuren :@

Shirtje vind ik te lang, billenbedekkende shirts mogen na mijn 40ste wel ofzo :P
Plus dat ik het niet mooi vind dat je dan een riem door het shirt heen ziet.
pi_113110173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:28 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand een goed rendangrecept?
http://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/
pi_113110177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Enorme stoppels :X en heeel lang.
Dus heb het laten laseren en nu blijf ik eraf.
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 19:40:07 #210
70532 loveli
N
pi_113110198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
O wow ML! Hubba hubba, neem je manlief mee als je die aandoet? :+

you will need protection :P

En haiz Ewelina :W
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 19:40:38 #211
70532 loveli
N
pi_113110218
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
De haren op mijn benen zijn hartstikke blond en ik scheer al jaren regelmatig.
^^
crap in = crap out
pi_113110223
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
_O- Li!

Jij mag mee ;)
pi_113110235
Whoopwhoop, voor het eerst 30 minuten achter elkaar hardgelopen vandaag! *O* *) *O*
pi_113110284
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Whoopwhoop, voor het eerst 30 minuten achter elkaar hardgelopen vandaag! *O* *) *O*
Wauw!!
Goed bezig :Y en dat met dit temperatuurtje ook.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:42:03 #215
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113110285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Enorme stoppels :X en heeel lang.
Dus heb het laten laseren en nu blijf ik eraf.
Laseren... dat wil ik ook nog eens. Nooit meer gepriegel. O+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:42:15 #216
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113110291
quote:
*O* *O* *O*
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:42:40 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113110305
quote:
Like a baws! :7
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:42:43 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113110307
hmmm rendang, daar heb ik ineens heel erg veel zin in...beetje jammer dat het al kwart voor acht is en ik geen uren heb om te koken...
Kwak
pi_113110315
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wauw!!
Goed bezig :Y en dat met dit temperatuurtje ook.
Was in de sportschool ;) . Anders was ik pas zo ongeveer nu gaan hardlopen.
pi_113110388
quote:
w/ *O* w/

Ik moet zo nog een rondje rennen. Als ik mijn kont van de bank af krijg :P
pi_113110414
Lijstje:

O: boterham filet AM
T: boterham geitenkaas
T: pistache 250 gram
L: 2 boterhammen ham en jam
T: twix
D: soep vooraf en vervolgens lasagne
T; bak yoghurt met aardbeien straks
T: nog wat nootjes of wat chipjes

-edit- er had nog salade tussen gemoeten daar had ik dus geen tijd voor :')
pi_113110422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

w/ *O* w/

Precies waarom ik gelijk door ben gegaan vanuit mijn werk. Als ik nu nog op had moeten staan van de bank, dan was ik waarschijnlijk gewoon blijven zitten. :D
pi_113110448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

w/ *O* w/

Oeh dan zou ik die bank dus niet meer af komen :@
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:46:13 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113110466
Klinkt goed Ewelina *O* Je zit dus lekker in je vel?

Goodbye *O* supertof

Gegeten, gedoucht, aftersun opgedaan *O*
Nu nog een drankje, kwark en vla en nog wat meloen
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:47:02 #225
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113110506
way to go goodbye!
Kwak
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:48:10 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113110561
30 minuten... O+ Vind het toch iedere keer weer knap als iemand dat weer bereikt!
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 19:48:33 #227
70532 loveli
N
pi_113110576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh dan zou ik die bank dus niet meer af komen :@
^^
crap in = crap out
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:48:49 #228
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113110587
quote:
Thanks, die ga ik binnenkort maken. Bij de Dirk en AH hebben ze nu alleen maar conimex meuk.
pi_113110627
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
Je hebt dm ;)
pi_113110640
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon een stel couch potatoes met heavenly bodies :P :?

Ik ga wel rennen zo :+ Wegens gebrek aan heavenly body :D
pi_113110682
Thanks voor de jompels, het voelde ook heel erg goed! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
30 minuten... O+ Vind het toch iedere keer weer knap als iemand dat weer bereikt!
Toen ik eenmaal over het `tien minuten struikelpunt` heen was ben ik echt lekker gaan opbouwen. Plan was vandaag om 4 km (~25 min. te doen) maar ik voelde dat er meer in zat vandaag, dus het is 4,87 km geworden!
pi_113110696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef _aurum_ het volgende:
Dus eigenlijk zijn jullie gewoon een stel couch potatoes met heavenly bodies :P :?

*vinger opsteekt en knikt

Naja beweeg wel maar de meeste dingen horen bij "het mag niet"'.
pi_113110703
quote:

Ook hier geen heavenly body, helaas! _O-
pi_113110720
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*vinger opsteekt en knikt

Naja beweeg wel maar de meeste dingen horen bij "het mag niet"'.
zwaai je nou nog weleens met je kettle bell?
pi_113110745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zwaai je nou nog weleens met je kettle bell?
:Y zeker wel!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:53:01 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113110787
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor de jompels, het voelde ook heel erg goed! :D

[..]

Toen ik eenmaal over het `tien minuten struikelpunt` heen was ben ik echt lekker gaan opbouwen. Plan was vandaag om 4 km (~25 min. te doen) maar ik voelde dat er meer in zat vandaag, dus het is 4,87 km geworden!
Nice :7 Bij mij zit het slop weer in het rennen, gek genoeg mede omdat ik de sportmojo voor de lesjes weer hervonden lijk te hebben :') Dat vind ik toch nog steeds leuker :+
pi_113110822
Wat goed GB! *O* *O*
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:00 #238
70532 loveli
N
pi_113110840
quote:

* veer in reet steekt*
crap in = crap out
pi_113110894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nice :7 Bij mij zit het slop weer in het rennen, gek genoeg mede omdat ik de sportmojo voor de lesjes weer hervonden lijk te hebben :') Dat vind ik toch nog steeds leuker :+
Nah, lijkt me geen probleem, toch? Zo lang je die lesjes doet, that is .

Ik merk bij mezelf dat sinds ik 2 à 3 keer per week hardloop het afvallen wel makkelijker gaat. Maar voor de leuk doe ik er ook nog wel KT en lesjes bij! :Y Of ter vervanging af en toe.
pi_113111089
Kip Siam als avondeten, met een tomatensoepje vooraf en appelmoes als toetje. Nom!

Verder niet bijgelezen en ga zo film kijken. Sinds lange tijd weer eens gewoon bij ons thuis (meestal gaan we naar vrienden, wat eigenlijk 'gek' is, want wij hebben een beamer in de huiskamer opgehangen met surround geluid enzo :+).

Smakkerd voor all my Slankies hiero! :*
pi_113111122
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kip Siam als avondeten, met een tomatensoepje vooraf en appelmoes als toetje. Nom!

Verder niet bijgelezen en ga zo film kijken. Sinds lange tijd weer eens gewoon bij ons thuis (meestal gaan we naar vrienden, wat eigenlijk 'gek' is, want wij hebben een beamer in de huiskamer opgehangen met surround geluid enzo :+).

Da's best wel gek, ja! :D Welke film?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:10 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113111178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

nom! ik moet nog avondeten, vriendje is zo thuis!

Mwaaaaa :*
pi_113111233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's best wel gek, ja! :D Welke film?
Grave Encounters. Blijkbaar. Ik heb geen flauw idee waar die over gaat :+

Mariaaaaaaa *;
pi_113111424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Grave Encounters. Blijkbaar. Ik heb geen flauw idee waar die over gaat :+

Mariaaaaaaa *;
Zegt me helemaal niets! :D Maar veel plezier alvast! :*
pi_113111602
Voordeel van een vriendje dat kookt: hij kookt
Nadeel van een vriendje dat kookt: hij maakt pizza!
pi_113111637
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
_O- dat zal ook wel eens anders zijn toch?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:13:45 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113111685
Klinkt als een fijne dag Coco :Y

Okee, is dit goed? Ik ben echt een enorme noob :')

Energie (kcal) Eiwitten (g) Koolhydraten (g) Vet (g) Verzadigd vet (g) Vezel (g
2188 125 256 60 15 52
pi_113111720
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker! :9~
pi_113111847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zegt me helemaal niets! :D Maar veel plezier alvast! :*
zijn net begonnen maar is zgn docu over haunted mental hospital blijkbaar. Blair witch/Rec style.
pi_113111868
Niet aan mij vragen Uniek ;) /noob2

Morgen mijn nieuwe auto *O*
pi_113111879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker! :9~
Zeker! En ik zou zelf ook slechter koken denk ik :@ en het was ook met salade met oa avocado :9
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:18:46 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113111914
Lekker Pizza! Fijn hoor

Vrijdag gaan we naar de pizzaria, zo lekker als bij deze heb ik het nog nooit gehad... en als ik pikant bestel dan is het ook pikant! Lef heeft mijn pizzabakkert O+
pi_113111929
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zeker! En ik zou zelf ook slechter koken denk ik :@ en het was ook met salade met oa avocado :9
Oooh dat klinkt als gezonde pizza met salade!
pi_113111933
Phaid weer thuis *O*

Beetlejuice *O*

MI's mooi slanke lijf *O*

30 minuten hardlopen *O*

Goede sollicitatie *O*

Blijf juichen hier :')
pi_113112005
Nou An.. zou dat jurkje afbestellen :P
XS kwam zowat tot op mijn enkels.
pi_113112146
Ok, even heel kort online, straks weer weg:

SPOILER

[ Bericht 63% gewijzigd door motorbloempje op 19-06-2012 20:33:07 ]
Ja doei.
pi_113112297
Ik snap inderdaad wat je bedoelt, Mo. Wat vervelend. -O- Lijkt me een 'erfenisje' van je gewicht toen je begon met afvallen, of niet? En ik heb geen idee of er gerichte oefeningen zijn om daar iets tegen te doen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:27:42 #258
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113112335
Maar Mo, dat lijkt meer veloverschot dan dikheid... ik weet niet of daar met dieten en sporten écht helemaal iets aan te doen valt. Ik bedoel, als je echt heel mager zou zijn is t vast platter, maar t hangende wordt denk ik niet minder...

:@ vast niet wat je wil horen...

ik denk dat je het zelf wel lelijker vindt dan andere mensen... ik snap wat je er niet mooi aan vindt hoor, maar het stoort mij, als buitenstaander, niet zo.
Kwak
pi_113112367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat je het zelf wel lelijker vindt dan andere mensen... ik snap wat je er niet mooi aan vindt hoor, maar het stoort mij, als buitenstaander, niet zo.
^^ Dat zeker!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:28:28 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113112383
Mo... wat ben je een knappert!
Niks mis met die buik van van jou in ieder geval. Het is vel, geen vet
En sorry dat ik het moet zeggen maar leeftijd gaat nu ook meespelen :6
pi_113112462
Mo is toch pas 25 ofzo? Dan lijkt leeftijd me geen excuus.
Deels lijkt het vel, maar volgens mij zit er ook nog wel vet onder, hoe voelt het aan Mo? Alsof er nog wat onder zit, of alleen leeg vel, zeg maar?

Ik zou het ook heel erg vinden hoor.
pi_113112471
Nou het is voor een deel ook wel vel, maar ook wat vet, en het gaat gewoon NIET weg, NIET NIET NIET en dat is zó frustrerend. Ik hoef geen platte buik, maar minder mag wel! Het is echt heel vervelend met kleding kopen enzo :') -O- en nou ja, ik wilde eens een keer de moed bij mekaar rapen om te laten zien wat 't écht is en dat ik me écht niet helemaal aanstel :')
Ja doei.
pi_113112528
Het is net alsof het ergens overheen hangt.
Snap wel dat je je daaraan stoort ja, dat zou ik zeker ook doen.
pi_113112581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Het is net alsof het ergens overheen hangt.
Snap wel dat je je daaraan stoort ja, dat zou ik zeker ook doen.
Ja, dat is ook 't stomme :') -O- _O-
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:32:59 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113112609
25 .. ja jong maar toch moeilijk om 'terug' te plooien...
Mo, ik snap je helemaal hoor want mijn buik is in verhouding veel groter :X
Maar wat Kwak zegt... de verhoudingen zullen niet beter worden naarmate je nog meer afvalt
pi_113112634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Nou An.. zou dat jurkje afbestellen :P
XS kwam zowat tot op mijn enkels.
Das mooi. Ik heb S besteld en ben iets zwaarder dan jij. Nou goed, ben benieuwd, komt morgen binnen *O*
pi_113112635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat is ook 't stomme :') -O- _O-
Ja als je me had gezegd dat je er een strakke spijkerbroek onder had dan geloofde ik je.
Dit zie je nl bij mij als ik een strakke (te strakke dus) spijkerbroek aan doe.
pi_113112645
Hmm dat is iets los vel. En een oncharmante pose en een broekje met stiek.
Dat zie ik en geen dikke buik.

Die van mij is dikker in elk geval :@
pi_113112665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, even heel kort online, straks weer weg:

SPOILER
Ik was op tijd :P Ik snap ook wat je bedoelt, zou dat erg vervelend vinden :*
pi_113112668
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm dat is iets los vel. En een oncharmante pose en een broekje met stiek.
Dat zie ik en geen dikke buik.

Die van mij is dikker in elk geval :@
Nou, de broek zat dus ver onder mijn buikgrens, ik stond rechtop en nou ja, :')__!
Ja doei.
pi_113112705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Das mooi. Ik heb S besteld en ben iets zwaarder dan jij. Nou goed, ben benieuwd, komt morgen binnen *O*
Hij is gewoon te lang, kan er echt niets anders van maken.
Zonde wel :Y
pi_113112717
Ik blijf gewoon m'n best doen, gezond eten, leuk sporten en wat dies meer zij, en als 't minder wordt wordt 't minder en als wéér niet, dan wéér niet, maar wilde 't gewoon even laten zien, that's it :)
Ja doei.
pi_113112759
Lekker nog 5 kilo's eraf en als het dan geen verschil maakt de boel laten liposucken en tummytucken, als je er ongelukkig van wordt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:37:49 #274
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113112836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
Maar Mo, dat lijkt meer veloverschot dan dikheid... ik weet niet of daar met dieten en sporten écht helemaal iets aan te doen valt. Ik bedoel, als je echt heel mager zou zijn is t vast platter, maar t hangende wordt denk ik niet minder...

:@ vast niet wat je wil horen...

Ik denk inderdaad dat dit het is... ik heb een beetje hetzelfde. Afvallen helpt wel, maar niet helemaal. Overigens denk ik wel dat een buitenstaander er snel overheen kijkt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:37:51 #275
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113112837
een `vetschort´, noemen mensen die veel zijn afgevallen door bijvoorbeeld WLS dat. is bijna niet weg te krijgen zonder operatie. gelukkig hangt t bij jou niet tot op je bovenbenen, maar het is wel de erfenis van jong overgewicht hebben en een opgerekte huid. t kan nog wel een paar jaar lang steeds iets bijtrekken!
Kwak
pi_113112840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
25 .. ja jong maar toch moeilijk om 'terug' te plooien...
Mo, ik snap je helemaal hoor want mijn buik is in verhouding veel groter :X
Maar wat Kwak zegt... de verhoudingen zullen niet beter worden naarmate je nog meer afvalt
Niet helemaal eens over leeftijd enzo. Ik heb dat al eerlijk gezegd: zolang je een "oxygen fitnessvrouw" leven kan leiden kan het prima. Er zijn vrouwen die op hun 40e zichzelf nog helemaal strak krijgen. Het vergt alleen een ijzeren discipline (die ik zelf dus ook niet heb :') )
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:38:29 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113112865
Niks gezien, dus geen idee! Wel vervelend als buiken groter zijn dan je ze wilt hebben, uiteraard :P </nuttige bijdrage>
pi_113112902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij is gewoon te lang, kan er echt niets anders van maken.
Zonde wel :Y
Net onder de knie lang? Want dan kan ik er nog steeds wat mee voor op het werk O-)
pi_113112915
Wat mij bij mezelf het meest irriteert is rugvet, omg, dood aan rugvet :(
Misschien moet ik het eruit laten zuigen en er aan de voorkant weer in laten stoppen :9
pi_113112942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef Novem het volgende:
Lekker nog 5 kilo's eraf en als het dan geen verschil maakt de boel laten liposucken en tummytucken, als je er ongelukkig van wordt.
Dat zou ik echt nooit durven, en het is zo duur!! :o :@

Maar nu even eten, want dat gaat wel gewoon door natuurlijk.
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:41:54 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113113039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat zou ik echt nooit durven, en het is zo duur!! :o :@

Maar nu even eten, want dat gaat wel gewoon door natuurlijk.
Denk er serieus wel eens over na en dan tegelijk een C in mijn niet aanwezige tieten te laten spuiten.
:')
We hebben allemaal onze issues he?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:43:43 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113113137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Novem het volgende:
Misschien moet ik het eruit laten zuigen en er aan de voorkant weer in laten stoppen :9
Oh dat ja! Normaal zittende bh's waar ineens wat bij uitsteekt, ffuuu :( :+

Ik voel sinds ik ben begonnen met weer netjes doen steeds meer mn onderkin :') Hopelijk geen teken dat ik vrolijk verder aankom :')
pi_113113148
Pfoe nee dat vind ik echt onnodige risico's.
pi_113113194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat ja! Normaal zittende bh's waar ineens wat bij uitsteekt, ffuuu :( :+
Zo erg is dat ;( :')
pi_113113203
Weer eens een lange werkdag gehad vandaag. Ik had beter kunnen eten, morgen heb ik meer controle.

O: speltboterham met sandwichspread. Een gekookt ei en thee met melk.
T: volkorenworteltjescake en drie koekjes tijdens overleg. Zwarte koffie.
L: Tosti ham kaas, beker optimel drink
T: smoothie van aardbeien, ananas, sinaasappelsap, kokosmelk en een beetje proteinepoeder
D: aardappelen, spinazie, vlees, appelmoes en een beetje mayo
T: thee

Morgen ga ik een proefles Ashtangayoga volgen :@
pi_113113262
Wat ik zo stom vind is dat als ik sta alles er over het algemeen goed uitziet, maar als ik dan ga zitten dan word ik ineens een plomp. :')
pi_113113289
Mo heb je foto niet gezien, maar kan uit de reacties wel een voorstelling maken.
Heb een paar keer geroepen dat kickboksen helpt, maar denk niet zo als het echt los vel is. Al zal je er natuurlijk wel strakker van worden.
pi_113113357
Lijstje

O: magere kwark met muesli
L: salade van tomaat/komkommer/olijven/feta
T: twee dikke plakken brood met pindakaas, halve banaan
S: 30 min. hardlopen + KT
D: shepherds pie (met dus o.a. sperziebonen, champignons en ui)
T: 2 chocotoffs :9~ en ik loop zo nog even naar de keuken voor iets gezonds (nootjes/kersen)
pi_113113587
Lijstje!
O: havermout met bosbessen en frambozen
L: twee boterhammen met kaas, ei en tomaat, bak koolsalade
T: halve banaan
S: 5 km hardlopen in 31 min en 28 sec vandaag
D: vegetarische lasagne met parmezaan
T: bakje kwark
pi_113113754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Novem het volgende:
Rugvet duidt vaak op insuline problemen.

http://www.ppcchicago.com/articles/biosignature-modulation.php

En anders moet je googlen :)

@Mo: Ik heb je foto gemist, zou je 'm willen PM'en?
pi_113113847
Succes morgen An. Niet te ruig doen he :P

Lijkt erop alsof het tempo erin komt he Anna?

Ik heb mijn rondje gedaan in een niet ademend shirt, wat dus aanvoelt alsof je hardloopt met een deken om je heen :X Die gaat dus naar de fitness stapel ipv de hardloop stapel :P
pi_113113855
Ik vind de film engig... Meh.
pi_113113947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef _aurum_ het volgende:

Ik heb mijn rondje gedaan in een niet ademend shirt, wat dus aanvoelt alsof je hardloopt met een deken om je heen :X Die gaat dus naar de fitness stapel ipv de hardloop stapel :P
Dank! Ze blijken ervaring te hebben met hypermobieltjes, dus dat is enigzins een geruststelling. Ik zal voorzichtig doen ;)
pi_113114021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind de film engig... Meh.
ik vind je al dapper dat je dat soort dingen kijkt. Weet je hoe lang mijn lief heeft moeten miepen tegen me voor ik Supernatural durfde te kijken? :+

Ik ben zo schrikkerig als maar kan. Af en toe schrik me nog een ongeluk. En Supernatural is zo vanilla als maar kan qua spoken shizzle :D :')
pi_113114048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef _aurum_ het volgende:

Oh, akelig is dat! Maar wel goed dat je gegaan bent! *O*
pi_113114134
Lijstje:

O: lijnzaadcracker, 5 gr boter en 50 gr rosbief
T: 30 gr. ontbijtspek en 2 eieren
L: 2 haring met ui
T: 100 gr kalkoen met 30 gr mayo
D: 200 gr ham, 60 gr kaas en 250 gr. witlof + glas tonic light
S: lesje 18
T: 50 gr creme fraiche, 5 gr cacao en zoetstof
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:06:12 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113114206
Supernatural *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Wat ik zo stom vind is dat als ik sta alles er over het algemeen goed uitziet, maar als ik dan ga zitten dan word ik ineens een plomp. :')
ohjaaa als ik ga zitten verdubbel ik zo'n beetje ;( vooral met zijaanzicht :(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:07:49 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113114294
Oeh, dat is al eenstuk lekkerder lijstje Aurum :9

Maria, smokkel je niet ergens?? Want je lijstjes en sporten klinken toch echt wel goed
pi_113114389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Net onder de knie lang? Want dan kan ik er nog steeds wat mee voor op het werk O-)
Langer :D
pi_113114400
Zo, avondeten zit er weer in :9 was lekker. Nu lekker met een pot thee de rest van de avond relaxen en zulks O+
Ja doei.
pi_113114411
.. want relaxen, dat had ik vandaag nog niet gedaan!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')