Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor je mannetje!!
Heeft je moeder een longaandoening dat ze zo vaak de klos is?
Vermoedde al zoiets zie TT.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Ml, verzin eens een mooie TT? Ik ben inspiratieloos en mobiel openen is al een uitdaging
[..]
Ja ze heeft COPD (chronische longemfyseem) in het laatste stadium. Met extra zuurstof kan ze thuis nog net aan functioneren, zeg maar. En ze heeft zwaar ondergewicht (ze was altijd al aan de magere kant, maar ademen kost haar zoveel energie dat ze eigenlijk wel 2500 kcal binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Lukt bij lange na niet, zelfs niet met respifor (bijvoeding speciaal voor longpatienten).
Solex-tour-op-Texel-boks!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Nozem, als je een kilo artisjokken per dag eet en verder alleen water drinkt wel ja
ERMAGERD!
[ afbeelding ]
Vanavond weer eens beulen in de sportschool, hopen dat deze week de spierpijn een beetje meevalt. Voelde me vorige week een oud lijk, en heb morgen een dagje Solex-tour met BBQ op Texel, net als Coco laatst.
Er gaat vandaag dus een 200gr eiwit naar binnen gewerkt worden
*boks*, al zal ik de stenen schapen gewoon met rust latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Solex-tour-op-Texel-boks!
Smeer je in als de zon ook maar een beetje schijnt! En neem een jas mee, eventueel een vest & jas. Op die dingen kan het verrektes koud zijn als je rijdt. Dus dan zit je te koukleumen terwijl je ondertussen levend verbrandt
Wel tof!
Ik heb ook haring want bonus bij AHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je beeb het zo goed doet Phaid, kan ook niet anders met zo'n supermoeder he
of moet ik nou zeggen dat je superboobies hebt![]()
Ik ben bij de tandarts geweest en geen gaatjes of andere enge dingenEn mijn tanden zijn weer 3 tinten lichter nu de tandsteen weg is
Zo nog ff klantje doen en dan naar huis, haring eten
aaah, nooooeeesss! Die haring komt altijd superslecht uit de test. Hele bacterie families die op je vis wonen enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook haring want bonus bij AH![]()
SPOILER: Foto van BeetlejuiceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klantje doen, Aurum?!
Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vandaaarrrr!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
Nou weet iedereen hoe ik aan mijn geld kom
Ik ga trouwens best aardig met operation low carb, ben bijna 1,5 kg kwijt in 5 dagen. Meerendeels zal vocht zijn, maar toch het schiet op
Moet alleen wat meer vlees gaan halen, gaat hard zo
Ja maar ik heb ook net pas ontbeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sarabi, na een S mag je zeker wel iets meer eten dan een nectarine
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
't Zijn trutten!Om half zeven besloten ze een woonkamer-slaapkamer-rallye te houden met als finish mijn neus... Wakker worden met 2,5kilo op je hoofd en een ander die in volle gang tegen je hoofd aan loopt
nee gaat goed! Ze doen nu eindelijk vriendelijk tegen elkaar waar ik wel blij om ben
Chloe is nog wel altijd schichtig als er visite is, maar zodra de visite weg is komt ze weer lief doen bij mij
Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nachtSPOILER: Foto van BeetlejuiceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klantje doen, Aurum?!
Is dat wel lekker, Maria? Vind het altijd zo raar, voorverpakte haring... Zo'n ding moet zo dicht mogelijk voor je 'm opeet schoongemaakt worden.
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat
Be someone that makes you happy
Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...quote:
Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha die ralley's zijn wel herkenbaar... liefst midden in de nacht
Mn hoofd ontwijken ze nog gelukkig!
Wat een mooierd is die andere!
Leuk dat het goed gaat
Het is geen zwaar schema, die van mij is echt de aller eerste.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Keek ook net naar het schema, maar was minder intens dan verwacht...
Welke van de 3 is het trouwens? Zit namelijk nogal wat verschil in
Maar omdat je bij je lunch alleen een salade hebt (en daar vaak gigantisch verschil in zit per persoon) leek het mij handiger wat meer te doen.
Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
shake-weights op zich al...
sorry, progje
[..]
Waarom waren die van jou nu trouwens al aan ander eten toe eigenlijk?
Oeh! En zag dat je vakantie geboekt had! Nice!
Over progje gesproken,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
shake-weights op zich al...
sorry, progje siral
I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ander eten? Het zijn geen kittens he?! Ze eten al gewoon volwassen voer... had gewoon gewisseld van merk op aanraden van Novem
En ja vakantie
Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Was meer, mocht progje eventueel weer eens meelezen
Was progje toch met een shake-weight? Siral dus ook?
Had 'r van 't weekend nog op FB gesproken, mochten jullie het willen weten, ging erg goed met haar en d'r buik maar zoals loveli al zei, nog steeds erg druk met het werk.
[..]
I know, maar had de reden waarom ze op een ander merk overgingen niet meegekregen
En die shake je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken heul XCO niet
Edit: Daar gebruik je dus een buis gevuld met grind
Ja heb ik ook weleens gehoord ja, en teveel eiwit is slecht voor de darmen, en tarwe is ook slecht voor de tandjes geloof ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Deze is meer natuurlijk, vooral vlees, bevat geen mais/rijst/tarwe. Schijnt dat ze daar sneller dik van worden en suikerziekte van kunnen krijgen. Maar merkte dus echt meteen verschil in het eetgedrag!
Yep, Siral had pas ook zo'n filmpje gepost, zag er wel intensief uit!quote:
Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Novem het volgende:
Net lijstje GB, beetje weinig groente alleen, maar misschien doe je veel in de sheperds pie?
VB, netjes zoals altijd.
Mijn lijstje nog een keer, ben er vrij content mee
O - Yoghurt met een banaan, noten en roggevlokken
L - sla en postelein met halve avocado, tom, kom, kiemen, zongedroogde tomaten, parmezaan.
Snee vkbrood met tonijn.
T - 2 rijstwafels pindakaas
S - krachttraining
D - groene curry met courgette en sperziebonen met zilvervliesrijst
T - yoghurt met honing
T - koffie verkeerd
Ja lekker he!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, er zitten champignons, ui en sperziebonen in de shepherds pie!En nog tomaat en komkommer bij de lunch dus, al zet dat weinig zoden aan de dijk.
Lekker lijstje heb jij, vooral die lunch!En de rijstwafels met pindakaas heb ik ook ontdekt!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:44 schreef Probability het volgende:
Ik voel mij een beetje eenzaam vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |