Wegens ruimtegebrek wil ik het volgende uit mijn kast kwijt. Prijzen zijn richtlijnen, excl verzendkosten.
Zwarte bustier met kraaltjes, maat M. Prijs: E25,-Prachtige zwarte bustier te koop. Hij past mij helaas niet meer, ik heb hem slechts 1 keer gedragen. Bustier is dus nog in nieuwstaat. De bustier is een maat M, rekt een klein beetje mee. Geschikt voor grote boezem en sluit met een rits aan de achterkant. Nieuwprijs was 150,-.
![Foto-CLASTM8H.jpg]()
![Foto-EV778ZEL.jpg]()
![Foto-GOIBSGM8.jpg]()
Groene galajurk met open rug, maat 36. Prijs: E20,-Prachtige groene jurk die ik wegdoe wegens miskoop. Het is een maat 36, heldergroen (kleur vertekent een beetje op de foto) en van satijn. De jurk heeft een open rug. Er is een lichte beschadiging die gemakkelijk te repareren is. Nieuwprijs was 400,- .
![Foto-DEUXU467.jpg]()
![Foto-44VMHM3A.jpg]()
![Foto-64VW64TA.jpg]()
![Foto-7EWNGIBK.jpg]()
Zwarte strapless jurk met bloemen, maat M. Prijs: E10,-Mooie strapless jurk van het merk Jane Norman te koop. De jurk heeft elastiek aan de bovenzijde en rekt mee. Jurk is slechts 2 keer gedragen en in zeer goede staat. De bloemen op de jurk zijn geborduurd met zilverdraad en er zitten kleine pailletjes in de bloemen. De jurk rekt mee en is maat M.
![Foto-OH8RFNIW.jpg]()
Zwarte Stepsjurk, maat 44. Prijs: E20,-Mooie zwarte feestelijke jurk van Steps every day chic, die mij helaas te groot is geworden. Ik heb de jurk slechts 1 x aangehad en vind het zonde als hij in de kast blijft hangen. Nieuwprijs was 150,- en de jurk is in uitstekende staat. Er hoort nog een paarse elastische tailleriem bij (niet op de foto, wel in prijs inbegrepen). Prijs is 20,- excl verzendkosten.
![Foto-BWFMPSO7.jpg]()
![Foto-F6JGYSQ7.jpg]()
![Foto-CJLLGEZW.jpg]()
VERKOCHTMooie Stepsjurk met wijde mouwen, maat 42. Het is een glanzende stof met bloemenprint in de kleuren rood/paars/roze en zwart. Ik pas de jurk helaas niet meer, conditie is heel goed. De taille is aan te snoeren door de taillelinten (op de foto aan de voorkant vastgeknoopt). Nieuwprijs was ongeveer 80,-.
![Foto-CGB37YFY-1.jpg]()
![Foto-JIUONC7L.jpg]()
Zwarte rok van Steps, maat 42. Prijs: 7,- Zwarte rok met krijtstreep van Steps met een krijtstreepje. Rok is een paar keer gedragen, nieuwprijs was 49,95. In goede staat.
Groene wikkeljurk met stippen, Vila, maat S. Prijs: 7,- Mooie groene wikkeljurk van Vila, nieuwprijs was 39,95. Paar keer gedragen, nog in uitstekende staat. Moeilijk te fotograferen

Valt heel mooi, met stretch.
![Foto-GUGEMX3P-1.jpg]()
![jurkje-1.jpg]()
Let op: onderste foto geeft een beetje een vertekend beeld, is genomen toen ik geen maat S meer had (obviously

)
Jurkje met tye-dye print, H&M. Maat 40, prijs: 5,-Simpel H&M jurkje met elastiek in de taille. Nooit gedragen, zit wel erg lekker. Valt tot op de knie. Nieuwprijs was 19,95. Leuk met een grote tailleriem.
![Foto-G4ARGMH3-1.jpg]()
Groene top met gesp, 1One size fits all, prijs: E10,-Mooie top met gesp, is heel flatterend. Ligt alleen ongedragen in de kast, is nog in zeer goede staat. 1 size fits all. Paar keer aangehad, nieuwprijs was 29,95. Zelfde model als de onderstaande blauwe top maar dan in groen en bruin.
Blauwe top met gesp, 1One size fits all, prijs: E10,-Mooie top met gesp, is heel flatterend. Ligt alleen ongedragen in de kast, is nog in zeer goede staat. 1 size fits all. Paar keer aangehad, nieuwprijs was 29,95.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 19-06-2012 20:35:20 ]
[b]Op
dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!