waaronder ook ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Je kan er wel om lachen maar ik denk dat MS veel van deze tablet gaat verkopen.
Ja maar asus > acer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef andreas612 het volgende:
dan de acer iconia W510
[ afbeelding ]
accuduur van 18 uur incl keyboard
Mwah, dat zou hooguit mogelijk zijn als ze een evenzeer succesvolle strategie als de Xbox toepassen.... en daarvoor hebben ze toen verdomd diep moeten gaan (in europa werden de verkoopprijzen voor het eerste model na 6 weken gehalveerd)..quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Je kan er wel om lachen maar ik denk dat MS veel van deze tablet gaat verkopen.
dollar, haal er van beide 100 af en je hebt de euro prijs denk? tja, misschien eerder afwachten waar hp, dell en toshiba mee komen misschien.. dat zal de prijs nog wel drukken neem ik aan.. als ik voor 500eu een 64gb ssd, full HD scherm, core i5 win8Pro kan hosselen ben ik verkochtquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef spenky het volgende:
Dit zijn de prijzen volgens de Digitimes?
De prijzen gaan (waarschijnlijk) liggen rond de $ 599 voor de RT en $799 voor de Pro
http://microsoft-news.com...o-be-599-surface-pro-799/
quote:
dat is ook wel weer zo, desalniettemin hadden die acers wel sicke bouwkwaliteitquote:
het is nog altijd zo dat veelal de prijs in dollar ook die in euro is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dollar, haal er van beide 100 af en je hebt de euro prijs denk?
dat denken ze en weten ze totaal niet zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
De lancering van de Surface is alleen maar een promotiestunt voor Windows 8 gebleken als ik het goed begrijp...
Het zou wel verklaren waarom er nog geen release date / prijsindicatie is vrijgegeven. Zelfs duidelijke specs ontbreken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denken ze en weten ze totaal niet zeker
Nope.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef spenky het volgende:
http://www.microsoft.com/surface/en/us/about.aspx
was dat onderaan deze pagina altijd al zo, ook die email lijst?
http://www.forbes.com/sit(...)t-sears-microsoft/3/quote:
Met alle tablets die er nu al zijn kun je toch al inloggen op je bedrijfsnetwerk en Office-bestanden openen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef Revolution-NL het volgende:
het is toch schitterend als je tablet volledig seamless werkt met je Office omgeving en kantoor netwerk.
dat kan wel, maar nog niet helemaal seamless (zeker niet als je W8 tablets en W8 pc's gaat hebben op ten duurquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met alle tablets die er nu al zijn kun je toch al inloggen op je bedrijfsnetwerk en Office-bestanden openen?
Wat bedoel je concreet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan wel, maar nog niet helemaal seamless (zeker niet als je W8 tablets en W8 pc's gaat hebben op ten duur
onzin is dat tenzij Microsoft zelf bewust bugs in hun netwerktechnieken gaat bouwen, maar de tijd dat clients en servers een afgestemde versie moesten draaien zou eigenlijk al 15 jaar achter ons moeten liggen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan wel, maar nog niet helemaal seamless (zeker niet als je W8 tablets en W8 pc's gaat hebben op ten duur
technisch kan het wel, maar dan ben je imho niet seamless (vanwege de verschillende gui's en manieren van inloggen op netwerk enzo)quote:
je MS haat lijkt diepgeworteld te zitten als je zo gaat redeneren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
onzin is dat tenzij Microsoft zelf bewust bugs in hun netwerktechnieken gaat bouwen, maar de tijd dat clients en servers een afgestemde versie moesten draaien zou eigenlijk al 15 jaar achter ons moeten liggen...
als is het idd zeker zo dat Microsoft er nog altijd zijn bedrijfsmodel op lijkt te bouwen, maar volgens mij is dat geen voordeel meer voor MS maar begint het ook hun naam steeds slechter te maken, en voorkomt het dat MS werkelijk innoverend wordt....
voor gecompliceerde bedrijfsnetwerken is het ook niet te doen om altijd alle client en server systemen exact op elkaar af te stemmen en heb je gewoon een flexibele en modulaire netwerkstructuur nodig waar niet volop bottlenecks en potnetiele problemen in besloten liggen als niet bij iedere update het hele netwerk gelijktijdig updated en alle licenties weer vernieuwd worden (al lijkt Microsoft nog altijd te denken dat ze daarmee het meeste geld kunnen verdienen)...
Je praat echt complete onzin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
onzin is dat tenzij Microsoft zelf bewust bugs in hun netwerktechnieken gaat bouwen, maar de tijd dat clients en servers een afgestemde versie moesten draaien zou eigenlijk al 15 jaar achter ons moeten liggen...
als is het idd zeker zo dat Microsoft er nog altijd zijn bedrijfsmodel op lijkt te bouwen, maar volgens mij is dat geen voordeel meer voor MS maar begint het ook hun naam steeds slechter te maken, en voorkomt het dat MS werkelijk innoverend wordt....
voor gecompliceerde bedrijfsnetwerken is het ook niet te doen om altijd alle client en server systemen exact op elkaar af te stemmen en heb je gewoon een flexibele en modulaire netwerkstructuur nodig waar niet volop bottlenecks en potnetiele problemen in besloten liggen als niet bij iedere update het hele netwerk gelijktijdig updated en alle licenties weer vernieuwd worden (al lijkt Microsoft nog altijd te denken dat ze daarmee het meeste geld kunnen verdienen)...
de denkwereld van Microsoft wélquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je praat echt complete onzin.
Clients en server wil je naadloos op elkaar aansluiten om zo optimale controle te hebben over je omgeving.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
technisch kan het wel, maar dan ben je imho niet seamless (vanwege de verschillende gui's en manieren van inloggen op netwerk enzo)
als alles W8 is dan is het voor de eindgebruiker volledig seamless
ik heb het tot op heden bij de bedrijven waar ik kom niet seamless zien werken, of, wellicht betergezegd: het is niet mijn manier van seamless werkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Als ik nu op de bedrijfs-iPad van m'n vriendin wil inloggen, krijg ik gewoon een username/password-ding te zien in de stijl van de iPad waarmee ik moet inloggen met haar bedrijfsaccount. Als je dat correct invoert, zit je gelijk via VPN op de server van d'r werk. Hoe is dat niet seamless?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |