Compleet mee eens, alleen kan ik nergens een surface 2 krijgen. Zit nog vast aan m'n surface RT. Ik wil zo graag over maar hij is steeds maar niet voorradig bij microsoft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef mcwops het volgende:
39 dagen niet gepost in dit topic
*kuch. bij deze weer omhoog geschoten
surface2 in bezit, geweldig ding.
enkel nog de VLC (genuine) player en dan is t af wat mij betreft
heb m zelf -bij de lancering- met geluk bij paradigit aangeschaft. zie nu dat ze daar op >6 dagen staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Compleet mee eens, alleen kan ik nergens een surface 2 krijgen. Zit nog vast aan m'n surface RT. Ik wil zo graag over maar hij is steeds maar niet voorradig bij microsoft.
de surface pro niet aangeschaft, want significant duurder en heb een goede laptop in huis. en waar ik de surface 2 (rt) voor gebruik ik dat meer dan voldoende.quote:
Het is te belachelijk voor woorden dat men een onderdeel wat zo makkelijk te demonteren is en het meest kwetsbaar is niet kan naleveren.quote:
Heel netjes van MS!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Update
Vorige week kreeg ik het bericht dat men niet voldoen aan de reparatie termijn van 15 werkdagen en dat ik daardoor mijn volledige aankoopbedrag terugkrijg (niet gek voor een apparaat wat ik bijna een jaar in bezit heb)
Ik heb meteen bij Saturn een Surface 3 Pro i3 besteld. 28-8 is de verwachte leverdatum. Al met al een hele mooi deal!
het is echt een top apparaat. Het scherm en de nieuwe kickstand zijn heel fijn. De audio is een stuk beter dan de surface 2. De styles werkt ook handig als je zonder keyboard of muis in desktop programma's moet werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef HarryP het volgende:
En hoe bevalt de Surface 3?
Zelf wil ik er ook een halen i5 maar die is even uitverkocht..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |