Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu hoopt hij dat jullie boos worden want dan wordt hij blij
Hij loopt zich nu al te verbijten omdat zijn gejank in FB nergens toe leiddequote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
Ja, want dan wordt ie gepest!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet
Volgens mij valt dat onder gezeur, pesterijen enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten.
Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.quote:
Watjequote:Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.
Er mag geen gesquat of D66 in de TT, Drommel wordt nauwlettend in de gaten gehouden, Silk mag helemaal niks meer zeggen.
Ik dacht: Ik neem het zekere voor het onzekere.
Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is er in Singles wel eens een TT geplaatst met iets van lekkende vulva. Leverde alleen maar een hoop smilieposts op. Wat eigenlijk ook niet eens mag. Dus wat is het probleem?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jullie komen beiden erg onvolwassen over.
oh mijn excusesquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much matequote:Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.
En de mods grijpen dan in in het topic omdat "sommige users het vervelend vinden". I shit you not.
Waarvan akte.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de modsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much mate
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de mods
Het is gewoon dom wat ze deed. Fok is nou eenmaal geen democratie, ze wist het, ging door, heeft het aan zichzelf te danken. You can't win em all en zij had maar niet door dat ze nooit kan winnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
gewoon lachen en ja knikken werkt het bestequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting oldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.quote:
Nee, ze was gewoon aan het doordrammen en zeuren. Had gewoon een FA ingeschakeld, klaar is kees.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Oo, roddelen? Wie wie wie ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting old
Hij is alleen en heeft aandacht nodig. Daarom blijft hij bij ons rond hangen want wij geven hem aandacht en iets anders heeft ie nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon lachen en ja knikken werkt het beste
Klopt als een bus man, jezus jij hebt echt altijd gelijk gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Ze krijgt geen antwoord omdat het antwoord al heel vaak gegeven is. Als je een beetje oplet weet je dat. Gezeur over TT's, kappen met die TT's. Wordt er toch 1 of 2 geplaatst, en de mods zien het niet, laten ze het gaan. Plaats je erna er nog een, en maak je daarover een remark in het topic, doeg. Zo moelijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.quote:
Kijk es aan, weer zo'n troll opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg teweeg brengen.
Toon dat respect dan eens?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft doorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit:quote:
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Het is Tzun Zu.........maar dan zinloosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft door
Niet veel, gesprek met psychologe gehad en verder niks. Heb niet eens gekookt, had gewoon een luie dag vandaag.quote:
Ja dat had ik al gemerktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, mijn beste
Nee, ze bleef zeuren bij de mods en hun regels breken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt![]()
Heeft ze een ban ofzo?
Nah, don't thing so.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt![]()
Heeft ze een ban ofzo?
Prima, maar ik ben wel een verrekte lui varken vandaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet veel, gesprek met psychologe gehad en verder niks. Heb niet eens gekookt, had gewoon een luie dag vandaag.
Morgen weer druk.
Hoe was jouw dag verder?
Sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Mensen die willen dat condooms en andere anticonceptie vergoed wordt. Mafkezen.
Kvind ehm... De pil bijvoorbeeld niet eens zo raar om te vergoeden, of spiraaltjes etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet dat vergoed worden dan? Wij willen toch neuken, dan zorgen we toch ook zelf dat er niks kan gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind ehm... De pil bijvoorbeeld niet eens zo raar om te vergoeden, of spiraaltjes etc.
Nou ja....ik wil best met je batsen....en jij wil geen kinderen.....en ik ook niet......en soms, heel soms.....is het best makkelijk dat dit dan vergoedt gaat worden, want het zal een behoorlijk kostenplaatje opleveren andersquote:
Ja als ik ook dat moet gaan betalen hou ik geen geld meer over straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....ik wil best met je batsen....en jij wil geen kinderen.....en ik ook niet......en soms, heel soms.....is het best makkelijk dat dit dan vergoedt gaat worden, want het zal een behoorlijk kostenplaatje opleveren anders
Dan maar niet batsen. Easy peasy.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja als ik ook dat moet gaan betalen hou ik geen geld meer over straks.
Moet niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergoed worden dan? Wij willen toch neuken, dan zorgen we toch ook zelf dat er niks kan gebeuren?
En mocht het wel misgaan, dan zijn er nog MAP'jes en anders nog een abortus als vangnet.
Ah nee, dan is dat prima, 12 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.
12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet niet...
Maar ik vind dat niet slecht ofzo.. Hoe duur is de pil dan? Naja helemaal gratis is misschien ook weer zo wat... Maar die structurele veilige dingen die mogen wat mij betrefd wel voor een groot deeltje gesubsidieert worden.
Geloof 't of niet, maar er zijn mensen op dit forum die geen maand zonder seks kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.
Waarom moet de overheid betalen voor onze lusten? Het moet toch niet gekker worden, zeg. Dan maar niet neuken, hoor.
Een hele maand!?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof 't of niet, maar er zijn mensen op dit forum die geen maand zonder seks kunnen
Ja, ok. Maar zou jij met mij sex hebben met alleen de pil als bescherming? Je weet niet eens wat ik gedaan heb. De pil beschermt tegen zwangerschap, niet tegen SOA'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.
Ja ech wel, stel je voor zeg dat je een maandje geen seks kan hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Medelijden met die mensen. Ze hebben het zo zwaar.
Als ze de anticonceptie geregeld hebben, is dat prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof 't of niet, maar er zijn mensen op dit forum die geen maand zonder seks kunnen
Kunnen is met 12 euro in het jaar niet echt aan de orde...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
De mensen die het niet willen/kunnen betalen zijn voor een groot deel nou niet de mensen die leuke kinderen op zullen voeden vermoed ik zomaar....
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Medelijden met die mensen. Ze hebben het zo zwaar.
We hebben het hier toch over anticonceptie, niet over SOA's? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar zou jij met mij sex hebben met alleen de pil als bescherming? Je weet niet eens wat ik gedaan heb. De pil beschermt tegen zwangerschap, niet tegen SOA's
Je bent liberaal of je bent liberaal...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.
Waarom moet de overheid betalen voor onze lusten? Het moet toch niet gekker worden, zeg. Dan maar niet neuken, hoor.
Het was sarcasme, al weet ik niet hoe het is om zonder seks te zitten.quote:
Je mist niks hoor. Het telt voor mij alleen wel mee. Bescherming is meer dan alleen maar zorgen dat de vrouw niet zwanger wordt. Of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over anticonceptie, niet over SOA's? Of mis ik iets?
Ik ook. Maar mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Voorlichting vind ik meer dan prima, condoomautomaten in uitgaansgelegenheden verplichten, prima. Maar anticonceptie vergoeden? Nee, dat hoeft voor mij niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent liberaal of je bent liberaal...
Ik vind het erg belangrijk dat er veilig gesekst wordt... Tienerzwangerschappen en ongewenste zwangerschappen vind ik niet fijn... Dus anticonceptie moet gewoon erg beschikbaar zijn...
En mensen doen stomme dingen, dus structurele middelen als de pil en een spiraaltje etc vind ik beter dan een condoom wat dat betreft....
Ook zijn geslachtsziektes een probleem dus ik zou bijvoorbeeld ook willen zien dat uitgaansgelegenheden verplicht een condoom automaat hebben (Bouw het eventueel gewoon in bij een sigaretten automaat?)
Ik ken werkelijk geen kroeg of club hier zonder een condoomautomaat. Gelukkig maar. Er zijn al teveel tienerzwangerschappen hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent liberaal of je bent liberaal...
Ik vind het erg belangrijk dat er veilig gesekst wordt... Tienerzwangerschappen en ongewenste zwangerschappen vind ik niet fijn... Dus anticonceptie moet gewoon erg beschikbaar zijn...
En mensen doen stomme dingen, dus structurele middelen als de pil en een spiraaltje etc vind ik beter dan een condoom wat dat betreft....
Ook zijn geslachtsziektes een probleem dus ik zou bijvoorbeeld ook willen zien dat uitgaansgelegenheden verplicht een condoom automaat hebben (Bouw het eventueel gewoon in bij een sigaretten automaat?)
Ik denk dat die pil van 12 euro van jou al voor een groot deel vergoed wordt door de overheid eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Voorlichting vind ik meer dan prima, condoomautomaten in uitgaansgelegenheden verplichten, prima. Maar anticonceptie vergoeden? Nee, dat hoeft voor mij niet.
En al helemaal niet in een tijd van bezuinigingen.
Kunnen is voor sommige mensen toch wel aan de orde hoor, ook 12 euro ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Kunnen is met 12 euro in het jaar niet echt aan de orde...
En mensen die het niet willen betalen nemen het dan sowieso al niet te nauw met anticonceptie denk ik zomaar.
Maar het ging niet over SOA's, maar over anticonceptie. Dus ik snap niet zo goed waarom je over SOA's begint.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Het telt voor mij alleen wel mee. Bescherming is meer dan alleen maar zorgen dat de vrouw niet zwanger wordt. Of mis ik nu iets?
Dat weet je best wel, ook al moet je een tijd terugdenkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het was sarcasme, al weet ik niet hoe het is om zonder seks te zitten.
Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Condooms verkopen in de supermarkt bij de sigaretten afdeling... Vind ik ook een goede.
Ik ook niet, daarom vind ik het een idee dat doorgevoerd zou moeten wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Waarschijnlijk omdat ik ze niet haal.
Dat geloof ik niet, dat is echt massaproductie. Dus de pillen kunnen relatief goedkoop verkocht worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat die pil van 12 euro van jou al voor een groot deel vergoed wordt door de overheid eigenlijk...
Ja, maar het gaat hier dus niet over SOA's, maar over anticonceptie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Het telt voor mij alleen wel mee. Bescherming is meer dan alleen maar zorgen dat de vrouw niet zwanger wordt. Of mis ik nu iets?
Ja, klopt. Misschien ben ik raar dan, maar voor mij gaat het meer om alle implicaties die een nacht met passie met zich mee kunnen brengen, vooral met ONS. Zwanger worden is er een van, een SOA is er ook een van. Daarom. Niks meer, niks minder. Ben het verder niet oneens met je of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het ging niet over SOA's, maar over anticonceptie. Dus ik snap niet zo goed waarom je over SOA's begint.
Oh ik dacht dat ze dat al deden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vind ik het een idee dat doorgevoerd zou moeten worden
Maar natuurlijk wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, dat is echt massaproductie. Dus de pillen kunnen relatief goedkoop verkocht worden.
Trouwens, anticonceptie wordt tot het 21e jaar vergoed, dus die tienerzwangerschappen zijn geen argument.
[..]
Ja, maar het gaat hier dus niet over SOA's, maar over anticonceptie.
Ja, dat snap ik. Maar die SOA's hebben verder niks met anticonceptie wel of niet vergoeden te maken, want anticonceptie beschermt daar niet tegen (condoom uitgezonderd en ook nog niet eens altijd).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien ben ik raar dan, maar voor mij gaat het meer om alle implicaties die een nacht met passie met zich mee kunnen brengen, vooral met ONS. Zwanger worden is er een van, een SOA is er ook een van. Daarom. Niks meer, niks minder. Ben het verder niet oneens met je of zo.
Jij brengt tienerzwangerschappen als argument om de anticonceptie weer te vergoeden. Ik zeg dat anticonceptie tot 21 jaar vergoed wordt, dan is dat toch geen argument meer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel?
Blijkbaar al in praktijk gebracht, maargoed.
True. Ik moet er eerlijk gezegd wel even over nadenken hoor. Wat heb ik liever? Een kind of Syfillus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar die SOA's hebben verder niks met anticonceptie wel of niet vergoeden te maken, want anticonceptie beschermt daar niet tegen (condoom uitgezonderd en ook nog niet eens altijd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |