Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu hoopt hij dat jullie boos worden want dan wordt hij blij
Hij loopt zich nu al te verbijten omdat zijn gejank in FB nergens toe leiddequote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
Ja, want dan wordt ie gepest!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet
Volgens mij valt dat onder gezeur, pesterijen enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten.
Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.quote:
Watjequote:Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.
Er mag geen gesquat of D66 in de TT, Drommel wordt nauwlettend in de gaten gehouden, Silk mag helemaal niks meer zeggen.
Ik dacht: Ik neem het zekere voor het onzekere.
Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is er in Singles wel eens een TT geplaatst met iets van lekkende vulva. Leverde alleen maar een hoop smilieposts op. Wat eigenlijk ook niet eens mag. Dus wat is het probleem?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jullie komen beiden erg onvolwassen over.
oh mijn excusesquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much matequote:Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.
En de mods grijpen dan in in het topic omdat "sommige users het vervelend vinden". I shit you not.
Waarvan akte.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de modsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much mate
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de mods
Het is gewoon dom wat ze deed. Fok is nou eenmaal geen democratie, ze wist het, ging door, heeft het aan zichzelf te danken. You can't win em all en zij had maar niet door dat ze nooit kan winnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
gewoon lachen en ja knikken werkt het bestequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting oldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.quote:
Nee, ze was gewoon aan het doordrammen en zeuren. Had gewoon een FA ingeschakeld, klaar is kees.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Oo, roddelen? Wie wie wie ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting old
Hij is alleen en heeft aandacht nodig. Daarom blijft hij bij ons rond hangen want wij geven hem aandacht en iets anders heeft ie nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon lachen en ja knikken werkt het beste
Klopt als een bus man, jezus jij hebt echt altijd gelijk gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Ze krijgt geen antwoord omdat het antwoord al heel vaak gegeven is. Als je een beetje oplet weet je dat. Gezeur over TT's, kappen met die TT's. Wordt er toch 1 of 2 geplaatst, en de mods zien het niet, laten ze het gaan. Plaats je erna er nog een, en maak je daarover een remark in het topic, doeg. Zo moelijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |