Het is gewoon dom wat ze deed. Fok is nou eenmaal geen democratie, ze wist het, ging door, heeft het aan zichzelf te danken. You can't win em all en zij had maar niet door dat ze nooit kan winnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
gewoon lachen en ja knikken werkt het bestequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting oldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem.
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.quote:
Nee, ze was gewoon aan het doordrammen en zeuren. Had gewoon een FA ingeschakeld, klaar is kees.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Oo, roddelen? Wie wie wie ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen hier is wel zo'n beetje klaar met hem. Het meest trieste is, hij blijft hier maar rondhangen en serveert ons dezelfde shit steeds weer opnieuw. It's getting old
Hij is alleen en heeft aandacht nodig. Daarom blijft hij bij ons rond hangen want wij geven hem aandacht en iets anders heeft ie nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon lachen en ja knikken werkt het beste
Klopt als een bus man, jezus jij hebt echt altijd gelijk gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Ze krijgt geen antwoord omdat het antwoord al heel vaak gegeven is. Als je een beetje oplet weet je dat. Gezeur over TT's, kappen met die TT's. Wordt er toch 1 of 2 geplaatst, en de mods zien het niet, laten ze het gaan. Plaats je erna er nog een, en maak je daarover een remark in het topic, doeg. Zo moelijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.quote:
Kijk es aan, weer zo'n troll opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg teweeg brengen.
Toon dat respect dan eens?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft doorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit:quote:
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Het is Tzun Zu.........maar dan zinloosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft door
Niet veel, gesprek met psychologe gehad en verder niks. Heb niet eens gekookt, had gewoon een luie dag vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |