Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.quote:
Kijk es aan, weer zo'n troll opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg teweeg brengen.
Toon dat respect dan eens?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben altijd van mening dat er wederzijds respect moet zijn, zoals jullie nu hier kibbelen dat zou bij mijn een schaamgevoel te weeg brengen.
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft doorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hopelijk kun je er wat mee naar de toekomst, in een relatie of na een date maar toch wel enig respect voor elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit:quote:
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen TTs van Silk, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Het is Tzun Zu.........maar dan zinloosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij niet al je wijsheden opschrijven en uitbrengen in boekvorm want dit is zo fucking boeiend, ga alsjeblieft door
Niet veel, gesprek met psychologe gehad en verder niks. Heb niet eens gekookt, had gewoon een luie dag vandaag.quote:
Ja dat had ik al gemerktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, mijn beste
Nee, ze bleef zeuren bij de mods en hun regels breken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt![]()
Heeft ze een ban ofzo?
Nah, don't thing so.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt![]()
Heeft ze een ban ofzo?
Prima, maar ik ben wel een verrekte lui varken vandaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet veel, gesprek met psychologe gehad en verder niks. Heb niet eens gekookt, had gewoon een luie dag vandaag.
Morgen weer druk.
Hoe was jouw dag verder?
Sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Mensen die willen dat condooms en andere anticonceptie vergoed wordt. Mafkezen.
Kvind ehm... De pil bijvoorbeeld niet eens zo raar om te vergoeden, of spiraaltjes etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet dat vergoed worden dan? Wij willen toch neuken, dan zorgen we toch ook zelf dat er niks kan gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind ehm... De pil bijvoorbeeld niet eens zo raar om te vergoeden, of spiraaltjes etc.
Nou ja....ik wil best met je batsen....en jij wil geen kinderen.....en ik ook niet......en soms, heel soms.....is het best makkelijk dat dit dan vergoedt gaat worden, want het zal een behoorlijk kostenplaatje opleveren andersquote:
Ja als ik ook dat moet gaan betalen hou ik geen geld meer over straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....ik wil best met je batsen....en jij wil geen kinderen.....en ik ook niet......en soms, heel soms.....is het best makkelijk dat dit dan vergoedt gaat worden, want het zal een behoorlijk kostenplaatje opleveren anders
Dan maar niet batsen. Easy peasy.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja als ik ook dat moet gaan betalen hou ik geen geld meer over straks.
Moet niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergoed worden dan? Wij willen toch neuken, dan zorgen we toch ook zelf dat er niks kan gebeuren?
En mocht het wel misgaan, dan zijn er nog MAP'jes en anders nog een abortus als vangnet.
Ah nee, dan is dat prima, 12 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.
12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet niet...
Maar ik vind dat niet slecht ofzo.. Hoe duur is de pil dan? Naja helemaal gratis is misschien ook weer zo wat... Maar die structurele veilige dingen die mogen wat mij betrefd wel voor een groot deeltje gesubsidieert worden.
Geloof 't of niet, maar er zijn mensen op dit forum die geen maand zonder seks kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.
Waarom moet de overheid betalen voor onze lusten? Het moet toch niet gekker worden, zeg. Dan maar niet neuken, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |