abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113082975
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik slik gewoon de pil. Kreng kost 12 euro voor een jaarvoorraad.
Ja, ok. Maar zou jij met mij sex hebben met alleen de pil als bescherming? Je weet niet eens wat ik gedaan heb. De pil beschermt tegen zwangerschap, niet tegen SOA's
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_113082983
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Medelijden met die mensen. Ze hebben het zo zwaar.
Ja ech wel, stel je voor zeg dat je een maandje geen seks kan hebben
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:23:24 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113082986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geloof 't of niet, maar er zijn mensen op dit forum die geen maand zonder seks kunnen
Als ze de anticonceptie geregeld hebben, is dat prima wat mij betreft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
De mensen die het niet willen/kunnen betalen zijn voor een groot deel nou niet de mensen die leuke kinderen op zullen voeden vermoed ik zomaar....
Kunnen is met 12 euro in het jaar niet echt aan de orde...

En mensen die het niet willen betalen nemen het dan sowieso al niet te nauw met anticonceptie denk ik zomaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113083001
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Medelijden met die mensen. Ze hebben het zo zwaar.
Waarom? :o
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:23:50 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083002
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ok. Maar zou jij met mij sex hebben met alleen de pil als bescherming? Je weet niet eens wat ik gedaan heb. De pil beschermt tegen zwangerschap, niet tegen SOA's
We hebben het hier toch over anticonceptie, niet over SOA's? Of mis ik iets?
pi_113083016
:@ :')
pi_113083018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

12 euro tot 100 euro, ligt er een beetje aan welke pil je hebt... Die wat ik heb, en welke dus ook meteen de meest gangbare is, kost 12 euro voor een heel jaar.

Waarom moet de overheid betalen voor onze lusten? Het moet toch niet gekker worden, zeg. Dan maar niet neuken, hoor.
Je bent liberaal of je bent liberaal...

Ik vind het erg belangrijk dat er veilig gesekst wordt... Tienerzwangerschappen en ongewenste zwangerschappen vind ik niet fijn... Dus anticonceptie moet gewoon erg beschikbaar zijn...

En mensen doen stomme dingen, dus structurele middelen als de pil en een spiraaltje etc vind ik beter dan een condoom wat dat betreft....

Ook zijn geslachtsziektes een probleem dus ik zou bijvoorbeeld ook willen zien dat uitgaansgelegenheden verplicht een condoom automaat hebben (Bouw het eventueel gewoon in bij een sigaretten automaat?)
Rustig aan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:24:31 #83
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113083024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom? :o
Het was sarcasme, al weet ik niet hoe het is om zonder seks te zitten.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113083040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

We hebben het hier toch over anticonceptie, niet over SOA's? Of mis ik iets?
Je mist niks hoor. Het telt voor mij alleen wel mee. Bescherming is meer dan alleen maar zorgen dat de vrouw niet zwanger wordt. Of mis ik nu iets?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:26:12 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het erg belangrijk dat er veilig gesekst wordt... Tienerzwangerschappen en ongewenste zwangerschappen vind ik niet fijn... Dus anticonceptie moet gewoon erg beschikbaar zijn...

En mensen doen stomme dingen, dus structurele middelen als de pil en een spiraaltje etc vind ik beter dan een condoom wat dat betreft....

Ook zijn geslachtsziektes een probleem dus ik zou bijvoorbeeld ook willen zien dat uitgaansgelegenheden verplicht een condoom automaat hebben (Bouw het eventueel gewoon in bij een sigaretten automaat?)
Ik ook. Maar mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Voorlichting vind ik meer dan prima, condoomautomaten in uitgaansgelegenheden verplichten, prima. Maar anticonceptie vergoeden? Nee, dat hoeft voor mij niet.

En al helemaal niet in een tijd van bezuinigingen.
pi_113083080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ken werkelijk geen kroeg of club hier zonder een condoomautomaat. Gelukkig maar. Er zijn al teveel tienerzwangerschappen hier.
pi_113083085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook. Maar mensen hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Voorlichting vind ik meer dan prima, condoomautomaten in uitgaansgelegenheden verplichten, prima. Maar anticonceptie vergoeden? Nee, dat hoeft voor mij niet.

En al helemaal niet in een tijd van bezuinigingen.
Ik denk dat die pil van 12 euro van jou al voor een groot deel vergoed wordt door de overheid eigenlijk...
Rustig aan.
pi_113083102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:

Kunnen is met 12 euro in het jaar niet echt aan de orde...

En mensen die het niet willen betalen nemen het dan sowieso al niet te nauw met anticonceptie denk ik zomaar.
Kunnen is voor sommige mensen toch wel aan de orde hoor, ook 12 euro ja.

En subsidie zou die mensen net over de streep kunnen trekken om wel aan de pil te gaan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:27:29 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je mist niks hoor. Het telt voor mij alleen wel mee. Bescherming is meer dan alleen maar zorgen dat de vrouw niet zwanger wordt. Of mis ik nu iets?
Maar het ging niet over SOA's, maar over anticonceptie. Dus ik snap niet zo goed waarom je over SOA's begint.
pi_113083106
Condooms verkopen in de supermarkt bij de sigaretten afdeling... Vind ik ook een goede.
Rustig aan.
pi_113083108
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Het was sarcasme, al weet ik niet hoe het is om zonder seks te zitten.
Dat weet je best wel, ook al moet je een tijd terugdenken :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:28:49 #92
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113083146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Condooms verkopen in de supermarkt bij de sigaretten afdeling... Vind ik ook een goede.
Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Waarschijnlijk omdat ik ze niet haal.
pi_113083160
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef QuintonFortune het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Waarschijnlijk omdat ik ze niet haal.
Ik ook niet, daarom vind ik het een idee dat doorgevoerd zou moeten worden :P
Rustig aan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:30:13 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat die pil van 12 euro van jou al voor een groot deel vergoed wordt door de overheid eigenlijk...
Dat geloof ik niet, dat is echt massaproductie. Dus de pillen kunnen relatief goedkoop verkocht worden.

Trouwens, anticonceptie wordt tot het 21e jaar vergoed, dus die tienerzwangerschappen zijn geen argument.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat hier dus niet over SOA's, maar over anticonceptie.
pi_113083191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar het ging niet over SOA's, maar over anticonceptie. Dus ik snap niet zo goed waarom je over SOA's begint.
Ja, klopt. Misschien ben ik raar dan, maar voor mij gaat het meer om alle implicaties die een nacht met passie met zich mee kunnen brengen, vooral met ONS. Zwanger worden is er een van, een SOA is er ook een van. Daarom. Niks meer, niks minder. Ben het verder niet oneens met je of zo.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:30:58 #96
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113083207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook niet, daarom vind ik het een idee dat doorgevoerd zou moeten worden :P
Oh ik dacht dat ze dat al deden. :P

Condooms moeten gewoon in het rek, noem me preuts maar ik kijk op tegen het moment dat ik er naar moet gaan vragen bij de Kruidvat ofzo. :')
pi_113083214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, dat is echt massaproductie. Dus de pillen kunnen relatief goedkoop verkocht worden.

Trouwens, anticonceptie wordt tot het 21e jaar vergoed, dus die tienerzwangerschappen zijn geen argument.

[..]

Ja, maar het gaat hier dus niet over SOA's, maar over anticonceptie.
Maar natuurlijk wel?
Blijkbaar al in praktijk gebracht, maargoed.
Rustig aan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:31:37 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083227
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, klopt. Misschien ben ik raar dan, maar voor mij gaat het meer om alle implicaties die een nacht met passie met zich mee kunnen brengen, vooral met ONS. Zwanger worden is er een van, een SOA is er ook een van. Daarom. Niks meer, niks minder. Ben het verder niet oneens met je of zo.
Ja, dat snap ik. Maar die SOA's hebben verder niks met anticonceptie wel of niet vergoeden te maken, want anticonceptie beschermt daar niet tegen (condoom uitgezonderd en ook nog niet eens altijd).
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:32:20 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113083243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wel?
Blijkbaar al in praktijk gebracht, maargoed.
Jij brengt tienerzwangerschappen als argument om de anticonceptie weer te vergoeden. Ik zeg dat anticonceptie tot 21 jaar vergoed wordt, dan is dat toch geen argument meer?
pi_113083323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar die SOA's hebben verder niks met anticonceptie wel of niet vergoeden te maken, want anticonceptie beschermt daar niet tegen (condoom uitgezonderd en ook nog niet eens altijd).
True. Ik moet er eerlijk gezegd wel even over nadenken hoor. Wat heb ik liever? Een kind of Syfillus?

Sorry, joking :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')