Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
maandag 18 juni 2012 @ 22:32 • 295
Ireth
En ik blijf maar roepen "we nemen er geen 1... we nemen er geen 1.. we hebben er al 2, we nemen er geen 1...."
Dus je neemt er 2?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Pulver het volgende:
Nogmaals voor de zwangere vrouwen, speltip #23:
[ afbeelding ]
[/quot[quote]Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
Hahahahaaa, leuk!
Jullie zijn 14 jaar oud?quote:
Hihi wat ben je ook een verstandie knul he!quote:
Jaja maak dat de kat wijs!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!"
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?quote:
Ze zijn langer oud dan jongquote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef cvboer het volgende:
@Ireth, mijn woning is niet geschikt voor jonge katten
Cat22 :pquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?
das waar. maar ik woon in een appartementquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet bewust aan poesjes en gaten dichten![]()
Oeh, wat foutquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Begint ie weer over gaten! Dolfie!?!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Zou toch best kunnen werken?quote:
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen werken?
Dat je drie van die ouwe klotekatten inlevert en dat je dan zo'n leuke kleine kitten ervoor terug krijgt?
Die 2 tochtstrippen die ik heb hebben de eerste 8 jaar van hun leven ook in een appartement doorgebracht? Nu verhuisd naar een eensgezinswoning met tuin, maar dan nog komen ze niet naar buiten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
das waar. maar ik woon in een appartement
van kattenbond?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar is cvboer handig mee heb ik begrepen
Zoiets?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.
Zo'n hele dikke lompe kater...
Was dat? die is wel heel groot.quote:
Kingsizequote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Dat hoeft ze ook niet meer, ze is handiger in ramen lappenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dit is de andere, de blinde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Je kent blijkbaar nog niet half al mijn FaceBook foto'squote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Weet je waarom ze dat doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaaa mits jij die foto's van die blinde weghaalt. Die kan niet eens zien wat jij achter dr rug om doet!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!
Die kat kan tenminste blind een gat vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?
Dat brengt me op een heel grappig feitje.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Weet je waarom ze dat doen?
omdat ze het kunnen
Ik denk niet dat je daar gelukkig van moet gaan worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat brengt me op een heel grappig feitje.
Slechts 0,3 % van de mannen is in staat om autofellatio toe te passen.
maar ben je dan gelukkig of heb je dan hosmo?
Jij hebt dat serieus uit zitten zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat brengt me op een heel grappig feitje.
Slechts 0,3 % van de mannen is in staat om autofellatio toe te passen.
maar ben je dan gelukkig of heb je dan hosmo?
Dat kan best.. hier wonen incl mij... ook 3 poezen!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
das waar. maar ik woon in een appartement
wat nou dolfie??? cv moet gaten dichten....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Begint ie weer over gaten! Dolfie!?!!
Staat gewoon op Wiki hoor...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt dat serieus uit zitten zoeken
Wie zn gat?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat kan best.. hier wonen incl mij... ook 3 poezen!!!
[..]
wat nou dolfie??? cv moet gaten dichten....
Wat heeft die kast met je zuurstof te maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
* Ireth moet aan de zuurstof!!!!
Ben op zoek naar een smalle (max 40cm breed) hoge kast voor in de keuken.... oef.. wordt nog ff doorsparen!
De kast niks.. de prijs des te meerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat heeft die kast met je zuurstof te maken?
die gat in de markt van pulver..quote:
Laptop leeg :pik ga lapen, nu echt dus ipadje aan de kant :pquote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die gat in de markt van pulver..
msn nog steeds uitgeslagen??
slaap lekker!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Laptop leeg :pik ga lapen, nu echt dus ipadje aan de kant :p
Dat rijmt dan weer op gaatje!quote:
CV!!! je hebt weer wat te vullen!!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat rijmt dan weer op gaatje!
Kom eraan.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
CV!!! je hebt weer wat te vullen!!
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!quote:
Sorry.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!
geaccepteerd!!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!
voetbal tegen je hoofd gehad?? zover buiten spel??quote:
quote:
dat zie je verkeerd... het kind is kleinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]WTF, en ik dacht dat die kat van mijn ouders huge was...
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd... het kind is klein
Tja, het is eens wat anders dan de marathon van Rotterdamquote:
Ik zal ze allebei niet meemakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tja, het is eens wat anders dan de marathon van Rotterdam
quote:
Merlijn, ik zal ff nieuwe pakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef DJMO het volgende:
mogguh
* DJMO koffie pakt ..
heey .. wi heeft de suiker opgemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef Egberts het volgende:
Koekje erbij!
nog maar 3 dagen en dan is het weer weekend
Herstel: Niet uitvoeren bedoelde ikquote:
Ben je tegenwoordig ook al ontwikkelaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:08 schreef DJMO het volgende:
GRRRR ik krijg die stomme app niet gesubmit -_-
ik wil een facebook plugin zover krijgen dat hij m'n webpageposts automatisch doorzet naar facebook. en het werkt op de eoa manier nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al ontwikkelaar?
welke plugin gebruik je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
hij zegt, als ik 'm wil verzenden, dat ik ten minste één action op m'n timeline gezet moet hebben .. dat héb ik, maar hij weigert hem ofzo
die van facebook zelfquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Yay! Nog maar 3 dagen werken en dan heb ik alweer weekend
Shht! gewoon.... Shhhh...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:41 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh... tis weer Dinsdag, de kop is van de week af
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:04 schreef Ehhe het volgende:
Echt niet. Mag heus wel blij zijn voor mezelf!. Tot wanneer moet jij werken dan?
Wat was je reactie??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]Zoals iedere full-time loonslaaf: Vrijdag 17u...
Tas flikkert net om: kleding en toilettas over de vloer. Collega kijkt me vaag aan: Was je van plan om hier te overnachten of ben je je huis uitgezet![]()
Precies datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat was je reactie??mag ik bij je slapen????
Alleen dan heeeeeeeeel lang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Yay! Nog maar 3 2 dagen werken en dan heb ik alweer weekend
Klinkt niet helemaal topquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen dan heeeeeeeeel lang.
Helaas wel onbetaald.
Over 4 weken zit ik met mijn luie reet aan het zwembad met een koud biertje...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Egberts het volgende:
Vandaag is het maandag (het de eerste werkdag van de week), morgen is het woensdag (het midden van de week) en overmorgen is het vrijdag (de laatste werkdag van de week)
En dan lekker 6 dagen vrij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]Zoals iedere full-time loonslaaf: Vrijdag 17u...
Tas flikkert net om: kleding en toilettas over de vloer. Collega kijkt me vaag aan: Was je van plan om hier te overnachten of ben je je huis uitgezet![]()
Stttquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Over 4 weken zit ik met mijn luie reet aan het zwembad met een koud biertje...
Das niet leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen dan heeeeeeeeel lang.
Helaas wel onbetaald.
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.quote:
Al druk aan het solliciteren voor andere baan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.
Ja, maar er is hier niet zoveel. En ik wil eigenlijk wel wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Al druk aan het solliciteren voor andere baan?
Dat is lastig! Wat voor iets zoek je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar er is hier niet zoveel. En ik wil eigenlijk wel wat anders.
Dat weet ik niet echt goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is lastig! Wat voor iets zoek je?
Ik zou iig prio 1: nieuw werk belangrijker vinden dan: wat wil ik eens gaan doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt goed.![]()
Ik ben nu chauffeur. Maar ik wil wel iets met meer verantwoordelijkheden en bevoegdheden, ook veel onderweg zijn. Helaas ben ik geen goede verkoper dus vertegenwoordiger is niks voor mij.
Oh, maar ik kijk ook wel naar werk waar ik wel ervaring in heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou iig prio 1: nieuw werk belangrijker vinden dan: wat wil ik eens gaan doen...
Achja, persoonlijk vind ik bescheidenheid niet een rede om iemand af te wijzen, of om voor een ander te kiezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef belle1608 het volgende:
Jongens wat is het lekker weer!!
Dat wordt lunchen op het terras zo meteen![]()
@Ireth, lekker
@ Kentekenplaat, lastig lijkt me dat!
*Vervolg gesprek*
Die vriendin gaat toch die functie doen waar ik ook op had gereageerd, maar.. die juf werkt ook in een andere klas (ook kleuters) en die dagen 1.5, mag ik gaan doen![]()
van september t/m sowieso kerstvakantie
Opperdirectie vond dat ik te bescheiden was geweest in het gesprek
dat had ik gisteren!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb met de kaasschaaf in mijn vinger gesneden.
Lekker handig.
Ik stik bijna de moord in een broodkorst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef Egberts het volgende:
Gelukkig mag je die 1½e dag per week met de leuters gaan spelen
Ik wilde even kijken of jullie wakker waren ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik stik bijna de moord in een broodkorst!
Doe haar de groet'nquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had ik gisteren!
nog 3kwartier, dan zie ik maatje yska!!! ff de kast voor billie inladen!!!
Groot gapend gat nu? Klinkt als een klus voor cvboer!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb met de kaasschaaf in mijn vinger gesneden.
Lekker handig.
Ook van mij.quote:
Mijn vinger hoeft niet gesoldeerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Groot gapend gat nu? Klinkt als een klus voor cvboer!
T was positief bedoeld he...quote:
Wond is dichtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vinger hoeft niet gesoldeerd.![]()
Dan ga ik van een sneetje naar een brandwond, wat is daar het voordeel van?
Mooi klote!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.
quote:
Ik hoop het ook, maar dat valt niet mee als je in een economisch zwakke regio woont en je praktisch alleen maar chauffeursbanen op je cv hebt staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi klote!
Maar ik snap wat je bedoelt als je zegt dat je die lange dagen beu bent.
Hopelijk heb je snel iets gevonden waar je het wél naar je zin hebt en waar je een fatsoenlijke boterham mee kunt verdienen.
Waarom pak je dan ook niet gewoon een van de beschikbare plugins voor je cms?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef DJMO het volgende:
verdomde kutfacebookapp. Als ik comments aanzet (comments op fb integreer in de reactie's op m'n blog) verdwijnen de eerdere geplaatste reactie's op m'n blogs, aangezien die niet via fb gegeven zijn .. stupide ding
deze ís voor wordpress, alleen hij zit nog vol bugs lijkt hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom pak je dan ook niet gewoon een van de beschikbare plugins voor je cms?
Het is wel weer rijden en fysiek een stuk drukker maar is shuttlechauffeur niks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar dat valt niet mee als je in een economisch zwakke regio woont en je praktisch alleen maar chauffeursbanen op je cv hebt staan.
Maar goed, misschien is er wel een soort stage mogelijk ergens.
http://wordpress.org/extend/plugins/tags/facebookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze ís voor wordpress, alleen hij zit nog vol bugs lijkt het
Chauffeur van de ene naar de andere lokatie, bijvoorbeeld van een groot kantoorgebouw naar de werklokatie en vice versaquote:
Hav'fun!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga ook maar weer naar m'n werk, fijn kindertjes vermaken. Tot later
ik heb er nu een van vier sterren .. die doet iig wat ik wil .. thnxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/plugins/tags/facebook
42 pagina's aan facebook gerelateerde plugins. Pak er eentje met de juiste omschrijving en 5 sterren en you're good to go.
Alleen het gekke is dan: met dezelfde hoeveelheid kaas in plakjes is die veel sneller op dan hetzelfde gewicht aan een homp kaas....quote:
Jij hebt geen kaasschaafquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Rucky het volgende:
Ik heb me nog nooooooooooit aan een kaasschaaf gesneden en voel me nu![]()
Plakjes zijn wat dikker denk ik. Maar dat geeft helemaal niks!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen het gekke is dan: met dezelfde hoeveelheid kaas in plakjes is die veel sneller op dan hetzelfde gewicht aan een homp kaas....
done denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef DJMO het volgende:
Belle!! kun jij even p één van mijn fb posts van 'n website reageren ? op fb dus? maakt niet uit wat
Lekker met ham erbijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Plakjes zijn wat dikker denk ik. Maar dat geeft helemaal niks!
lol, das net de verkeerdequote:
en nu? *moest ff zoeken*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol, das net de verkeerdeet moet er een zijn die vanaf djmo.nl geplubiceerd is
Je begint al een echte Hollander te worden ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen het gekke is dan: met dezelfde hoeveelheid kaas in plakjes is die veel sneller op dan hetzelfde gewicht aan een homp kaas....
Jaaaaaaaa heerlijk!! Als ik in de tuin kom werken weet ik wat ik als lunch wilquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jou mag ik wel!
En daarmee tosti maken in de koekenpan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je begint al een echte Hollander te worden ...
1e bestelling staat genoteerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heerlijk!! Als ik in de tuin kom werken weet ik wat ik als lunch wil
Of i.p.v. ham, salami erop doen
Weet ik nog niet, moet nog aantal dingen regelen en volgende week zullen er ook wel afspraken komen....quote:
Ik hoor het wel, heb na 7 juli vakantiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet nog aantal dingen regelen en volgende week zullen er ook wel afspraken komen....
Maar uiteraard hou ik jullie in dat andere topic op de hoogte.
Goed werk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef dolfina-chica het volgende:
Zo!!! kast is ingeladen!!!
Heb de groetjes niet gelezen voor ik wegging... dus jullie doen het zelf maar als yska zich hier weer meldt
* Bella & lader geeft *quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef belle1608 het volgende:
Ik moet mijn kamer opruimen maar heb nog niet zo veel zin
Ik moet nog;quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet nog:
*kattenbak verschonen
*stofzuigen
*afwassen
*bed verschonen
*wassen
*was vouwen...
Tis toch fhf??
* Merlijn mouwen opstroopt.... Ik was en afwas wel, de stofzuiger laat ik wel rondhobbelen ondertussen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet nog:
*kattenbak verschonen
*stofzuigen
*afwassen
*bed verschonen
*wassen
*was vouwen...
Tis toch fhf??
Ik vouw de was wel op en zet de was wel aan en hang hem op /doe hem in de droger:)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn mouwen opstroopt.... Ik was en afwas wel, de stofzuiger laat ik wel rondhobbelen ondertussen.
Maak ik wel foto's van Belle's spulletjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef dolfina-chica het volgende:
kijk... zo gaat het huishouden nog eens snel!
ik maak belle haar bed op en haal de mijne gelijk af!
Steentje bijgedragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet nog:
*kattenbak verschonen Mag ik niet
*stofzuigenLukt me niet
*afwassen Schuift vaat van D-C in de vaatwasser
*bed verschonengaat me ook niet lukken tenzij max. maat peuterbed
[s]*wassen[/s] gooit was in machine
*was vouwen... das voor n ander, sorry
Tis toch fhf??
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik moet nog;
* foto's maken voor dingen die op marktplaats gaan
* dingen op marktplaats zetten
* bed opmaken
* kleding opruimen
* afstoffen
foto's zou merlijn doen toch!!quote:
die kinderen kunnen wel met mij mee, aangezien ik de hond ook nog moet doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:42 schreef maffemuts het volgende:
Nou ja aangezien we hier lijstjes mogen opgeven naar t schijnt
* Kattenbak verschonen
* Koken
* Boodschappen doen (week boodschappen)
* Badkamer montage klaar maken
* Mij vertroetelen
* Kinderen uitlaten, bijvoorkeur ongelijnd
Voor alles geldt graties ies beter
j/k
kattenbak is gisteren al gedaan door
Ik laat gewoon de boel de boel vandaag...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef Ireth het volgende:
* Ireth werpt een blik om zich heen....
- alles!
Zo, lijstje klaar
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
*verplicht thee met ouders gaat drinken haha*
heb net al zooi foto's gemaakt
ik drink geen theequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
blij dat ik lekker op mezelf zit
*blij is dat ze bij haar ouders terecht kon..*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
blij dat ik lekker op mezelf zit
*Geeft een dubbele ristretto aan Merlijn om wakker te worden.quote:
Thnx. Daarmee red ik het tot thuis. Daarna crash ik wel op de bank....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Geeft een dubbele ristretto aan Merlijn om wakker te worden.
Dat klinkt al heel anders inderdaad!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*blij is dat ze bij haar ouders terecht kon..*
dat is beter dan crashen op de Azoveel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Thnx. Daarmee red ik het tot thuis. Daarna crash ik wel op de bank....
Had jij nog plannen om binnenkort nog bij mij langs te komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Thnx. Daarmee red ik het tot thuis. Daarna crash ik wel op de bank....
Ja, ik moet even iets met je afsprekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had jij nog plannen om binnenkort nog bij mij langs te komen?
A13, A20, A4, pick onequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dat is beter dan crashen op de Azoveel.
Moet ik zwaaien als je langsrijd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets met je afspreken
[..]
A13, A20, A4, pick one
Tuurlijk, doe ik ook altijdquote:
Zo. Morgen werk ik gewoon thuis....quote:
I know. Maar dat weerhoudt me er niet van om toch zometeen naar huis te gaan en de bank eens van dichtbij te bekijken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker!!
*Je krijgt vanavond bezoek remember.. *
hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
I know. Maar dat weerhoudt me er niet van om toch zometeen naar huis te gaan en de bank eens van dichtbij te bekijken....
Apart....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders inderdaad!
Dat heb ik ook een keer gehad...
maar toch blij dat ik op mezelf zit
Mag ik meedoen blikwerpen!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef Ireth het volgende:
* Ireth werpt een blik om zich heen....
- alles!
Zo, lijstje klaar
Viel gisteren bij mij in de bus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef belle1608 het volgende:
Bij trynow.nl kan je gratis een minitandpasta aanvragen en een ariel excel tab (met wasmiddel erin), hoef je niets voor te betalen (ook geen verzendkosten)
hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef Rucky het volgende:
Ik kan ook inlegkruisjes bestellen maar daar heb ik niet zoveel aan blijkt.
En dan bij de bestelling opgeven dat je een man bent.quote:
Had je afgelopen weekend bij Ingrids verhuizing mooi kunnen doen. 2 vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:25 schreef DJMO het volgende:
*vanavond krachttraining op het programma heeft staan*
Je hoeft er niet voor te betalen, maar je verkoopt je adresgegevens wel door in ruil ervoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef belle1608 het volgende:
Bij trynow.nl kan je gratis een minitandpasta aanvragen en een ariel excel tab (met wasmiddel erin), hoef je niets voor te betalen (ook geen verzendkosten)
Jawel jah, als reuzepleisters enorm handig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef Rucky het volgende:
Ik kan ook inlegkruisjes bestellen maar daar heb ik niet zoveel aan blijkt.
Tot nu toe heb ik daar verder geen last mee gehad en ach, als ik naar de huishoudbeurs o.i.d. ga doe ik dat ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hoeft er niet voor te betalen, maar je verkoopt je adresgegevens wel door in ruil ervoor.
Volgens mij ook als je bier omflikkerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jawel jah, als reuzepleisters enorm handig.
Exceltabs worden niet meer verzonden, zijn op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:31 schreef belle1608 het volgende:
Jep, voor cassis en rode wijn ook denk ik.quote:
plastic tasjes ftw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kan ik weer naar de winkel: vuilniszakken vergeten.
Ow das jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Exceltabs worden niet meer verzonden, zijn op.
in geval van nood, of in geval van vergeetachtigheid (bijvoorbeeld als je zo stom bent om vuilniszakken te vergeten bij de boodschappenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nèh, te klein. Dan blijf ik lopen.
Merlijn heeft nog een goede kaasschaaf misschien mag je die wel lenen.quote:
Ach, de C1000 is dichtbij. (ik ben al weer terug namelijk.)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
in geval van nood, of in geval van vergeetachtigheid (bijvoorbeeld als je zo stom bent om vuilniszakken te vergeten bij de boodschappen) prima te doen
super!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef belle1608 het volgende:
@Dolfina, ik krijg de voetbalplaatjes als het goed is, dan zal ik eerst voor jou kijken welke jij nog kan gebruiken en naar je sturen goed?
quote:
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]Zal na 't weekend worden denk ik, hoop dat ik ze voor het weekend heb, heb ik wat te doen zaterdag bij Merlijn
![]()
tijdens het kijken van Lord of the rings ofzo
*grapje*
have fun!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef belle1608 het volgende:
*vakantie uit gaat zoeken bij een vriendinnetje* Lees: uitvechten waar we heen gaan, wanneer, all in of alleen logies & ontbijt enz.![]()
Zijn we dan eindelijk van je gevloek af?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Rucky het volgende:
Zo mijn sim kaart voor mobiel internet werd ook net gebracht dus ik ben van die tering Vodafoon niet meer afhankelijk.
Der komt vast wel wat anders wat ik vervloek. gvdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zijn we dan eindelijk van je gevloek af?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der komt vast wel wat anders wat ik vervloek. gvd
ik rook niet, ik drink niet en ik vloek niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der komt vast wel wat anders wat ik vervloek. gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik rook niet, ik drink niet en ik vloek niet.Die was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet in het FHF tekeer maar gelukkig kom jij komend weekend langs.![]()
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Je gaat haar toch zeker niet de huid volschelden en -vloeken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die was te verwachten.![]()
Ik ga niet in het FHF tekeer maar gelukkig kom jij komend weekend langs.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je gaat haar toch zeker niet de huid volschelden en -vloeken?![]()
Neeh, zeker niet. Over de knie dan maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je gaat haar toch zeker niet de huid volschelden en -vloeken?![]()
Hahahaaa, geniaal! Leuk om naar te kijken iig.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeh, zeker niet. Over de knie dan maar?
Zoveel doekjes zitten er nou ook weer niet in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaaa, geniaal! Leuk om naar te kijken iig.
[..]![]()
En daarna de billetjes weer wat zachter maken met de babydoekjes die je nog hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neeh, zeker niet. Over de knie dan maar?
Pas op wat je zegt want je kan naast haar op mijn andere knie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
met die dikke knie van jou!!???
![]()
![]()
ik zou dan de lichtste op de dikke knie doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt want je kan naast haar op mijn andere knie.![]()
Kijk jij maar uit, ben je al vergeten wat voor scheermes ze heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt want je kan naast haar op mijn andere knie.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, ben je al vergeten wat voor scheermes ze heeft?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou dan de lichtste op de dikke knie doen
wie en welk leger wilde je daarvoor meenemen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Rucky het volgende:
[..]Ze krijgen allebij van mijn hun eigen knie van mij. En dan hoef ik alleen maar met één hand heen en weer te kletsen.
Maar DJMO kan wel rennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wie en welk leger wilde je daarvoor meenemen...
je denkt toch niet dat ik vrijwillig ga zitten?
en met zo'n dikke knie kan jij niet achter me aan rennen
moet je eerst zorgen dat DJMO over je knie heeft gelegen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar DJMO kan wel rennen.Dus ik deel haar gewoon mede dat als zij jouw niet kan pakken dat ze dubbel slag krijgt.
De aarde is rond dus zolang jullie blijven doorlopen komen jullie vanzelf weer bij mij terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet je eerst zorgen dat DJMO over je knie heeft gelegen...
dus wij rennen samen weg...
en jij denkt dat wij zo ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
De aarde is rond dus zolang jullie blijven doorlopen komen jullie vanzelf weer bij mij terecht.
Ik weet het zelfs zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en jij denkt dat wij zo ...zijn?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of ik DJMO bij kan houden als ze eens hier in het park komt lopen.quote:
met die knie??? vast niet!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of ik DJMO bij kan houden als ze eens hier in het park komt lopen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik rook niet, ik drink niet en ik vloek niet.Hoe gaat het met je stoppen met roken eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Mijn bijnaam is MacGyver dus ik vind wel een oplossing mocht het zover komen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is MacGyver dus ik vind wel een oplossing mocht het zover komen.
Ja, maar dan moet je die er wel gelijk op leggen en daar was geen tijd voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ijspack doet wonderen voor een dikke knie!!
dat werkt nog steeds hoor... beter is inderdaad gelijk, maar nu werkt het nog wel.... alleen minder goed... en snelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je die er wel gelijk op leggen en daar was geen tijd voor.
echt wel...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef DJMO het volgende:
bang om een nieuw topic te moeten openen dc?
dolfina-chica heeft zelfs mijn knie gezien zij is nergens bang voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef DJMO het volgende:
bang om een nieuw topic te moeten openen dc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |