Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
maandag 18 juni 2012 @ 22:32 • 295
Ireth
En ik blijf maar roepen "we nemen er geen 1... we nemen er geen 1.. we hebben er al 2, we nemen er geen 1...."
Dus je neemt er 2?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Pulver het volgende:
Nogmaals voor de zwangere vrouwen, speltip #23:
[ afbeelding ]
[/quot[quote]Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
Hahahahaaa, leuk!
Jullie zijn 14 jaar oud?quote:
Hihi wat ben je ook een verstandie knul he!quote:
Jaja maak dat de kat wijs!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!"
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?quote:
Ze zijn langer oud dan jongquote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef cvboer het volgende:
@Ireth, mijn woning is niet geschikt voor jonge katten
Cat22 :pquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?
das waar. maar ik woon in een appartementquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet bewust aan poesjes en gaten dichten![]()
Oeh, wat foutquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Begint ie weer over gaten! Dolfie!?!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Zou toch best kunnen werken?quote:
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen werken?
Dat je drie van die ouwe klotekatten inlevert en dat je dan zo'n leuke kleine kitten ervoor terug krijgt?
Die 2 tochtstrippen die ik heb hebben de eerste 8 jaar van hun leven ook in een appartement doorgebracht? Nu verhuisd naar een eensgezinswoning met tuin, maar dan nog komen ze niet naar buiten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
das waar. maar ik woon in een appartement
van kattenbond?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar is cvboer handig mee heb ik begrepen
Zoiets?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.
Zo'n hele dikke lompe kater...
Was dat? die is wel heel groot.quote:
Kingsizequote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Dat hoeft ze ook niet meer, ze is handiger in ramen lappenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dit is de andere, de blinde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Je kent blijkbaar nog niet half al mijn FaceBook foto'squote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Weet je waarom ze dat doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaaa mits jij die foto's van die blinde weghaalt. Die kan niet eens zien wat jij achter dr rug om doet!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!
Die kat kan tenminste blind een gat vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?
Dat brengt me op een heel grappig feitje.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Weet je waarom ze dat doen?
omdat ze het kunnen
Ik denk niet dat je daar gelukkig van moet gaan worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat brengt me op een heel grappig feitje.
Slechts 0,3 % van de mannen is in staat om autofellatio toe te passen.
maar ben je dan gelukkig of heb je dan hosmo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |