Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
maandag 18 juni 2012 @ 22:32 • 295
Ireth
En ik blijf maar roepen "we nemen er geen 1... we nemen er geen 1.. we hebben er al 2, we nemen er geen 1...."
Dus je neemt er 2?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Pulver het volgende:
Nogmaals voor de zwangere vrouwen, speltip #23:
[ afbeelding ]
[/quot[quote]Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
Hahahahaaa, leuk!
Jullie zijn 14 jaar oud?quote:
Hihi wat ben je ook een verstandie knul he!quote:
Jaja maak dat de kat wijs!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Correctie: "we nemen er géén! we nemen er géén!!!"
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?quote:
Ze zijn langer oud dan jongquote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef cvboer het volgende:
@Ireth, mijn woning is niet geschikt voor jonge katten
Cat22 :pquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welke? Die 2 die we al hebben? of 1 van de 4 kittens?
das waar. maar ik woon in een appartementquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet bewust aan poesjes en gaten dichten![]()
Oeh, wat foutquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Begint ie weer over gaten! Dolfie!?!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
Eigenlijk zou je ze gewoon na een jaar naar het asiel moeten kunnen brengen en kunnen inruilen voor een jonkie.
* Pulver ziet een gat in de markt
Zou toch best kunnen werken?quote:
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen werken?
Dat je drie van die ouwe klotekatten inlevert en dat je dan zo'n leuke kleine kitten ervoor terug krijgt?
Die 2 tochtstrippen die ik heb hebben de eerste 8 jaar van hun leven ook in een appartement doorgebracht? Nu verhuisd naar een eensgezinswoning met tuin, maar dan nog komen ze niet naar buiten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
das waar. maar ik woon in een appartement
van kattenbond?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n warme themuts kan ook best fijnn zin !
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar is cvboer handig mee heb ik begrepen
Zoiets?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook waar, maar dan moet het idd wel dat andere uiterste zijn.
Zo'n hele dikke lompe kater...
Was dat? die is wel heel groot.quote:
Kingsizequote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das 1 van mijn tochtstrippen(de niet-blinde)
Dat hoeft ze ook niet meer, ze is handiger in ramen lappenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je weet dat de kinderbescherming heel erg let op ouders die hun dochtertjes gebruiken als tochtstrip, toch?
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dit is de andere, de blinde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Je kent blijkbaar nog niet half al mijn FaceBook foto'squote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou onlne waarbij jij ussen je benen zit te likken!?
Weet je waarom ze dat doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaaa mits jij die foto's van die blinde weghaalt. Die kan niet eens zien wat jij achter dr rug om doet!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die foto's zou je ook prive houden Ys! Helemaal die we met de zelfontspanner gemaakt hebben!
Die kat kan tenminste blind een gat vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zeg! Censuur! Ik zet toch ook geen foto's van jou online waarbij jij tussen je benen zit te likken!?
Dat brengt me op een heel grappig feitje.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Weet je waarom ze dat doen?
omdat ze het kunnen
Ik denk niet dat je daar gelukkig van moet gaan worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat brengt me op een heel grappig feitje.
Slechts 0,3 % van de mannen is in staat om autofellatio toe te passen.
maar ben je dan gelukkig of heb je dan hosmo?
Jij hebt dat serieus uit zitten zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat brengt me op een heel grappig feitje.
Slechts 0,3 % van de mannen is in staat om autofellatio toe te passen.
maar ben je dan gelukkig of heb je dan hosmo?
Dat kan best.. hier wonen incl mij... ook 3 poezen!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
das waar. maar ik woon in een appartement
wat nou dolfie??? cv moet gaten dichten....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Begint ie weer over gaten! Dolfie!?!!
Staat gewoon op Wiki hoor...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt dat serieus uit zitten zoeken
Wie zn gat?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat kan best.. hier wonen incl mij... ook 3 poezen!!!
[..]
wat nou dolfie??? cv moet gaten dichten....
Wat heeft die kast met je zuurstof te maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
* Ireth moet aan de zuurstof!!!!
Ben op zoek naar een smalle (max 40cm breed) hoge kast voor in de keuken.... oef.. wordt nog ff doorsparen!
De kast niks.. de prijs des te meerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat heeft die kast met je zuurstof te maken?
die gat in de markt van pulver..quote:
Laptop leeg :pik ga lapen, nu echt dus ipadje aan de kant :pquote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die gat in de markt van pulver..
msn nog steeds uitgeslagen??
slaap lekker!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Laptop leeg :pik ga lapen, nu echt dus ipadje aan de kant :p
Dat rijmt dan weer op gaatje!quote:
CV!!! je hebt weer wat te vullen!!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat rijmt dan weer op gaatje!
Kom eraan.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
CV!!! je hebt weer wat te vullen!!
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!quote:
Sorry.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!
geaccepteerd!!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
haal dat vlaggetje weg man!!! we liggen eruit!!!
voetbal tegen je hoofd gehad?? zover buiten spel??quote:
quote:
dat zie je verkeerd... het kind is kleinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]WTF, en ik dacht dat die kat van mijn ouders huge was...
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd... het kind is klein
Tja, het is eens wat anders dan de marathon van Rotterdamquote:
Ik zal ze allebei niet meemakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tja, het is eens wat anders dan de marathon van Rotterdam
quote:
Merlijn, ik zal ff nieuwe pakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef DJMO het volgende:
mogguh
* DJMO koffie pakt ..
heey .. wi heeft de suiker opgemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef Egberts het volgende:
Koekje erbij!
nog maar 3 dagen en dan is het weer weekend
Herstel: Niet uitvoeren bedoelde ikquote:
Ben je tegenwoordig ook al ontwikkelaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:08 schreef DJMO het volgende:
GRRRR ik krijg die stomme app niet gesubmit -_-
ik wil een facebook plugin zover krijgen dat hij m'n webpageposts automatisch doorzet naar facebook. en het werkt op de eoa manier nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al ontwikkelaar?
welke plugin gebruik je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
hij zegt, als ik 'm wil verzenden, dat ik ten minste één action op m'n timeline gezet moet hebben .. dat héb ik, maar hij weigert hem ofzo
die van facebook zelfquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Yay! Nog maar 3 dagen werken en dan heb ik alweer weekend
Shht! gewoon.... Shhhh...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:41 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh... tis weer Dinsdag, de kop is van de week af
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:04 schreef Ehhe het volgende:
Echt niet. Mag heus wel blij zijn voor mezelf!. Tot wanneer moet jij werken dan?
Wat was je reactie??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]Zoals iedere full-time loonslaaf: Vrijdag 17u...
Tas flikkert net om: kleding en toilettas over de vloer. Collega kijkt me vaag aan: Was je van plan om hier te overnachten of ben je je huis uitgezet![]()
Precies datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat was je reactie??mag ik bij je slapen????
Alleen dan heeeeeeeeel lang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Yay! Nog maar 3 2 dagen werken en dan heb ik alweer weekend
Klinkt niet helemaal topquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen dan heeeeeeeeel lang.
Helaas wel onbetaald.
Over 4 weken zit ik met mijn luie reet aan het zwembad met een koud biertje...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Egberts het volgende:
Vandaag is het maandag (het de eerste werkdag van de week), morgen is het woensdag (het midden van de week) en overmorgen is het vrijdag (de laatste werkdag van de week)
En dan lekker 6 dagen vrij
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]Zoals iedere full-time loonslaaf: Vrijdag 17u...
Tas flikkert net om: kleding en toilettas over de vloer. Collega kijkt me vaag aan: Was je van plan om hier te overnachten of ben je je huis uitgezet![]()
Stttquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Over 4 weken zit ik met mijn luie reet aan het zwembad met een koud biertje...
Das niet leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen dan heeeeeeeeel lang.
Helaas wel onbetaald.
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.quote:
Al druk aan het solliciteren voor andere baan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.
Ja, maar er is hier niet zoveel. En ik wil eigenlijk wel wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Al druk aan het solliciteren voor andere baan?
Dat is lastig! Wat voor iets zoek je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar er is hier niet zoveel. En ik wil eigenlijk wel wat anders.
Dat weet ik niet echt goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is lastig! Wat voor iets zoek je?
Ik zou iig prio 1: nieuw werk belangrijker vinden dan: wat wil ik eens gaan doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt goed.![]()
Ik ben nu chauffeur. Maar ik wil wel iets met meer verantwoordelijkheden en bevoegdheden, ook veel onderweg zijn. Helaas ben ik geen goede verkoper dus vertegenwoordiger is niks voor mij.
Oh, maar ik kijk ook wel naar werk waar ik wel ervaring in heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou iig prio 1: nieuw werk belangrijker vinden dan: wat wil ik eens gaan doen...
Achja, persoonlijk vind ik bescheidenheid niet een rede om iemand af te wijzen, of om voor een ander te kiezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef belle1608 het volgende:
Jongens wat is het lekker weer!!
Dat wordt lunchen op het terras zo meteen![]()
@Ireth, lekker
@ Kentekenplaat, lastig lijkt me dat!
*Vervolg gesprek*
Die vriendin gaat toch die functie doen waar ik ook op had gereageerd, maar.. die juf werkt ook in een andere klas (ook kleuters) en die dagen 1.5, mag ik gaan doen![]()
van september t/m sowieso kerstvakantie
Opperdirectie vond dat ik te bescheiden was geweest in het gesprek
dat had ik gisteren!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb met de kaasschaaf in mijn vinger gesneden.
Lekker handig.
Ik stik bijna de moord in een broodkorst!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef Egberts het volgende:
Gelukkig mag je die 1½e dag per week met de leuters gaan spelen
Ik wilde even kijken of jullie wakker waren ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik stik bijna de moord in een broodkorst!
Doe haar de groet'nquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had ik gisteren!
nog 3kwartier, dan zie ik maatje yska!!! ff de kast voor billie inladen!!!
Groot gapend gat nu? Klinkt als een klus voor cvboer!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb met de kaasschaaf in mijn vinger gesneden.
Lekker handig.
Ook van mij.quote:
Mijn vinger hoeft niet gesoldeerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Groot gapend gat nu? Klinkt als een klus voor cvboer!
T was positief bedoeld he...quote:
Wond is dichtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn vinger hoeft niet gesoldeerd.![]()
Dan ga ik van een sneetje naar een brandwond, wat is daar het voordeel van?
Mooi klote!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Contract wordt niet verlengd. Enerzijds kut want geen inkomsten, aan de andere kant was ik al heel zat van de lange werkdagen en het vroege opstaan dus het is ook wel een opluchting.
quote:
Ik hoop het ook, maar dat valt niet mee als je in een economisch zwakke regio woont en je praktisch alleen maar chauffeursbanen op je cv hebt staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi klote!
Maar ik snap wat je bedoelt als je zegt dat je die lange dagen beu bent.
Hopelijk heb je snel iets gevonden waar je het wél naar je zin hebt en waar je een fatsoenlijke boterham mee kunt verdienen.
Waarom pak je dan ook niet gewoon een van de beschikbare plugins voor je cms?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:28 schreef DJMO het volgende:
verdomde kutfacebookapp. Als ik comments aanzet (comments op fb integreer in de reactie's op m'n blog) verdwijnen de eerdere geplaatste reactie's op m'n blogs, aangezien die niet via fb gegeven zijn .. stupide ding
deze ís voor wordpress, alleen hij zit nog vol bugs lijkt hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom pak je dan ook niet gewoon een van de beschikbare plugins voor je cms?
Het is wel weer rijden en fysiek een stuk drukker maar is shuttlechauffeur niks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar dat valt niet mee als je in een economisch zwakke regio woont en je praktisch alleen maar chauffeursbanen op je cv hebt staan.
Maar goed, misschien is er wel een soort stage mogelijk ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |