SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat hoeft ook helemaal niet voor verkoudheid
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, als het wel doorzet is dat ook prima hoor, die laatste 3 dagen werk ik wel gewoon door en daarna heb ik alle tijd om ziek te zijn
[..]
Denk je?
Jij zegt het, ik dacht het...quote:
Dus er is stiekem toch gedate?quote:
Er is gedatequote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus er is stiekem toch gedate?
Jij bent degene die als eerste riep dat dit geen dating-topic is.
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent vast niet zo close met Pien geweest als dat HJ met Pien is geweest. Maak je geen zorgen.
Game of Thrones nog niet afgekeken!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er is gedateMet HJ
Zaterdag... en zondag...
Gauw nieuwe date plannen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Game of Thrones nog niet afgekeken!
je was net wakkerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...
Toch? Mijn geheugen laat me op dat punt wat in de steek.
Datum is bekend!quote:
Ik zal een dezer dagen nog weleens een meet op poten trachten te zetten in Brabant. Nu eerst de dertigste maar eens afwachten. Jammer dat je 'm mist!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je was net wakkermaar ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben....
Heb je echt wel geduimd?quote:
je verkooop skillz wat opkrikken misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je echt wel geduimd?![]()
Die lulhannes bood ¤ 350,=. Ik wil er minimaal ¤ 500,= voor hebben.
Oftewel, auto is niet verkocht.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
je verkooop skillz wat opkrikken misschien?
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, deze zat ook in de auto's, dus die hebben er wel een beetje kijk op/ervaring mee..
Ik heb niks van vreemde sappen in mijn mond gevoeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...
Toch? Mijn geheugen laat me op dat punt wat in de steek.
Ik rij dat ding gewoon het kanaal in denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]in dat geval vrees ik met grote vrezen voor je
![]()
Jij weet precies wat er in dat eten zat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niks van vreemde sappen in mijn mond gevoeld.
Dan krijg je er ook geen 500 euro voorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik rij dat ding gewoon het kanaal in denk ik
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, deze zat ook in de auto's, dus die hebben er wel een beetje kijk op/ervaring mee..
Vizier ferm dicht, geen vlieg is er binnen geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij weet precies wat er in dat eten zat?En in die vliegjes?
Maar da's wel lachen!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan krijg je er ook geen 500 euro voor
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?
Je probeert iets te verkopen voor een bepaald bedrag. De kenner weet echter dat het niet zoveel waard is. Met andere woorden, je kan het alleen aan de nietswetende consument kwijt.quote:
Nee, hij wil die serie zien, niet batsen!quote:
Jij denkt dat ik voor iets anders dan Game of Thrones helemaal die kant op ging?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij wil die serie zien, niet batsen!
Je wil op zijn Throne zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik voor iets anders dan Game of Thrones helemaal die kant op ging?
Tuurlijk, ik ken die hele zooi nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik voor iets anders dan Game of Thrones helemaal die kant op ging?
Mwoah, nietswetend.. ik zeg er eerlijk bij dat er wat werk aan zit, het is aan de ander om daarvoor een prijs te bepalen die ze ervoor willen geven. Alleen deze was nou eenmaal zo gehaaid dat hij weet dat er keus zat is enzo.. Maargoed, ik denk niet dat iets meer dan ¤ 500,= voor die auto onredelijk is, zelfs niet voor de 'onwetende' consument..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je probeert iets te verkopen voor een bepaald bedrag. De kenner weet echter dat het niet zoveel waard is. Met andere woorden, je kan het alleen aan de nietswetende consument kwijt.
Dat heet handel.
Ik vind het vrij redelijk klinken eigenlijk, al ken ik al de details niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, nietswetend.. ik zeg er eerlijk bij dat er wat werk aan zit, het is aan de ander om daarvoor een prijs te bepalen die ze ervoor willen geven. Alleen deze was nou eenmaal zo gehaaid dat hij weet dat er keus zat is enzo.. Maargoed, ik denk niet dat iets meer dan ¤ 500,= voor die auto onredelijk is, zelfs niet voor de 'onwetende' consument..
Van HBO, en dat zijn niet de minsten qua lang lopende series.quote:
GoTquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van HBO, en dat zijn niet de minsten qua lang lopende series.
(en nu eens kijken of L.A. Noire eindelijk geinstalleerd is...)
HBO? Ik heb HTS gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van HBO, en dat zijn niet de minsten qua lang lopende series.
(en nu eens kijken of L.A. Noire eindelijk geinstalleerd is...)
Jajaja. Tijd! Te weinig!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
En LA Noire allang uitgespeeld. ofc. Want dat is hoe ik rol.
Ach, mijn backlog ligt nog ergens in een doos of driequote:
Die moet ik nog steeds een keer aanschaffenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
En LA Noire allang uitgespeeld. ofc. Want dat is hoe ik rol.
Welke games dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen
Heb het veel te druk met al die andere games nu
hahaha ohh dat is leuk ja!!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef NaRRaToR het volgende:
Haha. Net een leuk compliment gekregen van een oude vrouw...ben met een maat aan de motor bezig en een oud vrouwtje komt langs. Heeeeelemaal verliefd op mijn motor en hoe gaaf de paintjob wel niet is. Ze vond het jammer dat ze geen motor meer mocht rijden haha. Made my day
Nou, misschien wil ze wel mee achterop bij jou met de motormeet binnenkort!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef NaRRaToR het volgende:
Haha. Net een leuk compliment gekregen van een oude vrouw...ben met een maat aan de motor bezig en een oud vrouwtje komt langs. Heeeeelemaal verliefd op mijn motor en hoe gaaf de paintjob wel niet is. Ze vond het jammer dat ze geen motor meer mocht rijden haha. Made my day
Op PS3 nu vooral Yakuza 3, 4 en Dead Souls. Op de 360 Witcher 2, DMC HD Collection en games die ik nog moet uitspelen of achievements in wil halen (Dragon Age 1 en 2 bijvoorbeeld). Gaat nogal wat tijd in zittenquote:
Woei, nog meer PSNvriendjesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op PS3 nu vooral Yakuza 3, 4 en Dead Souls. Op de 360 Witcher 2, DMC HD Collection en games die ik nog moet uitspelen of achievements in wil halen (Dragon Age 1 en 2 bijvoorbeeld). Gaat nogal wat tijd in zitten
P.S.: Gamertag/PSN kan ik altijd PM-en
Tofquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef NaRRaToR het volgende:
Oh nee joh, zo erg ben ik er niet in thuis.. Heb hier een XBOX 360 Kinect staan die amper wordt gebruikt. Heb er Bioshock 2 bij, Forza 3, Rango en wat Kinect games..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op PS3 nu vooral Yakuza 3, 4 en Dead Souls. Op de 360 Witcher 2, DMC HD Collection en games die ik nog moet uitspelen of achievements in wil halen (Dragon Age 1 en 2 bijvoorbeeld). Gaat nogal wat tijd in zitten
P.S.: Gamertag/PSN kan ik altijd PM-en
Welcomequote:
Nee, ik ga nietquote:
Mooie tijd om te gaan slapen tochquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nietAls ik nu nog ga, dan val ik in bad in slaap
Nu slaap ik eigenlijk altijd wel in bad, maar niet om dit tijdstip hehe.
Inderdaad, eerst lekker Fok!kenquote:
Dit is een mooi tijdstip om in bad in slaap te vallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nietAls ik nu nog ga, dan val ik in bad in slaap
Nu slaap ik eigenlijk altijd wel in bad, maar niet om dit tijdstip hehe.
OH dan blijf ik ook nog evenquote:
Je gunt haar nogal watquote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is een mooi tijdstip om in bad in slaap te vallen.
Goed, wie kopt em inquote:
Ik ga toch slapen denk ik...quote:
Hah! Ik wist het!quote:
Ik heb zoveel voor jullie overquote:
quote:
Hoi messyquote:
Great minds en al datquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb zoveel voor jullie over
[..]
Ik mis nog platina helaas, qua trofeeenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, even H-J ge-add op PSNBazencollectie heb je wel
Ik heb 3 platina: God of War 3, en de God of War Origins Collections (Chains of Olympus en Ghost of Sparta). Yakuza zal een bitch zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik mis nog platina helaas.![]()
Zal straks eens even spieken bij je.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Great minds en al dat
@MsMessy: Een hele goede avond jongedame!
Hoi hoe gaat ie met jullie?quote:
Naar omstandigheden goed mag ik zeggen. En met jou?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Hoi hoe gaat ie met jullie?
(expres tijn negeren)
Goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed mag ik zeggen. En met jou?
Prima, maar heb me wel eens beter gevoeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Hoi hoe gaat ie met jullie?
(expres tijn negeren)
Goed te horen! Goede dag gehad vandaag?quote:
Ja zeker, niets te klagenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te horen! Goede dag gehad vandaag?
Ik heb der wel een ritje aangeboden, maar ze ging er niet op in haha....maar evengoed een leuk compliment haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, misschien wil ze wel mee achterop bij jou met de motormeet binnenkort!
Zo ken ik ook een oud vrouwtje die vroeger op een Harley Liberator gereden zou hebben.. Die vind het ook nog steeds prachtig om mijn motor te zien/horen..
Ah, nou hopelijk is morgen dan weer een betere dagquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima, maar heb me wel eens beter gevoeld.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb der wel een ritje aangeboden, maar ze ging er niet op in haha....maar evengoed een leuk compliment haha.
Toch leuk dat zulke mensen toch interesse tonenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb der wel een ritje aangeboden, maar ze ging er niet op in haha....maar evengoed een leuk compliment haha.
Dat moet te regelen zijn. Omamotormuisquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet te regelen zijn. Omamotormuis
Is ze single?quote:
Picsquote:
Oh FFS.quote:
Ja en zo te horen rijdt ze nogquote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hè.
En op een jonge uitproberen hé.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hè.
fixed.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een oude motorfiets moet je het leren hè.
Too latequote:
Nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kan heel inappropriate spul hier posten als antwoord.
Doe maar nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kan heel inappropriate spul hier posten als antwoord.
Ga gezellig dm-en andersquote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietik vind het niet erg de rest wel
Dat is een optiequote:
I suggest you take it.quote:
eng....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietik vind het niet erg de rest wel
quote:
"Memo's? Die delete ik altijd meteen, staat nooit wat zinnigs in."quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega's die geen memo's lezen...
Heb al bijna een jaar een andere functie, maar krijg net een vraag per mail binnen gerelateerd aan mijn vorige functie.
Nee...! Ik heb een bellerquote:
Deze mail beantwoord ik eind volgende week wel met "Sorry, heb sinds september 2011 een andere functie. "quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Memo's? Die delete ik altijd meteen, staat nooit wat zinnigs in."
Hij krijgt een intakegesprek...!quote:
Hahahaha thanks! Je zou mijn achievements eens moeten zienquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over bazen-stats gesproken met je 223 stuks tellende collectie El_Thijs! I'm not worthy!
Nee, ik denk niet dat hij een diagnose krijgtquote:
waarom dan een intakegesprek :Squote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij een diagnose krijgt
Levert allemaal geld opquote:
Inkomsten!quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De geldautomaat moet regelmatig bijgevuld worden inderdaad.
uhuh.... bijvullen....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De geldautomaat moet regelmatig bijgevuld worden inderdaad.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om daarna weer uit te geven aan handtasjes, schoenen e.d.
Schoenenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om daarna weer uit te geven aan handtasjes, schoenen e.d.
Hehe, na drie keerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
klote zalando reclames
Trusten!quote:
Wat lust je?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Trusten Syl![]()
iemand voor mij nog een slaapmutsje?
weblog.fok.nl staan er genoegquote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Trusten Syl![]()
iemand voor mij nog een slaapmutsje?
quote:
NaRRa is ook fanquote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]ik volg het al even niet meer dus kan er niet meer over mee praten maar erg leuke serie
![]()
Ik lag kei vroeg te slapen!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij en auto hebben meegeholpen remember.
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij en auto hebben meegeholpen remember.
Ik kan het even niet checken....quote:
Ik slaap al halfquote:
Morgen beetje thuiswerken voordat ik naar Arnhem ga, dus ben nog wel even opquote:
thuiswerken? ben je al ontslagen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen beetje thuiswerken voordat ik naar Arnhem ga, dus ben nog wel even op
Nee, (nog) niet. Maar het is zinloos om eerst naar kantoor in Eindhoven te karren om dan naar Arnhem te rijden naar de klant. Afgesproken met collega dat we elkaar daar zien, en na het gesprek terugrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
thuiswerken? ben je al ontslagen dan?
Dat is slim iddquote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet. Maar het is zinloos om eerst naar kantoor in Eindhoven te karren om dan naar Arnhem te rijden naar de klant. Afgesproken met collega dat we elkaar daar zien, en na het gesprek terugrijden.
Yup. Dus thuis ff de boel uitprinten wat ik nog nodig heb, en dan op tijd aanrijden. 11 uur is de afspraak, maar het is maar de vraag of het in een uur kanquote:
Ik ga ook afzwaaien voor vandaag, lag al te dommelen in de stoelquote:Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
ik probeer het topic nieuw leven in te blazen maar het lukt niet....
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook afzwaaien voor vandaag, lag al te dommelen in de stoel
Welterusten allen!
laat me niet alleen met haar.....pleasequote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook afzwaaien voor vandaag, lag al te dommelen in de stoel
Welterusten allen!
Jij kunt ook gewoon gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
laat me niet alleen met haar.....please
Je kan het welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
laat me niet alleen met haar.....please
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb weer genoten vandaag. Welterusten
Altijd! Hij heeft het alleen niet altijd doorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
En Auto, ben een beetje lief voor hem, ok?
Slaap lekker! Op naar de 8,5 uur slaap! Je kan het!quote:
Was het leuk?quote:
Niet meer dan logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:33 schreef Pien85 het volgende:
Buh, bijna vakantie... en hoe dichter dat in de buurt komt hoe minder zin ik heb om te gaan werken
Proost!quote:
Ik werkquote:
Ooo vandaar! Ik ben aan het vloeken op mijn wifi signaalquote:
Ach... Eén keer per jaar kan datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Dafuq is wrong with me? Ik heb gewoon zin om aan het werk te zijn
Jij hebt altijd wel wat met je wifiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo vandaar! Ik ben aan het vloeken op mijn wifi signaal
Multi-screen dus kan meerdere dingen tegelijkquote:
Ja... Maar dit is best wel een luxe-zeur-klaar hoor!quote:
Router ook op laagst mogelijk verdieping zetten, signaal gaat slechter naar een benedenverdieping.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Maar dit is best wel een luxe-zeur-klaar hoor!
Mijn router staat boven en de badkamer is beneden. Ik ga dan weleens in bad en dan zet ik de iPad op de rand & ga ik tv kijken
Maar nu viel telkens het signaal weg. Misschien moet ik een andere router of een versterker hebben ofzo?
Nee, dat gaat niet. Ik wil namelijk mijn PC gewoon via de draad voorzien van internet en daarom staat hij boven, haha.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Router ook op laagst mogelijk verdieping zetten, signaal gaat slechter naar een benedenverdieping.
Bouwmaterialen van een huis beïnvloeden het meeste het signaal.
Die zijn er welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Ik wil namelijk mijn PC gewoon via de draad voorzien van internet en daarom staat hij boven, haha.
Maar bestaat er niet iets als een versterker ofzo?
Dit. Eventueel boven een range extender hangen, maar dat is volgens mij meer als je een kast van een huis hebt, in een gewoon rijtjeshuis heb je genoeg aan de router zelf. Alhoewel, ligt er wel een beetje aan of het wireless-g of n is, die laatste heeft sterker signaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Router ook op laagst mogelijk verdieping zetten, signaal gaat slechter naar een benedenverdieping.
Bouwmaterialen van een huis beïnvloeden het meeste het signaal.
Hmm... Wij gaan ook bepaalde info opnieuw gebruiken, maar dat houden wij allemaal netjes zelf bij in een Excel bestandjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:22 schreef NaRRaToR het volgende:
zucht @ onderzoekers ... we doen mee aan een onderzoek van ze waarin ze in het verleden cliënten van ons bevraagd hebben. Of we extracties kunnen doen uit ons patiëntendossier (incl. NAW en vertrouwelijke informatie) en of we dat even leuk op dropbox willen zetten....xD
sorry hoor maar dan hoor je echt niet op een universiteit thuis als je zulke dingen flikt...daarnaast is het in het verleden met hun ook al fout gegaan. ze willen dat we clienten matchen met hun maar hebben geen unieke clientidentificatie geregisteerd (zoals BSN, recent adres).....
einde frustratie![]()
![]()
ja.... prutsers...maar hoezo kom je er überhaupt op om NAW gegevens en vertrouwelijke info op een uiterst onveilige dienst als dropbox te zetten.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Wij gaan ook bepaalde info opnieuw gebruiken, maar dat houden wij allemaal netjes zelf bij in een Excel bestandje
Is dat ook de UvT of niet?
WRTquote:
Ik ben nieuwsgierig welk onderzoek / welke faculteit / welke onderzoeker...quote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja.... prutsers...maar hoezo kom je er überhaupt op om NAW gegevens en vertrouwelijke info op een uiterst onveilige dienst als dropbox te zetten.....
Dan kan ik toch beter een nieuwe router kopen? Of is er geen sterkere router?quote:
Is een N router dus zou genoeg signaal moeten hebben voor een woonhuis (zelfs buiten).quote:
Je hebt al een N Router, dat is momenteel qua wifi het sterkste signaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan ik toch beter een nieuwe router kopen? Of is er geen sterkere router?
Ik ben de enige hier met Wifi (woon achteraf he...) en materialen... geen idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Is een N router dus zou genoeg signaal moeten hebben voor een woonhuis.
Denk dan toch aan of een huis met te veel materiaal wat stoort, of storing door wifi van buren.
Tja, lastig van afstand (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier met Wifi (woon achteraf he...) en materialen... geen idee.
Kan een iPad N wel aan of niet?
De letters staan voor de sterkte van het signaal, heeft niets met het soort signaal te maken. Aangezien je nu ook al een N router hebt, kan je Ipad het aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier met Wifi (woon achteraf he...) en materialen... geen idee.
Kan een iPad N wel aan of niet?
Die heb ik ook onder mijn bed liggenquote:
En dan zal mijn sterkte heeeeeeeeeel goed verbeteren dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja hoor, geen probleem, mits je je netwerksleutel niet veranderd natuurlijk.![]()
Ik zou niet precies weten hoeveel het scheelt, maar het zal allicht iets schelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan zal mijn sterkte heeeeeeeeeel goed verbeteren dus?
Of ben ik nu te optimistisch?
N heeft sowieso een betere sterkte dan de (oudere) verbindingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Stom zegIk heb dit ding ook nog "maar" vijf jaar ofzo
Kan ik hem nu gewoon op N zetten en dan blijft alles (telefoon, 2x laptop, iPad) gewoon braaf werken?
[ afbeelding ]
Is sterkte van MHz band, heeft niet zoveel doen met je verbinding.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Wat is dat Radioband?
Dat staat nu op standaard 20-MHz
Maar je hebt ook nog breed 40-MHz
Misschien dat ik dan eindelijk wifi hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan zal mijn sterkte heeeeeeeeeel goed verbeteren dus?
Of ben ik nu te optimistisch?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan eindelijk wifi heb
Shit... Ik dacht dat ik die goed verstopt hadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Auto, ik zou die nudepics ff in een verborgen mapje zetten hoor
Jij ook al.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Hhhmm, nieuw draadloos signaal gevonden op mijn telefoon, ff checken
Niet voor onsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit... Ik dacht dat ik die goed verstopt had
Trainingsfoto'squote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
autoanalinsertbaseballbat.jpg, wtf auto?
quote:
Warming upquote:
Ik welquote:
Dat impliceer jij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik ben nog druk met mensen bellen!
En nee... Niet voor vieze dingen![]()
![]()
![]()
In Russia you don't have telephone sex, telephone has sex with youquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik ben nog druk met mensen bellen!
En nee... Niet voor vieze dingen![]()
![]()
![]()
Dat laatste moest je ook even extra vermelden, he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zo maar eens A'dam Sloterdijk om te lunchen. Daarna genieten van koffie @ Starbucks.
Duh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat laatste moest je ook even extra vermelden, he.
Als je naar de Starbucks op Zuid gaat dan wel, moet sowieso nog langs de GVB.quote:
Jummieeeee! One White Cafe Mocca pleasequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zo maar eens A'dam Sloterdijk om te lunchen. Daarna genieten van koffie @ Starbucks.
Nee, Sloterdijk. Dat is voor mij een paar minuten lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je naar de Starbucks op Zuid gaat dan wel, moet sowieso nog langs de GVB.
Dat is iets te ver voor even heen en weer in de pauze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, Sloterdijk. Dat is voor mij een paar minuten lopen.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is iets te ver voor even heen en weer in de pauze.
Ja, voor mij ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is iets te ver voor even heen en weer in de pauze.
Dat valt mij van je tegenquote:
STOP DE PERSEN!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Pien85 het volgende:
Het onmogelijke is gebeurdIk heb een cameratas besteld die daadwerkelijk leverbaar is
Echt hequote:
Dat dit nog kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Pien85 het volgende:
Het onmogelijke is gebeurdIk heb een cameratas besteld die daadwerkelijk leverbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |