quote:
Uhuh...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig gewoon naar 3FM. Zo nu en dan is er een nummer dat ik heel leuk vind, daar luister ik dan de hele dag naar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Jullie kunnen mijn muzieksmaak zeker niet waarderen?Nope...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Jullie kunnen mijn muzieksmaak zeker niet waarderen?Auw, dat was m'n trommelvlies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier luister ik de laatste tijd best veel naar...![]()
Jack Parrow in je moeder se huissiequote:
Ik word er niet blij van..quote:
Laatste tijd vind ik soundtracks van films en games leuk om te luisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn muzieksmaak is zo breed, ik kan hier niet echt 1 voorbeeld geven van wat ik echt heel mooi vind, zoveel verschillende nummers en stromingen. Die van hierboven is gek genoeg een nummer wat ik echt gaaf vind, ondanks de 300BPM en distortion, maar ook een aantal jaren 80 nummers van ik noem maar wat, Simple Minds (Belfast Child), Queen vind ik ook te gek, een hoop electronische muziek, van minimal techno tot trance, d&b, echt zoveel wat ik gaaf vind.
Ik kan van mezelf zo moeilijk begrijpen dat ik aan de ene kant van hele rustige muziek hou, Enya vind ik bijvoorbeeld stiekem heel mooiquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste tijd vind ik soundtracks van films en games leuk om te luisteren
Enyaquote:Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zo moeilijk begrijpen dat ik aan de ene kant van hele rustige muziek hou, Enya vind ik bijvoorbeeld stiekem heel mooi, en aan de andere kant verschrikkelijk snelle, harde, stampende speedcore ook gaaf vind.
Daar is niks mis mee vind ik persoonlijk. Ieder zijn smaak en wat anderen ervan vinden zal je reet toch roesten? Ik houd van vocals, maar zang hoeft van mij dan weer niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zo moeilijk begrijpen dat ik aan de ene kant van hele rustige muziek hou, Enya vind ik bijvoorbeeld stiekem heel mooi, en aan de andere kant verschrikkelijk snelle, harde, stampende speedcore ook gaaf vind.
Juistem, jij snapt het!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef MsMessy het volgende:
Van jazz tot aan death metal en van pop tot aan klassiek er is in elke stijl wel iets te vinden wat goed klinkt.
Ik niet, maar da's niet zo raar natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik luister zo nu en dan wel eens naar Turkse nummers.
Die is ook mooi getekend zeg..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liev
Poek hier ligt heerlijk buiten te slapen
[ afbeelding ]
Tot je erachter komt dat het Ebola is ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben als een zombie door de dag gestrompeld. Vermoed dat ik een virusje onder de leden heb, maar dat is ook niet erg. Eens zien wie of wat het langer volhoudt.
Nog steeds niet lekker?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben als een zombie door de dag gestrompeld. Vermoed dat ik een virusje onder de leden heb, maar dat is ook niet erg. Eens zien wie of wat het langer volhoudt.
Zolang ik nog geen liters bloed en weefsel uitbraak zal het wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het Ebola is ofzo![]()
Gelukkig krijg je dat hier niet zo snel.
Opgefrist en weer fit? Of lekker lui nuquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft heerlijk genoten van een heet bad.
Zometeen maar eens wat koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |