Juistem, jij snapt het!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef MsMessy het volgende:
Van jazz tot aan death metal en van pop tot aan klassiek er is in elke stijl wel iets te vinden wat goed klinkt.
Ik niet, maar da's niet zo raar natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik luister zo nu en dan wel eens naar Turkse nummers.
Die is ook mooi getekend zeg..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liev
Poek hier ligt heerlijk buiten te slapen
[ afbeelding ]
Tot je erachter komt dat het Ebola is ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben als een zombie door de dag gestrompeld. Vermoed dat ik een virusje onder de leden heb, maar dat is ook niet erg. Eens zien wie of wat het langer volhoudt.
Nog steeds niet lekker?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben als een zombie door de dag gestrompeld. Vermoed dat ik een virusje onder de leden heb, maar dat is ook niet erg. Eens zien wie of wat het langer volhoudt.
Zolang ik nog geen liters bloed en weefsel uitbraak zal het wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het Ebola is ofzo![]()
Gelukkig krijg je dat hier niet zo snel.
Opgefrist en weer fit? Of lekker lui nuquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft heerlijk genoten van een heet bad.
Zometeen maar eens wat koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |