SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat hoeft ook helemaal niet voor verkoudheid
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, als het wel doorzet is dat ook prima hoor, die laatste 3 dagen werk ik wel gewoon door en daarna heb ik alle tijd om ziek te zijn
[..]
Denk je?
Jij zegt het, ik dacht het...quote:
Dus er is stiekem toch gedate?quote:
Er is gedatequote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus er is stiekem toch gedate?
Jij bent degene die als eerste riep dat dit geen dating-topic is.
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent vast niet zo close met Pien geweest als dat HJ met Pien is geweest. Maak je geen zorgen.
Game of Thrones nog niet afgekeken!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er is gedateMet HJ
Zaterdag... en zondag...
Gauw nieuwe date plannen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Game of Thrones nog niet afgekeken!
je was net wakkerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...
Toch? Mijn geheugen laat me op dat punt wat in de steek.
Datum is bekend!quote:
Ik zal een dezer dagen nog weleens een meet op poten trachten te zetten in Brabant. Nu eerst de dertigste maar eens afwachten. Jammer dat je 'm mist!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je was net wakkermaar ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben....
Heb je echt wel geduimd?quote:
je verkooop skillz wat opkrikken misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je echt wel geduimd?![]()
Die lulhannes bood ¤ 350,=. Ik wil er minimaal ¤ 500,= voor hebben.
Oftewel, auto is niet verkocht.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
je verkooop skillz wat opkrikken misschien?
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, deze zat ook in de auto's, dus die hebben er wel een beetje kijk op/ervaring mee..
Ik heb niks van vreemde sappen in mijn mond gevoeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb NaRRaToR (en El_Thijs) ferm de hand geschud, maar we hebben niet getongzoend geloof ik...
Toch? Mijn geheugen laat me op dat punt wat in de steek.
Ik rij dat ding gewoon het kanaal in denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]in dat geval vrees ik met grote vrezen voor je
![]()
Jij weet precies wat er in dat eten zat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niks van vreemde sappen in mijn mond gevoeld.
Dan krijg je er ook geen 500 euro voorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik rij dat ding gewoon het kanaal in denk ik
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, deze zat ook in de auto's, dus die hebben er wel een beetje kijk op/ervaring mee..
Vizier ferm dicht, geen vlieg is er binnen geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij weet precies wat er in dat eten zat?En in die vliegjes?
Maar da's wel lachen!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan krijg je er ook geen 500 euro voor
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, je probeert dus mensen op te lichten?
Je probeert iets te verkopen voor een bepaald bedrag. De kenner weet echter dat het niet zoveel waard is. Met andere woorden, je kan het alleen aan de nietswetende consument kwijt.quote:
Nee, hij wil die serie zien, niet batsen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |