Hup! Op naar de volgende twee uurtjesquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
Sow. Ik ben ook weer thuis. Die twee uurtjes slaap was te kort dus dat ga ik nu maar even een beetje inhalen.
Moet ik kiezen tussen opgefrist en weer fit & lekker lui? Ik neig namelijk naar een combinatie ervan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Opgefrist en weer fit? Of lekker lui nu
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
Sow. Ik ben ook weer thuis. Die twee uurtjes slaap was te kort dus dat ga ik nu maar even een beetje inhalen.
Dat doe ik straks nu even bijslapen en dan sportenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga maar tot morgenochtend slapen.
Tijd genoeg nuquote:
Och gussie!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is alweer 1 jaar en 1 dag geleden dat mijn relatie is verbroken.
Voor mij net anderhalve week, minder zelfs.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is alweer 1 jaar en 1 dag geleden dat mijn relatie is verbroken.
Ben ik nietquote:
Och... Soms is dat ook niet verkeerd hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan zo nu en dan best emotioneel zijn, erger dan vrouwen.
Dat willen jullie toch, gevoelige mannen?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och... Soms is dat ook niet verkeerd hoor!
Dat vind ik dan zulke idioten eigenlijk. Te trots om een traantje te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik hoef geen stuk beton idd. Beetje emotie mag wel
De een vindt een beetje emotie wel fijn, de ander vindt een man met emoties weer niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik hoef geen stuk beton idd. Beetje emotie mag wel
Zij huilen ook gewoon hoor. Stiekem, in bed, waar niemand dat kan zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zulke idioten eigenlijk. Te trots om een traantje te laten
Ik vind het fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De een vindt een beetje emotie wel fijn, de ander vindt een man met emoties weer niks.
Ladies, please make up your mind.
Zag alles er goed uit?quote:
Ja, mn nieuwe tandenborstel heeft er voor gezorgd dat mn tandvlees er ook een stuk beter uitziet, vorig jaar was het nog licht ontstoken. Nu wel een klein beetje tandsteen en dat is gelijk weggehaald. Volgend jaar weer foto voor gaatjescontrole...quote:
De standaard check dusquote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mn nieuwe tandenborstel heeft er voor gezorgd dat mn tandvlees er ook een stuk beter uitziet, vorig jaar was het nog licht ontstoken. Nu wel een klein beetje tandsteen en dat is gelijk weggehaald. Volgend jaar weer foto voor gaatjescontrole...
standaard check idd, hij was helemaal blij met mn tandvleesquote:Op maandag 18 juni 2012 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De standaard check dus
Wat voor borstel heb je nu dan?
Laatste keer tandarts was voor mij toen ze mijn verstandskies trokquote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
standaard check idd, hij was helemaal blij met mn tandvleesHeb de philips sonicare
En daarna ging het bergafwaartsquote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste keer tandarts was voor mij toen ze mijn verstandskies trok
Ik heb mijn verstandskies nogquote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste keer tandarts was voor mij toen ze mijn verstandskies trok
Ik heb ze alle vier nog. Telkens als ik bij de tandarts op bezoek ga vraagt ze of ze de verstandskiezen mag trekken.quote:
Yup, ben toen ook niet meer geweestquote:
Mijn tandarts trekt ze liever niet, alleen als het nodig is. Dus bij gaatjes/ontstekingen/te weinig ruimte.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ze alle vier nog. Telkens als ik bij de tandarts op bezoek ga vraagt ze of ze de verstandskiezen mag trekken.
Volgens mij wil ze me gewoon als proefkonijn. Ze is nog best jong en wil gewoon wat ervaring opdoen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn tandarts trekt ze liever niet, alleen als het nodig is. Dus bij gaatjes/ontstekingen/te weinig ruimte.
Moet je zeggen dat je haar ook andere ervaringen wilt laten opdoenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze me gewoon als proefkonijn. Ze is nog best jong en wil gewoon wat ervaring opdoen.
Bij mijn eigen tandarts is er altijd pas na 2-3 een gaatje in de agenda voor een controle. Bij haar (ze deelt de praktijk) kan ik altijd binnen een week terecht. Vandaar dat ik m'n oude tandarts heb weggeschopt.
en vervolgens geen tanden en kiezen meer overhouden??quote:Op maandag 18 juni 2012 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je haar ook andere ervaringen wilt laten opdoen
"Ik wil jouw gaatje ook wel vullen hoor."![]()
Mjah, zij heeft het gereedschapquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
en vervolgens geen tanden en kiezen meer overhouden??
Zij wil de tanden en kiezen weer, tegen betaling, terugplaatsen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
en vervolgens geen tanden en kiezen meer overhouden??
No thanksquote:
Wel een ander adviseren maar zelf niet durvenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No thanks
Wil mijn eten nog gewoon kunnen kauwen, en speaking of, ik ben eten!
Ojee ga je ziek worden??quote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Pien85 het volgende:
HJ heeft mij aangestoken geloof ikIk heb 't KOUD
Ik hoop 't nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wel een ander adviseren maar zelf niet durven![]()
![]()
eet se..
[..]
Ojee ga je ziek worden??
ahh dat is balen danquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoop 't nietHeb bijna vakantie
Maar goed, HJ was ook niet helemaal lekker, ik was gewaarschuwd
boh en dat kon je niet even zeggen voordat we meette?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoop 't nietHeb bijna vakantie
Maar goed, HJ was ook niet helemaal lekker, ik was gewaarschuwd
Jij bent vast niet zo close met Pien geweest als dat HJ met Pien is geweest. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
boh en dat kon je niet even zeggen voordat we meette?
Nah, als het wel doorzet is dat ook prima hoor, die laatste 3 dagen werk ik wel gewoon door en daarna heb ik alle tijd om ziek te zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh dat is balen dan![]()
lekker vroeg onder de dekens met wat paracetamols![]()
en dan hopen dat het niet door zet
Denk je?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent vast niet zo close met Pien geweest als dat HJ met Pien is geweest. Maak je geen zorgen.
dat hoeft ook helemaal niet voor verkoudheidquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent vast niet zo close met Pien geweest als dat HJ met Pien is geweest. Maak je geen zorgen.
ik zou oppassen met de smileysquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, als het wel doorzet is dat ook prima hoor, die laatste 3 dagen werk ik wel gewoon door en daarna heb ik alle tijd om ziek te zijn
[..]
Denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |