Hup! Op naar de volgende twee uurtjesquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
Sow. Ik ben ook weer thuis. Die twee uurtjes slaap was te kort dus dat ga ik nu maar even een beetje inhalen.
Moet ik kiezen tussen opgefrist en weer fit & lekker lui? Ik neig namelijk naar een combinatie ervan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Opgefrist en weer fit? Of lekker lui nu
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
Sow. Ik ben ook weer thuis. Die twee uurtjes slaap was te kort dus dat ga ik nu maar even een beetje inhalen.
Dat doe ik straks nu even bijslapen en dan sportenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga maar tot morgenochtend slapen.
Tijd genoeg nuquote:
Och gussie!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is alweer 1 jaar en 1 dag geleden dat mijn relatie is verbroken.
Voor mij net anderhalve week, minder zelfs.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is alweer 1 jaar en 1 dag geleden dat mijn relatie is verbroken.
Ben ik nietquote:
Och... Soms is dat ook niet verkeerd hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan zo nu en dan best emotioneel zijn, erger dan vrouwen.
Dat willen jullie toch, gevoelige mannen?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och... Soms is dat ook niet verkeerd hoor!
Dat vind ik dan zulke idioten eigenlijk. Te trots om een traantje te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik hoef geen stuk beton idd. Beetje emotie mag wel
De een vindt een beetje emotie wel fijn, de ander vindt een man met emoties weer niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik hoef geen stuk beton idd. Beetje emotie mag wel
Zij huilen ook gewoon hoor. Stiekem, in bed, waar niemand dat kan zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zulke idioten eigenlijk. Te trots om een traantje te laten
Ik vind het fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De een vindt een beetje emotie wel fijn, de ander vindt een man met emoties weer niks.
Ladies, please make up your mind.
Zag alles er goed uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |