quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Maanvis het volgende:
alle SC's komen weer boven drijven. kunnen jullie ze weer effe sticky under zetten?
merci!quote:
och arme...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef Nijna het volgende:
Er wordt nogal offtopic gegaan in het topic: Hulpverleningsmoe
Het is weer met zn allen op sylvana...
Misschien moet ze GlowMouse even mailen. Ik heb ook weleens een IP-ban gehad (om iets heel stoms trouwens, maar goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
Dit is wellicht niet de goede plek hoor, maar wanneer word het probleem opgelost met de oneindige IP-ban van Joysa?
In het kort, toen bij dat drama over parkmeet kreeg ze 2 weken IP-ban, die zou vanzelf overgaan, en is nog steeds niet voorbij. In mails krijgt ze enkel reactie: is wel voorbij, maar Nee. Dat is niet zo. En nu krijgt ze ook geen reactie meer op emails.
Zou iemand daar misschien even naar kunnen kijken aub?
Mij wellicht vertellen wat er mogelijk aan de hand is? Ik heb al gekeken of het probleem aan haar kant ligt, maar dat lijkt uitgesloten.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Misschien moet ze GlowMouse even mailen. Ik heb ook weleens een IP-ban gehad (om iets heel stoms trouwens, maar goed). Bij mij zeiden de admins toen ook dat ik geen IP-ban had en/of dat die al opgeheven was. GlowMouse heeft het toen direct voor me opgelost.
\er is geen IP ban gezet, gewoon een ban van 2 weken, er zijn geen mails er is er slechts 1 waarin gemeld word dat de ban automatisch opgeheven wordt op 12 juni. Joysa is om 1.59 nog online geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
Dit is wellicht niet de goede plek hoor, maar wanneer word het probleem opgelost met de oneindige IP-ban van Joysa?
In het kort, toen bij dat drama over parkmeet kreeg ze 2 weken IP-ban, die zou vanzelf overgaan, en is nog steeds niet voorbij. In mails krijgt ze enkel reactie: is wel voorbij, maar Nee. Dat is niet zo. En nu krijgt ze ook geen reactie meer op emails.
Zou iemand daar misschien even naar kunnen kijken aub?
Mij wellicht vertellen wat er mogelijk aan de hand is? Ik heb al gekeken of het probleem aan haar kant ligt, maar dat lijkt uitgesloten.
Ja ze is online geweest, Via de vpn van iemand anders, of mobiel. Omdat ze via haar IP niet op FOK! kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
\er is geen IP ban gezet, gewoon een ban van 2 weken, er zijn geen mails er is er slechts 1 waarin gemeld word dat de ban automatisch opgeheven wordt op 12 juni. Joysa is om 1.59 nog online geweest.
Nee hoeft niet, ik ben er al achteraan gegaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ik kan maar beter een topic in BUG maken ofzo zeker?
Dat heeft ze al gedaan, die gelooft niet dat het een IP ban is.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik ben er al achteraan gegaan.
Ze kan het beste mailen naar danny@fok.nl dan kijkt hij wel of er sprake is van en IP-ban of niet en of hij het wil oplossen.
Valt zoiets niet makkelijk te controleren dan? Wat een vreemd verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gedaan, die gelooft niet dat het een IP ban is.
Joipoidoipoipoi echter heeft exact hetzelfde gehad, soms schijnt dat gewoon perongeluk te gebeuren, en toen heeft glowmouse het voor haar opgelost.
Dat zou je wel denken ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt zoiets niet makkelijk te controleren dan? Wat een vreemd verhaal.
Nou, of die per ongeluk was gezet, dat weet ik niet hoor, ik heb daar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Als die bewust is gezet was het wel echt om iets heel stoms, maar ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Dat heeft ze al gedaan, die gelooft niet dat het een IP ban is.
Joipoidoipoipoi echter heeft exact hetzelfde gehad, soms schijnt dat gewoon perongeluk te gebeuren, en toen heeft glowmouse het voor haar opgelost.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef GlowMouse het volgende:
een aanwezige ip-ban lijkt minder dan anderhalve dag geleden te zijn opgeheven, en er ging iets mis met dat opheffen
binnen een paar minuten werkt het weer
Welkom terug!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, of die per ongeluk was gezet, dat weet ik niet hoor, ik heb daar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Als die bewust is gezet was het wel echt om iets heel stoms, maar ja.
Maar het rare was dat ik dus geen gewone ban had (dus geen streep door m'n naam). Ik kon dus vanaf elke locatie en vanaf elke proxy posten, behalve vanaf mijn eigen IP-adres.
Maar sowieso ontkenden de (F)A's en de mods dat ik überhaupt een ban had, en al helemaal dat ik een IP-ban had.
Totdat GlowMouse mij dus kwam redden:
[..]
Eeehm, dat was in oktober vorig jaar hoor.quote:
Wat was het nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Joysa het volgende:
Dankje allemaal, Glowmouse heeft het opgelost
Dit dus, die er dus niet vanaf was gehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |