Ja dag. Hij moet nog wel 's nachts kunnen opladen. Anders heb ik er de volgende dag niks aanquote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
telefoon verslaafd
oplossing: trek de accu uit je telefoon
telefoonlader aan de andere kant van de kamer leggen zodat je er niet bij kan...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Hij moet nog wel 's nachts kunnen opladen. Anders heb ik er de volgende dag niks aan
En dan heb ik nog wallen onder mijn ogenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed van je. Ik kom meestal aan de 5 uur slaap.
[..]
Als ik in bed lig kan ik niet stoppen met 4chan, FOK! en andere fora/imageboards op mijn mobiel
Na 8 uur slaap? Ik na 12 uur slaap zelfs nogquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wallen onder mijn ogen
Groetjes Edwardquote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Na 8 uur slaap? Ik na 12 uur slaap zelfs nog
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wallen onder mijn ogen
Dat word smullen, en dan heb ik het niet over de tosti!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #10 staat op Animees en is derhalve daar te lezen!
Nu aan Fate/Zero werken. Ow, ik moet hem eerst nog kijken? Dan maken we eerst een tosti!
SPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. Ik moet nog elke keer lachen om Za Olympus.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #10 staat op Animees en is derhalve daar te lezen!
Nu aan Fate/Zero werken. Ow, ik moet hem eerst nog kijken? Dan maken we eerst een tosti!
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm... er moet wel iets epics gaan gebeuren.
Haha ik dacht precies hetzelfdeSPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht ''here we go.. better close my eyes..''
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm... er moet wel iets epics gaan gebeuren.
elfen lied [/taalnazi]SPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Doe je ook reviews van Tasogare Otome x Amnesia? Ja toch?:@quote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef .Cake. het volgende:
HOOOOOOOOLY FUCK FATE/ZERO IS EPIC!
Inderdaad vreemd dat nog niemand hier het er over gehad heeft! Ik ga er direct aan werken, wel jammer dat ik altijd eerst de aflevering nog een keer langs moet voor screens en commentaren noteren. Duurt zo lang altijd. Maar het is het waard
Nee, daar is het nu te laat voor en ben ook te laat begonnen met die seriequote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doe je ook reviews van Tasogare Otome x Amnesia? Ja toch?:@
Spijtigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, daar is het nu te laat voor en ben ook te laat begonnen met die serie
Elder scrolls... daar hoor ik vaak over, maar niets mee gedaan. even opzoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komt omdat ik te veel elder scrolls heb gespeeld
Moet m nog kijken, ben benieuwd. Wordt morgen of vanavond. Vorige aflevering was oprecht naar... brr!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
SpijtigDe laatse episodes hebben echt zo'n donker sfeertje.. Episode van vandaag was ook weer heel goed
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef .Cake. het volgende:
HOOOOOOOOLY FUCK FATE/ZERO IS EPIC!
Inderdaad vreemd dat nog niemand hier het er over gehad heeft! Ik ga er direct aan werken, wel jammer dat ik altijd eerst de aflevering nog een keer langs moet voor screens en commentaren noteren. Duurt zo lang altijd. Maar het is het waard
SABER FTW!quote:
Mee eens, de eerste paar episodes was imo meer komedie dan thriller/horror, en nu die laatste episodes opeens zo..quote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet m nog kijken, ben benieuwd. Wordt morgen of vanavond. Vorige aflevering was oprecht naar... brr!
Goffer nu heb ik zin in tosti.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat word smullen, en dan heb ik het niet over de tosti!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorlaatste vermoed ik te schrijven. Het zag er behoorlijk laatste afleveringachtig uit maar aan het einde zat nog een preview voor de volgende aflevering dus het zou heel trollerig zijn om dit de laatste aflevering te laten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering?
Ik moet fate ook nog eens kijken
Dit was 24 van 25quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering?
Ik moet fate ook nog eens kijken
Kaleid Liner Prisma Illyaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Er komt in het fall/autumn season ook nog iets nieuws uit van de Fate reeks, volgens mij gebaseerd op een manga. Het heet ''Fate/Kaleid Liner Prisma Illya''. En tevens heeft TYPE-MOON een nieuw project aangekondigd, de preview daarvan zou 7 Juli moeten komen.
Valt wel meequote:Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kaleid Liner Prisma Illyahoe ingewikkeld kun je een naam maken.
Denk niet dat het gaat werken, lijkt mij meer een verkrachting van de Fate reeks.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, een mahou shoujouificering van de Fate meisjes. Ik verwacht er niet veel meer van dan fanservice maar fanservice kan ook leuk zijn.
inb4 QB
http://www.quubi.nl/quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, een mahou shoujouificering van de Fate meisjes. Ik verwacht er niet veel meer van dan fanservice maar fanservice kan ook leuk zijn.
inb4 QB
Ik ook, om die huge ass paddo op de achtergrondquote:
http://www.qbfood.com.sg/path/quote:Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook, om die huge ass paddo op de achtergrondIk ben zo melig, god mag weten waarom
Dat is ook de bedoeling van zijn personage.quote:
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Klipnap het volgende:
Shinji is echt een mongool. In 2015 heeft hij een walkman, die hij elke keer opnieuw afspeelt in de trein. Vervolgens gaat hij naar een film over het eind van de aarde.
Het is wennen, maar subs zijn zo veel beter. De originele stemacteurs zijn vaak gewoon veel beterquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat klinkt dat raar zeg van dubbed naar subbed gaan met naruto
Hij zit zeker op de Japanse FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |