Ja dag. Hij moet nog wel 's nachts kunnen opladen. Anders heb ik er de volgende dag niks aanquote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
telefoon verslaafd
oplossing: trek de accu uit je telefoon

telefoonlader aan de andere kant van de kamer leggen zodat je er niet bij kan...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Hij moet nog wel 's nachts kunnen opladen. Anders heb ik er de volgende dag niks aan

En dan heb ik nog wallen onder mijn ogenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed van je. Ik kom meestal aan de 5 uur slaap.
[..]
Als ik in bed lig kan ik niet stoppen met 4chan, FOK! en andere fora/imageboards op mijn mobiel

Na 8 uur slaap? Ik na 12 uur slaap zelfs nogquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wallen onder mijn ogen

Groetjes Edwardquote:Op maandag 18 juni 2012 12:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Na 8 uur slaap? Ik na 12 uur slaap zelfs nog

Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wallen onder mijn ogen

Dat word smullen, en dan heb ik het niet over de tosti!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #10 staat op Animees en is derhalve daar te lezen!
Nu aan Fate/Zero werken. Ow, ik moet hem eerst nog kijken? Dan maken we eerst een tosti!

SPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooi. Ik moet nog elke keer lachen om Za Olympus.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #10 staat op Animees en is derhalve daar te lezen!
Nu aan Fate/Zero werken. Ow, ik moet hem eerst nog kijken? Dan maken we eerst een tosti!

quote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm... er moet wel iets epics gaan gebeuren. Haha ik dacht precies hetzelfdeSPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik dacht precies hetzelfdeSPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht ''here we go.. better close my eyes..''
 ''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''

quote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm... er moet wel iets epics gaan gebeuren. elfen lied [/taalnazi]SPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
elfen lied [/taalnazi]SPOILER: Elven LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P

''Violation unit'' en ''I want to fill that gaping hole of yours'' ..
 ''Violation unit'' en ''I want to fill that gaping hole of yours'' ..  

Doe je ook reviews van Tasogare Otome x Amnesia? Ja toch?:@quote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef .Cake. het volgende:
HOOOOOOOOLY FUCK FATE/ZERO IS EPIC!
Inderdaad vreemd dat nog niemand hier het er over gehad heeft! Ik ga er direct aan werken, wel jammer dat ik altijd eerst de aflevering nog een keer langs moet voor screens en commentaren noteren. Duurt zo lang altijd. Maar het is het waard

Nee, daar is het nu te laat voor en ben ook te laat begonnen met die seriequote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doe je ook reviews van Tasogare Otome x Amnesia? Ja toch?:@

Spijtigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, daar is het nu te laat voor en ben ook te laat begonnen met die serie
 De laatse episodes hebben echt zo'n donker sfeertje.. Episode van vandaag was ook weer heel goed
 De laatse episodes hebben echt zo'n donker sfeertje.. Episode van vandaag was ook weer heel goed  

Elder scrolls... daar hoor ik vaak over, maar niets mee gedaan. even opzoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komt omdat ik te veel elder scrolls heb gespeeld

Moet m nog kijken, ben benieuwd. Wordt morgen of vanavond. Vorige aflevering was oprecht naar... brr!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
SpijtigDe laatse episodes hebben echt zo'n donker sfeertje.. Episode van vandaag was ook weer heel goed

quote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef .Cake. het volgende:
HOOOOOOOOLY FUCK FATE/ZERO IS EPIC!
Inderdaad vreemd dat nog niemand hier het er over gehad heeft! Ik ga er direct aan werken, wel jammer dat ik altijd eerst de aflevering nog een keer langs moet voor screens en commentaren noteren. Duurt zo lang altijd. Maar het is het waard

SABER FTW!quote:

Mee eens, de eerste paar episodes was imo meer komedie dan thriller/horror, en nu die laatste episodes opeens zo..quote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet m nog kijken, ben benieuwd. Wordt morgen of vanavond. Vorige aflevering was oprecht naar... brr!
 Ik had iig wel gelijk over hoe het tot nu toe zou eindigen, maar er komt nog 1 episode als het goed is.
 Ik had iig wel gelijk over hoe het tot nu toe zou eindigen, maar er komt nog 1 episode als het goed is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |