Dat is ook de bedoeling van zijn personage.quote:
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Klipnap het volgende:
Shinji is echt een mongool. In 2015 heeft hij een walkman, die hij elke keer opnieuw afspeelt in de trein. Vervolgens gaat hij naar een film over het eind van de aarde.
Het is wennen, maar subs zijn zo veel beter. De originele stemacteurs zijn vaak gewoon veel beterquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat klinkt dat raar zeg van dubbed naar subbed gaan met naruto
Hij zit zeker op de Japanse FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.
klopt opzich wel maar bijvoorbeeld met gundam klink het alsof het van die vieze oude mannetjes zijn :pquote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wennen, maar subs zijn zo veel beter. De originele stemacteurs zijn vaak gewoon veel beter
Het zou mij anders niets verbazen als hij een chomosoompje te veel heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zou mij anders niets verbazen als hij een chomosoompje te veel heeft.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zou mij anders niets verbazen als hij een chomosoompje te veel heeft.
Jij dus!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt opzich wel maar bijvoorbeeld met gundam klink het alsof het van die vieze oude mannetjes zijn :p
Saber daarentegen heeft er nog eentje meer en is effectief een aardappel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zou mij anders niets verbazen als hij een chromosoompje te veel heeft.
SPOILER: Elfen LiedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsundere??quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Saber daarentegen heeft er nog eentje meer en is effectief een aardappel.
[ afbeelding ]
Maar wel een aardappel met de juiste mimiek.
Robin, je klasgenoot zit op FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef BlindeMeloen het volgende:
In de tweede klas middelbare school kregen wij er twee nieuwe leerlingen bij.
...
De andere nieuwe persoon was een vaag mannetje, ik vermoed zwaar autistisch. Hij kwam van VWO en was, naar het schijnt, super intelligent maar sociaal begaafd totaal niet. Zat altijd in z'n eigen wereldje en het leek wel of hij zijn eigen handschrift had ontwikkeld. Hield ooit een boekbespreking tijdens Nederlands over een of ander vaag boek met een verhaal vertaald uit het Chinees waar niemand iets van snapte. 'En dan in de eerste 'dan' gebeurde er dit en dat heeft dan weer effect op het leven van die en die persoon in de 8e 'dan'. Was er volkomen van overtuigd dat wij het ook allemaal snapten. Ik zag laatst foto's van 'm op facebook. Is nu vooral bezig met anime en cosplay gedoe. Laatst zag ik 'm ook lopen in Utrecht met een of andere vage badjas en een band om zijn hoofd.
Ik wil wel, eerst toestemming vragen aan ouders natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Skittels het volgende:
Dacht al
maakt me trouwens niks uit hoor ;P
gaan julie ook naar tsunacon 2013?
oh jij hebt van zulke ;Pquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wil wel, eerst toestemming vragen aan ouders natuurlijk
"Hoe kom je hier zo bij? Die rare Japanse poppetjes! Het is pas in februari! Wees wel voorzichtig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |