Goffer nu heb ik zin in tosti.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat word smullen, en dan heb ik het niet over de tosti!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorlaatste vermoed ik te schrijven. Het zag er behoorlijk laatste afleveringachtig uit maar aan het einde zat nog een preview voor de volgende aflevering dus het zou heel trollerig zijn om dit de laatste aflevering te laten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering?
Ik moet fate ook nog eens kijken
Dit was 24 van 25quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Was dit de laatste aflevering?
Ik moet fate ook nog eens kijken
Kaleid Liner Prisma Illyaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Er komt in het fall/autumn season ook nog iets nieuws uit van de Fate reeks, volgens mij gebaseerd op een manga. Het heet ''Fate/Kaleid Liner Prisma Illya''. En tevens heeft TYPE-MOON een nieuw project aangekondigd, de preview daarvan zou 7 Juli moeten komen.
Valt wel meequote:Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kaleid Liner Prisma Illyahoe ingewikkeld kun je een naam maken.
Denk niet dat het gaat werken, lijkt mij meer een verkrachting van de Fate reeks.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, een mahou shoujouificering van de Fate meisjes. Ik verwacht er niet veel meer van dan fanservice maar fanservice kan ook leuk zijn.
inb4 QB
http://www.quubi.nl/quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, een mahou shoujouificering van de Fate meisjes. Ik verwacht er niet veel meer van dan fanservice maar fanservice kan ook leuk zijn.
inb4 QB
Ik ook, om die huge ass paddo op de achtergrondquote:
http://www.qbfood.com.sg/path/quote:Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook, om die huge ass paddo op de achtergrondIk ben zo melig, god mag weten waarom
Dat is ook de bedoeling van zijn personage.quote:
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Klipnap het volgende:
Shinji is echt een mongool. In 2015 heeft hij een walkman, die hij elke keer opnieuw afspeelt in de trein. Vervolgens gaat hij naar een film over het eind van de aarde.
Het is wennen, maar subs zijn zo veel beter. De originele stemacteurs zijn vaak gewoon veel beterquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat klinkt dat raar zeg van dubbed naar subbed gaan met naruto
Hij zit zeker op de Japanse FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is geen mongool. Ik zou hem wel als autist classificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |