Er staat niks spannends op het programma.quote:
Ik ben al wezen wandelen vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef wyccie het volgende:
Hoeft het nog steeds niet saai te zijn. Je kunt een eindje gaan wandelen, daar is het prima weer voor.
Ik heb nu een lunchdip, al het bloed stroomt naar mijn verteringsstelsel, dus ik ga maar even lui in bed liggen.![]()
Anders zou ik misschien wel even naar buiten zijn gegaan.
Met wat?quote:
Dat boekje heb ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:57 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst maakte iemand die fout toch?
Wat denk je zelf.quote:
Wel in Delft zie ik. Interessantquote:Op zondag 17 juni 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
En nergens in de buurt van Nijmegen te vinden, die Pie Man.
quote:
Hey Cobraquote:
Hoe gaat het met de wc?quote:
Ja goedquote:
Mooi.quote:
quote:
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het luktquote:
Ookquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
OokDe verhuizing maar eens afmaken vandaag
Mikkie, heb jij bij de introductiedag nog het praatje van de organisatie aangehoord?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het lukt
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjequote:
why did I clickquote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ponyspin, het familievriendelijke alternatief voor Meatspin
Pony's! Daaromquote:
Die tweedequote:
Wat !? Je gaat dus een jaar beleven zonder ruzies met roommates!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjeEcht een tof, groot huis. Niet van school, maar van een particulier. Woon er dadelijk met 2 anderen, die ik zelf gekozen heb. Twee verdiepingen plus kelder, allemaal een eigen kamer, ik een eigen badkamer, we hebben een ruime woonkamer, grote keuken, grote tuin...
En dat goedkoper dan op campus wonen
Dan wordt het wel even omschakelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het lukt
Is dat dat enge huis? Waarvan je eerst dacht dat je er alleen zou komen te zitten? Of is dat waar je nu zit?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjeEcht een tof, groot huis. Niet van school, maar van een particulier. Woon er dadelijk met 2 anderen, die ik zelf gekozen heb. Twee verdiepingen plus kelder, allemaal een eigen kamer, ik een eigen badkamer, we hebben een ruime woonkamer, grote keuken, grote tuin...
En dat goedkoper dan op campus wonen
Waar ik dacht alleen te zitten jaquote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat dat enge huis? Waarvan je eerst dacht dat je er alleen zou komen te zitten? Of is dat waar je nu zit?![]()
Klinkt wel heel gaaf.
Pics van die meisjes. Dan weten we of we een meet bij jou gaan organiseren tijdens die office hours.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar ik dacht alleen te zitten jaMaar nu dat probleem meisje van de lease afgeknikkerd en een meisje uit mijn psychologie klas erbij gevraagd. Nu ga ik dus wonen met alleen maar pyschology majors. We hebben besloten ons huis 'the practice' te noemen. Office hours op zondag na brunch
Ik ook. Een klein beetje. Dus we gaan ervoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt het wel even omschakelen.![]()
En stiekem heb ik nog wel hoop.![]()
Nope... moest bijtijds weg. Teamgenoten zijn wel gebleven maar die zeiden al dat het niet echt de moeite was, eigenlijk is alles na te lezen in het handboek. Jij ook niet dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mikkie, heb jij bij de introductiedag nog het praatje van de organisatie aangehoord?
Gaat afhankelijk worden van de foto'squote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat zeg je Cobra, gaan we een meet in de USA doen?
één meisje, een gay best friendquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics van die meisjes. Dan weten we of we een meet bij jou gaan organiseren tijdens die office hours.
Nee. Wij waren iets na twaalven op het terrein, en er was nou ook niet zoveel te doen dat we ons zonder probleem zouden vermaken tot de speech om vijf uurquote:Op zondag 17 juni 2012 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Een klein beetje. Dus we gaan ervoor!
[..]
Nope... moest bijtijds weg. Teamgenoten zijn wel gebleven maar die zeiden al dat het niet echt de moeite was, eigenlijk is alles na te lezen in het handboek. Jij ook niet dus?
Geeft niks. Komt Yuri toch ook gewoon mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
één meisje, een gay best friend
quote:
Ja echt super blijquote:
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Dat wist ik helemaal niet. Of wel?
Ik heb het ook gemist denk ik hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?
Ja, vrouwenvoetbal. Hier staat het ook op.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu voetbal op tv, Engeland Nederland. Niet om aan te zien!
Oh, dat zwaaien met het handje bedoel je?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat zwaaien met het handje bedoel je?
Ah, da's vroeg ja. Wij waren er iets na tweeėn en zijn na een paar rondjes, wat babbeltjes en drankjes ook vertrokken na een paar uurtjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Wij waren iets na twaalven op het terrein, en er was nou ook niet zoveel te doen dat we ons zonder probleem zouden vermaken tot de speech om vijf uur
O godquote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ponyspin, het familievriendelijke alternatief voor Meatspin
Ik zal straks broer D. vragen hoe het wasquote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mikkie, heb jij bij de introductiedag nog het praatje van de organisatie aangehoord?
quote:
Mogguh.quote:
Ik heb zijn auto wel gezienquote:Op zondag 17 juni 2012 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal straks broer D. vragen hoe het was
Mooi meisje he? Redheadquote:
liefquote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Soempie het volgende:
Open, vriendelijke blik en je lach. En je make-up is precies goed.
En als ik bi zou zijn zou ik op brunettes vallen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik vind het gekker dat soempie eerst iets roept ver biseksualiteit, Diaan dan zegt dat ze er klaar voor zit en soempie vervolgens zegt 'baby in bed, kom maar op'
En ik vind het gekker dat soempie eerst iets roept ver biseksualiteit, Diaan dan zegt dat ze er klaar voor zit en soempie vervolgens zegt 'baby in bed, kom maar op'
Je wordt oud...quote:
Ja man.quote:
Ik hoop het.quote:
Lekker!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
En toen waren we weer terug bij af.
Hoe dan ook, na afloop heb ik Monchoutaart om het te vieren of als troost.
Breek die taart maar vast aanquote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
En toen waren we weer terug bij af.
Hoe dan ook, na afloop heb ik Monchoutaart om het te vieren of als troost.
Ik was nog behoorlijk ignorant vwb het begrip Ronaldo, maar ik snap m nu helemaal hoor. Die heeft echt een god-complexquote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
En als het dan toch niet meer lukt, wat ik verwacht, schop dan die Ronaldo nog even omver. En heeft ie tenminste iets om te huilen.
Hij heeft geld dus voogdij. Of moeder dood of adoptie of....quote:Op zondag 17 juni 2012 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ronaldo werd in 2010 vader van een zoon. De moeder van het kind is niet bekend. Ronaldo heeft de volledige voogdij over het jongetje.
Whut.
Bizar.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef Greenpeas het volgende:
Hij heeft de moeder zelfs betaald om afstand de doen van het kind en niet met de pers te praten.
Ik kijk op de Belg, Jantje Boskamp is daar aanwezig, de held.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
Net gehoord wat de commentator zei over Ronaldo?
En de commentator merkt zoiets op.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
De commentator zei dat Ronaldo in de rust zijn kapsel had aangepast. En dat hij ijdel was.
Het valt gewoon op.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de commentator merkt zoiets op.Welke man let daar nou op?
quote:
Ook, want van iedereen gewonnenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Soempie het volgende:
Portugal gaat dus door, maar hoe zit het dan met Duitsland?
Ja, maar dat was net nog niet.quote:
Maar een wedstrijd duurt twee keer drie kwartier en op t eind hebben de Duitsers gewonnenquote:
Mogelijke scenario's Groep B: simpele opdracht Oranjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook bij verlies waren ze al door, dacht ik.
Ik zou ook zeggen... bespaar je de moeite.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mogelijke scenario's Groep B: simpele opdracht Oranje
Dit net gelezen en er was zelfs nog een mogelijkheid dat Duitsland niet door zou gaan bij verlies.
Ik wilde nog uitzoeken hoe dat allemaal werkt met al die punten en cijfertjes, maar dat vind ik nu ook niet meer nodig.![]()
Sowieso is de poulefase van een ek zwaarder dan van een wkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Finale WK...en nu gewoon NUL PUNTEN in het EK
Nou inderdaad. Dat dus...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch een natuurwet?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
En?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sowieso is de poulefase van een ek zwaarder dan van een wk
Is de kans om op het wk de poule door te komen groter.quote:
Hebben we twee jaar geleden in de finale gestaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had het niet over doorkomen, ik had het erover dat we niet eens 1 puntje hebben. En dat is best wel schunnig.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is de kans om op het wk de poule door te komen groter.
Wat verder geen excuus is voor deze wanvertoning.
Ja, tegen Spanje. En toen hebben we heel smerig gespeeld.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hebben we twee jaar geleden in de finale gestaan?![]()
Daar was ik vast wel bij, maar dat ben ik gewoon totaal vergeten.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
Dit net gelezen en er was zelfs nog een mogelijkheid dat Duitsland niet door zou gaan bij verlies.
Smerig goed, hoop ik?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, tegen Spanje. En toen hebben we heel smerig gespeeld.
Nee, gewoon vuil, smerig, achterbaks.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat was niet bij me opgekomen.
[..]
Smerig goed, hoop ik?
Hmm, die taart..... ik heb me al bijna misselijk gegeten aan abrikoosjes.
Het is net Robben of Van Persie...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Echt een walgelijk mannetje. Met irritante maniertjes...
Dat is jammer, daar heb ik een hekel aan. Sportiviteit vind ik mooi aan sport, niet het winnen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoals je het nu zegt kan ik me er van alles bij voorstellen, zelfs bier TM
hmm, ik dacht altijd dat er Brugse op de fles stond
Drie Duitslanden? Wow! Mag ik een keer een Duitsland lenen? Scheelt een stukje rijdenquote:
Als Denemarken en Portugal hadden gewonnen, dan hadden drie ploegen twee keer gewonnen. (Denemarken van Duitsland, Portugal van Denemarken, Duitsland van Portugal en iedereen van Nederland). Dan komt er een ingewikkelde regel in het spel over onderlinge doelsaldo's en had Duitsland nog uitgeschakeld kunnen worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mogelijke scenario's Groep B: simpele opdracht Oranje
Ik wilde nog uitzoeken hoe dat allemaal werkt met al die punten en cijfertjes, maar dat vind ik nu ook niet meer nodig.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
Feestje was ook erg gezellig, heeft dus tot half 7 geduurden er is gekotst, altijd een goede graadmeter voor een goed feestje
alleen een beetje jammer dat diegene over het balkon heen gekotst heeft in de tuin van de buurvrouw
![]()
En nu ga ik weer snel slapen, morgen weer vroeg op
We zien de foto's wel verschijnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met dingen naar plekken verhuizen. En het was ontiechelijk heet, 32 gradenMaar alles klaar en mijn nieuwe kamer, waar ik Augustus intrek, is ge-wel-dig. En een 2persoons boxspring bed
Wel wat beter dan die smalle plastic matrasjes van school
al helemaal als men 'bezoek' heeft.
we doen een paar shoots deze weekquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 06:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we doen een paar shoots deze week
quote:
Top.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand toevallig al op buienradar gekeken?
Toevallig netquote:Op maandag 18 juni 2012 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand toevallig al op buienradar gekeken?
Hoek van Holland - Harrich?quote:Op maandag 18 juni 2012 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo maar eens kijken of ik in Rotterdam kan komen
En hier ook alleen nog regen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:23 schreef Etcetera het volgende:
Hier nog niks
Vanochtend zat er achter mij een meisje die in gesprek raakte met een vrouw, die uiteindelijk het geloof wat ging prediken. Fijn begin van de dag
En gistermiddag naar de dokterspost geweest met E., die tijdens het ophangen van de afzuigkap een flinke snee in z'n arm heeft opgelopen: 1 hechting nodig.
Nee viel heel erg mee, maar het is wel even schrikken. Hij verloor z'n evenwicht en zet z'n arm tegen de muur maar daaraan zat net die hoekprofiel vastgemaakt. Ding is van aluminium ofzo, paar millimeter dun en dus hartstikke scherp. Snel pleister opgeplakt en afzuigkap wel opgehangen maar daarna toch maar de dokterspost gebeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:32 schreef iamredleader het volgende:
En oei, datcwas vast even schrikkengelukkig niks ernstigs?
Saffie doen?quote:
Zeker weten.quote:
Was wel gezellig trouwens in Wijk. Eindelijk weer eens in het echt samen een saffie gedaan.quote:
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op maandag 18 juni 2012 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was wel gezellig trouwens in Wijk. Eindelijk weer eens in het echt samen een saffie gedaan.
deel twee van mijn reis is al geraden, daar ga ik vrijdag naar toequote:Op maandag 18 juni 2012 08:56 schreef MaJo het volgende:
MeuningIk werd vanochtend wakker omdat het onweer ergens bij ons in de buurt insloeg, ik schrok me dood
Was wel meteen wakker
Ga je weer naar Ierland Jojo?
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht net precies hetzelfdeWas zeker gezellig
Gelukkig had ik ook even de tijd om een saffie met je te doen
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo te zien heeft iedereen geluisterd Diaan
Toen was ik nog niet hard aan het werk hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Kwam goed uit. Even lekker relaxen, ouwehoeren en kijken hoe Nem hard aan het werk was.
Pfff tandarts... daar heb ik zo geen zin in om naartoe te gaan. Ik stel het nog eventjes uit...quote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Pfew, tandarts, vuilnisdump en ikea al achter de rug, en het is net half twaalf
Geen gaatjes, alleen tandsteen (as usual), over een half jaartje weer
Vind ik ook. En ik heb bijna nooit iets, af en toe een klein gaatje.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als er niets is is een keer per ajar ook ruim voldoende vind ik
Londen gok ik dan maar!!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ietsje verder....
Als ik er vanavond ben zal ik het zeggen, een collega van me heeft deze trein gemist dus ik kijk even hoe ver ik kom vandaag
Te voor de hand liggend, dus ik denk iets anders. Mogelijk met nog een overstap?quote:
Nou ja, het kan wel als je voor iedereen gewoon de premie omhoog gooit. Daarmee los je echter het probleem niet op dat sommige mensen moeite hebben het bedrag op te hoesten en je brengt wel extra kosten naar de mensen die weinig tot geen zorg nodig hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SP wil geen eigen risico in de zorg maar zelfs zij zien in dat dat niet reeel is...
Beginnen ze nou ineens realiteitszin te krijgen
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef MaJo het volgende:
De tandarts is een van de weinige dingen waar ik niet bang voor ben![]()
Wel heel erg gaaf lijkt me. Bijzondere sfeer ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Londen, ja leuk, ik wil ook
In oktober ga ik erheen met een paar mensen om mee te doen met een evensong-project.
Dat wordt dus echt in kerkjurken vesperdiensten zingen, ben heel benieuwd hoe ik dat vindHet zingen is natuurlijk niks anders dan ik normaal gesproken ook doe, maar zingen in een kerkdienst vind ik toch altijd heel wat anders, en dan ook nog met zo'n gewaad aan
Als je maar niet denkt dat jouw organisatie daar de enige in isquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zou je je organisatie in één zin typeren?
Bij ons: 'Veel geblaat, weinig wol'.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zou je je organisatie in één zin typeren?
Bij ons: 'Veel geblaat, weinig wol'.
Ik ga met 2 vriendinnen en een vriend, en er zijn echt nog allerlei buurtjes die ik wil zienquote:Op maandag 18 juni 2012 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel heel erg gaaf lijkt me. Bijzondere sfeer ook.
Ik wil ook wel naar Londen trouwens.
Dat dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jouw organisatie daar de enige in is
Leuk..quote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga met 2 vriendinnen en een vriend, en er zijn echt nog allerlei buurtjes die ik wil zien
Zeker nietquote:Op maandag 18 juni 2012 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons is 1 van de speerpunten van een reorganisatie: de klant centraal stellen. Ja, nee, alsof iemand het daar nķet mee eens zou zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag komt Ikea onze bestelling leveren
Laken / badhanddoeken voor het raamquote:Op maandag 18 juni 2012 14:40 schreef Etcetera het volgende:
In principe zou het kunnen, want dan is er een matrasmaar dat moeten we nog maar even bekijken denk ik, aangezien we nog geen gordijnen hebben hangen
Ik ben van plan - of het gaat lukken weet ik niet - om al die dozen bij elkaar op de foto te zetten vrijdag
Nee gelukkig niet, maar dat begint een beetje een gebed zonder eind te worden zegquote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laken / badhanddoeken voor het raamOf slapen jullie beneden, nee toch?
Ik ookquote:Ik zou zo snel mogelijk een keer samen in het nieuwe huis willen slapen
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar dat begint een beetje een gebed zonder eind te worden zeg
Ha, die ken ik van m'n vorige werk. Daarbij werd die doelstelling ook medegedeeld aan de klanten. Resultaat: als de klant z'n zin niet kreeg kwam er een antwoord als "Maar ik sta toch centraal bij julliequote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij ons is 1 van de speerpunten van een reorganisatie: de klant centraal stellen. Ja, nee, alsof iemand het daar nķet mee eens zou zijn
Aluminiumfolie! Shinyquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, op die manier...
Tja, dat wordt even knopen doorhakken dan. Is er geen tussenoplossing die minder duur en toch ook mooi is?
Handigquote:Op maandag 18 juni 2012 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, die ken ik van m'n vorige werk. Daarbij werd die doelstelling ook medegedeeld aan de klanten. Resultaat: als de klant z'n zin niet kreeg kwam er een antwoord als "Maar ik sta toch centraal bij jullie!"
Ik zal het voorstellenquote:
Ja hequote:
Dat is best groot inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Volgens E. ga ik nog schrikken van de eettafel
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60152340/
Afmeting gemonteerd product
Lengte: 247 cm
Min. lengte: 201 cm
Max. lengte: 293 cm
Breedte: 105 cm
Hoogte: 74 cm
Ja, dan moet je zo'n pagina "liken" volgens mij. Dan ben je lid van die pagina.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een stomme vraag: is het mogelijk lid te worden van een Facebookpagina, of heet dat anders?
Wow!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Volgens E. ga ik nog schrikken van de eettafel
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60152340/
Afmeting gemonteerd product
Lengte: 247 cm
Min. lengte: 201 cm
Max. lengte: 293 cm
Breedte: 105 cm
Hoogte: 74 cm
Dat jaquote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zo'n pagina "liken" volgens mij. Dan ben je lid van die pagina.
Ah, mooi. Kan ik liken en lid worden als inwisselbaar beschouwen?quote:
Ik hou van grote eettafels, veel werkruimte en gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow!Een eettafel van bijna 3 meter lang, dat is wel tof!!
Kun je heel veel vrienden uitnodigen om te komen eten
Ja, als je een pagina hebt geliked, krijg je de statusupdates van die pagina in je newsfeed. Op een andere manier lid worden bestaat volgens mij niet op facebook.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, mooi. Kan ik liken en lid worden als inwisselbaar beschouwen?
Dit formaat lijkt me ook erg handig voor bordspellenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou van grote eettafels, veel werkruimte en gezelligik ben echt heel benieuwd
Uitstekend, bedankt! Ik doe nog altijd niet aan Facebook, dus ben er niet helemaal in thuis.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, als je een pagina hebt geliked, krijg je de statusupdates van die pagina in je newsfeed. Op een andere manier lid worden bestaat volgens mij niet op facebook.
Is het daar niet wat vroeg voor?quote:
Voor de Belgen blijkbaar niet.quote:
Wanneer gaan jullie naar Rome?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer naar Londenben er al 4 jaar niet meer geweest
Maar dit jaar staan Spanje en Rome op de planning, volgend jaar maar eens kijken of het erin zit
Ik in 2003 voor het laatst. Misschien komt er dit jaar nog wel een weekendje Londen, als het een beetje in te passen isquote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
Maar dit jaar staan Spanje en Rome op de planning, volgend jaar maar eens kijken of het erin zit
Onzin, wij hadden twee grote ramen. 5.25X2.64 (gordijn en vitrage) en 3.2*2.64 (verduisterend gordijn). Dat heeft ons totaal 550 gekost. Bij de leen bakker is vaak alle raambekleding 20%, het wordt vaak gratis gemaakt en het ziet er echt goed uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:46 schreef Etcetera het volgende:
We willen graag 2 dingen: direct voor het raam en gordijnen. Dat eerste betekent dat je exact moet meten, en het hangt er vanaf hoe het gemonteerd moet worden wįt je moet meten.
Daarnaast hebben we grote ramen, erg mooi, maar blijkbaar gaat zoiets dan al makkelijk 500 euro kosten. Per raam. We hebben alleen al beneden voor 3 ramen
Hebben ze bij Leen Bakker dan ook rolgordijnen op maat? Gewone gordijnen zijn daar wel prima te doen. Daar hebben wij onze overgordijnen ook gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Onzin, wij hadden twee grote ramen. 5.25X2.64 (gordijn en vitrage) en 3.2*2.64 (verduisterend gordijn). Dat heeft ons totaal 550 gekost. Bij de leen bakker is vaak alle raambekleding 20%, het wordt vaak gratis gemaakt en het ziet er echt goed uit.
Ik wil ook wel, voor mij is het zeker 10 jaar geledenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou van grote eettafels, veel werkruimte en gezelligik ben echt heel benieuwd
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
waar overigens nu net genoeg ruimte is om in m'n eentje aan te eten
Dank jequote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Smakelijk trouwens.Of eet je nu niet?
Daar past net genoeg fröbelspul voor één persoon opquote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef Soempie het volgende:
En ik kan de werkruimte van een 8-persoonseettafel wel gebruiken.
In je wat in wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij proberen vanavond deze pasta uit.
In mijn 101 in 1001 staat dat ik minimaal één recept moet maken uit iedere Good Food editie die ik heb.
Ja precies.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar past net genoeg fröbelspul voor één persoon op
Tikkie krap inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies.
[ afbeelding ]
Dit werkt niet fijn.
Die kat is bonus.
Dat is een to-do-wishlist, right?quote:
Kijk, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]101 doelen om in 1001 dagen te volbrengen.
Ik ontbeer vandaag logica en samenhangendheidquote:Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het een stuk duidelijker
Een bucketlist?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]101 doelen om in 1001 dagen te volbrengen.
Als in 'dit wil ik doen voor ik omval'? Nee, dan niet, ik gebruik het meer als stimulans om kleine en grote dingen die ik graag zou willen doen/ moet doen ook daadwerkelijk uit te voeren. Meer een to do list met ook gewoon leuke dingen erop.quote:
Collega's van mij hebben dat ook wel eens. Vraag ik om thee, krijg ik koffie voorgezet. Andersom gebeurt het ook wel eens overigensquote:Op maandag 18 juni 2012 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ontbeer vandaag logica en samenhangendheidIk kon op m'n werk niet eens voor vier man drinken halen zonder nog even extra na te vragen
![]()
Maar mijn veel te dure dekentje voor mini is onderweg![]()
Vriend vindt hem extreem lelijk trouwens
Ik had vorig jaar het doel om in een jaar tijd ten minste twintig verschillende diersoorten te eten. Dat maakte boodschappen doen en bestellen bij restaurants toch wat leuker, omdat ik toen eerder voor dingen ging die ik normaal niet zo snel zou eten. Het meeste daarvan was nog lekker ookquote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als in 'dit wil ik doen voor ik omval'? Nee, dan niet, ik gebruik het meer als stimulans om kleine en grote dingen die ik graag zou willen doen/ moet doen ook daadwerkelijk uit te voeren. Meer een to do list met ook gewoon leuke dingen erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hier 3 dagen voor een symposium en daarna vlieg ik vrijdag naar Ierland
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Die bestemming had ik niet geraden. Nog nooit van die plaats gehoordquote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, gearriveerd op de plaats van bestemming.
En het is: Saint Malo
Dus na Parijs nog een uurtje of 4 verder treinen
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ai ai
Saint Malo is een mooi havenstadje in Frankrijk. Vroeger stond het vooral bekend als piratennestGoh, gepoederde zuivel. Interessant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hier 3 dagen voor een symposium en daarna vlieg ik vrijdag naar IerlandIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zat ik toch in de buurtquote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, gearriveerd op de plaats van bestemming.
En het is: Saint Malo
Dus na Parijs nog een uurtje of 4 verder treinen
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, gepoederde zuivel. Interessant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |