Er staat niks spannends op het programma.quote:
Ik ben al wezen wandelen vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef wyccie het volgende:
Hoeft het nog steeds niet saai te zijn. Je kunt een eindje gaan wandelen, daar is het prima weer voor.
Ik heb nu een lunchdip, al het bloed stroomt naar mijn verteringsstelsel, dus ik ga maar even lui in bed liggen.![]()
Anders zou ik misschien wel even naar buiten zijn gegaan.
Met wat?quote:
Dat boekje heb ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:57 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst maakte iemand die fout toch?
Wat denk je zelf.quote:
Wel in Delft zie ik. Interessantquote:Op zondag 17 juni 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
En nergens in de buurt van Nijmegen te vinden, die Pie Man.
quote:
Hey Cobraquote:
Hoe gaat het met de wc?quote:
Ja goedquote:
Mooi.quote:
quote:
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het luktquote:
Ookquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
OokDe verhuizing maar eens afmaken vandaag
Mikkie, heb jij bij de introductiedag nog het praatje van de organisatie aangehoord?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het lukt
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjequote:
why did I clickquote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ponyspin, het familievriendelijke alternatief voor Meatspin
Pony's! Daaromquote:
Die tweedequote:
Wat !? Je gaat dus een jaar beleven zonder ruzies met roommates!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjeEcht een tof, groot huis. Niet van school, maar van een particulier. Woon er dadelijk met 2 anderen, die ik zelf gekozen heb. Twee verdiepingen plus kelder, allemaal een eigen kamer, ik een eigen badkamer, we hebben een ruime woonkamer, grote keuken, grote tuin...
En dat goedkoper dan op campus wonen
Dan wordt het wel even omschakelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, ik probeer nog steeds positief te blijven. Zou wel geniaal zijn als het lukt
Is dat dat enge huis? Waarvan je eerst dacht dat je er alleen zou komen te zitten? Of is dat waar je nu zit?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh alles naar mijn nieuwe (tijdelijke) appartement is verhuisd. De rest moet nog naar de kelder van mijn nieuwe huisjeEcht een tof, groot huis. Niet van school, maar van een particulier. Woon er dadelijk met 2 anderen, die ik zelf gekozen heb. Twee verdiepingen plus kelder, allemaal een eigen kamer, ik een eigen badkamer, we hebben een ruime woonkamer, grote keuken, grote tuin...
En dat goedkoper dan op campus wonen
Waar ik dacht alleen te zitten jaquote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat dat enge huis? Waarvan je eerst dacht dat je er alleen zou komen te zitten? Of is dat waar je nu zit?![]()
Klinkt wel heel gaaf.
Pics van die meisjes. Dan weten we of we een meet bij jou gaan organiseren tijdens die office hours.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar ik dacht alleen te zitten jaMaar nu dat probleem meisje van de lease afgeknikkerd en een meisje uit mijn psychologie klas erbij gevraagd. Nu ga ik dus wonen met alleen maar pyschology majors. We hebben besloten ons huis 'the practice' te noemen. Office hours op zondag na brunch
Ik ook. Een klein beetje. Dus we gaan ervoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan wordt het wel even omschakelen.![]()
En stiekem heb ik nog wel hoop.![]()
Nope... moest bijtijds weg. Teamgenoten zijn wel gebleven maar die zeiden al dat het niet echt de moeite was, eigenlijk is alles na te lezen in het handboek. Jij ook niet dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mikkie, heb jij bij de introductiedag nog het praatje van de organisatie aangehoord?
Gaat afhankelijk worden van de foto'squote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat zeg je Cobra, gaan we een meet in de USA doen?
één meisje, een gay best friendquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics van die meisjes. Dan weten we of we een meet bij jou gaan organiseren tijdens die office hours.
Nee. Wij waren iets na twaalven op het terrein, en er was nou ook niet zoveel te doen dat we ons zonder probleem zouden vermaken tot de speech om vijf uurquote:Op zondag 17 juni 2012 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Een klein beetje. Dus we gaan ervoor!
[..]
Nope... moest bijtijds weg. Teamgenoten zijn wel gebleven maar die zeiden al dat het niet echt de moeite was, eigenlijk is alles na te lezen in het handboek. Jij ook niet dus?
Geeft niks. Komt Yuri toch ook gewoon mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
één meisje, een gay best friend
quote:
Ja echt super blijquote:
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Dat wist ik helemaal niet. Of wel?
Ik heb het ook gemist denk ik hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?
Ja, vrouwenvoetbal. Hier staat het ook op.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu voetbal op tv, Engeland Nederland. Niet om aan te zien!
Oh, dat zwaaien met het handje bedoel je?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
En dan zeggen vrouwen dat het mannen zijn die hints en directe info missen?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat zwaaien met het handje bedoel je?
Ah, da's vroeg ja. Wij waren er iets na tweeën en zijn na een paar rondjes, wat babbeltjes en drankjes ook vertrokken na een paar uurtjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Wij waren iets na twaalven op het terrein, en er was nou ook niet zoveel te doen dat we ons zonder probleem zouden vermaken tot de speech om vijf uur
O godquote:Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ponyspin, het familievriendelijke alternatief voor Meatspin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |