Normaal wordt er Centraal-Overvecht-Blauwkapel West-Blauwkapel Oost-Blauwkapel Zuid-Maliebaan v.v. gereden, maar de eerste rijdt na de Maliebaan dus door via Lunetten-Bunnik-Driebergen-Bunnik-Lunetten-Centraal.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En die andere museumpendels dan? Die maken toch altijd kop?
Ik weet dat NPC hier mee bezig is geweest. In ieder geval mogelijkheidsstudies bij veel stations.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar waar blijven de oude CTA's? Of beter, welk bedrijf is verantwoordelijk voor het vervangen ervan? Als ik dat weet kan ik daar verder gaan kijken...
Hahaha, goed puntquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tegen de tijd dat zij antwoorden hangen ze zelfs al bij Schiphol.
Mooi, ik heb 7 minuten overstaptijd bij Amersfoort, maar wou het toch zeker weten, thanks.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
In Amersfoort is het idd naast elkaar. Vijf stappen en je bent er
En ook in Amsterdam is dat het geval
Op zich is er ook vrij weinig moeilijks aan. Sporen lopen qua nummering altijd wel op of af.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef dennistd het volgende:
Vroeger stonden er op de NS-site op de stationsplattegronden ook spoornummers, maar die zijn weg zie ik..
mja, het gaat er meer om of overstappen bijvoorbeeld crossplatform zijn of niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich is er ook vrij weinig moeilijks aan. Sporen lopen qua nummering altijd wel op of af.
Zeg dat maar tegen de sporen op zwollequote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich is er ook vrij weinig moeilijks aan. Sporen lopen qua nummering altijd wel op of af.
Dat is nog niks. Zie Nijmegenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de sporen op zwolle
Ik neem bijna alleen maar spoor 12 en 5a of 5b in Zwolle.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de sporen op zwolle
Daar kom ik nooit. eem loeren.quote:
je hebt daar spoor 35 naast spoor 1 zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. eem loeren.
In Zwolle is spoor 12 bijna naast spoor 1. Die zit altijd vol, de trein van spoor 1. Drie keer raden wie daar morgen in moet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt daar spoor 35 naast spoor 1 zitten
Die zijn al aangepast. Op de traverse hangen al borden naar de nog niet bestaande sporen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Monopoly het volgende:
De uitzonderingen natuurlijk
Wel leuk dat je het zegt trouwens, gaan de spoor nummers ook aangepast worden bij Zwolle met de grote verbouwing dit jaar ?
hangt van het tijdstip af of het vol of echt vol is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In Zwolle is spoor 12 bijna naast spoor 1. Die zit altijd vol, de trein van spoor 1. Drie keer raden wie daar morgen in moet.
Deze keer gaat hij niet naar Schiphol maar naar Amersfoort. Meestal is het rond 1 uur of 5 uur dat ik er langs loop en dan zie ik dat hij goed vol zit.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt van het tijdstip af of het vol of echt vol is.
Meestal is de trein redelijk zitvol, maar niet overvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |