Misschien hebben ze er ook wel slaapzakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar de supermarkt daar broodjes halen
Je kunt ook via Zutphen gaan, scheelt in tijd weinig en kan 2x per uur ipv 1x via Mariënbergquote:
Valt wel mee, er zijn ook nog vele nieuwe versies uitgebracht van BEPAC de afgelopen jaren, zelfs naar een minder oud hardwareplatform.quote:Op zondag 17 juni 2012 05:27 schreef James1988 het volgende:BEPAC gaat eruit, het zou me daarom niet eens verbazen als de specificaties binnen ProRail niet eens meer bekend zijn
Je hebt de CTA's en je hebt BEPAC. De eerste worden vervangen door TFT's, de tweede door een centrale InfoPlus. Twee verschillende dingen dus. De CTA's zijn alleen op Schiphol nog oud, de aansturing is op een aantal posten al van BEPAC naar InfoPlus gemigreerd. Deze migratie is stopgezet totdat enkele problemen met InfoPlus opgelost zijn; een paar maand terug vielen op vele stations de schermen twee keer uit. Rotterdam bijv heeft daarom ook nog BEPAC.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef TheSalesman het volgende:Dat is nog niet zo? Na een snelle zoektocht heb ik gevonden dat 'Tussen 2010 en 2012 zijn op alle stations de mechanische CTA-bakken op de perrons vervangen door nieuwe "InfoPlus" TFT-schermen, de tweede generatie CTA's.'
Bedankt!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt ook via Zutphen gaan, scheelt in tijd weinig en kan 2x per uur ipv 1x via Mariënberg
Een heel belangrijk spoorknooppuntquote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Levolution het volgende:
Mariënberg, wat is dat voor gehucht? Ik keek even op Google Maps, niet eens 10 straten.
Zo belangrijk dat de sneltrein Zwolle - Emmen er niet eens stoptquote:Op maandag 18 juni 2012 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een heel belangrijk spoorknooppunt
maar vanaf december welquote:Op maandag 18 juni 2012 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat de sneltrein Zwolle - Emmen er niet eens stopt
Daar rijdt de trein naar het NSM vaak genoeg hoor Dennis, dat zijn alleen SLT's dit is wel exotischer. Balen, ik was er vlakbij en hoorde het geklingel op de Zonstraat maar kon niet wegquote:Op maandag 18 juni 2012 12:34 schreef dennistd het volgende:
Het spoor Lunetten-Blauwkapel is ook weer eens ontroest door de storing vanmorgen: http://www.flickr.com/photos/wandelaar030/7393100324/
Laatste keer ging ik er met de museumtrein over, paar maanden geleden. Ik corrigeerde mijn post ook gelijk hoor Dennis!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef dennistd het volgende:
Ik had het ook over het spoor Lunetten -> Blauwkapel, de treinen naar het spoorwegmuseum rijden alleen Blauwkapel-Maliebaan (en één of twee keer per dag door naar Lunetten). Op het spoor Lunetten -> Blauwkapel rijdt normaal niks volgens mij (ook gezien de dikke laag roest die er woensdag op zat toen ik in het spoorwegmuseum was)
werd tijd ook. Jammer dat er zo weinig van dat spoor gebruik gemaakt wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 12:34 schreef dennistd het volgende:
Het spoor Lunetten-Blauwkapel is ook weer eens ontroest door de storing vanmorgen: http://www.flickr.com/photos/wandelaar030/7393100324/
En jammer dat men zich die uitwijkmogelijkheid binnenkort helemaal ontneemt.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
werd tijd ook. Jammer dat er zo weinig van dat spoor gebruik gemaakt wordt
Maar ook over het rechterspoor, dus vanuit Lunetten naar Blauwkapel? Daar rijdt normaal niks dacht ik. De pendeltrein rijdt 1 of 2 keer per dag het stuk Maliebaan->Lunetten, o.a. om zo het spoor op dat stuk berijdbaar te houden voor de Heimwee-express, maar Lunetten->Maliebaan wordt bij mijn weten planmatig niet gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:49 schreef bork het volgende:
[..]
Laatste keer ging ik er met de museumtrein over, paar maanden geleden. Ik corrigeerde mijn post ook gelijk hoor Dennis!
Ja. Bij Bilthovenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En die andere museumpendels dan? Die maken toch altijd kop?
Maar waar blijven de oude CTA's? Of beter, welk bedrijf is verantwoordelijk voor het vervangen ervan? Als ik dat weet kan ik daar verder gaan kijken...quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn ook nog vele nieuwe versies uitgebracht van BEPAC de afgelopen jaren, zelfs naar een minder oud hardwareplatform.
[..]
Je hebt de CTA's en je hebt BEPAC. De eerste worden vervangen door TFT's, de tweede door een centrale InfoPlus. Twee verschillende dingen dus. De CTA's zijn alleen op Schiphol nog oud, de aansturing is op een aantal posten al van BEPAC naar InfoPlus gemigreerd. Deze migratie is stopgezet totdat enkele problemen met InfoPlus opgelost zijn; een paar maand terug vielen op vele stations de schermen twee keer uit. Rotterdam bijv heeft daarom ook nog BEPAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |