Daar zou ik niet op zijn gekomen... Je zou dan eerder aan iets met een bliksemflits denken..quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef Monopoly het volgende:
Mijn mentor gaf zojuist het verlossende antwoord op de vraag van vandaag
[ afbeelding ]
[..]
De bovenleiding aarden doen ze meestal aan de spoorstaaf, maar logisch is het gekozen symbool niet inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op zijn gekomen... Je zou dan eerder aan iets met een bliksemflits denken..
23 juni? En een uurdienst? WTF?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef greavy het volgende:
Door de defecte spoorbrug bij Amsterdam Muiderpoort rijden daar minder treinen t/m 23 juni. De Fyra is ingekort tot Schiphol en zal een uursdienst gaan rijden.
Fyra is wél toeslagvrij tot dit defect is verholpen.
Vanaf Schiphol gaat Fyra leeg via Duivendrecht naar de Meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef dennistd het volgende:
Het gaat trouwens om de noordelijke brug van de Oosterdoksvaart, net ten oosten van Amsterdam Centraal. Die is vannacht bij een aanvaring beschadigd. Daardoor kunnen de normale sporen naar de Watergraafsmeer niet gebruikt worden, en moet dit afgehandeld worden via de normale sporen Centraal-Muiderpoort->Weesp. En blijkbaar is daar wel capaciteit voor een uursdienst en niet voor een halfuursdienst.
Het is dus formeel ook niet aarden, maar minussen. En dan klopt het symbool weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De bovenleiding aarden doen ze meestal aan de spoorstaaf, maar logisch is het gekozen symbool niet inderdaad.
Wij noemen het gewoon aarden.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is dus formeel ook niet aarden, maar minussen. En dan klopt het symbool weer.
Zullen we die maar tot Bijlmer Arena laten rijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef greavy het volgende:
[..]
EuroNight en CityNightLine ook t/m Schiphol en dan via Duivendrecht naar de Meer.
Ik weet niet wat jij leest hoor:quote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we die maar tot Bijlmer Arena laten rijden?
Ik zeg alleen dat het daarvoor problemen op gaat leveren.quote:Benelux ook t/m Schiphol en dan via Duivendrecht naar de Meer.
Zag het inderdaad. Een vriendin die moet naar Maastricht vanuit Nijverdal. Die is mooi fucked nu Almelo en Utrecht eruit liggenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Almelo ligt er ook deels uit door blikseminslag.
Nijverdal -> West -> Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen -> Nijmegen -> Roermond -> Maastrichtquote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zag het inderdaad. Een vriendin die moet naar Maastricht vanuit Nijverdal. Die is mooi fucked nu Almelo en Utrecht eruit liggen
Nouja, voor reizigers naar Zwolle en het verdere Noorden is het een goed alternatief lijkt me..quote:
7 uur onderwegquote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nijverdal -> West -> Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen -> Nijmegen -> Roermond -> Maastricht
Beetje onzin hequote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef dennistd het volgende:
Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen
ja via marienberg gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef Levolution het volgende:
Wat moet je doen als je vanuit Hengelo naar Zwolle wil? Er staat op de site dat je meer dan 60 minuten vertraging hebt, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh ja, ik wou het nog wat leuker makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |