Zullen we die maar tot Bijlmer Arena laten rijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:27 schreef greavy het volgende:
[..]
EuroNight en CityNightLine ook t/m Schiphol en dan via Duivendrecht naar de Meer.
Ik weet niet wat jij leest hoor:quote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we die maar tot Bijlmer Arena laten rijden?
Ik zeg alleen dat het daarvoor problemen op gaat leveren.quote:Benelux ook t/m Schiphol en dan via Duivendrecht naar de Meer.
Zag het inderdaad. Een vriendin die moet naar Maastricht vanuit Nijverdal. Die is mooi fucked nu Almelo en Utrecht eruit liggenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Almelo ligt er ook deels uit door blikseminslag.
Nijverdal -> West -> Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen -> Nijmegen -> Roermond -> Maastrichtquote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zag het inderdaad. Een vriendin die moet naar Maastricht vanuit Nijverdal. Die is mooi fucked nu Almelo en Utrecht eruit liggen
Nouja, voor reizigers naar Zwolle en het verdere Noorden is het een goed alternatief lijkt me..quote:
7 uur onderwegquote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nijverdal -> West -> Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen -> Nijmegen -> Roermond -> Maastricht
Beetje onzin hequote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef dennistd het volgende:
Zwolle -> Mariënberg -> Almelo -> Hengelo -> Zutphen
ja via marienberg gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef Levolution het volgende:
Wat moet je doen als je vanuit Hengelo naar Zwolle wil? Er staat op de site dat je meer dan 60 minuten vertraging hebt, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh ja, ik wou het nog wat leuker makenquote:
Misschien hebben ze er ook wel slaapzakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar de supermarkt daar broodjes halen
Je kunt ook via Zutphen gaan, scheelt in tijd weinig en kan 2x per uur ipv 1x via Mariënbergquote:
Valt wel mee, er zijn ook nog vele nieuwe versies uitgebracht van BEPAC de afgelopen jaren, zelfs naar een minder oud hardwareplatform.quote:Op zondag 17 juni 2012 05:27 schreef James1988 het volgende:BEPAC gaat eruit, het zou me daarom niet eens verbazen als de specificaties binnen ProRail niet eens meer bekend zijn
Je hebt de CTA's en je hebt BEPAC. De eerste worden vervangen door TFT's, de tweede door een centrale InfoPlus. Twee verschillende dingen dus. De CTA's zijn alleen op Schiphol nog oud, de aansturing is op een aantal posten al van BEPAC naar InfoPlus gemigreerd. Deze migratie is stopgezet totdat enkele problemen met InfoPlus opgelost zijn; een paar maand terug vielen op vele stations de schermen twee keer uit. Rotterdam bijv heeft daarom ook nog BEPAC.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef TheSalesman het volgende:Dat is nog niet zo? Na een snelle zoektocht heb ik gevonden dat 'Tussen 2010 en 2012 zijn op alle stations de mechanische CTA-bakken op de perrons vervangen door nieuwe "InfoPlus" TFT-schermen, de tweede generatie CTA's.'
Bedankt!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt ook via Zutphen gaan, scheelt in tijd weinig en kan 2x per uur ipv 1x via Mariënberg
Een heel belangrijk spoorknooppuntquote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Levolution het volgende:
Mariënberg, wat is dat voor gehucht? Ik keek even op Google Maps, niet eens 10 straten.
Zo belangrijk dat de sneltrein Zwolle - Emmen er niet eens stoptquote:Op maandag 18 juni 2012 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een heel belangrijk spoorknooppunt
maar vanaf december welquote:Op maandag 18 juni 2012 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat de sneltrein Zwolle - Emmen er niet eens stopt
Daar rijdt de trein naar het NSM vaak genoeg hoor Dennis, dat zijn alleen SLT's dit is wel exotischer. Balen, ik was er vlakbij en hoorde het geklingel op de Zonstraat maar kon niet wegquote:Op maandag 18 juni 2012 12:34 schreef dennistd het volgende:
Het spoor Lunetten-Blauwkapel is ook weer eens ontroest door de storing vanmorgen: http://www.flickr.com/photos/wandelaar030/7393100324/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |