Goed om te weten!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, ik zit vol verrassingen.
Heeft er iemand nog spannende plannen voor de zondag?
Ahhhh! Arm teentje!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
Het zal je ook nooit meezitten hequote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
quote:
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal je ook nooit meezitten he
Ik neem een rugzak mee, totdat ik wat beters gevonden heb.
Teentje kan best veel hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of heb je het gisteren te gezellig gehad
Was het een date?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
Plaats genoeg hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit achterop een motor gezeten![]()
En nee, dit is geen open solliciatie
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Hahahaha.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
Zei toch dat ik vol verrassingen zatquote:
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
DM!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Komt goed, anders stoppen we wel wat vaker als je er echt last van hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Het duurde gewoon te langquote:
ja hallo... ik probeer me hier een beetje voor te bereiden omdat ik zo moet gaan rijden. ik kan niet multitaskenquote:
Eager to start, quick to finish?quote:
Oja, man he...quote:Op zondag 17 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja hallo... ik probeer me hier een beetje voor te bereiden omdat ik zo moet gaan rijden. ik kan niet multitasken
kater wegspoelen?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenEens tijd om mn asoontbijtje naar binnen te werken
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ontbijt is ontbijt, aso of nietquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
ahh ok dat is minder, maar fijn te horen dat het verder goed gaatquote:Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Had vandaag een slechte start van de dag, maar voor de rest is alles zeer goed
Dit moest ik even 2x lezenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is toch geen asoontbijtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon hongerHalf stokbrood met ei, fruitsalade, sinaasappelsap
We missen de spatie hahaquote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dit moest ik even 2x lezen
maar goedemorgen
Goeie gesprekken en een beetje warmte helpen daar ook wel bij meequote:Op zondag 17 juni 2012 11:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh ok dat is minder, maar fijn te horen dat het verder goed gaat
Dus een mooie avond gehad!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Biohazard geweest ik was bang dat het niet leuk zou worden. In het begin was het sfeerloos. Ik voelde mij ook niet zo heel goed. Gelukkig was het concert van Biohazard gaaf. Ik kende alleen niet zo veel nummers.
Veel plezier mannen!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en richting Meerkerk rijden![]()
Ja, best raar 15 jaar terug stonden ze op Dynamo voor duizenden mensen nu in een zaaltje voor 200 man.quote:
Ik zie je daar rond 1 uur/kwart over 1!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en richting Meerkerk rijden![]()
dat is helemaal waarquote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goeie gesprekken en een beetje warmte helpen daar ook wel bij mee
Levert wat opquote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je 24/7 gedragen als een geldautomaat is inderdaad niet gek...
Wat was jij ook al weer?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je 24/7 gedragen als een geldautomaat is inderdaad niet gek...
Dreigementen hebben een averechts effect.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
sinds eind april/begin mei 27 HD-zenders leveren. Na anderhalve maand heb ik de mediabox, want daar faalden ze al. Nu moet ik volgens de HD-kanalen nog een abo afsluitenDie heb ik al
UPC, stel prutsersquote:Op zondag 17 juni 2012 11:09 schreef Pheno het volgende:
Nou, na bijna 36 uur maar eens kijken of UPC het voor elkaar heeft... Er stond 24 uur voor
Kloptquote:
Je onderschat helpdeskmedewerkersquote:Op zondag 17 juni 2012 12:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
UPC, stel prutsersOude bewoner is uit dit huis gezet, ik heb dus via allerlei omwegen zijn abonnement op moeten zeggen want daar kwam nog continu post van binnen. En owja, als ik zelf een aansluiting wou nemen bij upc kon dat niet door kortingsacties en moest ik nogmaals bewijzen dat ik de nieuwe bewoner was want op het adres is een betalingsachterstand
Ben maar fijn voor KPN gegaan. Alles ruim op tijd binnen, werkte al een week eerder en doet het prima.
Dat doen ze in 90% van de gevallen. Zal een logica achter zitten, alleen toen ik ooit helpdeskwerk heb gedaan toen kwam dat ook wel eens voorquote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Whehehe, zij behandelden mij als een halve crimineel, nou laat dan maar
Oh maar dat is niets nieuwsquote:Op zondag 17 juni 2012 12:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Whehehe, zij behandelden mij als een halve crimineel, nou laat dan maar
Generaliseer maar verder.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh maar dat is niets nieuwsdat is bij iedere helpdesk als je belt met een klacht doe ze er alles aan om er niets aan te hoeven doen
Bij commerciële bedrijven zoals kabelbedrijven en telefoonbedrijven is het vaak wel zo. Abbo klopt niet, aansluiting klopt niet. Schuld klant, next. Ik generaliseer inderdaad.quote:
Niet bij mijn weten. Dat gejammer van de gemeente ookquote:
Oh, good!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten. Dat gejammer van de gemeente ook
Dus eigenlijk is het de schuld van Bert van M. dat je nu niet kan genieten van voetbal in HD.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nope, nog steeds geen HD-zenders. Nice
De hele omwisseling is gedaan door een actie van hen, maar nu werkt het nog steeds niet. Biedt het dan ook niet aanHet is dat ik geen voetbal kijk, maar je zult het maar gedaan hebben om het EK in HD te zien. Oranje ligt er eerder uit dan dat UPC HD kan leveren
Oh ja, de mensen die je aan de lijn krijgt kunnen er ook geen reet aan doen. Ze hebben eergisteren een signaal laten afgeven om de mediabox te laten weten dat ie de HD-zenders moet kunnen tonen, maar helaas, het werkt niet binnen de gestelde 24 uur. Of mijn buurman heeft nu HD, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, genoeg klantenservicedingen de afgelopen weken aan de lijn gehad die wel moeite voor je doen, die je zelfs terugbellen als het nodig is.
Heb je geen UPC-telefoonlijn? Dan kan je gewoon gratis naar 1200 bellen.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:34 schreef Pheno het volgende:
Geen zin om te bellen nu, kost me weer 10 cent per minuut en de eerste minuut is je postcode noemen en alle regeltjes aanhoren.
Op een groen kunstveld staan?quote:
Arme kokosnootquote:Op zondag 17 juni 2012 12:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks maar een kokosnoot pureren voor de rendang. Het is dat een kokosnoot makkelijk te openen is, anders had ik de frustratie daarop kunnen botvieren
Nah, vooral lekker.quote:
Mag ik komen proeven dan?quote:
Die komen pas als het te laat isquote:Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik de kindermishandelingmeldlijn (3x woordwaarde) moet bellen. Een kind is al twee uur nonstop aan het janken. Kan niet goed zijn.
Als eens een poging gedaan om eens te vragen wat er gaande is? Ik ben een tijd geledenv (pre-verhuizingquote:Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik de kindermishandelingmeldlijn (3x woordwaarde) moet bellen. Een kind is al twee uur nonstop aan het janken. Kan niet goed zijn.
Inderdaad eerst vragen wat er aan de hand is beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als eens een poging gedaan om eens te vragen wat er gaande is? Ik ben een tijd geledenv (pre-verhuizing) ook wel eens even bij mn onderbuurvrouw geweest om haar te helpen met de koters... Man bleek voor werk 5 maanden in t buitenland te zitten. Als je dan een draak van een peuter en een baby hebt kan dat wel eens zwaar zijn.
Aan de andere kant aan bellen is al een hele stap ik zou het iig niet zo snel doenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik denk ook dat je je als ouder kapot schrikt als er ineens iemand van het AMK voor je deur staat omdat er iemand een melding heeft gedaan... Je zou maar net een kindje hebben dat wat problemen heeft waardoor het veel huilt.
Das toevallig, wij zijn daar ookquote:Op zondag 17 juni 2012 13:05 schreef NaRRaToR het volgende:
Sow en ik sta bij de mac in meerkerk. Ff wachten op thijs
Wij komen net terug van de rit. Zijn jullie er nog?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das toevallig, wij zijn daar ookjammer dat jullie al weg zijn
Ja, gaan buiten roken nuquote:Op zondag 17 juni 2012 15:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wij komen net terug van de rit. Zijn jullie er nog?
Wij zitten op bankje links naast d buitendeurquote:
Hold your positions. Komen we zo even hoi zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wij zitten op bankje links naast d buitendeur
Jij ook al?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu zit ik iedereen die naar buiten loopt met argusogen te bekijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |