Goed om te weten!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, ik zit vol verrassingen.
Heeft er iemand nog spannende plannen voor de zondag?
Ahhhh! Arm teentje!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
Het zal je ook nooit meezitten hequote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
quote:
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal je ook nooit meezitten he
Ik neem een rugzak mee, totdat ik wat beters gevonden heb.
Teentje kan best veel hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of heb je het gisteren te gezellig gehad
Was het een date?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
Plaats genoeg hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit achterop een motor gezeten![]()
En nee, dit is geen open solliciatie
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Hahahaha.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
Zei toch dat ik vol verrassingen zatquote:
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
DM!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Komt goed, anders stoppen we wel wat vaker als je er echt last van hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Het duurde gewoon te langquote:
ja hallo... ik probeer me hier een beetje voor te bereiden omdat ik zo moet gaan rijden. ik kan niet multitaskenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |