Goed om te weten!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, ik zit vol verrassingen.
Heeft er iemand nog spannende plannen voor de zondag?
Ahhhh! Arm teentje!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
Het zal je ook nooit meezitten hequote:Op zondag 17 juni 2012 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
en uitgerekend vandaag ram ik mijn kleine teen tegen de deurpost![]()
njah dan maar even doorbijten. ik blijk toch een achterzitje te hebben voor de sv650 en ik heb een tanktas gevonden
quote:
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal je ook nooit meezitten he
Ik neem een rugzak mee, totdat ik wat beters gevonden heb.
Teentje kan best veel hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of heb je het gisteren te gezellig gehad
Was het een date?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst doen maar toen kwam ik deze tegen
Teen doet wel pijn, maar ik denk niet dat ie gebroken is kan hem nog bewegen
Plaats genoeg hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit achterop een motor gezeten![]()
En nee, dit is geen open solliciatie
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hele gezellige dag gehad gisteren![]()
Hahahaha.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
Zei toch dat ik vol verrassingen zatquote:
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Zolang je er dadelijk maar geen last van hebt. Ik ga nog even last minute preps doen, en dan zie ik je in Meerkerk.
Voor de rest hier: de groeten!
EDIT: Dus niet, uur te vroeg
DM!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Komt goed, anders stoppen we wel wat vaker als je er echt last van hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Het doet wel pijn als ik hem beweeg mjah.
Het duurde gewoon te langquote:
ja hallo... ik probeer me hier een beetje voor te bereiden omdat ik zo moet gaan rijden. ik kan niet multitaskenquote:
Eager to start, quick to finish?quote:
Oja, man he...quote:Op zondag 17 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja hallo... ik probeer me hier een beetje voor te bereiden omdat ik zo moet gaan rijden. ik kan niet multitasken
kater wegspoelen?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenEens tijd om mn asoontbijtje naar binnen te werken
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ontbijt is ontbijt, aso of nietquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
ahh ok dat is minder, maar fijn te horen dat het verder goed gaatquote:Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Had vandaag een slechte start van de dag, maar voor de rest is alles zeer goed
Dit moest ik even 2x lezenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is toch geen asoontbijtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon hongerHalf stokbrood met ei, fruitsalade, sinaasappelsap
We missen de spatie hahaquote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dit moest ik even 2x lezen
maar goedemorgen
Goeie gesprekken en een beetje warmte helpen daar ook wel bij meequote:Op zondag 17 juni 2012 11:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh ok dat is minder, maar fijn te horen dat het verder goed gaat
Dus een mooie avond gehad!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Biohazard geweest ik was bang dat het niet leuk zou worden. In het begin was het sfeerloos. Ik voelde mij ook niet zo heel goed. Gelukkig was het concert van Biohazard gaaf. Ik kende alleen niet zo veel nummers.
Veel plezier mannen!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en richting Meerkerk rijden![]()
Ja, best raar 15 jaar terug stonden ze op Dynamo voor duizenden mensen nu in een zaaltje voor 200 man.quote:
Ik zie je daar rond 1 uur/kwart over 1!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en richting Meerkerk rijden![]()
dat is helemaal waarquote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goeie gesprekken en een beetje warmte helpen daar ook wel bij mee
Levert wat opquote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je 24/7 gedragen als een geldautomaat is inderdaad niet gek...
Wat was jij ook al weer?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je 24/7 gedragen als een geldautomaat is inderdaad niet gek...
Dreigementen hebben een averechts effect.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
sinds eind april/begin mei 27 HD-zenders leveren. Na anderhalve maand heb ik de mediabox, want daar faalden ze al. Nu moet ik volgens de HD-kanalen nog een abo afsluitenDie heb ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |