Peachquote:
Heb er geen reden toequote:
Alleen als je iets heeeeeeeeel geks doetquote:
Jaaaa goed! Ik ben al even wakker en best fit! Nu even lekker douchen en ik ben klaar voor deze dagquote:
Doe je daar zo lang over? of draag je leer? ik ga maar eens douchen.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zullen je nooit uitlachen, enkel toelachen (behalve Auto dan)
Heel verstandig, ik trek zo mijn pak maar eens aan
Sleutelwoord 'bijna'quote:
I doubt itquote:
Kijk dat klinkt goed!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa goed! Ik ben al even wakker en best fit! Nu even lekker douchen en ik ben klaar voor deze dag
Nah, doe het lekker op mijn gemak. Nog even drinken etc pakken voor onderweg enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Doe je daar zo lang over? of draag je leer? ik ga maar eens douchen.
Wat moesten ze doen dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:09 schreef Pheno het volgende:
Nou, na bijna 36 uur maar eens kijken of UPC het voor elkaar heeft... Er stond 24 uur voor
Ik stel het douchen nog even uitquote:Op zondag 17 juni 2012 11:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed!!!!![]()
hier wil de dag nog niet echt starten
Ik dacht al, wat ruik ikquote:
Een echte zondagmorgen?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed!!!!![]()
hier wil de dag nog niet echt starten
sinds eind april/begin mei 27 HD-zenders leveren. Na anderhalve maand heb ik de mediabox, want daar faalden ze al. Nu moet ik volgens de HD-kanalen nog een abo afsluitenquote:
Hahaha, snel controleren danquote:Op zondag 17 juni 2012 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
sinds eind april/begin mei 27 HD-zenders leveren. Na anderhalve maand heb ik de mediabox, want daar faalden ze al. Nu moet ik volgens de HD-kanalen nog een abo afsluitenDie heb ik al
Ooo vandaar!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, snel controleren dan
@Auto: Nee, lolbroek vandaag. Grapjas is in de was.
Jaja, ik zit vol verrassingen.quote:
quote:
Koffie drinken, film kijken en relaxenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, ik zit vol verrassingen.
Heeft er iemand nog spannende plannen voor de zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |