abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 20:34:19 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_113082855
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem

:O :Z
oh idd :Z

Maar tnx voor de samenvatting :*
pi_113082972
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts _O-

Dat ja _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 08:05:56 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_113086032
Iedereen wil er straks iets over zeggen, lekker met je kop op tv, praten over de scheiding van je dochter/zus/nichtje/buurvrouw :') Wat een trieste vertoning eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:06:09 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_113086035
BADR HARI openhartig tegen Estelle
HIER SPRONG DE VONK OVER!

De vonk tussen Estelle Cruijff en Badr Hari sprong definitief over toen zij hem voor Beau Monde interviewde. Uitgebreid ondervroeg de bijna ex-vrouw van Ruud Gullit de kickbokskampioen over zijn gevoelens. En wat blijkt? Het tripje naar Parijs dat de tortelduifjes in bijzijn van Estelles dochter Joelle maakten, kwam niet helemaal als een verrassing! „Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga”, onthulde hij vorige maand in het tijdschrift in een interview dat weken eerder had plaatsgevonden. „Dan pak ik haar koffer en haal haar daarna op. Misschien ben ik een beha vergeten, maar dat mag de pret niet drukken.” Estelle reageert in het verhaal: „Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit. Ik zal je vertellen, de laatste keer dat míjn koffer voor me werd gepakt, was nog voor de watersnoodramp.”

En intussen, zo vertelde Ruud Gullit gisteren in deze krant, zijn Estelle, Badr en dochter Joelle dus inderdaad naar de lichtstad geweest. Wie het interview in de Beau Monde naleest, ziet dat Estelle meer dingen vraagt die haarzelf interesseren. Ze wil bijvoorbeeld van hem weten of er veel vrouwen voor hem komen kijken naar wedstrijden. Daarop zegt Badr: „Ik moet toegeven dat vrouwen soms speciaal voor mij komen. De sport heeft blijkbaar toch een bepaalde aantrekkingskracht en misschien vinden ze me gewoon een leuke man.” En op de vraag wat vrouwen sexy aan het kickboksen vinden: „Moet ik jou dat uitleggen, Estelle? Ik denk het Spartaanse, ruige element. Een halfnaakte, gespierde man in de ring. Een man die echt wat voor ze kan betekenen. Vrouwen krijgen het gevoel dat ik ze kan beschermen.” „Ik val op klassieke vrouwen. En ze mag zich nooit aan me aanbieden, iets wat me nog wel eens gebeurt”, vertelt de topsporter. „De perfecte vrouw bestaat niet, de perfecte relatie wel. Want een vrouw kan nog zo mooi zijn, als ze geen humor heeft, komt ze er bij mij niet in. Samen lachen vormt de basis van elke goede relatie. Ik heb veel vrouwelijke kennissen met wie ik uit eten ga en kan lachen. De ultieme wens is dat allemaal in een partner te kunnen vinden.”

Laten we hopen dat Badr en Estelle samen het geluk gaan vinden.

bron

Ruud Gullit is op een terras gespot met echtscheidingsadvocaat Mark Teurlings (zittend) en liep daar toevallig ook nog strafpleiter Bram Moszkowicz (op rug) tegen het lijf. De aanstaande echtscheiding wordt ondanks de aanwezigheid van het grote aantal raadsheren toch vermoedelijk geen vechtscheiding. Ruud: Estelle en ik zijn on speaking terms. We hebben elkaar gebeld en uitgebreid gesproken. Ik hoop dat ze gelukkig wordt. Tussen ons was het gewoon uitgewerkt, daar zijn we dus allebei achtergekomen. Weekblad Privé is vandaag al verschenen met nog meer verhalen over de echtscheiding van het jaar.

bron
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 08:09:07 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_113086069
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan... :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_113086369
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef Karina het volgende:
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan... :')
en estelle blijkt toch zo oud te zijn als ze eruit ziet:

"Ik zal je vertellen, de laatste keer dat míjn koffer voor me werd gepakt, was nog voor de watersnoodramp.”
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:01:18 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113087862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle: "Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga"
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:08:24 #184
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113088038
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.

En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 juni 2012 @ 10:13:41 #185
22592 crew  Ole
pi_113088188
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen :P
En naar NY gaan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 juni 2012 @ 10:14:24 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113088207
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.

En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser :Y
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_113088348
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

dat was een uitspraak van badr, niet van estelle
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:20:16 #188
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113088360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
Gevatte opmerking, maar hij deelde juist meer uit dan hij moest incasseren (helaas deed ie dat kennelijk soms ook buiten de ring :P ....) Nee, hij was echt een hele goeie, 'mooie', atletische vechter.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:28:32 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_113088627
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."

Klinkt al meteen gezellig.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:12:00 #190
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113089985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."

Estelle: "Schatje, je bent vergeten het dopje terug op de tandpasta te dr..." BAM!!!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:39:36 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113092917
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem

:O :Z
http://www.telegraaf.nl/p(...)van_scheiding__.html
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_113096548
quote:

Volgens mij maakt Stellepel dezelfde fout als met Ruud. Eigenlijk een klassieke valkuil voor veel vrouwen; denken dat je een man kunt veranderen. En dat hij bij jou ECHT geen streken meer uit zal halen.
pi_113097790
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen :')

Dat is toch volledig kansloos?
pi_113099547
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen :')

Dat is toch volledig kansloos?
Eens. En volgens mij is het ook allemaal ontzettend snel gegaan. Toen het naar buiten kwam, waren de kinderen niet ingelicht en inmiddels hebben er al uitjes met stiefpaps (bijna een generatiegenoot) plaatsgevonden. Het interview met Stellie met de Telegraaf geeft ook niet per se veel blijk van liefde voor haar koost. Ze mag dan wel een moeder van de oude stempel zijn (je kinderen blij met een broodtrommeltje naar school is kennelijk heel ouderwets), het lijkt er toch op alsof ze niet heel veel rekening met hun gevoelens houdt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:13:31 #195
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_113102039
quote:

Wie er ook 'schuld' heeft, ik zou als ex (Gullit in dit geval) echt de kriebels krijgen van zo'n vent in de buurt van je kinderen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2012 @ 17:07:56 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113104116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle reageert in het verhaal: Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit.
Wat is het toch ook een kwartjes-tokkie. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2012 @ 17:09:19 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_113104181
Ze kan zo meedoen aan "Oh Oh Casablanca".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_113107760
Straks bij boulevard de ex van Badr die pas sinds een week weet dat het uit is? :o
pi_113107815
zo in boelevaar de babymama van badr aan t woord...zij zou maandag van hem gehoord hebben dat t uit is....een maand na de bevalling

edit: wat kloddertje zegt
pi_113107931
Heb ik het gemist? sta nog beneden te wachten op mijn eten hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')