BADR HARI openhartig tegen Estelle
HIER SPRONG DE VONK OVER!
![293vbsg.jpg]()
De vonk tussen Estelle Cruijff en Badr Hari sprong definitief over toen zij hem voor Beau Monde interviewde. Uitgebreid ondervroeg de bijna ex-vrouw van Ruud Gullit de kickbokskampioen over zijn gevoelens. En wat blijkt? Het tripje naar Parijs dat de tortelduifjes in bijzijn van Estelles dochter Joelle maakten, kwam niet helemaal als een verrassing! „Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga”, onthulde hij vorige maand in het tijdschrift in een interview dat weken eerder had plaatsgevonden. „Dan pak ik haar koffer en haal haar daarna op. Misschien ben ik een beha vergeten, maar dat mag de pret niet drukken.” Estelle reageert in het verhaal: „Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit. Ik zal je vertellen, de laatste keer dat míjn koffer voor me werd gepakt, was nog voor de watersnoodramp.”
En intussen, zo vertelde Ruud Gullit gisteren in deze krant, zijn Estelle, Badr en dochter Joelle dus inderdaad naar de lichtstad geweest. Wie het interview in de Beau Monde naleest, ziet dat Estelle meer dingen vraagt die haarzelf interesseren. Ze wil bijvoorbeeld van hem weten of er veel vrouwen voor hem komen kijken naar wedstrijden. Daarop zegt Badr: „Ik moet toegeven dat vrouwen soms speciaal voor mij komen. De sport heeft blijkbaar toch een bepaalde aantrekkingskracht en misschien vinden ze me gewoon een leuke man.” En op de vraag wat vrouwen sexy aan het kickboksen vinden: „Moet ik jou dat uitleggen, Estelle? Ik denk het Spartaanse, ruige element. Een halfnaakte, gespierde man in de ring. Een man die echt wat voor ze kan betekenen. Vrouwen krijgen het gevoel dat ik ze kan beschermen.” „Ik val op klassieke vrouwen. En ze mag zich nooit aan me aanbieden, iets wat me nog wel eens gebeurt”, vertelt de topsporter. „De perfecte vrouw bestaat niet, de perfecte relatie wel. Want een vrouw kan nog zo mooi zijn, als ze geen humor heeft, komt ze er bij mij niet in. Samen lachen vormt de basis van elke goede relatie. Ik heb veel vrouwelijke kennissen met wie ik uit eten ga en kan lachen. De ultieme wens is dat allemaal in een partner te kunnen vinden.”
Laten we hopen dat Badr en Estelle samen het geluk gaan vinden.
bron![nmg2hd.jpg]()
Ruud Gullit is op een terras gespot met echtscheidingsadvocaat Mark Teurlings (zittend) en liep daar toevallig ook nog strafpleiter Bram Moszkowicz (op rug) tegen het lijf. De aanstaande echtscheiding wordt ondanks de aanwezigheid van het grote aantal raadsheren toch vermoedelijk geen vechtscheiding. Ruud: Estelle en ik zijn on speaking terms. We hebben elkaar gebeld en uitgebreid gesproken. Ik hoop dat ze gelukkig wordt. Tussen ons was het gewoon uitgewerkt, daar zijn we dus allebei achtergekomen. Weekblad Privé is vandaag al verschenen met nog meer verhalen over de echtscheiding van het jaar.
bron