Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar opquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!
Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in!
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...
Dat was de "vriendschapsring" die hij van Estelle had gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.
Dan zou het wel heul knap geacteerd zijn allemaal.
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruudquote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
Eeh, kuch.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruud
En de zwager van Johan's vrouw komt zelfs aan het woord!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond Sneijder gisteren wel geirriteerd overkomen, zou dat komen door de wedstrijd of de op handen zijnde scheiding?
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hemquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts
Vertel waar is er niks over gezegd?
oh iddquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem
![]()
![]()
Dat jaquote:
en estelle blijkt toch zo oud te zijn als ze eruit ziet:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef Karina het volgende:
Hoeveel clichés kun je in 1 artikel proppen? Vrouwen die vallen op stoere mannen en beschermd willen worden, beha's die toch wel uitgaan...
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle: "Ik ben spontaan en denk dat dát me romantisch maakt. Het komt voor dat ik opsta en bedenk dat ik met een vriendin naar Parijs ga"
En naar NY gaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier een van de laatste interviews van Badr Hari voor diegene die het nieuwe lief van Estelle echt (?) willen leren kennen.
En ow ja, alhoewel er een steekje bij deze man los zit, was hij wel een hele goede en begaafde thaibokser
dat was een uitspraak van badr, niet van estellequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja doei, als ik een unlimited creditcard + geen baan had, zou ik ook aan 'spontane' acties doen
Gevatte opmerking, maar hij deelde juist meer uit dan hij moest incasseren (helaas deed ie dat kennelijk soms ook buiten de ringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat steekje juist daardoor los is komen te zitten...
Estelle: "Schatje, je bent vergeten het dopje terug op de tandpasta te dr..." BAM!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."
Klinkt al meteen gezellig.
http://www.telegraaf.nl/p(...)van_scheiding__.htmlquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hem
![]()
![]()
Volgens mij maakt Stellepel dezelfde fout als met Ruud. Eigenlijk een klassieke valkuil voor veel vrouwen; denken dat je een man kunt veranderen. En dat hij bij jou ECHT geen streken meer uit zal halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
"Ik kan nog steeds ontploffen ieder moment, er zit een bepaalde agressie in m'n lijf waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet."
Eens. En volgens mij is het ook allemaal ontzettend snel gegaan. Toen het naar buiten kwam, waren de kinderen niet ingelicht en inmiddels hebben er al uitjes met stiefpaps (bijna een generatiegenoot) plaatsgevonden. Het interview met Stellie met de Telegraaf geeft ook niet per se veel blijk van liefde voor haar koost. Ze mag dan wel een moeder van de oude stempel zijn (je kinderen blij met een broodtrommeltje naar school is kennelijk heel ouderwets), het lijkt er toch op alsof ze niet heel veel rekening met hun gevoelens houdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat je je als jonge meid eens door zo'n achterlijke sportieve crimineel keihard laat nemen soit, maar om als iets oudere mama met zo iemand een relatie te beginnen en dan ook meteen met je kids begint te zeulen
Dat is toch volledig kansloos?
Wie er ook 'schuld' heeft, ik zou als ex (Gullit in dit geval) echt de kriebels krijgen van zo'n vent in de buurt van je kinderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
Wat is het toch ook een kwartjes-tokkie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:
Estelle reageert in het verhaal: Ah joh. Die beha is toch overbodig. Met een beetje mazzel gaat die binnen twee tellen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |