Dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef tja77 het volgende:
Als dat reclamebord heel was gebleven, was er lang niet zo'n ophef over geweest. Voetballers doen dit zo vaak, alleen zijn die reclameborden net ff wat steviger, maar ik geloof niet dat je daarbij stil staat op zo'n moment. Boete...ja, diskwalificatie ja, ophef en strafrechterlijk onderzoek nee.
Omdat hij niet naar de lijnrechter liep om hem een schopt te geven en hij de lijnrechter ook geen schop gaf. Hij schopte tegen een bord en dat pakte verkeerd uit. Was gewoon een domme actie.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
En diskwalificatie lijkt me niet meer dan logisch. Dat staat in de regels als je een official verwond. Net als het strafrechtelijk onderzoek. Als je iemand op straat een gat in z'n been schopt krijg je ook een aanklacht aan je broek, waarom zou een tennisser daarmee weg mogen komen?
Hij gedraagt zich maar gewoonquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij niet naar de lijnrechter liep om hem een schopt te geven en hij de lijnrechter ook geen schop gaf. Hij schopte tegen een bord en dat pakte verkeerd uit. Was gewoon een domme actie.
quote:David Nalbandian is fined the maximum penalty of Ģ6,400 for kicking an advertising hoarding into a line judge's leg at the Aegon Championships final at Queen's.
En was dat niet gebeurd, dan schrikt die lijnrechter zich alsnog verrot.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef tja77 het volgende:
Als dat reclamebord heel was gebleven, was er lang niet zo'n ophef over geweest had hij zijn teen gebroken. Voetballers doen dit zo vaak, alleen zijn die reclameborden net ff wat steviger, maar ik geloof niet dat je daarbij stil staat op zo'n moment. Boete...ja, diskwalificatie ja, ophef en strafrechterlijk onderzoek nee.
quote:
quote:
quote:
Daar moet ik 3,5 maand voor werken ja.quote:
Wat denk jij nou dat hij wilde doen, tegen dat bord aan schoppen of de lijnrechter verwonden? Een bal keiard een bepaalde richting opslaan (bijvoorbeeld richting het publiek) vind ik anders. Dan is het veel meer een redelijkerwijs te verwachten effect van je handeling als je iemand verwondt dan in dit geval.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
Voor hetzelfde geld slaat hij een bal naar de overkant en raakt hij de scheidsrechter. Is het nog niet de bedoeling.
Niet als je ook maar enigszins mikt. Dit was veel risicovoller.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat denk jij nou dat hij wilde doen, tegen dat bord aan schoppen of de lijnrechter verwonden? Een bal keiard een bepaalde richting opslaan (bijvoorbeeld richting het publiek) vind ik anders. Dan is het veel meer een redelijkerwijs te verwachten effect van je handeling als je iemand verwondt dan in dit geval.
Moet je er dan van uitgaan dat zo'n bord bij zo'n schop kapot gaat? Dat zal dan de discussie zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet als je ook maar enigszins mikt. Dit was veel risicovoller.
Ze zijn niet gemaakt om klappen te vangen, dus je kunt het redelijkerwijs vermoeden.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je er dan van uitgaan dat zo'n bord bij zo'n schop kapot gaat? Dat zal dan de discussie zijn.
We horen uiteindelijk wel wat er uit die aanklacht van geweldpleging komt. Ik vind het zelf wat overdreven. Niet als hij de schade van die linesman moet vergoeden maar wel dat er strafrechtelijk wordt opgetreden.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zijn niet gemaakt om klappen te vangen, dus je kunt het redelijkerwijs vermoeden.
Arantxa.quote:
Ja, en als je Jolanda Rus had gezegd had ik je ook begrepen. Ik hoop niet dat je dit soort logica hanteert als je een sollicitatiebrief schrijft.quote:
Een schietstoel, voor als ze een speler zien aankomen die dreigt tegen dat bord te schoppen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Salamando het volgende:
Roddick wint ook een eerste ronde partij hoor, wel door opgave, maargoed.
ik dacht dat ze die al hadden? daarom leek een parachute me wel handigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een schietstoel, voor als ze een speler zien aankomen die dreigt tegen dat bord te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |