Maar zouden die extra rpm dan een merkbare prestatie geven in games? Of kan ik dan alsnog beter de SSD nemen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Goedkoper, groter
SSD erbij zou eeder leuk zijn dan dat alleen
Dat heeft meer met andere dingen dan je HD te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar zouden die extra rpm dan een merkbare prestatie geven in games? Of kan ik dan alsnog beter de SSD nemen?
Zoals? Aan mijn processor of grafische kaart zal het i.i.g. niet liggen - en toch duurt het laden van verschillende patronen e.d. aanzienlijk langer dan op mijn iMac.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat heeft meer met andere dingen dan je HD te maken
So?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zoals? Aan mijn processor of grafische kaart zal het i.i.g. niet liggen - en toch duurt het laden van verschillende patronen e.d. aanzienlijk langer dan op mijn iMac.
iMac: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo, ATI Radeon HD2400 XT 128 MB, 6 GB DDR2 800 MHz RAM, 250 GB 7200 RPM.
MacBook: 2.4 GHz Intel Core i5, Intel HD 3000 512 MB, 8 GB DDR3 1333 MHz RAM, 500 GB 5400 RPM.
Grafisch en RAM geheugen. Verschil in processor, wattage voeding, koeling etcquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jij zegt dat 't meer aan andere dingen ligt. Welke dan?
quote:
Niet als je software draait die meer nodig heeft. Dan merk je dat welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het wattage van de voeding en de koeling beïnvloeden de prestaties niet, zolang ze aan de minimumvereisten voor de computer voldoen. En dat doen ze als je een Mac in de winkel koopt.
Welnee. Het is onmogelijk dat een spel sneller opstart door alleen een betere voeding en koeling te plaatsen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet als je software draait die meer nodig heeft. Dan merk je dat wel
It all dependsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welnee. Het is onmogelijk dat een spel sneller opstart door alleen een betere voeding en koeling te plaatsen.
Huh? Je kloksnelheid verandert er nietmee hoor als je op lagere temp draait.. En voeding is genoeg OF te WEINIG. Daar gaat niets sneller van draaienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet als je software draait die meer nodig heeft. Dan merk je dat wel
Dit is al eerder voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat heeft meer met andere dingen dan je HD te maken
Dat is precies wat ik eerst ook al zei. Mijn iMac had een mindere processor, geheugen etc. maar toch ging het daar een stuk vlotter als op de MacBook. Waarschijnlijk door de HDD dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
Grafisch en RAM geheugen. Verschil in processor, wattage voeding, koeling etc
Werkt hier altijd perfectquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dus niet, het is onmogelijk. De sort code is niet te vinden en het IBAN-nummer zoals mijn bank (ING) dat opgeeft accepteert ie niet.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ooit iets via de Apple Store heb besteld, wat een prutsers.
Als je met creditcard betaalt misschien, maar dat wil ik niet als het niet hoeft.quote:
Bestaat iDeal dan in de VS?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je met creditcard betaalt misschien, maar dat wil ik niet als het niet hoeft.
En waar is de iDeal-optie bij de Apple-store?
Op de iMac draaide 'ie in Mac OS, op de MacBook in Windows. Ik ben nu bezig 'm in Mac OS te installeren dus ik zal eens kijken of het verschil maakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Prijs/kwaliteitverhouding kunnen wij niet voor je bepalen, want het hangt er vanaf hoeveel waarde je hecht aan opslagruimte. Altijd een SSD kopen als de opslagruimte die je nodig hebt verkrijgbaar is binnen je budget, dat is alles wat we kunnen zeggen.
Maar ik sluit niet uit dat je problemen met de Sims 3 niet aan de harddisk te wijten zijn. Draai je het onder OS X of Windows? Draai je het onder dezelfde resolutie? Hoeveel vrije schuifruimte heb je op beide computers? Wat bedoel je precies met "het laden van patronen?"
Bovendien is de vergelijking niet eerlijk: laptop-harde schijven zijn sowieso al langzamer dan desktop-harde schijven, ook bij gelijk toerental.
Waar heb je een Iban voor nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dus niet, het is onmogelijk. De sort code is niet te vinden en het IBAN-nummer zoals mijn bank (ING) dat opgeeft accepteert ie niet.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ooit iets via de Apple Store heb besteld, wat een prutsers.
Geen idee, maar je moet al deze gegevens invullen:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Waar heb je een Iban voor nodig?
Ze hebben toch gewoon een Nederlandse rekening bij de Rabobank.
Vast houden aan het 'in de VS' principe vind ik zo'n onzin hè? Ze bieden toch een Nederlandse versie van hun webshop aan, laat ze dan ook fatsoenlijke Nederlandse betaalmethodes hanteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Bestaat iDeal dan in de VS?
iDeal is gewoon een dure onzinnige oplossing
CreditCard is the way. Makkelijk en kost geen drol
Niet met een CC. En dat zal ook de reden zijn waarom ze het zo doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vast houden aan het 'in de VS' principe vind ik zo'n onzin hè? Ze bieden toch een Nederlandse versie van hun webshop aan, laat ze dan ook fatsoenlijke Nederlandse betaalmethodes hanteren.
Creditcard en 'overboeking'. In deze tijd, waar je om 19.00 nog iets kunt bestellen en het de volgende dag om 11.00 in huis hebt, hanteert Apple nog zo'n belachelijke manier van betalen, waardoor alleen het 'geld versturen en ontvangen' al drie dagen duurt.
Voor een groot bedrijf als Apple vind ik het niet meer dan normaal om die service te bieden. En wat maakt het uit dat meer bedrijven het zonder dan met doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Niet met een CC. En dat zal ook de reden zijn waarom ze het zo doen
Ze zijn niet de enige, meer bedrijven doen het zonder iDeal dan met
Omdat het juist om de makkelijkheid gaat van het bedrijf. Niet andersomquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor een groot bedrijf als Apple vind ik het niet meer dan normaal om die service te bieden. En wat maakt het uit dat meer bedrijven het zonder dan met doen?
Wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
Omdat het juist om de makkelijkheid gaat van het bedrijf. Niet andersom
Simple as that
Sorry maar dat is nou eenmaal zoquote:
En wat bedoel je nu precies met de 'makkelijkheid' van het bedrijf?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
Sorry maar dat is nou eenmaal zo
Een hoop NL bedrijven doen niet aan iDeal omdat dat meer kost dan andere manieren
Geloof me, een hoop bedrijven zorgen er echt wel voor dat ze daardoor niet in financiële moeilijkheden komen hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
Een hoop NL bedrijven doen niet aan iDeal omdat dat meer kost dan andere manieren
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuuuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Bullshit. iDeal is goedkoper dan CC.
Daarnaast biedt je als bedrijf zoveel mogelijk gangbare opties aan de klant. iDeal is de meest gangbare optie voor online betalen in Nederland. En zelfs dusdanig populair dat nu aan een Europese variant gewerkt wordt.
Bullshit. Ik implementeer ideal. ideal is goedkoper dan CC.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuuuurlijk
En zeker voor internationale bedrijven
Tuuuuurlijk
Zelfs de klant moet bij sommige vedrijven nog ¤1 betalen als je iDeal gebruikt
Dus nee is niet goedkoper
Ik noem thuisbezorgdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bullshit. Ik implementeer ideal. ideal is goedkoper dan CC.
Je bent nu een pizza bestellen aan het vergelijken met iets bij Amazon bestellen... dafuq?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik noem thuisbezorgd
Eten bestellen
iDeal kiezen
¤1 extra kosten voor betaling met iDeal
Goh klantvriendelijk zeg
Not....
Voor CC betalingen bij bv Amazon.com is gratis
iDeal is per transactie goedkoper dan CC, is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuuuurlijk
En zeker voor internationale bedrijven
Tuuuuurlijk
Zelfs de klant moet bij sommige vedrijven nog ¤1 betalen als je iDeal gebruikt
Dus nee is niet goedkoper
Het is een betalings vergelijking jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je bent nu een pizza bestellen aan het vergelijken met iets bij Amazon bestellen... dafuq?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik noem thuisbezorgd
Eten bestellen
iDeal kiezen
¤1 extra kosten voor betaling met iDeal
Goh klantvriendelijk zeg
Not....
Voor CC betalingen bij bv Amazon.com is gratis
Je kunt daar überhaupt niks over zeggen, want ik verkies bijvoorbeeld een webshop die iDeal aanbiedt boven één die dat niet doet. Als meer mensen er ook zo over denken loop je klanten mis door dat stukje service wat je niet biedt. En doordat je klanten mist, mis je omzet. En dat stukje service kan toch makkelijk uit als je juist daardoor meer klanten trekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:33 schreef Estolan het volgende:
financiële moeilijkheden???
Uhm je kosten zo laag mogelijk houden hoort daarbij toch? Dus niet betalen voor een service is dan de 1e keuze die je maakt
En waar staat dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
iDeal is per transactie goedkoper dan CC, is gewoon een feit.
En de klant betaalt die kosten niet??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt daar überhaupt niks over zeggen, want ik verkies bijvoorbeeld een webshop die iDeal aanbiedt boven één die dat niet doet. Als meer mensen er ook zo over denken loop je klanten mis door dat stukje service wat je niet biedt. En doordat je klanten mist, mis je omzet. En dat stukje service kan toch makkelijk uit als je juist daardoor meer klanten trekt.
Als ik een betaling van een Rolls-Royce per cheque vergelijk met een betaling van een Fiat op afbetaling, mag ik dat dan ook vergelijken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is een betalings vergelijking ja
En waarom moet ik dan wel vaak met iDeal bij betaleb, maar met een CC niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus omdat die webwinkels 1 euro in kosten brengen is ideal opeens duurder per transactie??
Bullshit. CC maatschappijen VERBIEDEN webwinkels kosten door te berekenen aan de klant. Bij ideal ben je vrij. De kosten PER TRANSACTIE zijn bij iDeal lager dan bij welke Creditcard dan ook.
Bij ideal kan je rechtstreeks implementeren met je bank en betaal je 0,50 per transactie. Bij Creditcard heb je altijd een issuer ertussen en betaal je per transactie 0,15 + 3~3.5% aan de CC maatschappij en daar bovenop nog een percentage aan de issuer van rond de 50 a 60 cent.
You wishquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als ik een betaling van een Rolls-Royce per cheque vergelijk met een betaling van een Fiat op afbetaling, mag ik dat dan ook vergelijken?
In dat geval: mensen, koop allemaal een Rolls-Royce want bij de Fiat moet je bijbetalen!![]()
Zo redeneer jij ook. Je moet bijbetalen met iDeal dus is een creditcard beter. Ja sorry hoor, maar dat is gewoon geen logica.quote:
Voorbeeldjequote:
Laten we als voorbeeld jouw pizza van 15 euro nemen.quote:iDEAL 0,49 Euro
Credit Card 0,15 + 3,2 % Euro
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
En waarom moet ik dan wel vaak met iDeal bij betaleb, maar met een CC niet?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
CC maatschappijen VERBIEDEN webwinkels kosten door te berekenen aan de klant. Bij ideal ben je vrij.
Jaquote:
Nou draai je de boel om.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja
Oftewel
CC is voor mij 9 vd 10 keer de goedkopere oplossing
Doe alles ermee
Online shoppen
Boodschappen
Uit eten
Uitgaan
Tanken
Vakantie
Oja????quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou draai je de boel om.
Jij claimt dat CC de goedkoopste oplossing is voor de aanbieder. Hetgeen pertinent onwaar is. Daarnaast brengt maar 4% van de webshops kosten bij ideal betalingen in rekening dus je kan in de meeste gevallen net zo makkelijk met iDeal betalen.
En dat apple iDeal niet ondersteunt in de Nederlandse webshop is belachelijk omdat iDeal de meest gedragen online betaalmethode is in Nederland.
O ja wat? En welke statistieken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oja????
Valt mij altijd op dat in de statistieken ( zoals vorige maand ) de CC nooit mee telt
¤80???quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
O ja wat? En welke statistieken?
En vergeet je trouwens voor je creditcard kosten van de consumentenkant niet je jaarlijkse bijdrage? Voor iDeal betaal je niets extra's. Een beetje CC betaal je al snel 8 tientjes per jaar.
Wat voor gold gold gold card heb jij dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
O ja wat? En welke statistieken?
En vergeet je trouwens voor je creditcard kosten van de consumentenkant niet je jaarlijkse bijdrage? Voor iDeal betaal je niets extra's. Een beetje CC betaal je al snel 8 tientjes per jaar.
Hier 2 CC ( ING mastercard ) voor ¤18 pjquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat voor gold gold gold card heb jij dan?
M'n MasterCard is gratis bij ABN en de visa van m'n vrouw kost 36,50¤ per jaar, inclusief een erg leuk tijdschrift.
Ja het was 80 gulden, tegenwoordig 36 euro. Kan je toch 35 keer goedkoper met ideal bestellen bij thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:09 schreef Estolan het volgende:
[..]
¤80???
Nog ff
Vorige maand was er op het nieuws een artikel over iDeal. Pin, contant & iDeal. Maar CC sloegen ze over
Ik ga er niet meer bestellen iig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat Apple één webwinkel bouwt voor de hele wereld, en dan geen zin heeft om voor elk pokkelandje een ander betalingssysteem te implementeren met alle gedoe van dien. Doet Amazon tenslotte ook niet.
Maar goed voor de Nederlandse consument is het niet.
Ze bouwen toch ook een complete webshop voor dit kleine pokkelandjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat Apple één webwinkel bouwt voor de hele wereld, en dan geen zin heeft om voor elk pokkelandje een ander betalingssysteem te implementeren met alle gedoe van dien. Doet Amazon tenslotte ook niet.
Ik denk niet dat ik snel weer bestel bij Apple, want het 'gedoe van dien' is nu op mij van toepassing. 2 week wachten op een product die gewoon voorradig is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En dat soort arrogantie is dom. Uiteindelijk gaat het je toch klanten kosten. Zie hoe snel Nokia van heel hoog heel diep is gevallen. In nog geen 5 jaar tijd. Of RIM.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Estolan het volgende:
Alleen maar omdat de klant geen CC heeft
Denk je nou echt dat Apple dat interesseert?
Ik denk het niet
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:35 schreef Estolan het volgende:
Ze zullen hun redenen wel hebben
En Apple is niet te vergelijken met Nokia, en al helemaaaal niet met RIM
Kijk maar naar hun 'dipje' in de jaren '90, het ideale voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor. Geloof me, apple kan net zo hard falen als elk ander bedrijf. Dat ze het nu goed voor elkaar hebben biedt echt geen garantie voor de toekomst.
1. Heeft niets met arrogantie te maken. En dat er geen iDeal support is; dat gaat je geen klanten kosten hoor. Die paar mensen die dat per se willen zijn vrij simpel te missen. Nederland doet er überhaupt niet erg toe internationaal gezien, voor Apple. En de mening van Hollanders nog minder. Ik noem dat niet arrogant, ik noem dat zaken doen. Zakelijk gezien, uit winstoogpunt, is Nederland 'leuk voor erbij' maar de afzetmarkt is dermate klein dat 'leuk voor erbij' niet meer is dan dat wat het is, leuk voor erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat soort arrogantie is dom. Uiteindelijk gaat het je toch klanten kosten. Zie hoe snel Nokia van heel hoog heel diep is gevallen. In nog geen 5 jaar tijd. Of RIM.
Daar ging het niet omquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor. Geloof me, apple kan net zo hard falen als elk ander bedrijf. Dat ze het nu goed voor elkaar hebben biedt echt geen garantie voor de toekomst.
Niet? Gewoon het meest ondersteunde betaalmiddel in een land niet implementeren is geen arrogantie? "Die klanten betalen maar anders". Das net zoiets als in de apple store in amsterdam geen pin betaling accepteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Heeft niets met arrogantie te maken.
Eh nee, elke klant die je mist is een probleem. Want die klant wordt negatief over je merk. Merken hebben ambasadeurs nodig.quote:En dat er geen iDeal support is; dat gaat je geen klanten kosten hoor. Die paar mensen die dat per se willen zijn vrij simpel te missen.
Gek, dat ze dan wel de hele webshop in het nederlands vertalen, iOS in het nederlands vertalen, OSX in het nederlands vertalen. Je weet dat Nederland wereldwijd bekend staat als een land van early adapters? Een land met een van de hoogste breedband penetraties en snelste internet verbindingen. Een land met een kwalitatief zeer goede infrastructuur mbt kabel, 3G, etc. Nederland is héél interessant voor merken als Apple, al was het maar als proefballon.quote:Nederland doet er überhaupt niet erg toe internationaal gezien, voor Apple.
En dat is nou precies een voorbeeld van arrogantie. En wat is er nou precies zakelijk aan een betaalmethode NIET supporten?quote:En de mening van Hollanders nog minder. Ik noem dat niet arrogant, ik noem dat zaken doen. Zakelijk gezien, uit winstoogpunt, is Nederland 'leuk voor erbij' maar de afzetmarkt is dermate klein dat 'leuk voor erbij' niet meer is dan dat wat het is, leuk voor erbij.
Nou ja, een payment provider die iDeal ondersteunt. Cest tout. Dus multisafepay, ogone, etc is voldoende. Geen nederlandse bankrekening voor nodig.quote:Nog een reden waarom Apple geen iDeal ondersteund is misschien, ik heb er geen ervaring mee, dat ze een buitenlands rekening nummer hebben, om belastingtechnische reden. Als ze iDeal dan zouden implementeren komt er heel wat meer bij kijken dan voor een NL webshop die even een iDeal module download en wat instellingen aanpast.
Je klanten bedienen is net zo belangrijk als innovatief zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar ging het niet om
Nokia heeft niks met iDeal te maken, meer met niet inivatief mee gaan met de markt
Online.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:33 schreef Estolan het volgende:
iDeal is niet het meest gebruikt. Dat is pinnen namelijk
Sinds wanneer kan je online pinnen helder licht? iDeal is de meest geaccepteerde online betaalvorm in Nederland.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:33 schreef Estolan het volgende:
iDeal is niet het meest gebruikt. Dat is pinnen namelijk
En zo lang ze de CC niet in statistieken opnemen, weet je alsnog niks
Met de uitgebreide variant krijg je direct terugkoppeling van de bank.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:34 schreef AllesWatWas het volgende:
Het enige problematisch aan het niet ondersteunen van iDeal is dat ze de datum waarop geleverd wordt pas definitief maken (als in: je order gaan voorbereiden) als ze het geld binnen hebben.
huh? ideal is DIRECT, niet 3 dagen.quote:Doordat zo'n bankoverschrijving drie dagen duurt en Apple daarna pas aan de slag gaat en klaarblijkelijk de dan vertraagde levertermijn hanteert, wordt zo'n leuke nieuwe computer niet over anderhalve week geleverd maar pas over ruim een maand (!)
iDeal IS hufterproef.quote:Het verschil in moeite voor een bankoverschrijving versus iDeal is irrelevant wat mij betreft, je koopt immers niet iedere dag bij Apple. Ze hoeven dat van mij niet te ondersteunen, zeker omdat ze dan voor alle landen andere systemen moeten toevoegen en hanteren, je wilt niet dat zoiets misgaat of niet 100% hufterproof is.
Zegt wie?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je online pinnen helder licht? iDeal is de meest geaccepteerde online betaalvorm in Nederland.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zegt wie?
CC worden nooit meegerekent
Die statistieken kloppen dus niet
En grappig dat ze allebei iets anders zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke statistieken heb je het nu over want GFK meet dat wel degelijk.
Hier nog een onderzoekje.
De ene link gaat over fashion aankopen en de andere over het totaal aan online aankopen. Dat de cijfers niet gelijk zijn is dus niet bepaald bijzonder te noemen. De groeiende populariteit van iDeal komt overigens wel in beide stukken duidelijk terug.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
En grappig dat ze allebei iets anders zeggen
Goeie statistieken dus
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
En grappig dat ze allebei iets anders zeggen
Goeie statistieken dus
Wat een onzin kraam je toch uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Estolan het volgende:
En in Belgie is de CC juist populair
Ik ga meer uit van de statistieken om iDeal alone
Zoals vorige maand
Daar komt de CC niet in voor, is iDeal in opmars, maar als betaalmiddel niet superieur
PayPal is vaak ook niet gemeten
Ja aangezien ze daar geen iDeal hebben zou het heel vreemd zijn als die in de statistieken voor kwam.quote:
Ja je blijft maar blaten maar misschien moet je eens meer onderbouwenquote:Ik ga meer uit van de statistieken om iDeal alone
Zoals vorige maand
Ja ideal is in Nederland wél superieur en Paypal wordt OOK gemeten. Staat al gelijk met creditcard., zie mijn laatste linkje.quote:Daar komt de CC niet in voor, is iDeal in opmars, maar als betaalmiddel niet superieur
PayPal is vaak ook niet gemeten
Tuuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je toch uit.
iDeal is gewoon superieur omdat banken in andere landen niet samenwerken met elkaar om zoiets te vormen maar elkaar alleen maar tegenwerken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja aangezien ze daar geen iDeal hebben zou het heel vreemd zijn als die in de statistieken voor kwam.
[..]
Ja je blijft maar blaten maar misschien moet je eens meer onderbouwen
[..]
Ja ideal is in Nederland wél superieur en Paypal wordt OOK gemeten. Staat al gelijk met creditcard., zie mijn laatste linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |