Van de week eens kijken (of nouja, luisteren)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds vanavond dus Goldfish voor mij
Echt tof.
Boeiend! Als ik me lekker ervoor wil schamen dan doe ik dat!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeuhGewoon durven uit te komen voor wat je leuk vindt
Eigenwijsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend! Als ik me lekker ervoor wil schamen dan doe ik dat!!
![]()
Tofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de week eens kijken (of nouja, luisteren)
Woehoequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik word steeds meer m'n oude zelf![]()
Daar ben ik het mee eens, maar niet iedereen in mijn omgeving kan ermee omgaan. Al een paar flinke botsingen gehad de afgelopen wekenquote:
Gewoon lekker blijven pieken, doe ik dat ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar niet iedereen in mijn omgeving kan ermee omgaan. Al een paar flinke botsingen gehad de afgelopen weken![]()
Juist! Neus in de wind en maling aan de restquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven pieken, doe ik dat ook
nepsupporterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb mijn oranje kleur weer ingeleverd
Ik heb nog altijd 't liefst wind meequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Neus in de wind en maling aan de rest
Ik gedij op tegenwindquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd 't liefst wind mee
Das meestal het moment dat iedereen zijn radio uitgooit in de vrijdagnachtquote:
Beetje onlogisch in dit topic?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Das meestal het moment dat iedereen zijn radio uitgooit in de vrijdagnacht
Begint om 1u, de meeste mensen gaan dan slapenquote:
Ohquote:
neuh, bedtijd voor de meesten en weing Gieladeptenquote:
Dat lijkt mij ook wel weer eens een keertje tof, toch maar weer eens aan de scharrelarijquote:
Erik de Zwartquote:
een behoorlijke puinhoop met Domien, Veenstra, Tjibbe, Erik de Zwart en S-s-s-sanne Hans!quote:
Och, ik heb zoiets van wat komt, dat komt enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel weer eens een keertje tof, toch maar weer eens aan de scharrelarij![]()
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterdequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een behoorlijke puinhoop met Domien, Veenstra, Tjibbe, Erik de Zwart en S-s-s-sanne Hans!
Zo heel veel stottert ze ook niet, vind 't best mee vallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterde
kwam volgens haarzelf door t bierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterde
Ik "moet" woensdag de kroeg nog even in, tijdelijk afscheid van een collega. Zin in, altijd gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb zoiets van wat komt, dat komt enzoWel weer eens nodig stappen, volgend weekend buuf maar eens aan d'r mouw trekken
Oeh, de kroeg in moeten, daar zeg ik nooit nee tegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik "moet" woensdag de kroeg nog even in, tijdelijk afscheid van een collega. Zin in, altijd gezellig
Is maar voor een half jaar! En ze woont om de hoek van onze vestiging, dus ik verwacht haar wekelijksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, de kroeg in moeten, daar zeg ik nooit nee tegenLeukleuk, alhoewel afscheid nooit zo leuk is
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
WTF!?
En Gerard was er niet
Ik luister morgen dan wel terugMoet ik terug luisteren!
Ik wilde eerste zeggen, een half jaar is lang, maar ze woont dus om de hoekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Is maar voor een half jaar! En ze woont om de hoek van onze vestiging, dus ik verwacht haar wekelijks
Daar hou ik van, de herrie kan me vaak niet gek genoegquote:
Ik hoor liever Dragonforce dan dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hou ik van, de herrie kan me vaak niet gek genoeg
Lang? Een half jaar is zo voorbij vind ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde eerste zeggen, een half jaar is lang, maar ze woont dus om de hoek
Oh, ik vind onderhand wel eens dat één van m'n buren wel terug mag komen, ik mis die: "Cindy, ben je nog wakker? Biertje?"avondenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Lang? Een half jaar is zo voorbij vind ik
Hoe lang is die buur al weg? Ik vind de tijd echt voorbij vliegen... Komende week zitten we al in week 25quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik vind onderhand wel eens dat één van m'n buren wel terug mag komen, ik mis die: "Cindy, ben je nog wakker? Biertje?"avonden![]()
Eind juli een half jaar. Dan komt ie terugquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang is die buur al weg? Ik vind de tijd echt voorbij vliegen... Komende week zitten we al in week 25
Oh, die??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eind juli een half jaar. Dan komt ie terug
Nee, niet diequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, die??![]()
Das nog aardig rap gegaan vind ik!
Juli wordt een toffe maand, ik lees het alquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, niet die. Die komt ook ergens in juli terug
Juni is ook al een toffe maandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Juli wordt een toffe maand, ik lees het al
Sorryquote:
Nou, das toch ook mooi? Fijn dat er rolletjes zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen speciale reden, alles zit gewoon hartstikke mee
Uhuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, das toch ook mooi? Fijn dat er rolletjes zijn
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ander keertje! Ben aan het wachten tot de droger eens klaar is en dan duik ik m'n nest in
Die van mij nog niet, maar dat komt vast ook goed!! Veel leuke dingen in het verschiet, de zomer zal wel weer erg rap gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuNu nog wat meer zonnestralen erbij en dan zit mijn zomer wel geramd.
Weet niet hoe dat moet...quote:
Omdat ik de radio uit heb gezet... Giel mag mij nietquote:
Open kladblok/notepad, sla de url op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet...![]()
Ben nu de eerste aan het luisteren, ook takkeherrie, klinkt 80's
Oh ja, das ook nog een idee... Ben niet meer zo helderquote:
Ik geil niet op vrouwen, maar veel plezier ermee!quote:
Verwacht dan wel een PM/DM met jouw meningquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das ook nog een idee... Ben niet meer zo helder
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
Maar eens m'n bed induiken, morgen enigszins op tijd opstaan. Trusten allemaal
Donequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verwacht dan wel een PM/DM met jouw mening
Ben wel benieuwd wat je van die herrie vindt.
Tja, ik ben de beroerdste niet, je moet niet alles geloven van wat je hier leestquote:
Ik hang op de bank met een tablet, zoveel geluid komt daar niet uitquote:
Idem! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:54 schreef Qunix het volgende:
Was mijn een waar genoegen. Ik zal EW en Stenders maar eens terug luisteren.
Slaap ze!
welke game speel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:07 schreef minthy het volgende:
Best tof, gewoon internetverbinding tijdens het gamen![]()
Nou ja, gamen, ik doe voor spek en bonen mee
Op het moment weinig, ben niet zo van het gamen... Ze spelen allerlei shooters waarvan ik niet houquote:
Die hebben ze van een vriendin van me gejat die niet wist waar ik het over had en me verkeerd verstond!quote:
Ben ik weer! Soort van..quote:
Dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:26 schreef alors het volgende:
Sander ook weer, oh wat een figuur is het ook, en Coen maar lachen op de achtergrond
Ja nouquote:
Ik ook niet, zit met allemaal mannen te lannenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja nouik ben heel gezellig nu haha
Leuk hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit met allemaal mannen te lannen
Op het moment WOW, ik snap waarom het verslavend kan zijnquote:
Net thuis van een aantal uur zitten op de stoel in het zwembad, moest helpen met de PC als dat nodig was. Was dus niet nodigquote:
Lanparty hier en geen zin in Red Alertquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net thuis van een aantal uur zitten op de stoel in het zwembad, moest helpen met de PC als dat nodig was. Was dus niet nodig.
Vanavond niks doen dus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Lanparty hier en geen zin in Red Alert
Enige juiste reactie, ja...quote:
eten en drinken jullie je eigen dan ook helemaal misselijk aan de frikandelbroodjes en energy drinks?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Lanparty hier en geen zin in Red Alert
ADHD'ers aanwezig en energiedrinks werken bij hen averechtsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eten en drinken jullie je eigen dan ook helemaal misselijk aan de frikandelbroodjes en energy drinks?
Die met aardbeien smaak is tof!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:49 schreef Evertjan het volgende:
is het trouwens nieuw op YT dat je kan kiezen wat voor reclame je wilt hebben
quote:Voor wie niet zo goed overweg kan met de hekstekwolk..
..bij deze een overzicht van ALLE heksteks die tot nu toe aan het brein van Eric Corton ontsproten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht binnenkort ook nog eens in alfabetische volgorde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere. Ik word echt oud...twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 20:38:59Dus Radioheads OK Computer bestaat vandaag 15 jaar. Ik vind dat een confronterend feit http://t.co/8EZWFDDZ reageer retweet
Dan doe je de upscaled SD wedstrijd toch niet op het grote scherm?quote:
Dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan doe je de upscaled SD wedstrijd toch niet op het grote scherm?
Ja ze mogen van mij wel een paar belastingcenten uitgeven aan een 2e HD uitzendstraat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat.voor de NOS daarvoor trouwens
.
Dat gaat pas in 2014 gebeuren..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ze mogen van mij wel een paar belastingcenten uitgeven aan een 2e HD uitzendstraat.
Godsammequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat gaat pas in 2014 gebeuren..![]()
. Welkom in Nederland, waar we achterlopen.
Is 't niet een tablet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dat voor klein schermpje of ben ik nu digibeet?
Ja! Nog even bijkleppen met moeders en dan scheur ik door naar m'n eigen stekquote:
Zo, da's nog een laat bezoekje danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Nog even bijkleppen met moeders en dan scheur ik door naar m'n eigen stek
Ga ik elke dag vanuit werk nog even langs om te kijken hoe het met haar isquote:
Kan je even langs Ommen rijden om een laptopmuis bij m'n ouders af te leveren? M'n pa belde net om te zeggen dat ze die zijn vergeten mee te nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ik elke dag vanuit werk nog even langs om te kijken hoe het met haar is
Achzo. Doet me denken aan m'n moeder die praktisch elke dag langs m'n oma ging, toen ze nog leefde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ik elke dag vanuit werk nog even langs om te kijken hoe het met haar is
Als ik er een had gehad, had ik het gedaan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je even langs Ommen rijden om een laptopmuis bij m'n ouders af te leveren? M'n pa belde net om te zeggen dat ze die zijn vergeten mee te nemen.
Precies, ben blij dat ze er nog is en af en toe gaat het niet helemaal goed. Ik hou dat zo goed mogelijk in de gatenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achzo. Doet me denken aan m'n moeder die praktisch elke dag langs m'n oma ging, toen ze nog leefde.
Lijkt me dat er in Ommen wel een winkel zit waar ze die dingen verkopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je even langs Ommen rijden om een laptopmuis bij m'n ouders af te leveren? M'n pa belde net om te zeggen dat ze die zijn vergeten mee te nemen.
Op zondag vast niet, is een vrij "fijn" gatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er in Ommen wel een winkel zit waar ze die dingen verkopen.
Ongetwijfeld, maar dat soort dingen laten m'n ouders per definitie aan mij en m'n broer over en ik denk dat het een week of 2 duurt voordat een van ons op visite gaat bij ze.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er in Ommen wel een winkel zit waar ze die dingen verkopen.
Bestel jij er eentje daar, zodat zij em kan ophalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat soort dingen laten m'n ouders per definitie aan mij en m'n broer over en ik denk dat het een week of 2 duurt voordat een van ons op visite gaat bij ze.
Moeilijk doen. Online bestellen en thuis laten bezorgen. Iedereen happyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestel jij er eentje daar, zodat zij em kan ophalen.
Kan dat in Ommen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeilijk doen. Online bestellen en thuis laten bezorgen. Iedereen happy
Ehm. Heb ik iets gemist of ben je aan 't trollen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik rij morgen wel even langs het ouderlijk huis, snor die muis op en gooi 'em op de post!
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm. Heb ik iets gemist of ben je aan 't trollen?
M'n ouders zijn 4 weken op vakantie in Ommen en ik zit in Heemskerk, op ca. 1 km. van het ouderlijk huis. Zo iets meer licht in de duisternis?quote:
Camping toevallig?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n ouders zijn 4 weken op vakantie in Ommen en ik zit in Heemskerk, op ca. 1 km. van het ouderlijk huis. Zo iets meer licht in de duisternis?
Aha! Je zou tegenwoordig bijna vergeten dat je in eigen land ook prima op vakantie kan. Ik was me al ernstig aan het afvragen of ik compleet gek aan 't worden benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n ouders zijn 4 weken op vakantie in Ommen en ik zit in Heemskerk, op ca. 1 km. van het ouderlijk huis. Zo iets meer licht in de duisternis?
Huisje op Besthmenerberg.quote:
M'n ouders doen niet anders. Altijd Ommen met kerst en in de zomer. Kan ze overigens geen ongelijk geven, prima plek hebben ze daar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aha! Je zou tegenwoordig bijna vergeten dat je in eigen land ook prima op vakantie kan. Ik was me al ernstig aan het afvragen of ik compleet gek aan 't worden ben
Kan hij lastig omgaan met touchpad? Anders kan ik van de week wel even kijken of ik een normale muis kan droppenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben net een wervelwind in bed, lig op alle kanten en dat het liefst in zo'n kort mogelijk tijdsbestekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
Op je linkerzij moeten liggenLijkt me dat kut, ik lig liever op m'n rechterzij.
Ik schijn ook veel te draaien en te bewegen als ik slaap, maar ik val in slaap op m'n rechterzij en ik word wakker op m'n rechterzijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben net een wervelwind in bed, lig op alle kanten en dat het liefst in zo'n kort mogelijk tijdsbestek
M'n vader zal het wel lukken, maar moeders is niet zo handig... Maar ik regel wel wat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan hij lastig omgaan met touchpad? Anders kan ik van de week wel even kijken of ik een normale muis kan droppen
Dat zou ik niet eens weten, hoe ik in slaap van en wakker word... Was wel erg blij met de invoering van het dekbed destijds, toen had ik niet meer m'n hele bed op z'n kop staanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schijn ook veel te draaien en te bewegen als ik slaap, maar ik val in slaap op m'n rechterzij en ik word wakker op m'n rechterzij
Is ook prima, maar als het lastig wordt mag je het rustig laten weten. Maakt me geen flikker uitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n vader zal het wel lukken, maar moeders is niet zo handig... Maar ik regel wel wat.
Invoering van het dekbed?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens weten, hoe ik in slaap van en wakker word... Was wel erg blij met de invoering van het dekbed destijds, toen had ik niet meer m'n hele bed op z'n kop staan
Ja...quote:
Wij hadden alleen losse wollen dekens mee op vakantie. Veel te kriebelig, die dingenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja...![]()
Vroeger hadden we losse lakens en dekens
Ja, smerig irritant... Maar wel heerlijk warm, dat miste ik bij de dekbedden in het beginquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij hadden alleen losse wollen dekens mee op vakantie. Veel te kriebelig, die dingen
*in het achterhoofd houdt*quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is ook prima, maar als het lastig wordt mag je het rustig laten weten. Maakt me geen flikker uit
Nou inderdaad! Elke ochtend weer je bed op moeten maken van je moeder... Dat was niks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens weten, hoe ik in slaap van en wakker word... Was wel erg blij met de invoering van het dekbed destijds, toen had ik niet meer m'n hele bed op z'n kop staan
Ik vind dekbedden prima en warm genoeg. En anders zijn er nog flanellen pyjama'squote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, smerig irritant... Maar wel heerlijk warm, dat miste ik bij de dekbedden in het begin
Nee, pokkewerkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*in het achterhoofd houdt*
[..]
Nou inderdaad! Elke ochtend weer je bed op moeten maken van je moeder... Dat was niks.
Nu wel, maar in het begin vond ik het ondingenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dekbedden prima en warm genoeg. En anders zijn er nog flanellen pyjama'sSowieso geen wol of dons voor mij ivm stofmijtallergie
Ik heb de hele avond nog geen stijfje gehad, hij moet niet zeurenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Dickie kreeg vanavond een slap pikkie [ afbeelding ]
Sander draait erg tof, valt eigenlijk nooit tegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer.
Ik moet eigenlijk vaker luisteren, topmuziek altijd.
Eenschquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Sander draait erg tof, valt eigenlijk nooit tegen
Nee, Frank gaat naar het voetballen kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
Hey, ik hoor dat Sander morgenochtend weer voor DJ speelt. Is Frank Dane al weg bij 3FM? Nee toch?
Uhmuhm, 't voetbal is pas om kwart voor 9?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, Frank gaat naar het voetballen kijken![]()
En ik ga er niet voor opstaan, mag schunnig lang uitslapen van mezelf![]()
Hij gaat de wedstrijd bijwonen, bedoelde ikquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhmuhm, 't voetbal is pas om kwart voor 9?En nee, ik sta er ook niet voor op, zondag is de enige dag zonder wekker
ik denk dat Frank vanavond heeft gekeken en geen zin heeft morgen vroeg op te staan?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhmuhm, 't voetbal is pas om kwart voor 9?En nee, ik sta er ook niet voor op, zondag is de enige dag zonder wekker
of dat natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij gaat de wedstrijd bijwonen, bedoelde ik
Ah, ik dacht alquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij gaat de wedstrijd bijwonen, bedoelde ik
Korte nacht, lange dag, niet meer helder, gat in de dag slapenquote:
Woehoequote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Korte nacht, lange dag, niet meer helder, gat in de dag slapen
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Korte nacht, lange dag, niet meer helder, gat in de dag slapen
Gisternacht tot 5u met school bezig geweest en afgelopen nacht maar 3 uurtjes gepit... Vind ik patsbaar genoegquote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Zaterdag om 09:00 m'n bed uit gerold en ik duik er voor zondag 15:30 niet in.
Nou, voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisternacht tot 5u met school bezig geweest en afgelopen nacht maar 3 uurtjes gepit... Vind ik patsbaar genoeg
Jeutje, wat een ravage...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
Ik las hier vanavond nog iets over Radiohead. Het podium is vlak voor hun concert ingestort, met een dode en gewonden tot gevolg.
[ afbeelding ]
Uhu, best wel.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, best wel.
Nouja, ik geef 't op met de radio, ik ga m'n bed induiken. Trusten alvast
Ik trok hem niet vanavond, ben Family Guy aan het kijkenquote:
Is ie eindelijk weg? Wat een waardeloze radio maakte die gozer zeg..quote:
/fixed xD En idd, very vervelendquote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef borisz het volgende:
Annemieke heeft altijd een kater en vraagt iedere dag het zelfde..
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:28 schreef Cee het volgende:
JOOOOEEEEFOOOORRIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zing gewoon lekker theatraal meequote:Op zondag 17 juni 2012 12:29 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt als een wild om me heen slaande gay dit nummer altijd mee te playbacken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:38 schreef Cee het volgende:
Vreselijk nietszeggend, aarskruipend nummer die MH trouwens.
Ik moet er even aan wennen maar ik denk dat ik 'm leuk ga vinden! Klinkt in ieder geval bezielender en interessanter en zeker MH waardiger dan dit flapdrollendeuntje.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef alors het volgende:
[..]![]()
tadadatatataaaaa, en zo superverveeld gezongen, bah!
Dit is mijn megahit, die ga ik gewoon lekker steeds draaien
Klinkt goed! Al vind ik de huidige ook MH best leuk..quote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef alors het volgende:
[..]![]()
tadadatatataaaaa, en zo superverveeld gezongen, bah!
Dit is mijn megahit, die ga ik gewoon lekker steeds draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |