Van de week eens kijken (of nouja, luisteren)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds vanavond dus Goldfish voor mij
Echt tof.
Boeiend! Als ik me lekker ervoor wil schamen dan doe ik dat!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeuhGewoon durven uit te komen voor wat je leuk vindt
Eigenwijsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend! Als ik me lekker ervoor wil schamen dan doe ik dat!!
![]()
Tofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de week eens kijken (of nouja, luisteren)
Woehoequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik word steeds meer m'n oude zelf![]()
Daar ben ik het mee eens, maar niet iedereen in mijn omgeving kan ermee omgaan. Al een paar flinke botsingen gehad de afgelopen wekenquote:
Gewoon lekker blijven pieken, doe ik dat ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar niet iedereen in mijn omgeving kan ermee omgaan. Al een paar flinke botsingen gehad de afgelopen weken![]()
Juist! Neus in de wind en maling aan de restquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven pieken, doe ik dat ook
nepsupporterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb mijn oranje kleur weer ingeleverd
Ik heb nog altijd 't liefst wind meequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Neus in de wind en maling aan de rest
Ik gedij op tegenwindquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd 't liefst wind mee
Das meestal het moment dat iedereen zijn radio uitgooit in de vrijdagnachtquote:
Beetje onlogisch in dit topic?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Das meestal het moment dat iedereen zijn radio uitgooit in de vrijdagnacht
Begint om 1u, de meeste mensen gaan dan slapenquote:
Ohquote:
neuh, bedtijd voor de meesten en weing Gieladeptenquote:
Dat lijkt mij ook wel weer eens een keertje tof, toch maar weer eens aan de scharrelarijquote:
Erik de Zwartquote:
een behoorlijke puinhoop met Domien, Veenstra, Tjibbe, Erik de Zwart en S-s-s-sanne Hans!quote:
Och, ik heb zoiets van wat komt, dat komt enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel weer eens een keertje tof, toch maar weer eens aan de scharrelarij![]()
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterdequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een behoorlijke puinhoop met Domien, Veenstra, Tjibbe, Erik de Zwart en S-s-s-sanne Hans!
Zo heel veel stottert ze ook niet, vind 't best mee vallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterde
kwam volgens haarzelf door t bierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het een stukje geluisterd in de auto, het lijkt of ze minder stotterde
Ik "moet" woensdag de kroeg nog even in, tijdelijk afscheid van een collega. Zin in, altijd gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb zoiets van wat komt, dat komt enzoWel weer eens nodig stappen, volgend weekend buuf maar eens aan d'r mouw trekken
Oeh, de kroeg in moeten, daar zeg ik nooit nee tegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik "moet" woensdag de kroeg nog even in, tijdelijk afscheid van een collega. Zin in, altijd gezellig
Is maar voor een half jaar! En ze woont om de hoek van onze vestiging, dus ik verwacht haar wekelijksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, de kroeg in moeten, daar zeg ik nooit nee tegenLeukleuk, alhoewel afscheid nooit zo leuk is
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
WTF!?
En Gerard was er niet
Ik luister morgen dan wel terugMoet ik terug luisteren!
Ik wilde eerste zeggen, een half jaar is lang, maar ze woont dus om de hoekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Is maar voor een half jaar! En ze woont om de hoek van onze vestiging, dus ik verwacht haar wekelijks
Daar hou ik van, de herrie kan me vaak niet gek genoegquote:
Ik hoor liever Dragonforce dan dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hou ik van, de herrie kan me vaak niet gek genoeg
Lang? Een half jaar is zo voorbij vind ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde eerste zeggen, een half jaar is lang, maar ze woont dus om de hoek
Oh, ik vind onderhand wel eens dat één van m'n buren wel terug mag komen, ik mis die: "Cindy, ben je nog wakker? Biertje?"avondenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Lang? Een half jaar is zo voorbij vind ik
Hoe lang is die buur al weg? Ik vind de tijd echt voorbij vliegen... Komende week zitten we al in week 25quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik vind onderhand wel eens dat één van m'n buren wel terug mag komen, ik mis die: "Cindy, ben je nog wakker? Biertje?"avonden![]()
Eind juli een half jaar. Dan komt ie terugquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang is die buur al weg? Ik vind de tijd echt voorbij vliegen... Komende week zitten we al in week 25
Oh, die??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eind juli een half jaar. Dan komt ie terug
Nee, niet diequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, die??![]()
Das nog aardig rap gegaan vind ik!
Juli wordt een toffe maand, ik lees het alquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, niet die. Die komt ook ergens in juli terug
Juni is ook al een toffe maandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Juli wordt een toffe maand, ik lees het al
Sorryquote:
Nou, das toch ook mooi? Fijn dat er rolletjes zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen speciale reden, alles zit gewoon hartstikke mee
Uhuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, das toch ook mooi? Fijn dat er rolletjes zijn
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ander keertje! Ben aan het wachten tot de droger eens klaar is en dan duik ik m'n nest in
Die van mij nog niet, maar dat komt vast ook goed!! Veel leuke dingen in het verschiet, de zomer zal wel weer erg rap gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuNu nog wat meer zonnestralen erbij en dan zit mijn zomer wel geramd.
Weet niet hoe dat moet...quote:
Omdat ik de radio uit heb gezet... Giel mag mij nietquote:
Open kladblok/notepad, sla de url op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet...![]()
Ben nu de eerste aan het luisteren, ook takkeherrie, klinkt 80's
Oh ja, das ook nog een idee... Ben niet meer zo helderquote:
Ik geil niet op vrouwen, maar veel plezier ermee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |