Blauwhelmen: Klappen vangen maar niet uitdelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Tactisch antwoord: 1e: Als ze ruzie met m'n maten zoeken zijn ze van mij. 2e: Als men zelf op oorlogspad is mogen ze het lekker zelf uitzoeken.
Eerlijk antwoord: Ik sta er weer tussen in, met m'n muffe harses, te blauwhelmen.
Anders ik wel:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je![]()
[ afbeelding ]
yup.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Blauwhelmen: Klappen vangen maar niet uitdelen
Als ik alcohol op heb houd ik het ook op die optie.quote:
Ja, moet wel want jij trekt op zeker volle zalenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
ER en Jankaas moeten cabaretier worden.
Je wilt niet weten jongeh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, moet wel want jij trekt op zeker volle zalen
Gayquote:
Maar over het algemeen staan ze buiten op mij te wachten, krijgen ze ruzie, en tegen de tijd dat ik buiten kom is het over met de pret.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ik alcohol op heb houd ik het ook op die optie.
Je bier opdrinken is topsport!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Maar over het algemeen staan ze buiten op mij te wachten, krijgen ze ruzie, en tegen de tijd dat ik buiten kom is het over met de pret.
LOLquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Maar over het algemeen staan ze buiten op mij te wachten, krijgen ze ruzie, en tegen de tijd dat ik buiten kom is het over met de pret.
Zo snel en soepel als een hazewindhond, zo taai als leer en zo hard als Kruppstaal..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:14 schreef Sloggi het volgende:
Gelukkig heeft Rave voldoende incasseringsvermogen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zo snel en soepel als een hazewindhond, zo taai als leer en zo hard als Kruppstaal..
quote:Der deutsche Junge der Zukunft muß schlank und rank sein, flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahl.
Volgens jouw tabel wel iets meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef Esses het volgende:
Er is vandaag gewoon bijna een volle SC gepost xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |