& Robijn die afscheid neemtquote:
Heeeee, ik ookquote:
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!quote:
heeeeeee, daar ben je weer, WBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!
Mij ergens iets te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als oh-oh bier heeft is ze de ideale vrouw
Mietje!quote:
Ze is twee keer zo oud, das ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Oh hai, ben je dr weer???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
-quote:
40+quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo die Bakker Bart roombroodjes waren erg lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
-
Zeg dan niet dat je weggaat, al jarenlang
Keispijtigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef HuubTuub het volgende:
jahahaha... jammer dat we niet een peuk kunnen uitdrukken in een nek ofzo
Ja echt. Ik had dus zon bon waar je er 2 voor een euro kreeg. Vond ik wel mooi om mee te nemen naar de jarige jobs hierzo..quote:
Drie jaar is meer dan 1 jaar dus dat is al jarenlang ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
40+
Misschien dat het je daar wel bevalt.
Adieu, en tot zo hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Doeiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Ga nou maar gewoonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
KOM DR MAAR IN ROBIJNquote:
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Robijn: post een berg, zegt een beetje.
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.quote:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
Jaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
[..]
Hoie hequote:
Meer een teekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijten
Nee, ik maak geen gebruik van mijn rechten.quote:
En maar zuigen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Meer een teek, die blijven zich vastklampen
Ik mis haar nu al. En zij ons. De aandacht dat zo'n klein kind moet krijgen is phenomenaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef HuubTuub het volgende:
ach... weten jullie nog die keer dat Robij48 in het topic aan het posten was? Dat was lachen!
Who caresquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
wat zou ze aan het doen zijn? Grenzeloos op zoek naar een nieuw volwassen forum?
Het internet kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
wat zou ze aan het doen zijn? Grenzeloos op zoek naar een nieuw volwassen forum?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
heb ik ook een gedaan, gezocht naar een volwassen forum. Dus ik google'n op Adult Forum, Adult Site en Adult content.... nou DAT ging flink over poezen!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
heb ik ook een gedaan, gezocht naar een volwassen forum. Dus ik google'n op Adult Forum, Adult Site en Adult content.... nou DAT ging flink over poezen!!
Poes, poes, he poes, je staat in beeld poes!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
Hahaha zelfs deze post kan ik niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:
Draadloze verbinding zuigt echt apenballen
Of de netwerkkaart is kapot want hij geeft wel 5 streepjes aan.
Zitten de kabeltjes er wel goed in?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:
Draadloze verbinding zuigt echt apenballen
Of de netwerkkaart is kapot want hij geeft wel 5 streepjes aan.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:35 schreef HuubTuub het volgende:
nee, ouwe vrouwtjes moeten soms een dutje doen... en veel plassen. Komt door de kaduke sluitspier aan de voorbips.
Ik wil in het vervolg een alert als ik weg ben!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een hoop gebitch wil lezen welanders kan je gewoon vanaf nu weer meedoen.
Ik maak zo kabeljauw met tomaten en mozarella en basilicum uit de oven.quote:
Het zij je gegund, gaat het een beetje zonder Poepie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef indaha het volgende:
Strega en Pagan bedankt voor jullie kaartje
IK OOKquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil in het vervolg een alert als ik weg ben!
Cruel world, goodbye, Pinkfloyd zong het al.........quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
We zijn er weer. Al die onrust op onze leeftijd.....en dan ook nog de zwakke gezondheid. Dit kan mijn hart niet elke dag aan.quote:
Ooh, mijne prima. Dus als ze nog eens wil komen buurten is ze welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef Strega het volgende:
[..]
We zijn er weer. Al die onrust op onze leeftijd.....en dan ook nog de zwakke gezondheid. Dit kan mijn hart niet elke dag aan.
Altijd, zo mild zijn we wel op onze leeftijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, mijne prima. Dus als ze nog eens wil komen buurten is ze welkom
Ja we missen hem natuurlijk, maar weten dat het goed is zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Het zij je gegund, gaat het een beetje zonder Poepie?
Tja, pubers hea. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Altijd, zo mild zijn we wel op onze leeftijden.
Pubersquote:
Nee, alleen karakterlozen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Pubers![]()
Zijn er dan helemaal geen oeverloze grenzenloze radeloze tandenloze hersenloze oude mensen zoals Robijn meer op dit forum
Vreemd is dat he, Dautura (poes) lag altijd bij Othello in z'n mand en overal. Othello is in de achtertuin begraven en we hebben een sering op hem geplant. Daar gaat ze nu dus steeds onder liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja we missen hem natuurlijk, maar weten dat het goed is zo.
We hebben hem in de tuin begraven onder het gras waar een kruiwagentje staat waar hij altijd lag en wat nu zo gek is onze andere kat Binky gaat daar nu de hele tijd liggen .
[ afbeelding ]
Maar die zijn dan wel weer grenzeloos !quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar die zijn dan wel weer grenzeloos !
Tja, je weet het niet, deed me wel wat een Lottekoekie denken. Maar ik moet zeggen IRL verbaas ik me ook wel eens over mensen waarvan ik dacht dat ze redelijk konden nadenken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe dat gaat. Zou ze nou irl ook zo frusti zijn?
Ik mag toch echt hopen dat het een troll is
LK, dat was er ook zo'n 1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, je weet het niet, deed me wel wat een Lottekoekie denken. Maar ik moet zeggen IRL verbaas ik me ook wel eens over mensen waarvan ik dacht dat ze redelijk konden nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |