I thought soquote:
Ja tuurlijkquote:
schade!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Maar ik ga ook even eten fiksen. Lees aant wel weer bij
Ja IKquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Alsof het iemand kan schelen dat jij er weer bent.
Vraag me meer af waarom jij er NOG bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?quote:
zet je me nu aan tot zelfmoord?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?
Robijn heeft 5 katten en vindt het doodnormaal dat haar katten bij anderen in de tuin poepen. Mensen die dat niet fijn vinden hebben gewoon pech. Zij is een dierenliefhebber, wij niet.
Zij is 50 en wij zijn allemaal pubers of de helft van haar leeftijd en mogen niks zeggen. Oh en we zijn grenzeloos en karakterloos
Ze heeft ook al 1000x gezegd weg te gaan maar ze is er nog
Hee dom kind. Ik heb 1 kat. Dus lul niet zo, internetheld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?
Robijn heeft 5 katten en vindt het doodnormaal dat haar katten bij anderen in de tuin poepen. Mensen die dat niet fijn vinden hebben gewoon pech. Zij is een dierenliefhebber, wij niet.
Zij is 50 en wij zijn allemaal pubers of de helft van haar leeftijd en mogen niks zeggen. Oh en we zijn grenzeloos en karakterloos
Ze heeft ook al 1000x gezegd weg te gaan maar ze is er nog
Uit liefdequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom jij er NOG bent.
Helaas is dat het enige dat niet kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee dom kind. Ik heb 1 kat. Dus lul niet zo, internetheld.
Als je zo doorgaat, ga ik effe naar de mods. Domme puber.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helaas is dat het enige dat niet klopt![]()
Wheheehquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, ga ik effe naar de mods. Domme puber.
Doe jij ff normaal zeg.quote:
Omdat ik een vergissing maak in de hoeveelheid van je katten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg, dat je leugens moet gaan verspreiden.
Flikker op.
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.quote:
Ja, je mag je SC terug, sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Miniem het volgende:
Mogen wij onze SC terug svp?
Waarom wordt dat hier uitgevochten
welke leugens!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.
Wat ouwehoer je nou mens, waar verspreid ik leugens?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.quote:
Muisjequote:
Mens, ga alsjeblieft naar de modsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.
Anders ga ik naar de mods.
Haar man neemt haar graag serieus hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent niet serieus te nemen.
Oh jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Muisje
Was nog gegaan woensdag maar ze hadden geen drol
Ben ook met niks terug gekomen uit de stad.
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaakquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Muisje
Was nog gegaan woensdag maar ze hadden geen drol
Ben ook met niks terug gekomen uit de stad.
Nou zo vies als het bij H&M soms is...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaak
Achterlijke, ik heb het toch allang aangepast?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Met je: ik heb 5 kattenHeb meer dan genoeg van jou.
Ze waren aan het afprijzen etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jammersale in de winkels begint altijd wat later dan online. Misschien dit weekend
Er is weinig nieuws gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, moet ik teruglezen of gewoon weer vol erin duiken?
FULL FRONTAL PLEASEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
O ja die in de Piazzaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou zo vies als het bij H&M soms is...
effe terug lezen, inhoudelijk mis je niet veel maar je moet wel even op de hoogte zijn van alle grenzeloze leugensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
shit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaak
Alsof we nog niet 10 hoogtepunten hebben gehad vandaag, wát een dagquote:
Ah joh niet weeeeeeerquote:
Nu gaat ze naar de mods vanwege mijn leugenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
OOGNIP JE MOET NIET LIEGEN , ZE HEEFT GEEN 5 KATTEN MAAR MAAR 1![]()
Ben je er nou nog Robijntje ?
YEAHquote:
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?quote:
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
En bij iedereen in de tuin laat kakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
Mental imagequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunkt
Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw jadie in de Heuvel ook, daar liggen vaak stofvlokken zo groot als muizen.
Dat kan nietquote:
Nee klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..
NOOOOOESquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.
Anders ga ik naar de mods.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Online shoppendat is zo lekker overzichtelijk.
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukkenquote:
Het lijkt eropquote:
Als het geen drukte is vind ik het wel fijn, ik snuiter ook als een snel haasje door de rekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukken
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er en ze is weg![]()
Hoe laat zouden ze moeten eten in die kliniek?
Of zou ze weer in de iso zitten ?
Bierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer verder met de normale gang van zaken, lijkt me heerlijk.
Als je een hoop gebitch wil lezen welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Strega het volgende:
Mijn schatjes, wat is dit? Moet ik nu opeens 3 SC bijlezen?Ik was net bij de moeders van O & Q
Doei doei, totzo dan hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Robijn48 het volgende:
Bedankt allemaal. Jullie hebben me net het laatste schopje gegeven weg te gaan van Fok! Ik ga maar eens een wat volwassener forum opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |