abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 11:55:40 #101
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113044406
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
Soms wel, soms niet...Soms levert het me ook wel nieuwe inzichten op ;) Ben het wel met je eens dat je langer blijft hangen...
pi_113044428
Hangt er vanaf hoe je dat bedoelt; post ik hier omdat ik me slecht voel; ja.
voel ik me slecht omdat ik hier post; nee
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 18 juni 2012 @ 12:07:28 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113044842
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef QEX het volgende:

[..]

Spreek uit ervaring, IS VERSCHIKKELIJK
Meerdere malen gehad, ook kort (week) na een breuk... En daar dan via via achter komen terwijl je je ex gewoon nagenoeg dagelijks ziet na de breuk :'(

Rips your heart out. Ik troost me dan met het idee dat die mensen niet alleen kunnen/willen zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113044930
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef QEX het volgende:
Hangt er vanaf hoe je dat bedoelt; post ik hier omdat ik me slecht voel; ja.
voel ik me slecht omdat ik hier post; nee
Dit :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 18 juni 2012 @ 12:12:31 #105
12888 Skull-splitter
pi_113045048
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
Ik post hier om mijn ex te verwerken op een constructieve manier, zelf na te denken over relaties. Door te sparren met jullie en jullie situaties kom ik soms op nieuwe inzichten.
pi_113045229
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik post hier om mijn ex te verwerken op een constructieve manier, zelf na te denken over relaties. Door te sparren met jullie en jullie situaties kom ik soms op nieuwe inzichten.
Dat is een goeie. Waarschijnlijk verwerk ik het anders of ben ik er nog niet echt klaar voor. Weet het niet.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:28:02 #107
103012 Nies
Die hekse
pi_113045517
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:18 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is een goeie. Waarschijnlijk verwerk ik het anders of ben ik er nog niet echt klaar voor. Weet het niet.
Alleen het kunnen uiten van alle boosheid en verdriet. Lucht op. Helpt ook daadwerkelijk los te kunnen laten.
Sparren inderdaad. Reflectie, zelfreflectie, wellicht iets andere inzichten.
Hoe beter het gaat, hoe minder ik zelf post, dat dan weer wel, maar dat lijkt me voor iedereen in dit draadje opgaan en een positieve ontwikkeling :)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_113052651
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meerdere malen gehad, ook kort (week) na een breuk... En daar dan via via achter komen terwijl je je ex gewoon nagenoeg dagelijks ziet na de breuk :'(

Rips your heart out. Ik troost me dan met het idee dat die mensen niet alleen kunnen/willen zijn.
Ik zie mijn ex vrouw( de scheiding is nog niet uitgesproken) dus 2 deuren verderop zitten...ook prettig. Ik weet dat het maar een vlucht is, een vergeetneukertje...maar doet toch pijn.
pi_113052725
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan meestal redelijk goed de vinger op de zere plek leggen bij anderen, maar bij mijzelf zie ik vaak dan geen uitweg meer. Terwijl ik het echt wel weet :)

Zoals ik op dit moment goed met mijn zelfbeeld in de knoop zit, weet ik echt wel dat ik niet hondslelijk ben, niet slecht in bed en dat ik best wel charme heb. Alleen mijn gevoel is die connectie nu gewoon even kwijt :)
Ik ben er nog nooit geweest, heb vrijdag de eerste sessie. Ben benieuwd! Voel me wel goed, maar merk, dat ik hoop dat ze me mist...maf allemaal
pi_113053036
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, heb vrijdag de eerste sessie. Ben benieuwd! Voel me wel goed, maar merk, dat ik hoop dat ze me mist...maf allemaal
Mijn ex zegt dat hij mij mist, maar brengt me tot nu toe nergens... Maakt dus.niet uit of je gemist word, je moet aan je eigen gevoel werken. Je eigen zelfbeeld, zelf verder gaan. Wat zij voelt of denkt doet er niet toe, pas als ze aangeeft iets te willen veranderen aan de situatie, eerder niet.
pi_113056740
laat maar.. niet goed dit.. voor mij althans ;(

[ Bericht 46% gewijzigd door Glijdt_licht op 18-06-2012 19:18:03 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:00 #112
12888 Skull-splitter
pi_113057417
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef kleineik het volgende:

[..]

Tip: verberg niets maar pleur alles op tafel, analyseer jezelf mee maar kijk naar jezelf alsof je naar een ander kijkt.

Laat de psycholoog vervolgens met je meedenken om concrete vorderingen te maken :)
pi_113061856
Vele dingen die ik wil tikken of bespreken. Allemaal met het zelfde doel en resultaat. Dat het niks meer uitmaakt en ik nergens meer aanstoot aan moet nemen wat betreft ex. Het is over en sjah. Boeiend dan nog. En nu mis ik haar dus weer. Ik zie haar hopelijk deze week. Voor het laatst. Zonder dat ik een idee heb wat daar van terecht moet komen of what the fuck ik zal verwachten.

Het enige is dat ik haar nog een keer zie of zo. En het dan voor altijd achter me kan laten.
pi_113062027
Bij huisarts geweest, volgende week naar nieuwe psycholoog, Vandaag ingeschreven voor schrijfworkshop, (weer een redelijke dag voor eerst sinds weken)
pi_113078134
pi_113090314
Heb na een half jaar breuk weer een beetje normaal contact met mn ex (zie mn eerdere posts wat er gebeurd is), wat ik aan de ene kant heel fijn vind, maar aan de andere vraag ik me af waarom.....omdat ik haar terug wil? Omdat ik nog hoop heb? Omdat ik een heel 'masterplan' in mijn hoofd heb om haar terug te winnen....? Ze is me nog steeds een gesprek schuldig waarin ze me eindelijk eens wat duidelijke concrete antwoorden geeft wat er mis met ons was dat ze na 7 jaar me zomaar aan de kant zette voor iemand anders (nahja ik weet dat het wel iets genuanceerder ligt, maar toch...). Ik had haar gevraagd of we deze week es iets leuks konden gaan doen. Vond ze wel ok, maar ze zei dat er ook wat 'praktische zaken' nog geregeld moesten worden (Ik heb haar sleutels nog steeds en we hebben nog wat gezamelijke kosten open staan). Dit is voor het eerst in dat half jaar dat ze er over begint, omdat ik denk dat ze te laf was om er eerder over te beginnen, maar omdat we nu weer 'normaal' tegen elkaar doen kan het wel......Schiet een beetje het verkeerder keelgat in bij mij, ook al weet ik dat het gewoon geregeld moet worden. Maar het doet gewoon pijn, om er weer aan herinnerd worden wat ze me geflikt heeft....en te weten waar die sleutels dan naartoe gaan.....
Ik ben gewoon niet bezig met die materialistische dingen en ik vind dat ik ze me eerst wat van die concrete antwoorden schuldig is, voordat ik wat rust in mijn hoofd krijg en ook verder kan (iets wat zij blijkbaar al gelijk heeft gedaan na de breuk)....
Ik heb hier misschien wat kinderachtig in gehandeld...
pi_113091792
Ik zou niets verwachten van haar. Die sleutels krijgt ze sowieso en het is raar om eerst een antwoord te eisen en ze dan terug te geven. Of het zegt wat over jou, of het zegt wat over haar. Ken je verhaal niet verder.
pi_113091960
Zoals ik al zei, ik zie dat het een beetje kinderachtig is van mij, het voelt gewoon weer als extra afstand die ik niet wil.....en das kut. Vind het gewoon laf dat ze er nu pas over begint als we een beetje normaal doen. Net als dat het hele voorverhaal laf van haar was. Heb maar gezegd dat het wel goed komt met die spulletjes
pi_113092093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef dennisje182 het volgende:
Zoals ik al zei, ik zie dat het een beetje kinderachtig is van mij, het voelt gewoon weer als extra afstand die ik niet wil.....en das kut. Vind het gewoon laf dat ze er nu pas over begint als we een beetje normaal doen. Net als dat het hele voorverhaal laf van haar was. Heb maar gezegd dat het wel goed komt met die spulletjes
Verstandig. Ga je nog contact houden na 'afsluiting'? Vind het wel raar, een half jaar voorbij en nog steeds geen gesprek? Of waren de antwoorden niet bevredigend?
pi_113092286
we hebben 1 keer eerder afgesproken in de stad een maandje geleden, waarbij we het over koetjes en kalfjes hebben gehad en waarbij ik uiteindelijk ook heb aangesneden wat ze er zelf van vond hoe ze het heeft laten lopen (korte samenvatting: mevrouw was in december het gevoel al een hele tijd kwijt, waarom en wat het was wist ze niet, terwijl we allemaal plannen hadden gemaakt, zij nooit iets heeft laten merken of weten, en ze dus pas haar mond open heeft getrokken toen er iemand anders interessanter langskwam.....want toen had ze een dilemma) Ik vond (vind) dat ik na 7 jaar meer credits heb verdient dan zo aan de kant geschoven te worden geschoven. Ze heeft nooit iets gedaan (praten) zodat we er samen uit konden komen of er aan konden werken.)
pi_113092446
Dan mag je wel een heldere verklaring eisen. Of je die krijgt is een tweede. Zou er persoonlijk geen energie in willen steken als ze 'moeilijk' doet wanneer je haar vraagt om duidelijkheid. Geloof dat de antwoorden zo ook wel ingevuld kunnen worden (dat maak ik op uit je verhaal).
pi_113093037
Het is misschien ook een uitzichtloze 'missie'.....omdat het meisje me niet kan geven wat ik wil....
Het is nog eens extra lastig dat we een grote groep gezamelijke vrienden waarmee we eens in de zoveel tijd wat doen (waar zij de laatste maanden dus nauwelijks onderdeel van is geweest), maar waar ze zichzelf wel duidelijk terug in probeert te krijgen. Ik ga haar dus nog wel vaker tegenkomen, daarom dat ik misschien wil dat ik haar weer normaal aan kan kijken en met een positief gevoel terug kan kijken op onze jaren samen, iets wat ik nu niet kan
pi_113093363
Hoop voor je dat je duidelijke antwoorden krijgt. Sterkte ermee. Ik heb die duidelijke antwoorden niet eens gekregen wat voor mij een afknapper is geweest. Waardeert mij blijkbaar niet genoeg om normaal met mij te communiceren. Ontwijkt mij nu en ontkent alles. Terwijl de feiten er niet om liegen.
pi_113093602
Charcot, dat zegt alles over hem, niks over jou.
pi_113093821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Charcot, dat zegt alles over hem, niks over jou.
Dat klopt.. Daarom is het ook een afknapper. Ik heb nu eerdee verdriet om wat ik heb verloren. Niet zozeer meer om hem, dat voert nu gelukkig niet meer de boventoon.
pi_113094194
Gelukkig. Zuur is het altijd, maar wie weet wat voor niruwe kansrn je in het leven door deze breuk krijgt :)
pi_113094324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef LaLouchi het volgende:
Gelukkig. Zuur is het altijd, maar wie weet wat voor niruwe kansrn je in het leven door deze breuk krijgt :)
Heb je gelijk in. Nu het ook nog voelen :P
pi_113095707
Ja das het laatste stukje, dan kan je de wereld weer aan :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:46:06 #129
12888 Skull-splitter
pi_113105737
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat klopt.. Daarom is het ook een afknapper. Ik heb nu eerdee verdriet om wat ik heb verloren. Niet zozeer meer om hem, dat voert nu gelukkig niet meer de boventoon.
Herkenbaar :Y
pi_113107778
Ex en ik gaan.zondag wat drinken.. Ben nerveus, zit nu al te stressen wat ik aanmoet, wat ik ga zeggen enz. pff..
pi_113108863
Herkenbaar inderdaad.

De gevoelens die ik destijds ervoer zijn zo iets als speciaal. Ik heb ze in ieder geval niet vaak mogen meemaken. En het is dat het zo kort heeft geduurd allemaal. Ik blijf echt vechten om dat gevoel niet te laten ontsnappen omdat het zo fijn was. Maar inmiddels ook merk dat ik er echt moeite voor moet doen om ze niet te laten ontsnappen en ze enkel nog kan oproepen door zwaar melancholisch te zijn als ik muziek uit die tijd luister. ALS ik dat dan doe, want het effect begint ook af te nemen.

Het is ook zo dat de gedachtes die er mee gepaard gaan ook verdwijnen en mijn ex langzaam maar zeker geen waarde meer begint te krijgen. Dat het allemaal verloren tijd is, het gevoel waarmee ik rondloop, maar het me blijkbaar meer waard is dan genieten van het zonnige weer of de leuke dingen die nog gaan komen.

En dan is het uiteindelijk ook niet meer de ex die het is waar ik nog verdrietig om kan worden, maar dat de gevoelens er niet meer zijn.

En als ik oog in oog kom te staan met een dame die echt leuk is, ik weet dat ik niet zo dramatisch moet doen de hele tijd. Dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen gevoelens en dat ik weet dat het gevoel van verliefd zijn slechts een episode was dat gemakkelijk weer te herleven zal zijn op het moment dat je je er voor open stelt.

Het enige wat nu is, is dat dat gevoel klaarblijkelijk zo speciaal lijkt te zijn. Dat die kwetsbaarheid niet zomaar toe te vertrouwen valt aan welke willekeurige dame dan ook. Dat het je moet overkomen en mocht dat zo zijn, je jezelf ook weer kwetsbaar dient op te stellen en daarmee het risico loopt weer gekwetst te worden. Waar alle sores weer opnieuw begint.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:09:53 #132
12888 Skull-splitter
pi_113109057
Ga je het de volgende dame anders aanpakken?
pi_113109855
' Het enige wat nu is, is dat dat gevoel klaarblijkelijk zo speciaal lijkt te zijn. Dat die kwetsbaarheid niet zomaar toe te vertrouwen valt aan welke willekeurige dame dan ook. Dat het je moet overkomen en mocht dat zo zijn, je jezelf ook weer kwetsbaar dient op te stellen en daarmee het risico loopt weer gekwetst te worden. Waar alle sores weer opnieuw begint.'

Je weet het wel mooi als een nachtmerrie te omschrijven ;( :')
pi_113113598
Gisteren kreeg ik 3 mailtjes van haar..1 met wat foto,s van onze zoon. 1 met dat ze een paar leuke foto.s heeft en of ik een USB stick mee wil geven, en 1 over geld. Ik heb 2 weken geleden kleertjes gehaald, en we hebben afgesproken dat we allebei de helft betalen. Ik heb haar vorige week al kopietjes gegeven van de bonnetjes. Gisteren vraagt ze, of dit alles was, of er meer bonnetjes waren. Ik snapte de mail niet zo goed. Ik heb al 3 keer gezegd, wat het bedrag was, plus ze heeft de bonnetjes. Straks kreeg ik ineens een sms. Er was een iets gebeurd en de politie had de weg afgezet. Of ik iets wil laten weten, want ze maakt zich zorgen. Een half uur later, nog een sms. Alles goed? Zijn jullie veilig thuis? Ik maak me zorgen. Toen heb ik gereageerd, ....., wil je mij met rust laten? Zaterdagavond, toen Was ik in alle staten, maar toen maakte jij je geen zorgen, toen dacht je niet aan onze zoon en mij.

Wat er gebeurd was, was niet eens op een plek waar ik kom, zeker niet op dat tijdstip, met mijn zoon. Wat wil ze toch zeg...als ze mij niet wil, trek ik dit gedrag niet. En ze wil me niet, anders zou ze niet bij hem zijn, maar bij mij, en haar zoon. ik kan nu absoluut geen vrienden zijn, of iets wat in die buurt komt
pi_113113668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef LaLouchi het volgende:
Ex en ik gaan.zondag wat drinken.. Ben nerveus, zit nu al te stressen wat ik aanmoet, wat ik ga zeggen enz. pff..
Gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat het doorgaat. Dat je ook hoort, wat je hart wil horen..dat je er wat aan hebt
pi_113115340
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef kleineik het volgende:

[..]

Gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat het doorgaat. Dat je ook hoort, wat je hart wil horen..dat je er wat aan hebt
Eigenlijk weet ik niet wat mijn hart wil horen. Aan de ene kant wil ik graag dat het goedkomt, aan de andere kant weet ik niet of ik dat nog kan. Hij heeft mij erg veel pijn gedaan. Ik hem ook, maar goed vanuit mijn beleving, was dit niet nodig geweest.

Een goed gesprek zonder dat me alleen maar verwijten worden gemaakt zou al fijn zijn. En nadat we wat gesprekken hebben gehad samen beslissen wat we nu gaan doen. Scheiden of er wat van maken. Dat lijkt me gewoon fijn, het samen beslissen, me niet meer hoeven schikken naar wat hij beslist en me daar dan rot over voelen...

Wat jou betreft, waarom doen jullie zo ingewikkeld over die kleertjes? Nu heb jij kleding gekocht, dan de volgende keer koopt zij ze. Dat is toch een veel makkelijker systeem? Heb je ook dat gezeur om geld niet. Dat zr jou smst is denk ik een vorm van aandacht vragen. Goed van je dat je er niet op in bent gegaan. Doe dat pas als ze met iets concreets komt, nu heb je er niks aan. Zorgt enkel voor meer hartzeer jouw kant. Zorg dat je wat sterker word voordat je weer ingaat op dat soort smsjes.
pi_113118403
Lalouchi, je stapt er hopelijk wel 'neutraal' in? Zou niets van hem verwachten.
pi_113119212
Ja neutraal, we hebbwn afgesproken na deze x aantal gesprekken samen een beslissing te maken. Natuurlijk hoop ik op een goede afloop, maar een goede afloop zou voor mij al zijn als we samen een beslissing nemen. Ik hoop.iig dat hij zijn afspraak nakomt en dat we ook echt die gesprekken.open en eerlijk gaan voeren. Als hij al voor zichzelf heeft besloten wat we gaan doen heeft het voor mij geen nut.
  woensdag 20 juni 2012 @ 03:15:48 #139
344797 CyberJesus
The final word.
pi_113129207
Fuck it, probeer al een half uur mijn verhaal hier te droppen maar het lukt me gewoon niet :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_113129223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 03:15 schreef CyberJesus het volgende:
Fuck it, probeer al een half uur mijn verhaal hier te droppen maar het lukt me gewoon niet :')
Gooi het er gewoon uit. Of het onsamenhangend is maakt nu niets uit :D
pi_113129569
Ben weer doodmoe, slaap weer amper sinds we hebben afgesproken te gaan praten. En als ik slaap droom ik over hem.. :(
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:31:19 #142
367311 sawadie
pi_113131424
Pff.... Hb gisteren al het gezeur afgekapt door een heel duidelijk smsje te sturen ( ze houdt me al tijdje aan een lijntje) dat ik er compleet klaar mee ben.

Voelt zo ontzettend kut... Ik wil
Ng zoveel zeggen, uitleggen, maar het heeft totaal geen zin.. Zo jammer!
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:41:52 #143
12888 Skull-splitter
pi_113131734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 07:05 schreef LaLouchi het volgende:
Ben weer doodmoe, slaap weer amper sinds we hebben afgesproken te gaan praten. En als ik slaap droom ik over hem.. :(
Je houdt het ook steeds volledig open voor jezelf... Dan blijf je in zon staat hangen dat je hoop gevoed blijft worden, maak je jezelf helemaal gek mee... I feel for you, want ik weet hoe kut dat kan zijn.
pi_113133366
quote:
8s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je houdt het ook steeds volledig open voor jezelf... Dan blijf je in zon staat hangen dat je hoop gevoed blijft worden, maak je jezelf helemaal gek mee... I feel for you, want ik weet hoe kut dat kan zijn.
Ja ikweet het, gaat niet express. Weet niet hoe ik het kan tegen houden. Steeds denk ik oh ja en dan ga ik het zo en zo oplossen en dan op die manier verder. Dan moet ik mezelf echt tot de orde roepen en in mezelf zeggen niet aan denken je gaat waarschijnlijker scheiden! En dan is het kringetje weer rond..
Hoe gaat het met jouw therapie?

@ sawadie, wat is er gebeurd dan? Jullie hadden toch geen contact meer?
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:40:17 #145
12888 Skull-splitter
pi_113133749
Daarom voel ik met je mee, want ik ken het en heb er zelf ook wel eens in gezeten, dat gevoel dat je per se je hoop wil blijven vasthouden en bewijzen dat je het wel waard bent.

Het enige want dan hielp is zo hard mogelijk de boodschap binnenkrijgen in een zoveelste gesprek. En dan blijft er alleen de vraag van het waarom over. Die slijt ook heel langzaam, want het afstemmen van verstand (ik mag er wél best wezen) en gevoel (waarom mag niemand me) kost tijd, of een nieuwe liefde die dat voor lief neemt.

Bij mijn therapie doe ik voorwerk door te kijken naar mijn eigenschappen die ik wel kan, die ik moeilijk vind, waar ik angst voor heb, welke delen van mij ik laat zien en welke ik liever verberg, om dan samen te kijken waar dat nou vandaan kwam en waar ik naartoe wil werken als mens.

Heel breed gezegd heb ik moeite met zelfacceptatie/waardering, expressie en het domweg mijzelf kunnen zijn. Als ik nu mijzelf ben in een groep, bekend of onbekend, is dat nu een heel bewuste keuze, een training als het ware.

"wat veranderd er als jij een relatie hebt" vroeg de psych me, waarop ik antwoorde dat ik me prettiger voelde, emotioneel stabieler maar dat ik vaak in relaties of op mijn tenen ging lopen of op eierschalen om de ander maar niet kwijt te raken. Ik haal dus een vorm van bevestiging van mijn zijn in een relatie, maar ga me vervolgens in bochten wringen om dit in stand te houden.

Het nauwelijks hebben van een sociale kring in de buurt werkt dat betreft ook niet mee, als ik een relatie had dan kon ik prima alleen zijn met de wetenschap dat het weekend of de avond iig gezellig was.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:02:59 #146
367311 sawadie
pi_113134625
Klopt. Totdat ze letterlijk zei dat ze wel terug wilde en me teveel miste.. Toen heb ik mn muren laten zakken en wilde ik het gesprek aangaan.

Voorspelbaar genoeg bleek een week later dat ze dat opeens niet meer wilde. Stond ik dan met mn goede gedrag.. Ik heb me mee laten slepen door hoop, terwijl zij dat nooit zo heeft gezien..

Daar ben ik vrij pissig over geworden (lees afgeknapt) maar het veranderd er niets aan. Tot gisteren af en toe smsjes hierover gestuurd, maar krijg alleen maar koetjes en kalfjes terug..Hoop is de grootste valkuil waar je in kan vallen, met de pijnlijkste stekels Onderin ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:42:13 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_113136122

Zo herkenbaar. :') Ik zit in fase 3. Hoewel niet 'bij elkaar'.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113138468
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Skv het volgende:

Zo herkenbaar. :') Ik zit in fase 3. Hoewel niet 'bij elkaar'.
Ik in 4 wil niet alleen zijn. Wil met haar praten over domme dingen. Hoop snel iemand tegen te komen. Wel heel herkenbaar ja
pi_113138501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef sawadie het volgende:
Klopt. Totdat ze letterlijk zei dat ze wel terug wilde en me teveel miste.. Toen heb ik mn muren laten zakken en wilde ik het gesprek aangaan.

Voorspelbaar genoeg bleek een week later dat ze dat opeens niet meer wilde. Stond ik dan met mn goede gedrag.. Ik heb me mee laten slepen door hoop, terwijl zij dat nooit zo heeft gezien..

Daar ben ik vrij pissig over geworden (lees afgeknapt) maar het veranderd er niets aan. Tot gisteren af en toe smsjes hierover gestuurd, maar krijg alleen maar koetjes en kalfjes terug..Hoop is de grootste valkuil waar je in kan vallen, met de pijnlijkste stekels Onderin ;)
Ik snap niet waarom ze dat dan zei. Zocht ze aandacht ofzo? Erg onnadenkend en egoistisch imo. En nu? Ben je qua gevoel weer terug bij af? Erg zuur dit.

@skull, je hebt wel veel zelfinzicht. Komt dat door de psych? Je klinkt heel sterk, bent je bewust van je valkuilen, erg goed :)
pi_113138663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 03:15 schreef CyberJesus het volgende:
Probeer het toch maar...ik probeerde het een half jaar te doen...
pi_113138895
Stel het komt goed, zou het dan ooit weer voelen als voorheen, of zal dit er altijd tussen blijven staan.. I wonder.

Stel ik ga scheiden, zou ik dan altijd dit zware gevoel van missen en falen blijven voelen? Blijf ik alleen? Ga ik het redden alleen..?

Altijd gedacht dat als er een ware,was, dat hij dat dan was. Maar waarom is dit dan gebeurd..? Waarom waren we het niet waard om voor te vechten. Waarom zou nu alles anders zijn..?

Weet dat jullie het antwoord ook nirt hebben, maar moest even zwart op wit zetten wat er nu in me omgaat. It aint pretty..
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:52:40 #152
12888 Skull-splitter
pi_113139032
Op volgorde:
Nee.
Nee, nee, ja.
Heb je geen grip op, net als liefde komt gaat het soms ook ineens over. Kennelijk vind hij het de moeite niet waard of is hij onzeker over van alles, maar hij wil het niet met jou.
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:00:14 #153
367311 sawadie
pi_113139301
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze dat dan zei. Zocht ze aandacht ofzo? Erg onnadenkend en egoistisch imo. En nu? Ben je qua gevoel weer terug bij af? Erg zuur dit.

@skull, je hebt wel veel zelfinzicht. Komt dat door de psych? Je klinkt heel sterk, bent je bewust van je valkuilen, erg goed :)
Ben bang dat het alleen maar aandacht zoeken was.. Ben qua gevoel wel weer teruggezakt, maar niet helemaal naar beneden.. Het heeft me laten zien hoe ze is, dat had ik mss wel even nodig ;)

Voor jou; wat je had komt sws niet terug, maar mss kunnen jullie nog wel iets nieuws beginnen.. Hoop dat hij het iig meent...
pi_113139334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Op volgorde:
Nee.
Nee, nee, ja.
Heb je geen grip op, net als liefde komt gaat het soms ook ineens over. Kennelijk vind hij het de moeite niet waard of is hij onzeker over van alles, maar hij wil het niet met jou.
Hij blijft volhouden dat dat niet het geval is. Waarom dan liegen... Ik hoop dat die gesprekken hem iig wakker schudden, dat er andere redenen zijn waarom hij niet meer wil. Schept duidelijkheid. Met ik hou van je maar ik.kan niet meer schiet ik niks mee op. Maakt me enkel in de war. Ik.ga zondag met hem.praten, hoe moet ik dat voorbereiden. Denk dat ik alles even opschrijf wat ik wil vragen / zeggen en daar dan in de loop vd week nog even naar kijk, en zo nodig aanvul of weghaal. Jammer genoeg kan ik pas dinsdag terecht bij maatschappelijk werk, had het er graag even van te voren nog mrt hem over gehad. Vriend gaf me als tip mee ge beginnen met alles wat ik verkeerd heb gedaan, maar dat voelt zo.als kruipen.. Hij deed ook zat fout. Naja afwachten i guess maar ben zo nerveus!
pi_113139374
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:00 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ben bang dat het alleen maar aandacht zoeken was.. Ben qua gevoel wel weer teruggezakt, maar niet helemaal naar beneden.. Het heeft me laten zien hoe ze is, dat had ik mss wel even nodig ;)

Voor jou; wat je had komt sws niet terug, maar mss kunnen jullie nog wel iets nieuws beginnen.. Hoop dat hij het iig meent...
Vervelend voot je zeg. Het ging juist wat beter met je.

Dankje, ik weet nog niet wat eruit gaat komen. Kleine kans zei hij..
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:40:03 #156
12888 Skull-splitter
pi_113140804
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hij blijft volhouden dat dat niet het geval is. Waarom dan liegen...
Omdat hij het ook niet meer weet en dit de enige zekerheid is die hij kan bieden...

quote:
Ik hoop dat die gesprekken hem iig wakker schudden, dat er andere redenen zijn waarom hij niet meer wil. Schept duidelijkheid. Met ik hou van je maar ik.kan niet meer schiet ik niks mee op. Maakt me enkel in de war. Ik.ga zondag met hem.praten, hoe moet ik dat voorbereiden. Denk dat ik alles even opschrijf wat ik wil vragen / zeggen en daar dan in de loop vd week nog even naar kijk, en zo nodig aanvul of weghaal. Jammer genoeg kan ik pas dinsdag terecht bij maatschappelijk werk, had het er graag even van te voren nog mrt hem over gehad. Vriend gaf me als tip mee ge beginnen met alles wat ik verkeerd heb gedaan, maar dat voelt zo.als kruipen.. Hij deed ook zat fout. Naja afwachten i guess maar ben zo nerveus!
Niks alles wat jij verkeerd hebt gedaan! Hij zette jou aan de kant, niet andersom!

Nee, stel van te voren een doel vast, een onderwerp wat je wil bespreken. In jou geval: waarom werkt het niet meer, wat is er veranderd nu dat je niet meer terug wil/kunt? Dat geldt dan ook voor hem.

Maar ik denk wel dat je hem gewoon kwijt bent.
pi_113141589
@skull, alsik hem kwijt ben zou ik dat graag horen van hem. Met de redenen waarom. Nu is wat hij zegt en doet niet hetzrlfde en dat is juist wat me gek maakt.

En tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, ben geen engeltje, maar idd dit is wel xijn keus, en daar kan ik pas begrip voor hebben als ik weet waarom.

Ik word er gewoon zo moe van al dat geannaliseer en die constante gedachtestroming. Ik dacht dat hey betet ging, maar wat heb ik meElf in de zeik genomen zeg..
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:32:33 #158
12888 Skull-splitter
pi_113142892
Je moet jezelf gewoon niet de sloot in praten maar kijken naar wat er wel goed ging.

Volgende week thee/koffie in Utrecht of Scheveningen? (ik gooi hem er nog maar eens in)
pi_113143106
Ja voor mij prima :) niet aankomend, maar volgend weekend kan ik wel :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:43:44 #160
12888 Skull-splitter
pi_113143360
Dito, komend weekend wordt veel drank en gezelligheid vrees ik :')
pi_113143899
Klein vraagje:

Regelmatig gaan we met wat vrienden even naar de kroeg/een terras/even varen/film kijken noem maar op...

Nu neemt een van die gasten altijd zijn vriendin mee, overal mee naartoe.. Dat het sowieso al een beetje awkward is dat dit mens er altijd bijzit als we gewoon met 5/6 gasten een pot voetbal kijken is tot daar aan toe, maar ze socialiseert ook totaal niet met ons..

Afgelopen week gingen we bij mij voetbal kijken en dat mens zit wel de hele tijd wijn/chips/snacks te eten, maar een woord wisselen of even dankjewel zeggen bij het naar huisgaan zit er niet bij :')

Ze zit er wel altijd bij, maar gaat dan helemaal aan de kant met haar telefoon zitten spelen. Verder zitten ze altijd in elkaars oor te fluisteren/te kleffen/ bij elkaar op schoot/geile woordjes in elkanders oor te fluisteren...

Kun je daar wat van zeggen? Iedereen moet doen wat ze zelf willen maarja dat wijf interesseert zich verder in niemand van ons en iedereen van ons irriteert zich mateloos aan dat mens...
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:19:33 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113144950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef JiggyJ het volgende:
Klein vraagje:

Regelmatig gaan we met wat vrienden even naar de kroeg/een terras/even varen/film kijken noem maar op...

Nu neemt een van die gasten altijd zijn vriendin mee, overal mee naartoe.. Dat het sowieso al een beetje awkward is dat dit mens er altijd bijzit als we gewoon met 5/6 gasten een pot voetbal kijken is tot daar aan toe, maar ze socialiseert ook totaal niet met ons..

Afgelopen week gingen we bij mij voetbal kijken en dat mens zit wel de hele tijd wijn/chips/snacks te eten, maar een woord wisselen of even dankjewel zeggen bij het naar huisgaan zit er niet bij :')

Ze zit er wel altijd bij, maar gaat dan helemaal aan de kant met haar telefoon zitten spelen. Verder zitten ze altijd in elkaars oor te fluisteren/te kleffen/ bij elkaar op schoot/geile woordjes in elkanders oor te fluisteren...

Kun je daar wat van zeggen? Iedereen moet doen wat ze zelf willen maarja dat wijf interesseert zich verder in niemand van ons en iedereen van ons irriteert zich mateloos aan dat mens...
Natuurlijk kun je daar wat van zeggen. Het hoeft niet heel hard en grof, maar je kunt toch gewoon melden dat je het een relaxte kerel vindt, met name zonder zijn vriendin. Want in plaats van woordjes fluisteren met zijn vriendin gaat ie dan grappen maken met zijn maten. Dat is al de belangrijkste reden om je vriendengroep en je vriendin redelijk gescheiden te houden.
Dit, dus.
pi_113145452
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je daar wat van zeggen. Het hoeft niet heel hard en grof, maar je kunt toch gewoon melden dat je het een relaxte kerel vindt, met name zonder zijn vriendin. Want in plaats van woordjes fluisteren met zijn vriendin gaat ie dan grappen maken met zijn maten. Dat is al de belangrijkste reden om je vriendengroep en je vriendin redelijk gescheiden te houden.
Mee eens.

@skull, laat maar weten hoe en wat :)
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:32:38 #164
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113172311
M´n ex wil volgende week een keer afspreken, ze maakte het uit omdat ze het te snel vond gaan. Nu is er zo´n anderhalve week verstreken. In de tussentijd heeft ze eigenlijk maar 1 keer contact opgenomen.
Ik weet het niet, ik wil haar wel terug.

Ok.

Ik zag dat ze online was op whatsapp, heb maar even begroet.
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:44:25 #165
12888 Skull-splitter
pi_113172764
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef LaLouchi het volgende:

@skull, laat maar weten hoe en wat :)
Zaterdag 12.00 in Utrecht ben ik wel voor eigenlijk :)
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:50:03 #166
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113172980
Ik wil zeggen dat ik het liefst met haar tegen me aan zit in een restaurant maarja, fuckkkkk we zitten nu gewoon te praten maar het is zo oppervlakkig.
pi_113174046
JiggyJ, hebben jullie haar er als groep bij geprobeerd te betrekken?
  donderdag 21 juni 2012 @ 01:41:04 #168
12888 Skull-splitter
pi_113174366
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil zeggen dat ik het liefst met haar tegen me aan zit in een restaurant maarja, fuckkkkk we zitten nu gewoon te praten maar het is zo oppervlakkig.
Been there, done that, sucks...
pi_113174427
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2012 01:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Been there, done that, sucks...
hier komt het indd op neer..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113176599
Gisteren voor het eerst een avond niet naar buiten gekeken, of zijn auto er staat. Vanmorgen wel, moest de gordijnen opendoen. Ex belde me op, zoon slaapt zonder speen. Ik ben koel gebleven, afstandelijk tegen haar. Merk dat ik klaar met haar ben. Voor nu. Wil dit gevoel zo graag vasthouden, wat is ze oneerlijk geweest. En wat heb ik er veel moeite mee, dat haar vergeetneukertje meer bij mijn zoon is dan ik...ik voel me door haar alleen nog maar de biologische vader. Dat is heel moeilijk. Maar goed, vanavond weer sporten, ben vandaag 2 weken gestopt met roken. Morgen gesprek met maatschappelijk werkster...voel daar nu de noodzaak minder van in, maar ga absoluut. Zaterdag is het een jaar geleden dat ze abortus liet plegen. Hier heb ik het heel zwaar mee. Weet ook niet goed of ik zaterdag iets naar mijn ex moet doen? Kaartje o.i.d? Maar wat heeft ze veel gelogen tegen me..over haar gevoel enzo. Maar ik moet er vrede mee krijgen, dat ik nooit een antwoord van haar zal krijgen. Dat ik de rest van mijn leven, ik weet het niet zal horen. Ik wil geen contact met haar, maar ze blijft het zelf opzoeken, om kleine dingetjes. Ik wil dit liever niet, maar wil dat ook niet zeggen. Doe het liever als vanmorgen, erboven proberen te staan. Moeilijk hoor...
pi_113176639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef LaLouchi het volgende:
@skull, alsik hem kwijt ben zou ik dat graag horen van hem. Met de redenen waarom. Nu is wat hij zegt en doet niet hetzrlfde en dat is juist wat me gek maakt.

En tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, ben geen engeltje, maar idd dit is wel xijn keus, en daar kan ik pas begrip voor hebben als ik weet waarom.

Ik word er gewoon zo moe van al dat geannaliseer en die constante gedachtestroming. Ik dacht dat hey betet ging, maar wat heb ik meElf in de zeik genomen zeg..
Dit wilde ik, en wil ik, ook horen van mijn ex...dat het over is. Ik denk dat wij hier zelf overheen moeten stappen. Als ik het zo lees, nemen onze exen niet echt een beslissing, maar proberen ze zelf wel door te gaan. Zoek afleiding. Ook legt hij het uit, dan zal je er nog geen begrip voor hebben...waarom niet? Omdat je van hem houdt, en bij hem wil zijn. Hoopt dat het goedkomt. Dan wil je niet horen dat hij niet bij je wil zijn, en zeker de redenen waarom niet
pi_113177104
@kleineik, zaterdag kan je zrlf een kaarsje branden als je dat fijn vind. Naar haar toe ben je niks verschuldigd op dat gebied. Ik zou niks doen iig.

Ex en ik, ja ik zou dat toch liever horen als deze situatie voortzetten. Dat weet ik iig wat we gaan doen, en nu niey. En dat leverd veel meer dtress op. En tuurlijk in de ideale situatie zou zijn als we er samen uitkomen. Maar ik weet dat dat een lange weg zou zijn, waarvan ik niet weet of hij hem wil bewandelen. En daarom gaan we praten. Om het uit te praten en te kijken wat er daarna over is qua gevoel. En dit is zeker een.stap vooruit want voorheen kon hij niet eens in een kamer met me zijn. Hadden we alleen maar ruzir. De woede is nu weg. We willen elkaar gewoon graag begrijpen. Dit is goed voor ons, welke kant het ook opgaat. We hebben samen een kind dus de basis moet goed zijn tussen ons. En omdat we zo gek op elkaar zijn .hoop ik dat het ook in ons huwelijk goedkomt.
pi_113177135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zaterdag 12.00 in Utrecht ben ik wel voor eigenlijk :)
Ja das goed! Leuk :D
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:46:31 #174
12888 Skull-splitter
pi_113178049
Anderen ook game?

Ik heb zaterdag een feestje van vrienden van een goede vriend, ken er maar een paar van twee feestjes, maar heb toen nauwelijks gesproken met de dame die me uitgenodigd heeft.
Die vriend van me gaat waarschijnlijk niet ivm overlijden van vader vorige week en nu huisbezoek moeder en zus, dus ik heb nauwelijks een vangnet. Vind het doodeng dat ik er niemand ken (vriendin van die vriend zegt nog: je kent Karin toch? :'))cmaar vind dat ik gewoon moet gaan.
Nu nog een kostuum verzinnen...

Ik begin wel weer steeds meer vrede met mijzelf te krijgen, makkelijker over persoonlijke drempels heen te stappen een weer wat te doen op mijn vrije dagen. Fijn gevoel, vandaag maar eens aan het huiswerk voor psych.
pi_113182156
@skull, moet je verkleed dan? Cool.hoor. Ook leuk dat je dat durft, ik.zou dat niet durven.zo alleen in een vreemde groep. Goed van je! :)
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:02:07 #176
12888 Skull-splitter
pi_113182379
Najah, durven, ik ben er nog niet... Maar ik maak wel redelijk snel een praatje met iemand als ik een half gesprek gevolgd heb op de achtergrond, dus dat betreft maak ik me niet zo'n zorgen, en anders kan ik terugvallen op Karin, hoop ik, maar die ken ik dus ook nauwelijks... (wel een leuke meid overigens)

Aan de andere kant: ik ben gewoon erg bezig mezelf over drempels heen te trappen en gewoon dingen te gaan doen ipv een beetje af te wachten op wonderen, best een goede oefening.
pi_113182890
Mooi dat je die stap zet! Heb er bewondering voor dat je actief moeite doet om aan jezelf te werken :)
pi_113183036
Toch vind ik dat knap! :)
pi_113183038
@ Skull en Lalou; ik kan aankomende twee zaterdagen niet helaas. wel jammer.
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:21:56 #180
12888 Skull-splitter
pi_113183188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:18 schreef QEX het volgende:
@ Skull en Lalou; ik kan aankomende twee zaterdagen niet helaas. wel jammer.
Doen we later die thee in Scheveningen ;)
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:23:25 #181
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_113183262
Ik heb besloten niet mee te gaan. Ook geen andere keer.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_113183266
Ja idd. Kom ik ook weer. Leuk! Heb er zin in :)
pi_113183300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten niet mee te gaan. Ook geen andere keer.
Ok, jammer.

Hoe gaat het verder?
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:26:36 #184
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_113183406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok, jammer.

Hoe gaat het verder?
Ga ik ook niet meer op in. Heb besloten deze topicreeks niet meer te volgen. Vind het deprimerend en vol met herhalingen (niet persoonlijk opvatten hoor). Ik ga het op eigen kracht verder doen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_113183466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ga ik ook niet meer op in. Heb besloten deze topicreeks niet meer te volgen. Vind het deprimerend en vol met herhalingen (niet persoonlijk opvatten hoor). Ik ga het op eigen kracht verder doen
Ok. Succes.
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:35:26 #186
12888 Skull-splitter
pi_113183717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Sterkte, en de herhaling en herkenbaarheid zullen wel blijven denk ik idd... Ieder voor zich wat hij/zij daarmee gaat doen.
pi_113193592
Ik weet niet zeker of ze vandaag hier moet werken maar ik ga wel langs. Hopend op dat ze daar dadelijk staat zodat ik met haar kan praten. Hopen dat k een beetje besef kan bijbrengen en hopen dat ze voor tenminste één keer mijn verhaal wilt aanhoren. Ik hoop dat ik het dan voor me zelf ook wat afsluiting kan geven en alles.

Misschien dat ik wel weer een trap terug wordt gezet, en dat ik als ze weer weg is ik eigenlijk nog wel duizend dingen wil zeggen, maar ik loop al twee maanden met mijn verhaal in mijn maag en ik kan het niet zomaar aan me voorbij laten gaan.

Ik hoop niet dat ik afga als een gieter en of dat ze me dood negeert of zo. Ik hoop op het beste.
pi_113193941
Wil je haar uit het niets aanspreken of weet ze het al/
pi_113194153
Sterkte Faazz, hoop dat je kunt zeggen wat je wilt :)
pi_113194185
Uit het niets. Maar tis wel iets dat k vaker deed toen we nog wat hadden. Heb haar ook al twee maanden niet gezien/gesproken ongeveer. Dus ja... Tis ook dat ik na deze week ook geen mogelijkheid meer heb om haar hier in de buurt ooit nog zomaar tegen het lijf te lopen. Ze is dan voor altijd weg hier terwijl we elkaar hier ontmoet hebben.

En om nou te zeggen dat we ruzie hebben is ook niet zo. Ik denk niet dat ik van het kaliber 'stalker' ben of zo. Misschien dat het akward is. Maar sjah.. zelfs de laatste keer na dat ze het uit had gemaakt en we elkaar weer zagen stond ze te kwispelen als een blije hond om me te zien..

:{

:')
pi_113198609
Balen. Ze had absoluut geen tijd en moest de trein halen. Morgen kon wel om 21:00u maar dat vond ze een beetje laat maar kon wel. Het was dus een flitsbezoekje zojuist maar zo hee, wat een akward situatie was het toch wel :')
pi_113199811
Wel jammer, en typisch dat het awkward was :'). Hoop dat het morgen wel gaat :P.
pi_113200165
Jammer faazz, better luck tommorrow. Voelde je er nog iets bij toen je haar zag?
pi_113205103
Uhhh ja het was wel dat ik in eens had van "Wow ik wil je zoenen! Nog steeds! Wat een verrassing!"
Maar dat zit er gewoon, ik weet niet of dat een probleem is. Of dat het probleem is, dat ik tegen mijn eigen natuur in moet gaan. Of ik er uberhaupt een probleem van moet maken. Zucht :')

Het is eigenlijk meer frustrerend dat zij dat niet lijkt te hebben en ik dus niet krijg wat ik wil.

Maar dat wist ik van te voren toch al wel. En eigenlijk zit ik mezelf nu stom te voelen dat ik het toch weer opzoek. Terwijl ik ook gewoon blij door moet gaan met mijn leven en er compleet schijt aan hebben.

Het voelt meer als een morele plicht of zo terwijl ik zelf niet eens weet wat mijn of haar win hier is.

Ik denk namelijk niet dat ze iets van me zal aan nemen en haar eigen mening nog altijd belangrijker is. Dus waarom nog moeite. Dan doe ik mijn zegje, lacht zij er om en neukt ze 's avonds een andere dude.

We zien het morgen wel.
pi_113205697
Je gaf aan dat het voor jezelf is. Doe je zegje en zit je later ook niet meer met de wat als-vraag. Het zal je voor nu wel kut laten voelen, maar ik geloof dat je je er veel twijfel en pijn mee bespaart in de toekomst :).

Verder moet je er niet moeilijk over doen natuurlijk. Laat de gevoelens vloeien. Dat mag gewoon. Niet krampachtig de controle erover proberen te houden.

Ja, het klinkt best wel zen :').
pi_113215297
Lang geen contact gehad met ex. Zaterdag reed ik niet ver van haar huis en ben ik langsgeweest om nog wat spullen te halen. Voor ik het goed besefte stond ik aan haar deur en dacht ik wat doe ik nu... Ze deed open en was er duidelijk even niet goed van... Ik kreeg mijn spullen en wou meteen weer vertrekken maar ze wou weten hoe het ging, ik wou er eerst niet op ingaan, maar ze drong aan... en ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik wist en ook gezien had dat ze heel de tijd bij haar ex zat en dat het een compelete mindfuck voor mij was... En dat ik er echt volledig door heb gezeten...

Ik vroeg haar of ze nu een relatie met hem had, ze zei dat het voor hem een relatie was maar voor haarzelf wist ze het niet... Wat dat ook moge betekenen

Ik zag aan haar dat ze wel meer haar zelf was... Ze vertelde me dat ze elke dag aan australie dacht...

Ook bevestigde ze huilend dat haar ex een dominante persoonlijkheid had en dat het hem gelukt was om haar te krijgen doordat ze kwetsbaar was op dat moment en dat ze echt een klap had gekregen toen we terug thuis kwamen en dat ze echt niet naar huis wou... Ik heb haar eerlijk gezegd dat ik liever had dat ze naar iemand anders zou gaan en dat ze een stuk beter kan doen dan die douchebag, zelfgenoegzame, mollige dwerg... Tja... Haar ook verteld naar welke festivals ik plan om te gaan en dat als ik hem zou zien en als ik me ook maar een beetje uitgedaagd voel ik hem zonder probleem met zijn kabouterbeentjes terug op aarde breng

Bij het afscheid nemen vertelde ze dat ze nog een keer wou afspreken om te praten...

Maandag is ze met mijn zusje gaan winkelen, en toen ze ergens iets ging eten begon ze plots te huilen en te zeggen dat ze het allemaal goed verpest heeft... en dat ze er echt niet goed van was om mij te zien en van ons gesprek, dat ik veranderd was(?)...

Maandagavond krijg ik een smsje dat het haar allemaal spijt... En dat het haar langzaam allemaal meer en meer begint door te dringen... Daarop hebben we een tijdje gebeld. Ze vertelde dat ze niet begrijpt dat ze onze reis zo heeft kunnen blokken voor haarzelf... En dat ze er nu constant aan moet denken...

Het gesprek was goed, maar groot mietje dat ik ben kon ik het niet laten om te zeggen dat ik haar miste en haar nog altijd graag zag :') , maar dat ze me ook enorm veel pijn heeft gedaan... Ze vertelde dat ze nieuwe fotos op facebook had geplaatst van onze reis, maar aangezien ik haar verwijderd had kon ik die niet zien, gisteren zag ik dan dat ze die twee albums publiek heeft gemaakt... Ze vertelde dat het goed was om mij weer te horen en gezien te hebben...

Sinds dan niet meer gehoord... Nu hoop ik dat ik me niet te kwetsbaar heb opgesteld, met al dat ik mis je en zie je nog graag :') was sterker dan mezelf... Achja, ik probeer geen hoop te hebben en opnieuw los te laten en geen contact te zoeken...

Maar toen ik haar zag aan de deur besefte ik weer hoe graag ik dat kleine meisje wel niet zie ;( ik heb echt weer een klap van alles gekregen. Mss moet ik gewoon alles verbreken, maar zo definitief kan ik gewoon niet zijn... ;( nu ben ik weer bang dat ik haar weer een tijd niet meer hoor... En dat ze nu weet dat ze altijd naar mij kan terugkeren... Mietje dat ik ben, wacht ik blijkbaar toch op haar ;(

Het meest logische van alles lijkt me dat ze bindingsangst heeft, en angst voor het leven, en bij hem weg kan vluchten in onbenulligheid, feestjes en oppervlakkigheid. En een keuze voor mij is een keuze voor een serieuze lange relatie... Ik weet het ook niet, maar nu mis ik haar weer... Ik ga het weer los laten allemaal :{

Voor de rest voel ik me best goed, oude vriendschappen zijn hersteld, ik sport veel, werk valt goed mee, en in het weekend heb ik altijd wel wat te doen. Maar als ik er echt over zou nadenken dan mis ik haar toch zo enorm hard... :{
.
pi_113217176
Als ik het weer allemaal lees, echt triest hoe ik me laat doen door een meisje dat gekozen heeft om bij een andere jongen te willen zijn... :') niet goed niet goed }:|
.
pi_113221899
Kan weer eens niet slapen omdat ik steeds aan ex denk.. Zag dat hij op whatsapp was, dus hij ook niet. Lol. Kutsituatie.
pi_113221911
Verwijder hem van whatsapp en sla zijn nummer ergens anders op? Als hij iets te zeggen heeft kan dat gewoon
pi_113222297
Neuh heb niet met hem gepraat. I zag het gewon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')