Ik weet niet waar jij woont, maar bij mijn 'neptante' zijn vorig jaar twee katten spoorloos verdwenen in een week tijd. Dus blijkbaar zijn er toch wel mensen die zich eraan storen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Ja precies, in het dagelijks leven is alles geweldig in harmoniequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat is het zeker niet. Er is een verschil van dag en nacht.
Godsamme ynskquote:
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.
Neu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.
Oh pleasequote:
Neem je afscheid???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed, internethelden.
Weinig karakter en een hoop gebral.
Ik quote : "het kan mij helemaal niet schelen wat jij denkt, tokkie. Karakterloze"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Ze geeft een waar voorbeeld voor haar zoon van 26, dat zal wat zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Het begint zo eentonig te wordenquote:
Mensen zeggen dat meestal niet recht in je gezicht hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.
Doe toch niet zo neerbuigend achterlijk gladioolTJEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Robijn mss al heel lang in de iso zit.
Want niemand heeft ooit iets gezegd tegen Robijn
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat meestal niet recht in je gezicht hoor![]()
Kan ook niet als je een betonplaat voor je kop hebt
Als ik jou was zou ik gaan hoor, echt!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja he? Dat vind ik nou ook van dit Fok!
MJ lives foreverquote:
Rot dan lekker op achterlijke mongool. Wat doe je hier nog? Ik mag hopen dat je op je 50e betere dingen te doen hebt dan de internetheld uit te hangen of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Robijn mss al heel lang in de iso zit.
Want niemand heeft ooit iets gezegd tegen Robijn
Ik heb onde onde opquote:
Wat doe je hier dan nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja in de iso in je malle hoofdje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.
wat doe je hier nog behalve alle vragen negeren!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.
Misschien zit ze elke dag mee te lezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in de iso in je malle hoofdje.
En ja, als ik jou gebruikt had was dat JOUW geweest in dit geval
Welke vragen? Vertel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
wat doe je hier nog behalve alle vragen negeren!?
Ik doe ff een retourtje school en huppel nog even naar de brievenbus, krap een uur weg en jullie chatten een SC volquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo eten, jullie vangen de boel wel op hea?
Er staan er +- 20 in een wachtrijquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt de H&M wel'It's not you, it's us'
Of was het nou wus???
youw natuurlijk, dommerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt de H&M wel'It's not you, it's us'
Of was het nou wus???
quote:
Je bent er nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach gos, is dit een besloten forum dan?
Zie! Je antwoordt niet! Nee dit is geen besloten forum, maar jij zeikt dat dit zo'n achterlijk forum is, dus mijn vraag: wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach gos, is dit een besloten forum dan?
Jij bent helemaal geen oudjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef indaha het volgende:
Kunnen jullie welarme dementerende bejaarden pesten is so sielug
![]()
Ik weet niet of ik hier nog durf te komen als jullie so gemeen doen tegen oudjes
Nou, en dit zegt al genoeg, deze post. Als je zelf ouder bent, zal je hier nog eens aan terugdenkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef indaha het volgende:
![]()
Ik weet niet of ik hier nog durf te komen als jullie so gemeen doen tegen oudjes
Sorry omaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef indaha het volgende:
![]()
Neeee Indaha hou es ff op, ze neemt jou ( zonder W , zooooooonder W ) serieus gekkiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, en dit zegt al genoeg, deze post. Als je zelf ouder bent, zal je hier nog eens aan terugdenken
Heb ik zin in, lekker tegen de pubers.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zie! Je antwoordt niet! Nee dit is geen besloten forum, maar jij zeikt dat dit zo'n achterlijk forum is, dus mijn vraag: wat doe je hier nog?
Get a life zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb ik zin in, lekker tegen de pubers.
Wat ben jij een ontzettend kinderachtig sujet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeee Indaha hou es ff op, ze neemt jou ( zonder W , zooooooonder W ) serieus gekkie
Vraag ff hoe ze de pik van d'r vent noemtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Toch zie ik echt LK overeenkomsten, ik vind het eng worden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb ik zin in, lekker tegen de pubers.
Vraag het lekker zelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag ff hoe ze de pik van d'r vent noemt
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag ff hoe ze de pikkie van d'r vent noemt
Deden jullie dat maar..maar nee, er moet natuurlijk gezeikt worden over anderen en andermans beesten.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Hou toch je bek over beestenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deden jullie dat maar..maar nee, er moet natuurlijk gezeikt worden over anderen en andermans beesten.
Best knap dat je als moeder een plaat voor je kop hebt als het over medische redenen gaat, kanonnequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deden jullie dat maar..maar nee, er moet natuurlijk gezeikt worden over anderen en andermans beesten.
Nou al richting 50 hoorquote:
Nee, maar daar gaat het wel om he.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hou toch je bek over beestendat onderwerp is hier allang niet meer aan de orde geweest.
Tis bij de beesten af ja!quote:
Wat weet jij daarvan, als puber? Niks toch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best knap dat je als moeder een plaat voor je kop hebt als het over medische redenen gaat, kanonne![]()
![]()
Nog ouderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, en dit zegt al genoeg, deze post. Als je zelf ouder bent, zal je hier nog eens aan terugdenken
Het gaat me ook helemaal niet om het winnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou al richting 50 hoor![]()
Maar als Robijn half zo slim is als ze zegt was ze al een tijd gelden gestopt met reageren want dit gaat ze niet winnen,
Ik hoop serieus niet dat je je kinderen ook zo behandeld hebt vroeger "jij weet niks want je bent een snotneus".quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan, als puber? Niks toch.
Moeilijk hè, antwoorden op een vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat jou dat iets aan? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef Ynske het volgende:
Zeg Robijn, even serieus he, hoe noem jij het gereedschap van je vent?
Je noemt ook mensen puber die of een geboortejaar of een leeftijd in hun nickname hebben staan, en dan al ruim de 25 gepasseerd zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reageren, ik vroeg t heel liefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat jou dat iets aan? Ik denk het niet.
Wees maar niet bang. Mijn kind is prima terecht gekomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop serieus niet dat je je kinderen ook zo behandeld hebt vroeger "jij weet niks want je bent een snotneus".
Mooi, hup naar huis, tjuus hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat jou dat iets aan? Ik denk het niet.
nu zijn moeder nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Mijn kind is prima terecht gekomen.
Nee, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te reageren, ik vroeg t heel lief
Als je op een bepaalde geestelijke leeftijd zit, is alles wat met de tijd meegaat 'puber'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je noemt ook mensen puber die of een geboortejaar of een leeftijd in hun nickname hebben staan, en dan al ruim de 25 gepasseerd zijn
Je snapt niet echt wat een 'puber' betekent hé?
Proestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, wave your flag als je altijd dacht dat Robijntje niet ouder was dan 12 ten tijde van het overlijden van haar superheld?
Vragen staat vrij, alle vragen die je hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Want het is niet normaal nl. dat je dat soort vragen stelt.
Ik ga ook met de tijd mee hoor. Maar hier zitten mensen half mijn leeftijd die een ontzettend grote bek hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde geestelijke leeftijd zit, is alles wat met de tijd meegaat 'puber'
Knap dat het gelukt is, als puberend moedertje van 24 een kind opvoedenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wave jouw flag danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
ProestBeetje 'Duimpje omhoog als Justin Bieber niet gay is!'
Dit bedoel ik nou. Je weet totaal niet waar je het over hebt, maar toch maar blaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap dat het gelukt is, als puberend moedertje van 24 een kind opvoeden
Daar heb je het dan ook wel zelf naar gemaakt door zelf te beginnen met mensen een grote mond te geven. En mensen voor dom uitmaken terwijl je niet eens weet wanneer het jou of jouw is, geeft zeker op jouW leeftijd geen enkele pasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ga ook met de tijd mee hoor. Maar hier zitten mensen half mijn leeftijd die een ontzettend grote bek hebben.
Je houdt ook niet op met die leeftijd issue he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ga ook met de tijd mee hoor. Maar hier zitten mensen half mijn leeftijd die een ontzettend grote bek hebben.
Denk je? Ik denk het niet. En als je zelf ouder bent, dan zal je dat zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je houdt ook niet op met die leeftijd issue he?de 'pubers' die hier zitten hebben een stuk meer inhoud dan jij als oud wijf.
Weet je dat we een heel mooi 40+ forumdeel hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk het niet. En als je zelf ouder bent, dan zal je dat zien.
Nou, sommige mensen takelen echt hard af hoor, naar mate ze ouder worden, en die die dat zelf niet beseffen, die zijn het verste heenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je dat we een heel mooi 40+ forumdeel hebben?
quote:
Je lijkt echt op mijn familiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of het mijn schoonvader wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je lijkt echt op mijn familie
Oma, ben jij het?
Indaha...ik heb gewoon eens geageerd tegen dat eeuwige gezeik over anderen, en over andermans beesten. Normaal hou ik me in...nu eens niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef indaha het volgende:
Ik ben een 46 jarige puber,
Weet je wat Robijn, laat hun maar pubers zijn, ze worden misschien nog verstandig, helaas is dat bij jouW niet gebeurd en komt het er ook niet meer van
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of het mijn schoonvader was
Hihi Indaha is rebelsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef indaha het volgende:
Ik ben een 46 jarige puber,
Weet je wat Robijn, laat hun maar pubers zijn, ze worden misschien nog verstandig, helaas is dat bij jouW niet gebeurd en komt het er ook niet meer van
Indaha is de enige tegen wie je normaal kan praten he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Indaha...ik heb gewoon eens geageerd tegen dat eeuwige gezeik over anderen, en over andermans beesten. Normaal hou ik me in...nu eens niet.
Hoe zou dat komen, denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha is de enige tegen wie je normaal kan praten he?
ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Dat of dementerendquote:
waar hebben mensen hier in V&A dan zitten zeiken over dieren?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Indaha...ik heb gewoon eens geageerd tegen dat eeuwige gezeik over anderen, en over andermans beesten. Normaal hou ik me in...nu eens niet.
En dat met zo'n moeder? Damnz.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
en dan komt er een die de moeite waard is voor in de sig....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef HuubTuub het volgende:
Ik word hier enorm geil van... is dat verkeerd?
Oh...er werd mij van verschillende kanten via DM dit topic aangeboden. Alleen dat al. Grenzeloos.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar hebben mensen hier in V&A dan zitten zeiken over dieren?
Nipje! Respect voor de oudjes jaaaaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat je een onwijs achterlijke kutmongool bent?
Dat denk ik heel serieus
Kampertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg jij niks, dom kind. Jij bent totaal niet opgevoed.
Wat van robijn? Ik zou mijn hond er vanaf trappenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef HuubTuub het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat je een onwijs achterlijke kutmongool bent?
Dat denk ik heel serieus
Misschien moet je even mijn moeder bellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeg jij niks, dom kind. Jij bent totaal niet opgevoed.
Qwea. Wat je ook zegt, het maakt mij niet uit, heb je dat nou nog niet door?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat van robijn? Ik zou mijn hond er vanaf trappen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nipje! Respect voor de oudjes jaaaaa
Het is MIEN MOEDER jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je even mijn moeder bellen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef HuubTuub het volgende:
Natuurlijk heeft ze dat niet door, ze is de helft van jouw leeftijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Qwea. Wat je ook zegt, het maakt mij niet uit, heb je dat nou nog niet door?
Is 'ie ook oud? Want dan snap ik het welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]Ik kan me niet meer inhouden
Vast frustratie over mijn vriend
Niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
van de TT natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat van robijn? Ik zou mijn hond er vanaf trappen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze dat niet door, ze is de helft van jouw leeftijd
Ga dan toch gewoon weg als het je toch niet uitmaakt, gekkiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hij is zo rond de 50 en doet zich altijd voor als een dom wijf van 50 op een of ander forumquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 'ie ook oud? Want dan snap ik het wel
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
Hey maar Robijn, vertel eens. Is het nou zwaar, zo'n kutleven?
Neuk Gooi t eruit!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen kutleven, bepaald nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
Hey maar Robijn, vertel eens. Is het nou zwaar, zo'n kutleven?
Misschien heeft Robijn wel tipsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Oognip het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om jou te vergiftigen, denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb geen kutleven, bepaald nietEn alsof ik jou meer zou vertellen? Whaha.
Ik zit hier tenslotte niet elke dag iedereen af te zeiken, dat heb ik niet nodig. Niet zoals de meesten hier, en maar letten op andermans beesten, want wauwww, stel je voor dat ze een drol in jouw tuin doen. Vergiftigen, die beesten!
Is dat een doodsbedreiging, meisje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou het ook mogelijk zijn om jou te vergiftigen, denk je?
En vergeet vooral het baasje niet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zit hier tenslotte niet elke dag iedereen af te zeiken, dat heb ik niet nodig. Niet zoals de meesten hier, en maar letten op andermans beesten, want wauwww, stel je voor dat ze een drol in jouw tuin doen. Vergiftigen, die beesten!
Nou dan ben je normaal verstandiger dan nu want hier op Fok kun je geen serieuze discussies verwachten en nog wat ik heb ook 5 katten en die komen ook buiten , maar ik ga echt met niemand in discussie erover want dat is mijn zaakquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben ook oud , lief en verstandigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha is de enige tegen wie je normaal kan praten he?
Maar lieverd, er word hier niet gelet op andermans beesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hey, beter als "oud wijf". Meisje, dat klinkt iig nog iets als met een strak kutjequote:
Dit is toch een discussieforum...?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan ben je normaal verstandiger dan nu want hier op Fok kun je geen serieuze discussies verwachten en nog wat ik heb ook 5 katten en die komen ook buiten , maar ik ga echt met niemand in discussie erover want dat is mijn zaak
[..]
Ik ben ook oud , lief en verstandigen Robijn deze pubers zijn heel normale mensen maar je behandelt ze als kleuters en dan wordt je ook niet meer serieus genomen .
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, beter als "oud wijf". Meisje, dat klinkt iig nog iets als met een strak kutje
Maar we weten het ook beter dan jij . JOUW domme fouten maken wij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is toch een discussieforum...?
Nee, ze doen niet normaal. Ze hebben een grote bek en denken alles beter te weten.
En je zoon is een jongetjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, meisje. Het kind is begin 20. Dat is een meisje.
jouW kliniek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Robijn48 het volgende:
Nee, ze doen niet normaal. Ze hebben een grote bek en denken alles beter te weten.
Dat je kan lezen? Wisten ze dat in de kliniek nog niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Fijn. Dat zal ik dan even doorgeven.
Nou, zit ze d'r weer naastquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, beter als "oud wijf". Meisje, dat klinkt iig nog iets als met een strak kutje
Gaat je geen bal aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
En je zoon is een jongetjeOf is 26 al een echte heer?
Dan lees je toch echt niet al langer mee. Op t moment dat mensen hier mee gaan posten, en op een normale manier binnenkomen, worden ze ook op een normale manier in t gesprek betrokken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies zoals jij doet dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen de lui zeggen die mij DM'en over dit topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt niet al langer mee. Op t moment dat mensen hier mee gaan posten, en op een normale manier binnenkomen, worden ze ook op een normale manier in t gesprek betrokken.
Als ik kijk hoe denigrerend jij hier binnen gekomen bent om je mening te ventileren, dan vind ik t niet gek dat je dit soort reacties krijgt.
'Het schrikeffect als middel tegen de vergrijzing'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een help-de-vergrijzing-tegen-te-gaan-dag geloof ik
Knaapje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
En je zoon is een jongetjeOf is 26 al een echte heer?
Wie danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen de lui zeggen die mij DM'en over dit topic.
en wie zijn die 'lui' dan? ik kan niet in je DM kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen de lui zeggen die mij DM'en over dit topic.
Nee, ik woon niet in een gat. En nu ksst, want je interesseert me niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sneue koe
Woon je trouwens in Hattem? Je hebt ook wel wat van mijn tante weg
Dag dan hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in een gat. En nu ksst, want je interesseert me niet.
Jij hebt genoeg aan je eigen gat? Mooiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in een gat. En nu ksst, want je interesseert me niet.
Wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Oognip nog een strak kutje hebben?
Ook dat gaat jullie niet aan. Feit is dat ik ge-DM't wordt over dit topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wie zijn die 'lui' dan? ik kan niet in je DM kijken
Nippie toch zo heb ik je niet opgevoedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sneue koe
Woon je trouwens in Hattem? Je hebt ook wel wat van mijn tante weg
Checkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wie zijn die 'lui' dan? ik kan niet in je DM kijken
Dat kun je morgen niet checken. De 15de welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Oognip nog een strak kutje hebben?
of dr kerel. Maar die heeft pikstraf geloof ikquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
of dr kerel. Maar die heeft pikstraf geloof ik
dat kun je wel zeggen, maar dat zegt niets.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat gaat jullie niet aan. Feit is dat ik ge-DM't wordt over dit topic.
Onbevlekt ontvangenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Of Robijn![]()
Misschien is ze nog maagd, en daarom zo gefrustreerd
Hou toch op over een fatsoenlijke manier. Dat helpt hier helemaal niet. Men gaat maar door, en men bashed maar. Omdat men niets anders te doen heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen, maar dat zegt niets.
iedereen kan zoveel zeggen.
en dan nog als men je ergens op wijst, kun je toch nog op een fatsoenlijke nette manier reageren zoals een dame op leeftijd zich betaamt.
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Robijn48 het volgende:
Dat is ook het grenzeloze aan Fok! Ik word geDM't over dit topic, t
[..]
Hou toch op over een fatsoenlijke manier. Dat helpt hier helemaal niet. Men gaat maar door, en men bashed maar. Omdat men niets anders te doen heeft.
dat helpt hier wel. t is maar hoe je jezelf bij binnenkomst presenteert.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef Robijn48 het volgende:
Dat is ook het grenzeloze aan Fok! Ik word geDM't over dit topic, t
[..]
Hou toch op over een fatsoenlijke manier. Dat helpt hier helemaal niet. Men gaat maar door, en men bashed maar. Omdat men niets anders te doen heeft.
Wij enkel om de dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zit hier in ieder geval niet elke dag mensen af te zeiken.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zit hier in ieder geval niet elke dag mensen af te zeiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan nog als men je ergens op wijst, kun je toch nog op een fatsoenlijke nette manier reageren zoals een dame op leeftijd zich betaamt.
Mens, ik ben nog nooit in het hondentopic geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Zelfs in het hondentopic kon ze niet op serieuze reacties reageren
Oh oeps, het kattentopic met de 5 katten bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, ik ben nog nooit in het hondentopic geweest.
Nee. Soms lees ik in heel Fok! En ik heb er geen best oordeel over. Zelfs mijn zoon niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wel leuk om te horen dat er zoveel lurkers zijn hier, dus we worden elke dag gevolgd
Jij ook al?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef HuubTuub het volgende:
ik krijg persoonlijk Oh Oh alerts waar de actie is.
Damn, dat zegt genoeg, als je geen best oordeel over je zoon hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Soms lees ik in heel Fok! En ik heb er geen best oordeel over. Zelfs over mijn zoon niet.
Scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, dat zegt genoeg, als je geen best oordeel over je zoon hebt
Dom kind, lees eens goed. Of snap je niets van begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, dat zegt genoeg, als je geen best oordeel over je zoon hebt
Dat is een puber van 26, die kan ik niet serieus nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef Robijn48 het volgende:
En ik heb er geen best oordeel over. Zelfs mijn zoon niet.
Borrel & Bitequote:
Ik ben pas begin 20 hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dom kind, lees eens goed. Of snap je niets van begrijpend lezen?
Beroemd en berucht topicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wel leuk om te horen dat er zoveel lurkers zijn hier, dus we worden elke dag gevolgd
Die willik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef HuubTuub het volgende:
ik krijg persoonlijk Oh Oh alerts waar de actie is.
Ooh god, ga je ALWEER?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:39 schreef Robijn48 het volgende:
Goed. Ik heb dus geen hoge pet op van Fok! Ik vind het een stelletje sensatiebeluste lui die hier elke dag rondhangen.
Goodbye.
Tjuuus!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:39 schreef Robijn48 het volgende:
Goed. Ik heb dus geen hoge pet op van Fok! Ik vind het een stelletje sensatiebeluste lui die hier elke dag rondhangen.
Goodbye.
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:39 schreef indaha het volgende:
Die willik ook, dan ben ik ook eens op tijd als er actie is
Wat is dezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:39 schreef Robijn48 het volgende:
Goodbye.
Ja precies. Tot er weer eens wat is. Zielig. Jullie hebben echt geen leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
Nou ik ga ook maar eens wat koken dan, tot weer eens wat is
quote:
welke incrowd vetes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die incrowd vetes, ff niet hier graag!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Lutte het volgende:
Leuk nieuws dan maar, m'n lieve broer heeft vandaag zijn één na laatste tentamen gehaald, dan nog een scriptie en hij is klaar! Trots
Misschien moet je je kam loslaten, ik zit hier elke dagquote:
Ja, incrowd vetes doe maar ergens anders of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Lutte het volgende:
Leuk nieuws dan maar, m'n lieve broer heeft vandaag zijn één na laatste tentamen gehaald, dan nog een scriptie en hij is klaar! Trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Weet ik. Zielig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je je kam loslaten, ik zit hier elke dag
Zegt de kamper van 50 die loopt te vloeken als een puber. Hulde.quote:
Alsof jij weet wie Heintje Davids is, daar ben je nog veel te jong voor. Dus lul niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:44 schreef HuubTuub het volgende:
Heintje Davids effect; geen afscheid kunnen nemen... een soort masochisme...
Wowquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Lutte het volgende:
Ik ben alles behalve een kamper, dus lul maar raak, je raakt me niet. Ga nog eens naar het SHO topic mensen beroddelen, joh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt de kamper van 50 die loopt te vloeken als een puber. Hulde.
quote:
2-1, Toivonen maakt als invaller (quote:
Dat noemt men in de volksmond nou "een gek", pheno!quote:
Jezus halve gare, ik was even mijn kittens voeden en had verwacht dat je nu wel weg zou zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een kamper, dus lul maar raak, je raakt me niet. Ga nog eens naar het SHO topic mensen beroddelen, joh.
He! Niet haten op breien he!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus halve gare, ik was even mijn kittens voeden en had verwacht dat je nu wel weg zou zijn
Je hebt al tig keer beloofd weg te gaan en nog zit je hier. Ga een sjaal breien of zo!
Ik heb niks beloofd, dommerd. Dat jij aan wishfull thinking doet kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus halve gare, ik was even mijn kittens voeden en had verwacht dat je nu wel weg zou zijn
Je hebt al tig keer beloofd weg te gaan en nog zit je hier. Ga een sjaal breien of zo!
Waarom zwaai je dan telkens gedag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb niks beloofd, dommerd. Dat jij aan wishfull thinking doet kan ik niets aan doen.
Dommerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb niks beloofd, dommerd. Dat jij aan wishfull thinking doet kan ik niets aan doen.
Ja, ik moet het nog steeds leren! Net als haken! En 54645564 borduurpakketjes. En dan zit ik hier te rellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijg je m_d en een CRE-modje op je dak
Nip, tegenwoordig he, als mensen 'goodbye' zeggen, bedoel ze doei. Maar vroegah^^ betekende dat 'ik blijf nog fwwf hangen'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dommerd
Waarom zeg je elke keer dat je weggaat maar blijf je toch hangen?
Tja prioriteiten stellen hèquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog steeds leren! Net als haken! En 54645564 borduurpakketjes. En dan zit ik hier te rellen
Je zou niks weten van wat er vroeger bedoeld werd. Daar ben je nog echt te jong voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nip, tegenwoordig he, als mensen 'goodbye' zeggen, bedoel ze doei. Maar vroegah^^ betekende dat 'ik blijf nog fwwf hangen'.
Ohja dat kon ik niet weten. Ik ben nog maar een pubertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nip, tegenwoordig he, als mensen 'goodbye' zeggen, bedoel ze doei. Maar vroegah^^ betekende dat 'ik blijf nog fwwf hangen'.
Ja, gaat het ook wel worden denk ik. Maar ik kan nu nog niet, m'n pink doet nog niet altijd even soepel mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja prioriteiten stellen hè
Ik zou trouwens beginnen met haken, stukken makkelijker en gaat sneller (in het begin leuker dus, gauw resultaat).
De vraag blijft: waarom zeg je dat je weggaat (x10000) maar blijf je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je zou niks weten van wat er vroeger bedoeld werd. Daar ben je nog echt te jong voor.l
Tot (weder) ziensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Zo gedraag je je iig wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ohja dat kon ik niet weten. Ik ben nog maar een pubert
Hoe kan jij nou weten hoe oud ik ben? Ik had je moeder kunnen zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je zou niks weten van wat er vroeger bedoeld werd. Daar ben je nog echt te jong voor.
Oh, je bent 75 dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten hoe oud ik ben? Ik had je moeder kunnen zijn
Pff vervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, gaat het ook wel worden denk ik. Maar ik kan nu nog niet, m'n pink doet nog niet altijd even soepel mee.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
De vraag blijft: waarom zeg je dat je weggaat (x10000) maar blijf je?
OMA! OMA! OMA!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je toon bevalt me niet zo, eerlijk gezegd. Maar nog wel ouder dan dat, ja.
Dat kan ik begrijpen. Dat krijg je als mensen mij op dit topic attenderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je toon bevalt me niet zo, eerlijk gezegd. Maar nog wel ouder dan dat, ja.
Nou ik denk eerder dat jij wat mist in je leven als je je zo druk maakt over de mensen hier op Fok ,maar het toch niet kan loslaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja precies. Tot er weer eens wat is. Zielig. Jullie hebben echt geen leven.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Lutte het volgende:
GEZALLIG!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien wil Robijn ook wel komen joh
Je doet niet anders dan roddelen en zuipen. Maar gelukkig heb ik daar niks mee te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:00 schreef Qwea het volgende:
Hey Muis, hier kunnen we morgen mooi over roddelen op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |